- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Riasztó topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen TV-t vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bigdigit
addikt
válasz axioma #11532 üzenetére
Annyiban érzem jobbnak,hogy sok olyan forgalmi szituáció van amikor el kell engedni a pedált viszont ha be van állítva egy repukerációs szint ami több mint 0 sok esetben többet fékez mint kellene így + energia újra gyorsítani. Illetve olyan forgalmi helyzetben amire előre látható vagy eleve tudok róla...tudom piros fog várni rengeteget tudok szabadon futni. Így csak a súrlódási energiát vesztem közben.
A másik ami fontos kevesebb áram megy ki vagy be ami ugye kisebb akkuhasználatot eredményez ergo a degradáció is lassabb ütemben következik majd be.
Kona esetén igaz csak érzésre de azt is tudom mondani az eco+ és a teljes kikapcsolás kivételével csak a pedál érzékenysége változik a menetdinamikában. Engem pl pont zavart ha nem 0 akkor jobban kell nyomni a pedált.[ Szerkesztve ]
-
Tiédetis
senior tag
válasz axioma #11538 üzenetére
Opel ampera-e fb csoportban éppen pár napja mutatta több márkatárs, hogy 11kWh körüli fogyasztást produkáltak, igaz ezek java városi közlekedéssel.
Nekem 14-14,5 városon kívüli autózással. Bent egypedálos móddal, kint normál. Klíma nem sokat oszt.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
bigdigit
addikt
válasz axioma #11538 üzenetére
Nem úgy értettem hogy egyszerre csinálja. Lehet nem írtam elég érthetően.
Viszont megint volt egy utam elég sokat fékezve és valami elég sűrűn koppan vagy nyekken elöl ami aggaszt. Bár vásárlás előtt szakszerviz átnezte. De valami vagy bemozdul vagy a tárcsa és a betét nyekken. De 1 hónap múlva megy éves szervizre majd szólok róla hátha mondanak valamit. Elég szarul néz ki a tárcsa meg a betét is azt tudom mert a gumisnál át szoktam nézgetni.
Különben először adaptív repukerációval jártam de nem mindig tette jól a dolgát. Volt amikor olyan messze már fékezett az előttem haladótól én még biztos nem tettem volna máskor meg azt hittem bele fogok rohanni hátulról. Pályán jó de városban ha kanyarodott az út egy nagyobbat és az út szélén állt egy autó néha még arra is fékezett.
Pedig hasznos funkció lenne ha netán elbambulna az ember fia.[ Szerkesztve ]
-
Vesa
veterán
válasz axioma #11532 üzenetére
Nálunk a párom a nagy mágusa a pedálhasználatnak. Pont pár napja hívott büszkén, hogy 30-40km-en 7,6kWh volt a fogyasztása. Tavasszal ilyen 300km-eket ír ki a kocsi, az egészen apró 28-as pakkjával: De ezt csak Ő tudja produkálni. Nagyon kíváncsi leszek, hogy a hibriddel mennyi lesz a max hatótávunk.
A tudomány a valóság költészete!
-
Shadowbull
addikt
válasz axioma #11647 üzenetére
"Eladott teslak szama per kiegett teslak szama hogy viszonyul az eladott villanyos bmw-k szama per kiegett bmw-k szamahoz?"
Sokszorosa a kiégett Teslák száma eladott autóra vetítve is.
"A dizel bmw csak akkor lehet tema, ha te hozod be magadat alatamasztani?"
Én nem szoktam magam ebben a topikban dízel BMWvel alátámasztani, sőt fel sem szoktam hozni, nemhogy a Dízel BMWt, de úgy általában a BMWt sem. Mindig más teszi ezt, ahogy most is.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz axioma #11660 üzenetére
"pont ugyanannyit jelent ez a kijelentes mint a tied.."
Hát, nem pont, de végül is mindegy.
"most keressem vissza pl. a belso futessel kapcsolatos agymeneseidet?"
Keresd vissza nyugodtan. Már nem emlékszem a témára, de sanszos hogy akkor sem értetted meg. Gondolod másodszor sikerülni fog?
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Tiédetis
senior tag
válasz axioma #11669 üzenetére
Ugyan hagyd, értelmetlen. Vannak emberek, akik azért kapják a fizetésüket, hogy másokat ekézzenek, míg a gazdi termékeit az egekbe magasztalják, és becsomagolják egy mézes-mázas csomagolópapírba. Ezt látjuk naponta politikai szinten is. Én nem tartom premiumnak azt a márkát, ahol sorra gyulladnak ki az autóik és rányomják az userekre a felelősséget ahelyett, hogy kiállnának és elismérnék: szart adtunk nektek, sok pénzért. Nincs ezzel addig gond, amíg saját magukkal foglalkoznak.
Egyszerűen lépjétek át annak posztjait, akinek ez a dolga itt.
Tudom, Tesla hívő vagyok, egyszer vezettem 40 percet, leírtam a szubjektív véleményem róla. Nem gondolom, hogy hívő így leírta volna.
Én is emlékszem az általad említett esetre. Nem kellett túl sokat keresgélni, hogy említett márka - hybrid EV autóira (hiszen ezek ICE autókba integrált alkatrészek) - problémáira rátalálják, van szép számmal. Ahogy más márkáknál is valószínű, de az sosem számít.
Száz nem számít, egy az igen
---
Visszahívások: ez majdnem olyan, mint a telefonok frissítése. A hibát orovosolják talán, de ezzel szerencsére újabbat hoznak ki.
Igen, minden márkánál vannak, de az nem számít, mert akinek a feladata, csak 1 márkát ekéz, rohadt unalmasan úgy, hogy egyiket sem tulajdonolta, bár sok papírt elolvasott róla.Higgyétek el, elég elolvasnom azt, amit válaszoltok neki, hogy kiderüljön éppen mit írhatott
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Shadowbull
addikt
válasz axioma #11669 üzenetére
Nézd, fórumozok már több mint húsz éve, valóban nem emlékszem minden témára.
Ezért írtam hogy nyugodtan előkeresheted. Van egy olyan gyanúm hogy nem nekem lesz kellemetlen."Fogadjunk h a Teslanak is van olyan tanulmanya, h az ovek jobb."
Na látod, az ilyen megjegyzések.is mutatják mennyire nem vagy képben.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Tiédetis
senior tag
válasz axioma #11671 üzenetére
persze, de ismered ugye azt a dakota falusi közmondást, hogy "okos enged, szamár szenved"
400+ gyerek között vagyok, hidd el, működik ez közöttük elég jól.
Odamegy az okoskatörp és nyomja a baromságait, ezek meg hátat fordítanak és elmennek onnan röhögve. Mondjuk kellett kicsit beszélgetni velük, de 1-2 hónap után elkezdett működni.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
WiZARD
addikt
válasz axioma #11750 üzenetére
Na meg ha a kisebb súlyt senki se díjazza, sőt pont ellenkezőleg, a nagy súly van díjazva, akkor semmivel sincsenek motiválva arra a gyártók hogy súlyt csökkentsenek.
A profitmaximalizálás a cél így 1 cent többletköltséget se fognak erre költeni, és 1 perc plusz mérnöki munkát se fognak ebbe fektetni. Környezeti hatások le vannak szarva, hisz nem az hozza a profitot, nem azzal lehet eladni az autót. Fogyasztás se túl fontos, mert akkor jön az a szöveg hogy ha van pénze majomra akkor tudja tankolni is, környezetvédelem meg megint csak nem számít.i3 egy előremutató vonal volt, el is kaszálták. Maradt inkább a frunk nélküli, kardánalagutas kompromisszumos egyszerre füstös egyszerre EV vonal.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
gorbep
senior tag
válasz axioma #11814 üzenetére
ki mondta, hogy 2db A2 óra? Egy előfizető egyfajta tarifából csak 1-et kérhet.... két H-d és két B-d se lehet...
Kérhetsz A1/A2 +B +H
valamint ha A1-ed van és tudsz felmutatni BEV-et kérhetsz mellé EGY A2-t...
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Suzuki topik
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Trollok komolyan
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Futás, futópályák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen