Hirdetés
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Márton
nagyúr
válasz #54625216 #6577 üzenetére
Nekem van EU-s adószámom, mégis be kell fizetnem itthon a 27%-ot vagy bruttóban venni és a kinti kevesebb Afat kifizetni. Aki am-és és nem így tesz, sumákol és kockaztat. Ha áfás a cég akkor a befizetendobol tudja levonni. [link] első mondat második fele.
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
válasz #54625216 #6610 üzenetére
De attól, hogy 4k-s a kijelző nem feltétlen kell 4k-s tartalommal etetni, a kisebb screendoor miatt gyanítom az eddigi felbontás is jobb végeredményt ad majd.
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
válasz #54625216 #6612 üzenetére
"de a 4K monitoron sem nagyon játszanak fullHD-ban"
De a fullhd-t nem is olyan közelről nézzük, hogy látnánk a pixeleket
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
barcalaci84
őstag
válasz #54625216 #6612 üzenetére
Szerintem a jelenlegi VR tulajok most is minimum 1,5 -a Supersamplinget használnak és inkább a játék grafikája veszik lejjebb... tehát kb most is 4k-hoz szükséges erőforrást használnak...
4k-s kijelzővel nem kellene Supersamplinget és kisebb lenne a screendoor...
Szóval szerintem jöhetne már most is a 4k-s Riftb -
Raymond
félisten
válasz #54625216 #6616 üzenetére
"Nem véletlen, hogy pl. az SS beállításokat a debug toolban lehet csak tweakelni és nem a játékokon belül, vagy az oculus alap beállításaiban."
Lehet mar egy csomo jatekban allitani, nem vagyok otthon, de igy kapasbol: Space Pirate Trainer, Dead and Burried, Robo Recall, EVE Valkyrie, Obduction meg van ezen kivul par amiben lattam. Egyebkent az Obduction es az EVE tamogatja az NV-s VRWorks-ot is, ott foleg a Lense Matched Shading hoz aranylag sokat igy megint feljebb lehet tolni a beallitasokat.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
suniland
csendes tag
válasz #54625216 #6621 üzenetére
OK koszonom
Nem tudja valaki, hogy pl a Budget Cuts az mukodik-e Oculus Rifttel?
http://store.steampowered.com/app/400940/Budget_Cuts[ Szerkesztve ]
virtuall.hu - érdekelnek már ma a jövő technológiái, mint pl a VR
-
Raymond
félisten
válasz #54625216 #6636 üzenetére
A mokusnal az egesz play area beallitas el van turva. Valamiert elforgatta kb. 45 fokkal igy a ket "elso" szenzor nem ugyanannal a virtualis falnal van hanem az egyik az egyiknel a masik meg egy masiknal:
A lent lent es a jobb lent szenzornak vagy a lenti vagy mondjuk a jobb oldali hataron kene lennie mindkettonek. A felso meg kb valahol a kettovel szemkozt a kozepen. Aztan ugy probalhatta volna mi van ha 3 meterre van, 4 metere vagy 5 meterre. Figyelemen kivul hagyva hogy a PC dobalta le az egyiket es rendesen mukodott volna akkor lenne neki siman:
2,5m x 2,5m (3m hatso)
2,5m x 3,5m (4m hatso)
2,5m x 4,5m (5m hatso)jatszotere. Vagy ha a ket elso szenzort nem a bejarhato terulet hatarara rakja hanem kivulre kicsit akkor az egesz 3m be lenne fogva, eleg magasan vannak ahhoz.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
-
izomman1
senior tag
válasz #54625216 #6678 üzenetére
Hát azt én is nagyon várom! több 100 óra tartalom open world be Fallout 4 világába ütős lesz és szerintem mindenki VR sisakért fog rohanni ha megjelenik... :-)
Egy dologtól félek, hogy nehogy szar optimalizált verziót kapjunk és még egy GTX 1080 TI is kevés legyen normális ( legalább 1.5 ös ) supersampling eléréséhez (élesebb szép képhez) , illetve, hogy ezt a felskálázást lehessen állítani megfelelő mai maximális VR élmény is elérhetővé válhasson ( amit jópár címnél már megszoktunk.- Ez open world -be elég nagy kihívás lesz)
Van pár játék sajnos amit hiába akarsz ugyanis supersamplingolni nem működik benne ( Bullet Sorrow VR pl. -ul.. ami alapvetően egy jó szép játék lenne) és gyakorlatilag homály hányadék a grafika a kis felbontás miatt... az ilyen játékokat az én szemem már nem bírja elviselni, mert túl homályos és inkább ki is kapcsolom..[ Szerkesztve ]
-
kiskuplung
őstag
válasz #54625216 #6812 üzenetére
A pontossággal kapcsolatban nem tudok nyilatkozni, én az Oculus.com-on lévő doksi alapján próbáltam belőni a szenzorokat, és számomra már a 2 szenzoros pontosság is jóval több, mint kielégítő. [link]
De köszi a kiegészítést, el fogom olvasni a többi leírást is, mert nagyon érdekel a téma.
-
Rovi
csendes tag
válasz #54625216 #6871 üzenetére
Köszi ezt a részletes leírást a témáról. Érdekes volt olvasni!
Én is próbáltam már az Unreal Engine VR építési lehetőségeit teljesen amatőr szinten, de rögtön szimpatikus volt. Úgyhogy én is ezt mondom laikus szemszögből, hogy nagyon jópofa dolgokat lehetne összerakni úgy hogy, már szinte a legelején megvan a sikerélmény, még ha csak annyi, hogy a saját VR szobámban egy saját szöveget tudok olvasni a falon. -
Márton
nagyúr
válasz #54625216 #6871 üzenetére
Köszi a leírást, jól hangzik.
Sejtettem, hogy még nem létezik 3dsmax alá plugin, amivel realtime-ban vr módban nézhető a scene
Ha jól értem ki kell exportálni egyenként az objecteket, majd egy másik progiba beimportálni, ami már kezeli a Riftet?Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
-
Shodan
addikt
válasz #54625216 #7015 üzenetére
Talán azért érheti meg , mert ezek egyből itt vannak , nem kell rájuk várni. Az oculus acc talán le is van írva a hirdetésben hogy átadják. És ebben még ott a controller és a távirányító, még a mostaniakban már nincs. Látszik hogy csak kipróbálva lettek.
Ez a 2 év gari nekem új Én azt hittem hogy csak 1 év van rá.De a sajátomat egyelőre tuti nem adnám el, nem is értem hogy vkinek hogy nem tetszik ez.
Egy másik topicban már feltettem a kérdést, de szerintetek egyelőre elég ha 1070-re vált az ember VR-hoz vagy inkább 1080-at érdemes hajtani? Nagyon nincs most keret és egyelőre úgy gondoltam 1070, leginkább RoboRecall, Project Cars, Asetto, Dirt Rally és a nagyobb VR címekhez kellene. Ezeket egyelőre 970-el nem is nagyon akarom tolni, mert picit elvesz az élményből. 1.0 érték alatti SS. low setting stb.
www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
-
raskolnikoff
őstag
válasz #54625216 #7027 üzenetére
Gondolkodj oculus szemmel. Ok garantaljak a 980-al valo 90 fpst. Folosleges penzkidobas. Ha kell masra is persze...
A gazdasági válság és az emelkedő energiaárak miatt arra kényszerültünk, hogy kikapcsoljuk a fényt az alagút végén. A kellemetlenségért elnézést kérünk.
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz #54625216 #7027 üzenetére
Szerintem ez egyéni pénztárcafüggő kérdés: van akinek megéri, van akinek nem. De először talán ott kellene kezdeni, hogy mihez kevés az 1070? Ha mondjuk az a vágyad, hogy például az SS-t 1.3-ről 1.5-re felvedd egy adott játékban de az 1070 már ott kevéske hozzá, akkor biztosan megéri, mert ahol épp kicsit elvérzik az 1070, azt az 1080 Ti még biztos bírni fogja. Még egy ilyen 1080 vs 1080 Ti tesztet találtam, az 1080-tól olyan 20%-kal gyengébb az 1070 szóval talán úgy tudsz viszonyítani. Ezen az oldalán az általános játékteszt van az 1070 pedig kb a 980 Ti szintjén van, mondjuk az 1070 kicsit jobban teljesít VR-ban és a 8 gb ramól sem szabad megfeledkezni sztem.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
akcir007
csendes tag
válasz #54625216 #7113 üzenetére
Nagyon köszi a segítséget!
sajnos a probléma most is ugyanaz.
Csináltam egy teljes windows reinstallt, és elsőként a videokártya driverét másodjára pedig a oculust tettem a gépre.
A beállítási lépések után lefagy a rendszer. Az oculusba nincs kép, illetve a monitor is sötét, marad a reset gomb. Nem tudom mire gondoljak, tanácstalan vagyok miért lehetséges ez. -
izomman1
senior tag
válasz #54625216 #7127 üzenetére
És milyen aktív HDMI hosszabbítót javasolsz? 4K -s kell? HDMI 2.0 vagy elég a HDMI 1.4.
Szenzorok elhelyezése hogy optimális? Felül 120 fokokba 3 db esetén vagy 4 esetén minden sarokba felülről lenézve vagy ahogy más youtuberektől láttam egyiket 50 cm magasságba következőt mellkas magasságba és a harmadikat fel a plafonra , hogy minden területet ( ha felnyúlsz azt is ha lenyúlsz a földre azt is) lássa.
Köszi az infókat! -
wolfhgb
aktív tag
válasz #54625216 #7143 üzenetére
Most is a touch ok al egyutt kapja tolem, nem csak a kamerat. Viszont o eleg turelmetlen, nem szeret heteket varni semmire. nekem meg igy megvan a rift egy kilobol, ami nekem is pont megfelel. Caseking rol meg 130€ ert barmikor berendelhetek a jovoben is postaval egyutt egy touch ot, o meg nem csak egy kamerat vesz oculusektol 30000 ert.
[ Szerkesztve ]
-
Atmil
aktív tag
válasz #54625216 #7246 üzenetére
Mindenkinek köszönöm a jó tippeket.
Egy hozzászólásban írom a válaszom.
Kontaktlencsétől idegenkedek.
Sima szemüveg lencse 3d nyomtatott rápattintható keretben, jól hangzik. Valószínüleg ez lesz a befutó.
Ott még bukhat a dolog, hogy ha valamit olvasni kell, akkor nem látom a távolba látó lencsével.Mielőtt veszek mindenképp kipróbálom a saját szemüvegemben. Utána döntök.
Még egyszer köszönöm. Sokat segítettetek.
Akkor nem kell lemondani a VR élményről.
Üdv! Atmil.
-
Raymond
félisten
válasz #54625216 #7374 üzenetére
"próbálgatására (beleértve "a hogy rakd a fejedre a hmd-t" problémakört)."
Ezt megint kiemelnem, mert fontos. Ha rendesen a fejen van a HMD akkor 100% olyan mintha ott lennel. Forogsz es olyan mintha "eloben" forgnal valahol. Ha nincs rendesen felteve akkor elojon a warping - torzitas - a kep szelein ahogy mozgatod a fejed. Picit olyan mintha tul nagy FOV lenne egy FPS jatekban beallitba es a szele torzit. Addig kell alligatni (fel le az arcon es donteni a vizszintes tengely menten) amig ez el nem tunik, mert ez is hozzajarul ahhoz hogy szedules es fejfajas lesz a vege.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz #54625216 #7402 üzenetére
Ugyanugy mint a fejkovetest - a kamerak veszik es addig mukodik rendesn amig latjak a controllert. Amijor kimeny a latoterbol akkor rovid ideig az IMU-t hasznalja de par masodpercen belul nem koveti tovabb mert annyi a drift, vissza kell vinni a kamerak latoterebe.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz #54625216 #7484 üzenetére
Ilyen problémám még nem volt, hogy elsötétedett volna a headset, de köszi, észben tartom!
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz #54625216 #7488 üzenetére
A homokóra ETS2 stílusúnak tűnt. A játék azt hiszem kicsit elhalványult, nem annyira mint mikor a Windows-ban nem válaszol egy program, csak fél annyira kb. Nem tudom már pontosan, hogy a fejmozgás követés működött-e, ha hazamegyek visszanézem mert felvettem.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Joshi
titán
válasz #54625216 #7513 üzenetére
Szerintem is ez a helyzet, de egyelőre nem akarom bántani hátha jó lesz így. Egyébként az alaplap driverei között nincs kimondottan Asmedia driver.
-
s:zozo
aktív tag
válasz #54625216 #7497 üzenetére
Rá néztem az áruházban és most nem kapható ill. 150 eruót irnak.
Nekem is sokat kellett várni a termékre (előrendelésben), gondoltam megéri mert tök olcsó volt.
Az oculus supportnak van értelme írni? hiszen Magyarországon nincs hivatalos oculus árusítás.
Ebben az esetben jobb lenne a hardverhez kötni a tartalmat. Nintendó emlékeim szerint így csinálja.
Ott ha eladod a gépet buktad a digitális játékaidat. -
Dyingsoul
Topikgazda
válasz #54625216 #7559 üzenetére
Nálam nem volt ilyen gond. Pcars tökéletesen megy vele, egyedül annyi bajom volt, hogy nagyon közel, szinte a számban van a menü. Nem próbáltam ott a pozíció resetet, nem is tudom hogy a működik-e a menüben ami autóban ülve resetálja a kamera pozíciót.. Ingame minden megy flottul, én nézegettem a tükröket, néztem oldalra mindenhová ráztam a fejem semmi gáz.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Márton
nagyúr
válasz #54625216 #7598 üzenetére
Aha, na majd kipróbálom nagyobb térrel is.
A fókusz dolgot nem értem. Oculus libraryban kiválasztom a játékot, kiírja hogy play, és nem történik semmi, nincs más app, ami esetleg nem lenne fókuszban. A többi app ugyanonnan vajon miért megy?..
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
wolfhgb
aktív tag
válasz #54625216 #7618 üzenetére
Hat, mivel mar a 4. Kamerajat elesiti be a rendszerebe, ingyen jateka mar van rogyasig tobb peldanyban is szerintem, gyanitom, h a kamera inkabb a lenyeges benne, mert attol tudja a rendszer is, h keresse e a touch okat vagy sem, kontroller az tucat termek sztem neki, igy inkabb a kamera a mervado a jatekok teren.
-
veterán
válasz #54625216 #7648 üzenetére
1: A szoba másik részére akarom vinni a szenzorokat, nem az asztalra tenni
2: nem akarom hogy 2 méterre az asztaltól állva is már feszüljön a nyakamon a rift kábeleSzóval részben játéktér növelés, részben a játéktér kihasználásának kényelmesebbé tétele, részben pedig az áthelyezése az asztal környékéről kissé szellősebb területre. .
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz #54625216 #7652 üzenetére
Köszi... Amennyire videókban néztem, igazából amíg vannak jelerősítők, addig nincs különösebb gond, sok helyen usb esetén is a monoprice usb 3-as aktív kábelét ajánlották, ott pedig azt írták hogy két ötös mellé még simán lehet dugni egy 3 métereset is, hogy legyen 13 méternyi kábele az embernek. Értem hogy a toldás a hibalehetőséget növeli, ugyanakkor igen meg tudja dobni az árát a kábelnek.
Amiben jelenleg gondolkodok:
Headset hosszabbítás:
1db 4k hdmi 2.0 repeater (ezek általában 25-35 méterig bírják elnyomni a jelet)
1db 5-7,5 méteres hdmi 2.0 kábel (apa-apa)
1db 5-7.5m aktív usb3 kábelKamera hosszabbítás:
2x1 vagy 2x2 db ~5m-es vagy 2 db 10 méteres aktív usb3 kábel.Ezzel igazából megkapnám azt a szabadságot, hogy a szobában akárhova tehetem mind a kamerát, mind pedig a játékost. Az elhelyezést pedig kb ismerem, már csak a szoba adottságainak megfelelően kellene kisakkozni. A húzható kábelköteg miatt nem aggódok, azt mindig el lehet rejteni valahova, ha több lenne mint nagyon szükséges. Két kábelt tippre még össze lehet toldani nagyobb gond nélkül, ahogy olvastam, mások is csinálták, max kellett egy repeater. Szóval értelemszerűen épeszű áron belül inkább vennék 1x 10 méterest mint 2x 5 méterest, de ha előbbi 3x annyiba kerül mint az utóbbi, akkor az már más helyzet.
A link box jó lenne, csak egyrészt hol kapni hol nem (a htc oldaláról Mo-ra nem postáznak), hol pedig irreálisan drága (amazon.co.uk 75 font), illetve nem biztos, de leginkább úgy néz ki hogy usb2-őt tud hosszabbítani.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
fulton
addikt
válasz #54625216 #7708 üzenetére
Megnéztem. PC sima monitoron, 1900x1200 felbontáson, DSX9 el minden ultrán tökig húzva, proci 4,3 Ghz tekerve, GTX 1080 Ti alapban, a Cadvel Club Curcuit pályán tiszta időben, indulásnál a rajtnál a lámpa kioltása alatt,80-85 FPS em van (beállva). Mikor elindul a mezőny felmegy 80-95 re..és itt is mozog miután beálltunk egymás mögé, olyan 80-90-100 fps között. Ott az első kanyarnál a zsufolásban lemegy 75 fps .re.
Új hozzászólás Aktív témák
- CTO ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/1TB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
- Új APPLE AIRPODS PRO 2 GEN USB-C bontatlan aktiválatlan 1 év garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ Deák Térnél.
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Ipad 2022 10th Minden szín 1 év hivatalos Apple Garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ DEÁK TÉRNÉL.