Battlefield 4 próbák a Kaveri APU-n

Az AMD az APU13-as rendezvényen csak pár apróbb részletet árult el a készülő Kaveri APU-ról, de egy hotelszobában az újságírók jóval többet megtudhattak, így többek között kipróbáltatták a rendszert más beállításokkal is. Az alábbi videó elején látható, hogy az AMD által használt és ajánlott Full HD felbontás és közepes beállítás mellett miképp fut a program, de el lehet játszani a felbontás csökkentésével és a grafikai részletesség növelésével.

Az eredmények tökéletesen láthatók a videóban, de fontos megjegyezni, hogy ez még a Battlefield 4 alap kódja, vagyis nem a Mantle API-n keresztül fut, illetve nem tartalmaz semmilyen extra optimalizálást. Utóbbi lényeges, mivel az AMD elárulta, hogy Johan Andersson több egyedi optimalizálást készít speciálisan ehhez a lapkához igazítva, melyek jövőre lesznek elérhetők a Kaveri APU startjával párhuzamosan. Arról egyelőre nem beszélnek az érintettek, hogy konkrétan miről van szó, de elsősorban extra teljesítményre lehet számítani.

A tesztgépben egyébként egy A10-7850K-s APU volt mindenféle tuning nélkül 8 GB-nyi 2133 MHz-es effektív órajelen üzemelő DDR3-as rendszermemóriával, ami persze kétcsatornás módban futott.

Szintén előkerült egy videó az AMD JPEG dekódolójáról, amiről már írtunk, de a tesztalkalmazás megmutatja, hogy tényleg működik. Persze maga a teszt egy kisarkított példa, hiszen rengeteg, nagy felbontású kép lesz egymás után dekódolva, de így látszik igazán a különbség.

  • Kapcsolódó cégek:
  • AMD

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés