- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Nyugdíjazza a tuningra szabott, első Raptor Lake-eket az Intel
- Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
- Milyen SSD-t vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
Hirdetés
-
Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
it Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
-
PlayStation konzolokra is megjelenik a Darkest Dungeon 2
gp A korábban PC exkluzív játék hamarosan végre játszható lesz konzolon is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz rocket #11298 üzenetére
Neked viszont szokás szerint ment a miss.
(#11299) kranazoli: Minőségben ugyanaz az algoritmus a HD 5000-ben is. Azért nem volt eddig engedélyezve, mert eddig tartott a tesztelés. A HD 6800 két termék, arra könnyű betesztelni valamit. Nem időigényes.
Egyébként ez az effekt azokra a játékokra való, ahol nincs lehetőség MSAA-ra. Ahogy elnézem a fejlesztők mentalitását a jövőben egyre több ilyen lesz.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
kranazoli
senior tag
Tudom, hogy tesztelték HD5xxx-re. Szerintem kicsit korán is jött ki a HD5xxx-es hotfix.
Amit nem teljesen értek: (eddig csak a STALKER CS-al néztem DX10.1-es API-val)
Ha CC-ben bepipálom az MLAA-t, de hagyom alkalmazás vezérelten a többi értéket (hányszoros élsimi), indítom a játékot akkor is él az MLAA, ha a játékban kikapcsolom.
Dettó ugyanolyan FPS értékeket mutat, mintha a game-ben azt állítanám be, hogy 2x élsimi.
Ha beállítom, hogy 2x élsimi ugyanez az FPS és ugyanúgy érzem, hogy visszafogja az MLAA a teljesítményt.
Ha kiveszem a pipát az MLAA-nál, akkor már okés. De azt nem értem, ha Magában a játékban nincs engedélyezve az élsimi, csak CC-ben tettem egy pipát, hogy MLAA miért úgy indul a game, mintha rá lenne úgymond erőltetve pl. egy 2x-es élsimi.
Ezt majd próbálom még, mert még kevés volt az idő. De Nálam ennél a játéknál ezt produkálja. Érdekes... Nem értem.
Lehet, hogy ez így jó, vagy game hiba, vagy hotfix bug a HD5850-esnél. Egyelőre nem tudom.
"Ahogy elnézem a fejlesztők mentalitását a jövőben egyre több ilyen lesz."
Ezt úgy értetted, hogy a jövőben megjelenő játékoknál nem lesz MSAA és előtérbe kerül az MLAA?! Vagy félreértettem vmit.
Ill. amit nem értek, hogy Én azt hittem, hogy ez gyorsabb élsimi eljárás lesz. De épp az ellenkezőjét tapasztalom. Vagy vmit nem jól állítok be a CC-ben?!
AsRock Z77 Extreme4 | Intel Core i7 3770K | Kingston HyperX Fury Blue 32GB 1600MHz DDR3 | MSI GeForce® GTX 1070 GAMING Z 8G | A-DATA 384GB SSD | XFX XTR Series 650W | LG-24MP57VQ-P IPS 24" | Windows 10 WST x64
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz kranazoli #11304 üzenetére
Ennél tovább nem érdemes várni. Letesztelték, működik, így kiadták.
Persze, mert az MLAA egy post process szűrő. Annak nincs semmilyen változója. Lefut és kész. Ezért lehet kombinálni az egészet MSAA-val és SSAA-val, amiket egyenként szintén be lehet kapcsolni az MLAA mellé.
Az MLAA teljesítménybe kerül, post process, így nem keveset vessz le. Ezen talán a jövőben lehet javítani.
Ez így jó. Így kell működnie. Bepipálod és lefut a végső képkockán.
Az MSAA már most halott. Számtalan a kompatibilitási probléma, aztán meg ott a tesszelláció, ami rengeteg extra élet eredményez. Az MSAA az élek mentén dolgozik, és a sok él fáj neki, vagyis a teljesítmény nagyon visszaesik.
Nem gyors eljárás. Az előnye annyi, hogy nem fordulhat elő kompatibilitási probléma, és az élek illetve az alfa csatornák mellett a textúrákat és a shadereket is szűri. Sok játékban az MSAA még az éleket sem bírja szűrni, vagyis hiba kapcsolod be a rece megmarad. Az egyetlen lehetőség az MLAA. Persze az AMD sem a driveres MLAA-t akarja, mert az nem a legjobb a képminőség szempontjából, de van a cégnek egyéni MLAA algoritmusa, amit az AVP-ben használtak, és nagyon jól működik. Ezt bármelyik Gaming Evolved partner elkérheti és alkalmazhatja. A driverben az MLAA szűrő egyébként elérhetetlen programból, pont azért, hogy a fejlesztők normális megoldást keressenek, ne pedig az egyszerűbb utat válasszák.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
kranazoli
senior tag
Fene egye meg. Az utófeldolgozás szóról el is feledkeztem. Így már sok minden sokkal világosabb annak tudatában, amiket írtál!
Amit még nem teljesen értek:
"az MLAA egy post process szűrő. Annak nincs semmilyen változója. Lefut és kész"
Játékokban már találkozni ezzel a fogalommal, hogy post-process effect. Ez hasonló, mint az MLAA?!
Azért kérdem, mert azt írod, hogy lefut és kész, nincs változója. Ergó ez egy standard érték?! Arra gondolok, hogy azokban a játékokban melyekben megtalálható az utófeldolgozás opció, ott lehet állítani annak mértékét is. (pl. ARMA)
De itt beteszek egy pipát a CC-be és kész engedélyeztem az MLAA-t, mint eljárást. De annak mértékét, erősségét már nem tudom szabályozni, állítani. Mindegyik VGA-t ugyanakkora mértékben terheli és ugyanazt a hatást éri el, legyen szó 5770-ről, 5870-ről, vagy 6870-esről. ?!
Nem vagyok HC gamer. Nem tudom pontosan most mely játékok motorja támogatja már az MLAA-t. (de ha jól vettem ki az infókat, akkor az AVP és a Metro 2033 talán)
Azoknál pl. lehet állítani az MLAA erősségét?! Mert annak Én nem sok értelmét látom, hogy ugyanazzal a paraméterekkel dolgozzon ez az eljárás és terhelje a VGA-t, legyen szó 5770-ről; vagy 5870-esről.
A többi játéknál, amit pl. Én is írtam ráerőltetem ezt az új eljárást egy olyan játékra, aminek lövése sincs arról, hogy mi is az az MLAA. De az működik, mert a 2D-s végső képpel dolgozik, legyen az "bármi".
Igen, elismerem, sok esetben valóban maradnak és vannak recék, DE!
Azért a HD5770-es kártyáktól fölfelé szerintem már nem okoz akkora problémát a kártyáknak az MSAA. Főleg ha azt is nézem, hogy akinek HD5850-es; 5870-es VGA-ja van vagy egyáltalán nem is használ élsimit, vagy max. 2x-est.(mert sok gamer-nek, felhasználónak már 1920x1080-as kijelzője is van, akkor felbontáshoz pedig már egy 2x MSAA is elegendő tud lenni) Én azt tapasztaltam, hogy nem sok erőforrást visz el, hogy pl. kiválasztom játékon belül a 2x-es MSAA-t, de a 4x-es MSAA-t is szépen viszi a HD5850-es.
Igaz, úgy van, ahogy írod, hogy recék maradnak és vannak.
Annyit még nem tudtam tesztelgetni az MLAA-t, hogy annál mennyire redukálódnak a recék.
"A driverben az MLAA szűrő egyébként elérhetetlen programból, pont azért, hogy a fejlesztők normális megoldást keressenek, ne pedig az egyszerűbb utat válasszák."
Ezt nem értem, sajnos.
Amit most megértettem az annyi, ha CC-ben bepipálom az MLAA-t, akkor az tulajdonképp nem egy olyan fajta élsimi ahogy azt Én képzeltem a MSAA-hoz viszonyítva.
De amit nem teljesen értek, hogy ennek az eljárásnak az erősségét miért nem lehet(tudom) változtatni?!
Így most van egy AMD által szállított eljárás, előre megírt értékekkel s amíg MSAA-nál tudom választani, hogy Off; 2x; 4x-es itt kaptam eby check box-ot, ami engedélyezi, vagy nem. De nem tudom állítani.
Az, hogy mennyi GPU erőforrást visz el az MLAA függ attól, hogy milyen vas van alatta?! Pl.: HD5850; vagy HD6870?!
[ Szerkesztve ]
AsRock Z77 Extreme4 | Intel Core i7 3770K | Kingston HyperX Fury Blue 32GB 1600MHz DDR3 | MSI GeForce® GTX 1070 GAMING Z 8G | A-DATA 384GB SSD | XFX XTR Series 650W | LG-24MP57VQ-P IPS 24" | Windows 10 WST x64
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz kranazoli #11306 üzenetére
A post process effekt tág fogalom, de lényegében arról van szó, hogy egy program utólag végigfut a majdnem kész pixeleken, és elvégzi azt a számítást, amit el kell végezni. Jelen esetben az MLAA a környező pixelek mintái után megváltoztatja az éppen számolt pixel színét. Konkrétan a változó, mindig az adott pixel, de külső változó nincs, ami befolyásolná az eredményt.
A post process effektek minősége változó, ami a precizitásra vezethető vissza. A fejlesztő dönthet a minőségről, és általában több opciót is kínálnak, hogy a hardverhez illeszd a sebességet. Az MLAA esetében is lehet mondjuk több környező pixelt vizsgálni, ez a fejlesztő döntése.
Valószínűleg az AMD egy optimális működésre lőtte be az effektet, amit kikísérleteztek. Ezen később lehet finomítani, de egyelőre csak bepipálod és működik. Mást nem lehet csinálni vele.
A Metro 2033 esetében nem lehet állítani az MLAA működését, de az algoritmus is más. Az AVP-ben egy sokkal komplexszebb megvalósítás van. Az sem ezen az elven működik, ott lehet szabályozni a minőséget. Az ilyen driveres megoldásoknál mindig nehéz a fejlesztés, mert rengeteg eltérő motor van a piacon, és olyat kell alkotni, ami mindegyikkel jó, vagy legalább törekedni kell rá. Éppen ezért az algoritmusban olyan bemenetet kell megadni, ami minden programban megegyezik. Jelen esetben a kész pixel.
Az MSAA-val nem az a probléma, hogy nem jó a minőség. A sebesség és a képminőség arányaiban ennél az eljárásnál a legjobb. A gond, hogy rengeteg olyan renderelési algoritmus van, amin nem működik az MSAA. A DX10.1 bevezetett egy magas kompatibilitással bíró Multisampling Acces-t, de ez sem mindenhol jó eredményt a képminőség szempontjából.
A másik gond, hogy a DX12 a mikropoligon render felé megy. Az MSAA most azért jó sebességű, mert nem sok a szűrésre váró él. Ha mikropoligon render lesz, akkor egy pixel egy háromszög elven készítik a jelentet, ami megszázszorozza a terhelést az élek számának növekedése miatt. Vagyis az MSAA összességében lassabb lesz az SSAA-nál is, ami egyértelműen nem szempont, hiszen az SSAA jelenleg kivégzi a kártyák teljesítményét.
Egyelőre az MLAA az egyetlen olyan alternatíva, ami a fenti problémáktól mentes.Az AMD driveres MLAA-ja egy nagyon komplex algoritmus. Több mint fél éve fejlesztik. Egyelőre ők tudják, hogy mennyi pixel ellenőrzése mellett ad jó eredményt. Ahhoz, hogy ezt jobban lehessen értékelni látni kellene a kódot. Valószínű, hogy így adja a legjobb képminőséget, és ezért nem lehet állítani rajta.
Igen főleg a kártyák DirectCompute teljesítménye a fontos tényező a sebesség szempontjából.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
gyiku
nagyúr
a 10.10e MLAA benne lesz a 10.11ben?
hüllő
-
HSM
félisten
"Egyébként ez az effekt azokra a játékokra való, ahol nincs lehetőség MSAA-ra. Ahogy elnézem a fejlesztők mentalitását a jövőben egyre több ilyen lesz."
Ez oké, de a hajamra kenhetem, ha úgy néz ki tőle a kép, mint egy nagy maszat... Kicsit még tanulmányoztam még a 5850-es topicban leírt véleményemhez képest [link] a rendszert, és azt kellett észrevegyem, hogy a legnagyobb baj, hogy az AMD fejlesztői doksijaival ellentétben nem veszi észre rendesen még a kifejezetten kontrasztos éleket sem, mókásan néz ki, mikor pl. a Crysis-ben a veled szemben lévő ház szürke fala egészen perverz módon összemosódik a messzi távolban ringatózó zöld pálmafákkal... Nálam itt ment ki a biztosíték. Ez a rendszer így driverből bekapcsolva abszolút képrontó, nem javító. A recés élek is picit zavaróak, de meg se közelítik azt a borzalmat, hogy egy éles vonalat nem látok a képen, fakóbbak a színek, maszatos minden...
Mondjuk az első "hivatalos" MLAA-s drivert még várom az 5850-re, de egyre pesszimistább vagyok ezzel kapcsolatban....[ Szerkesztve ]
-
kranazoli
senior tag
Ezt az eszmefuttatást még tanulmányozgatnom kell, mert nem egy 2+2=4 volumenű dolgot írtál itt le! De köszönöm!
Lesz még kérdésem az MSAA-val kapcsolatban CCC-s beállítás, de már fáradt vagyok...
AsRock Z77 Extreme4 | Intel Core i7 3770K | Kingston HyperX Fury Blue 32GB 1600MHz DDR3 | MSI GeForce® GTX 1070 GAMING Z 8G | A-DATA 384GB SSD | XFX XTR Series 650W | LG-24MP57VQ-P IPS 24" | Windows 10 WST x64
-
kranazoli
senior tag
Hát most erre mit mondjak?! Ki kell kapcsolni a GPU gyorsítást gondolom... Ahogy nézem ez a 4-es béta tűzróka. 3.6.12-essel semmi probléma. Ill. szerintem IE-ből is az IE9 béta amire gondolom. Én 8-assal nem tapasztaltam ilyet.
AsRock Z77 Extreme4 | Intel Core i7 3770K | Kingston HyperX Fury Blue 32GB 1600MHz DDR3 | MSI GeForce® GTX 1070 GAMING Z 8G | A-DATA 384GB SSD | XFX XTR Series 650W | LG-24MP57VQ-P IPS 24" | Windows 10 WST x64
-
HSM
félisten
válasz kranazoli #11312 üzenetére
Oké, hogy ez egy nemvárt mellékhatás, hogy az összes GPU-gyorsított ablakra is rányomja az MLAA-t... Ez ki lesz javítva gondolom. De ha megnézed, mit művelt a képpel az effekt... Ugyanezt műveli a játékoddal is, csak ott azért ennyire nem szembetűnő a minőségromlás. Ha ez a cucc vizsgálná a kontrasztos határokat, akkor a szövegnek bizony tűélesnek kellett volna maradnia, mert ennél szebb kontrasztokat sehol sem fog találni az AMD....
-
kranazoli
senior tag
Azért játékban Nekem ennyire nem volt zavaró. Írtam Én is, hogy Nekem sem nyerte el a tetszésem egyelőre, de hozzátartozik az is, hogy bizony nem kevés FPS eséssel jár az eljárás egyelőre. Főleg annál game-nél, amit írtam STALKER Clear Sky. Game-ben az MLAA-s eljárás ennyire drasztikus dolgot nem művelt. (szerintem)
Most már értem, hogy mire gondoltál és akkor miért is írtad. Hát nem tudom... Szerintem még finomodni fog ez az MLAA. Egyelőre akkor ugyebár kaptunk egy pipát, mindenféle állítási lehetőség nélkül, ill. alkalmazzuk olyan gamákban amelyekben talán nem is kellene.
Elhiszem, hogy pl. AVP3-ban szépen muzsikál ez az eljárás.
Erre a problémára meg a legegyszerűbb megoldás, ha vki azért próbálgatni akarja az MLAA, hogy létrehoz CCC-ben a játéknak egy profil-t. 2D-ben meg aktiválja az MLAA nélkülit, vagy elfogadja, hogy a béta GPU gyorsítást használó böngészők még bug-osak.
PS:
A böngésző sincs felkészítve MLAA-ra. Ha fel lenne az sem nézne ki ennyire kakin.
AsRock Z77 Extreme4 | Intel Core i7 3770K | Kingston HyperX Fury Blue 32GB 1600MHz DDR3 | MSI GeForce® GTX 1070 GAMING Z 8G | A-DATA 384GB SSD | XFX XTR Series 650W | LG-24MP57VQ-P IPS 24" | Windows 10 WST x64
-
kranazoli
senior tag
Újabb kérdéseim ezek lennének:
Az alábbi AA-ra vonatkozó beállítási lehetőségeknek van-e vmi értelme a CCC-ben?
Arra gondolok, hogy van a defaults beállítás mind2 esetben. Van-e értelme módosítani rajtuk, vagy nincs mert a játék úgyis azt fogja használni, amire a motor fel van készítve?!
Járnak-e pl. teljesítmény romlással és/vagy látvány béli javulással?!
Ill. ez az új hotfix újat hozott az Cata AI-ben is. (lehet, hogy már a 10.10c-ben is benne volt, de Én csak most vettem észre)
Ennél is kb. azok a kérdéseim mint fentebb.
Sajnos a kis buborék súgók szinte semmi hasznos információval nem szolgálnak ezekről. Csak olyat írnak ki, amire az ember Magától is rájön.
Az első kettő azért érdekelne, hátha ezeknek az állítgatásával lehetne szebb látványt elérni a recék terén, minimális teljesítmény eséssel?!
A Cata AI meg azért mert szerintem ez eddig ilyen formában nem volt jelen előző Cata-kban.
Köszi!
AsRock Z77 Extreme4 | Intel Core i7 3770K | Kingston HyperX Fury Blue 32GB 1600MHz DDR3 | MSI GeForce® GTX 1070 GAMING Z 8G | A-DATA 384GB SSD | XFX XTR Series 650W | LG-24MP57VQ-P IPS 24" | Windows 10 WST x64
-
HSM
félisten
válasz kranazoli #11314 üzenetére
"A böngésző sincs felkészítve MLAA-ra. Ha fel lenne az sem nézne ki ennyire kakin. "
Viszont akkor az AMD adott a halottnak egy csókot, mert ez az eljárás tudtommal épp azért készült, hogy anélkül is megfelelően működjön, hogy a játék (vagy akár böngésző) fel van rá készítve. Tehát épp az lenne a lényege, hogy csak fogod, belövöd a kis pipádat, és élvezed az igényesen megsimogatott éleket....
-
Dark KillerX
addikt
Én is megnéztem az MLAA-t 4x-re állítottam(és a Catalyst A.L-t. magas minőségire) C.O.P-ben,és a minimum FPS-ek sokat nőttek,kb 20-25%-al gyorsabb,mint a játékban beállítható MSAA,persze kíváncsi lennék a képminőség szempontjából mekkora a különbség.Remélem marad az eljárás,és a hatékonyság még javul is.
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
Hotfix. Azaz beta, próbaverzió. Nem véletlen, hogy nem verik nagy dobra. Én le sem szedtem fel sem raktam mert semmi értelmét nem láttam. Inkább megvárom a végleges WHQL-t...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
kranazoli
senior tag
válasz Dark KillerX #11317 üzenetére
Azt, hogy csináltad, hogy 4x-es MLAA?!
Az inkább hibrid megoldás Nálad 4x-es MSAA + MLAA a gyári értékek szerint.Nem egészen értem, hogy mitől lehet gyorsabb, mert ugyanúgy rajta van a 4x-es MSAA is + MLAA?!
Annyi azonban igaz, hogy a COP a CS-hez képest már kapott némi ráncfelvarrást ami az "optimalizációt" jelenti. Bár Ukrán-oknál ez a szó is anomália.
"persze kíváncsi lennék a képminőség szempontjából mekkora a különbség"
Most csak beállítottad az MLAA-t, vagy game-eltél is vele?!
A különbséged látnod és érezned is kellene.[ Szerkesztve ]
AsRock Z77 Extreme4 | Intel Core i7 3770K | Kingston HyperX Fury Blue 32GB 1600MHz DDR3 | MSI GeForce® GTX 1070 GAMING Z 8G | A-DATA 384GB SSD | XFX XTR Series 650W | LG-24MP57VQ-P IPS 24" | Windows 10 WST x64
-
kranazoli
senior tag
Hát működik ez a nélkül is. Nem értelek?!
Béta böngészőkről beszélünk.Játékok alatt is működik. Ízlés dolga, kinek mi jön le belőle. Azt, hogy ezt mennyire harangozták be úgy, hogy igényes lesz és megváltja majd az MSAA-t, azt nem tudom.
Ami tény, hogy ahol Nálam vannak recék MSAA-val, ott nincsenek MLAA-val (MSAA-t ilyenkor ki is lövöm).
Azonban még vannak fenntartásaim. De a lehetőség adott, hogy megnézze az ember. Fog ez még finomodni szerintem. Gyorsaságban és látványban is.
Nem tudom, hogy mi történik a háttérben, ha beteszem a pipát. De könnyedén lehet gondolom módosítani a mögöttes függvényeket, hogy AMD módosítsa a visszajelzések alapján. (sebesság; blúr-osság; stb...) Vagyis bízom benne.
AsRock Z77 Extreme4 | Intel Core i7 3770K | Kingston HyperX Fury Blue 32GB 1600MHz DDR3 | MSI GeForce® GTX 1070 GAMING Z 8G | A-DATA 384GB SSD | XFX XTR Series 650W | LG-24MP57VQ-P IPS 24" | Windows 10 WST x64
-
HSM
félisten
válasz kranazoli #11322 üzenetére
Persze, működik, csak sajnos a bekapcsolás után a monitoromon nem tudok fókuszt csavargatni, mint egy fényképezőn...
Attól, hogy a böngésző béta, attól még az MLAA egy rendes, kész képből gyártotta azt a homályt. (Mivel utófeldolgozásos effekt, kész képre kerül rá, ezért is mindegy, mi szolgálja a bemenetet.)
Szerintem itt magával az algoritmussal van a gond, nem veszi észre a kontúrokat, és összemossa őket is, a textúrákkal együtt. Ha viszont csak így lehet ezt vállalható erőforrásigénnyel megcsinálni, akkor már csírájában elhalt ez az ötlet. (Sajnos)Természetesen én is nagyon bíztam ebben az eljárásban, ki nem örülne neki, ha bárhol lehetne jóminőségű AA-ja kis erőforrásigénnyel? Csak épp ez annyira távol van az általam elképzelttől, hogy nagyon. Azért én is még picit reménykedem, bár minimális esélyét látom, hogy ez a közeljövőben jelentősen javuljon...
-
-
Bali27
addikt
Guru 3D-n már 10.10e- nél tartunk
http://downloads.guru3d.com/AMD-Catalyst-10.10e-Hotfix--%2832|64-bit%29-download-2643.html#download -
gyiku
nagyúr
10.11 whql mikor jon?
hüllő
-
katt777
félisten
Az vajon az újabb AA-k miatt van, hogy ha 24xED beállítást használok régebbi programoknál is, 4-5FPS-re lassul a megjelenítés? Nagyon gáz lenne, mert Oblivion-ban is ezt használtam, ráadásul kényszerített módban, de ott sosem volt ilyen brutális visszaesés. Most kényszerítéssel és alkalmazásvezérelt beállítással is elzuhan a VGA. Még egy remek "fejlesztés", vagy valami más az oka?
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Blackheim
csendes tag
Sziasztok, nem tudom kérdezték-e már ezt, de nagyon a végét járja a türelmem és szeretnék erre a megoldást találni...
Na szóval: Sapphire Radeon 3650 512 MB DDR2 AGP kártyám van és játék közben időnként elmegy a kép, és kis idő mulva kiírja a következő hibaüzenetet: ati2dvag.dll hibát észlelt... és rebootol a gép. Nyáron vettem a kártyát és eddig hibátlan volt 10.6os driver-rel ment. Októberben jött elő ez a probléma, azóta rendszeressé vált, mindegy melyik driver-t teszem fel (10.10-től 10.3-ig mindet próbáltam és Drive Cleaner-t is használtam már... Eddig a 10.3-as bírta a legtovább.). 2-3 naponta előjön... Teljesen elegem van, soha többet nem veszek Radeon-t... Kérlek szépen titeket, segítsetek!!!
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz SzlobiG #11336 üzenetére
Mindig számolj vissza két három hetet a WHQL teszt miatt. Logikus, hogy nem lehet újabb a 10.10e-nél.
(#11334) Blackheim: Ez a hiba lehet hardveres is, de legfőképpen az alaplapi driver. Az AGP-ért felelős eszközre kell ránézni. Ezt megtalálod az eszközkezelőben.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Kroni1
veterán
Sorry biztos volt már, de nem nagyon találtam róla semmit, ez az Accelerated Parallel Processing változatú catalyst mit takar?
-
Jocy
aktív tag
válasz westcoastog #11339 üzenetére
Működik a powerplay tuning mellett is Másnál is "megjavult",vagy csak nálam?
Nekem akkor is visszaveszi,ha bent hagyom a pipát!Abu:visszarakták a régi powerplayt?
[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
Üdv!
Bocsi emberek, de totál nem értem, hogy mivan.
Kijött a 10.11-es driver, nagyon vártuk mi 6k-s szériások, mert ugye ez lesz az első igazi driver hozzájuk, itt meg mindenki azt írja, hogy rosszabb, vagy fel sem megy.Ez már a végleges verziója a drivernek?
Mi az a 10.10E?
[ Szerkesztve ]
-
Jocy
aktív tag
válasz Vasinger! #11346 üzenetére
Szia.Nálam felment gond nélkül,és igen,ez a végleges verzió.
Tesztelni még nem volt időm.A 10.10e egy béta driver volt.Kroni1:Nekem eddig nem volt jó a powerplay tuning mellett,azt hiszem a 10.5-ös drivertől módosították.Most a 10.11-el megint megy,mint régen....érdekes.
[ Szerkesztve ]
-
Sanyi19
őstag
Sziasztok, van már olyan Catalyst amiben a Mafia 2 ből kilépve nem sötétedik el a képernyő?
“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Vasinger! #11346 üzenetére
A 10.10-es az első driver hozzájuk. A 10.11 egy újabb. Az APP-s verzió még nem megy fel a HD 6800-ra.
A 10.10e az számos ponton újabb. A CCC régebbi.
(#11343) Jocy: A régi Overdrive biztos nem ment vissza. Az azért került ki, mert nem volt stabil. A tuningmodult pedig folyamatosan fejlesztik. Most próbálgatják, hogy jó lesz-e.
(#11348) Sanyi19: CTRL+ALT+del majd kilépsz belőle. Ez megoldja. Aztán majd a fejlesztők jönnek a patchel, ha addig az AMD nem talál valamit.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- YouTube
- Mazda topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- DIGI kábel TV
- LEGO klub
- Autós topik
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- További aktív témák...