Mindig vannak olyan kisebb cégek, amelyek úgy gondolják, hogy a gigantikus szereplők mellett lehet keresnivalójuk a televíziós iparágban. Közéjük tartozik a 2016-ben Ukrajnában alapított Kivi, amely komoly célokat tűzött ki maga elé.
Ezt az is bizonyítja, hogy részt vettek a világ egyik legnagyobb tech kiállításán a berlini IFA-n. A rendezvényen a cég munkatárasi elárulták, hogy nagyon erős kapcsolatokat építettek ki a kínai, egészen pontosan sencseni befektetői csoportokkal és beszállítókkal. Ennek köszönhetően pedig sikerült a stabil gazdasági háttér kiépítése, aminek révén úgy érzik, hogy komoly lehetőségeik vannak arra, hogy globálisan is tényezővé váljanak. A cég alapvetően az olcsó, belépő szintű televíziókra fókuszál, amelyek saját smart rendszerre épülnek. Ennek részeként elérhetőek különféle felhőalapú tartalom- és játékszolgáltatások, amelyek kiemelik termékeiket a hasonló kategóriájú készülékek közül.
A cég a közelmúltban már megjelent egy-két termékkel Magyarországon is, és Polina Nezhyvenko, a Kivi márkamenedzsere kérdésünkre elárulta, hogy ez még csak a kezdet. A terveik szerint ugyanis a jövőben még több modellel bővítik kínálatukat hazánkban épp úgy, mint a többi európai országban.