Hirdetés
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
PROHARDVER!
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
petikeh
tag
Tegnap én is lenyomtam. Szárazon nagyon élveztem a Xsaraval a CER pályákat, de ez így, hóval, jéggel, köddel, mindennel… Nagyon “tricky” lett. Olyan helyeken sikerült hibázni, ahol amúgy nem, de ez nagyon király kis event volt.
Egy igazán, érzésre is jó szakasz sikerült, az ez lett: [link]
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy amikor kezdődnek majd a hosszabb sorozatok, milyen lesz pl. a havas Monte, mert ebből kiindulva, el kell kezdeni gyúrni rá.
-
petikeh
tag
Nekem a havas pályák és azoknak a hangulata jön be nagyon, még akkor is amikor mondjuk Monacoban, vagy a CER pályákon van hó és tényleg, ahogy mondod... Amikor pl. naplementében mész a havas CER pályán, komolyan mondom jobb karácsonyi hangulatot adott, mint pár hülye reklám a tévében.
Vagy sötétedés környékén a svéd pályák és ahogy égnek a kis tüzek a szurkolók előtt és nyomatják a füstöt, közben meg egy-egy adag havat befúj a szél a pályára...
Közben nyomatom a Hyundai-al a tesztet, nekem a rally2-es autók közül messze ez jön be a legjobban, erről egy videó: [link]
Plusz volt egy svéd SMRC futam, ahol a csapat miatt a rally2-es új Skodával kellett menni... Volt egy kis majré, de végül egészen jól kiadta: [link]
[ Szerkesztve ]
-
-
fatal`
titán
Tegnap játszottam, frissített driver és patch. Az első szakasz nagyon szar volt, de utána nem volt stutter egyáltalán, nem kellett minden pályán menjek.
A high megoldotta a Monte Carlo crash-t, köszi. Viszont az FPS siralmas rajta, helyenként beesik 50-re (eső, éjjel, nem tudom már melyik Moments volt, crowd ultra lowon, car reflections lowon van). Bekapcsoltam a DLSS-t, így jobb lett, de azért erre még ráfér az optimalizáció...
[ Szerkesztve ]
-
-
biker
nagyúr
Mágia.
DLSS bármit csinálok, vagy semmit vagy 5-6fps-t növel, csak a gpu load lesz kisebb, meg a hőfok
Ellenben nyomtam egy ultra presetet, majd shadow vissza highra, car reflections mediumra, particles ultra low és motion blur off, ennyivel tértem el, AA Epic, AF 8x, és megvan a 100fps átlagban, de 80-90 mindig (nem esőben néztem)
És nincs stutter tényleg
szerintem ha igazi profik belemásznának az optimalizálásba, lenne itt hű meg haaaaElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Moby
addikt
Nincs ebben semmi mágia. CPU limit van. Hiába állatgatod a DLSS-t, nem fog hozni semmit, mert nem a GPU-n múlik az fps-ed. A CPU-t meg nem tehermentesíti a DLSS. A beállítások babrálása viszont igen, mert ezeknek az effekteknek egy részéhez használja a cpu-t is (ami önmagában is elgéggé gáz).
-
biker
nagyúr
itt látszik néhol a szélvédő vibrálás, ultra low, de a car reflection ultra low vs low -15-20fps szóval ultra low
[link]ilyen ha particles es reflections medium felett van [link]
amugy ezzel a setuppal egész stabil [link]
jéé a felvételben több a stutter mint igaziból. kicsit dobálja a frameket
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
fatal`
titán
mert egyébként esc után a menüben csak resume van
Ez nem így van, csak a UI egy határ fos, az options elérhető. Bár arra most nem emlékszem, hogy a ghostot ott lehet-e állítani vagy az másik menüben van.
Ami még rohadt idegesítő, hogy a menüben sehol nem jegyzi meg az utoljára használt opciót, Momentsnélé aztán rohadt idegesítő mindig scrollozni jobbra.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
Igen, csak a full options ott van alul (ahol a grafikát, kamerát, hangokat, irányítást lehet állítani és a kormányról a gombjával is be lehet lépni). FOV-ot állítgattam így. Ezért írtam, hogy nem emlékszem, hogy a ghostot ott lehet-e kapcsolgatni, mert ez ugyanaz, mint a főmenüből az options, de ezekszerint nem.
Trágya az egész, legalább a TT elindítása előtt lehetne kapcsolgatni a szerviznél a setupnál, ha már minden egyes menetnél visszakapcsolja.
-
-Solt-
veterán
DR2-t és az ACC-t is az idő optimalizálta... ahogy teltek az évek, vettük az erősebb videókártyákat és egyszer csak jó lett... a kérdés az, hogy ebből évente terveznek kiadni újabb verziót mint az F1 szériából, vagy több éves kifutása lesz. Utóbbi esetén tartok tőle, hogy ezt is az idő fogja optimalizálni!
@GalaHU: Egyszerűen nem bírom rávenni magam, hogy 2D-ben 27"-n játsszak...
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
jlaci74
tag
Én meg vezettem és estem is versenyautóval ( nem kicsit is ) ...
amiket említettél "akadályok" teljesen rendben vannak, de egy közúti jelzőtábla totalcar-t csinál az nem realisztikus ... és genyó módon oda van leb@szva ahol jó nagy eséllyel eltalálod, pl. valamelyik Finn pályán az ugratós részen, mire meglátod már a levegőben vagy ... -
#214
tag
Az autó sérüléssel nincs probléma szerintem, simán legyen critical karosszéria sérülés, hűtő sérülés is oké, motor elmegy. De az sem reális, hogy egy derékig érő oszlop (tábla és bármi nélkül a tetején) meg sem moccan, te pedig azonnal 120-ról 0-ra lassulsz. Kis bokrok ugyanez, annál még a critical sérülés sem túl indokolt.
Másik a lebetonozott nézők, akiknek el tudsz akadni a kezükben és kapod egyből a resetet. Azért jópár játék megoldotta már a "tereptárgyak" mozgását.
De ja, igazából miért bóklászunk a pályán kívül.[ Szerkesztve ]
-
GalaHU
őstag
Az még hagyjám, de az útszegélyt jelző kis műanyag vackokon is úgy mentem át mint az állat, meg se rezzent a paripa. Itt meg simán kibillent, visszaveszi a tempót, fel is borít ha nincs szerencséd...
IRL ezeknél el se veszed, anno Túrában amíg nem büntették szigorúbban mindenki felrakta a 05-ös fém lökösét a 07-esre is, aztán a lassítót is átküldte!
Elfogadom, hogy a tereptárgyak nagyja ott van ahol az életben, de az apró szemétségek szándékosan vannak elrejtve a lehetséges levágásokba, hogy ne legyen hozzá kedved...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
biker
nagyúr
12:25-től lesz a bukfenc, ha élesedik a videjó
100km/h-val vertem telibe egy sziklát úgy, hogy dupla szaltó fél csavarral lett a vége, és mentem továbbElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Találtgyerek
Topikgazda
Ezek szerint nem volt izgalommentes a futamod.
Mentem gyors 2-3 kört a játékkal, mert régen nem játszottam vele. Nem értettem, hogy miért nem fordul kézifékkel az autó. Később rájöttem, hogy nincs beállítva a kézifék. Lehet az frissítés után elfelejtette.
Látom a listák elején mindenki az új RS-el megy. Én azért is a régi Skodával vágok neki. Legyen változatos az autók listája.06-3o/9759I39
Új hozzászólás Aktív témák
- Bittorrent topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Drón topik
- FOTÓS beárazás
- Villanyszerelés
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Cafetéria (egészségpénztár, meleg étkezési utalvány és társai)
- További aktív témák...
- Apple MacBook Pro 16,2" M3 MAX - mrw33mg/a, új, bontatlan gyári garancia
- Lenovo Legion 5 pro Ryzen 5 5600H RTX 3060 16GB Ram 500gb+1TB NVMe SSD 165hz 2k kijelző
- Corsair VENGEANCE RGB PRO 16GB 3200MHz
- GIGABYTE H310M H
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs