Beszáll az ultramobil bizniszbe a Pepsi

A Pepsi néven ismert vállalatot senkinek sem kell bemutatni. A cég évtizedek óta látja el a piacot üdítőkkel, és mára az egyik legismertebb márkanévvé váltak, amelyet nagyrészt a Pepsi-Colának köszönhetnek.

Pár hete azonban felmerült egy olyan pletyka, hogy a vállalat beszállna az ultramobil eszközök piacára, amelyet persze nagyon kevesen vettek komolyan, hiszen mit is keresne itt egy üdítőket gyártó cég (bár volt már rá példa). A helyzet azonban az, hogy a pletykák igaznak bizonyultak, legalábbis a Pepsi szóvivője a TechRadar számára megerősítette, hogy a kínai piacra, olyan okostelefonok és egyéb kiegészítők fognak érkezni, amelyek hivatalos Pepsi licenccel rendelkeznek.

A Pepsinél azonban azt is elmondtk, hogy csak a márkanév licencében gondolkodnak, így saját hardvereket biztosan nem fognak gyártani. Ebből a szempontból nem tudni, hogy a Pepsi márkajelzést viselő telefonok miben lesznek majd különlegesek, de nem kizárt, hogy funkcionális szempontból igazából semmiben. Ez a gyakorlat egyébként illik a cégre, mivel a Pepsi márkanevet más országokban is lehet licencelni bizonyos célokra, és Kínában miért ne lehetne ez a cél egy okostelefonok eladása.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés