- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autóhifi
- Mini-ITX
- Steam Deck
- Melyik tápegységet vegyem?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
Hirdetés
-
[SoP] Konzolokra is megjelenik a Marvel Rivals
gp A következő zárt béta júliusban érkezik, ez már mindhárom platformon futni fog.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisspista
senior tag
Nem ezzel van a bajom, mert 500-as értéknél sem tűnik el, hanem a skinben valami nem tökéletes, mert hiába van hivatkozás rá, mégsem tűnik el a panel - mintha nem futtatná az esc.exe-t!
Valakinek ilyen tapasztalata ZoZo v1.2.7 (800×480) skinnel?
Szanyo-nak ment ez ügyben a privát üzenet![ Szerkesztve ]
-
kisspista
senior tag
-
kisspista
senior tag
A 64 MB memória tényleg kevés az Primo 1.2-nek, nem csak a TTS hangnak.
A GPS kommunikációs sebessége (baud) erősen befolyásolja a manöverek alatt bekövetkező, bemondás eltolását. Sokszor nem megfelelően van beállítva a GPS vevő sebessége.
Az útvonalak kizárása + köztes pont beszúrásával maximálisan megadhatod a Primo-nak, merre vigyen, és merre teervezze meg az útvonalat.
Összegző információk készülnek az utazás alatt: statisztika, ami mindent logol menet közben! Érdemes indulás előtt nullázni az értékeket.A köztes pont részletes kijelzését is ellenőrzését én is hiányolom a megjelenítésből, remélem ez benne lesz majd a skinben, valamilyen formában!
-
kisspista
senior tag
Várjuk ki a skin újítást, reménykedjünk lesznek javítások és sok-sok újdonság benne!
Én köztes pontokkal (akár 10 db-al egyszerre) "rajzoltam meg" az útvonalat, amin haladni szerettem volna. Ilyen esetben nagyon csekély a felülbírálásra az esély, mivel sok variáció nincs (ilyen esetben mindig a legfőbb útvonalakat kell kiválasztani)!Engem ami a legjobban zavart: autópályán megjelöltem az egyik benzinkutat köztes pontnak, hogy azon a töltőállomáson tankoljak. Levitt az autópályáról, megtankoltam, eddig nem is volt baj, hanem amikor visszahajtottam a pályára, akkor vettem észre, hogy egy 10 km-es kanyarral (köv. lehajtón le, majd át a pálya alatt és vissza) vissza akar vinni ugyanahhoz a kúthoz, mert a köztes pontnak megjelölt PONTOS KOORDINÁTÁN nem haladtam keresztül. Ez gyakori hiba, amire oda kell figyelni!
/Köztes pont az épület tetejére mutatott, közben a töltőállomáson mellett 35 méterre haladtam el!/
-
kisspista
senior tag
válasz csferke #9222 üzenetére
Mindenképpen ajánlom a friss térkép cseréjét. Ne törődj a mérettel, a térképgyártók pontosan tudják, hogy mi miért annyi, amennyi!
Ha nem bízol magadban, akkor tedd fel az újat, teszteld szimulációban, s ha nem válik be, akkor tedd vissza a régit. Veszteni nem tudsz, csupán tapasztalatot szerezni, ami igenis fontos e téren![ Szerkesztve ]
-
kisspista
senior tag
Megjelent a Primo frissítése:
iGO Primo 9.2.1.185801(Nem tudok róla többet, csak olvastam másik fórumon, hogy ez Ausztrál Primo frissítés, de ezt sem erősítette meg senki!)
-
kisspista
senior tag
Azért a Navteq-ben sem lehet vakon megbízni, mint ahogy arról már korábban is írtam.
Tény, hogy nagyon jó a support-ja, és ez nekünk, felhasználóknak rendkívül jó!Mind3 gyártó térképeivel rendelkezem (Mapchanger), de még sohasem volt szükségem, térképet cserélni, NAVTEQ mindig megoldotta a problémát maga.
-
kisspista
senior tag
válasz gipsztigris #9252 üzenetére
Nem kötekedésként mondom, de ha Kehidakustány-Balatonfüred útvonalat választod, akkor miért nem főbb útvonalakon mész? Ha a legrövidebb útvonalon, vagy egyszerű útvonalon mész, akkor egyrészt az üzemanyag-fogyasztásod is megugrik, másrészt semmivel nem leszel előbbre és még csak nem is rövidítesz.
ÉN ha hosszabb távra megyek, inkább 9-10 km-es kerülőt beleteszek, de lehessen haladni, és főbb útvonalakon megyek, mert sok úton elég veszélyes a közlekedés (kátyúk, utak minősége ...stb.).Másik: a tervezett útvonalat MINDIG érdemes (sőt kötelező!) végignézni az áttekintésben, és az idegen, fura tervezetű utakat ki kell venni az útitervből. Lásd.: LENTI település korábbi problémája
A navigáció önmagában még nem oldja meg a problémádat, felül kell bírálnod, hogy a megtervezett útvonal az helyes és megfelelő-e számodra vagy sem. Ha ezt figyelmen kívül hagyod, akkor olyan utakra tévedhetsz, amiket te is írtál!
-
kisspista
senior tag
válasz gipsztigris #9255 üzenetére
Látom vitába folyamodsz azzal a ténnyel, hogy TopMap rajongó vagy. Én nem is kérdőjelezem meg, hogy miért, csupán észrevételeimet, tapasztalataimat osztottam meg egyes térképgyártókkal kapcsolatban.
Számos helyen segítettem már a Topmap munkáját, és sajnos el kell mondanom, hogy nagyon nagy hiányossággal és konstrukciós problémákkal küszködnek. Korábban kaptam ígéretet a cégtől, hogy a települések közig.határait felülbírálják és újra felmérik, majd javítják a hibákat. Ez 2 éve volt, jelenleg sem tudták megoldani ezt a problémát.
Navteq sem tökéletes, mint azt mondtam, itt is van olyan útszakasz, ami egyirányú, vagy éppenséggel csak gyalogosan / kerékpárosan közlekedhető útszakasz. Nincs tökéletes térkép és nem is lesz.Én is szeretnék a válaszaidra reagálni:
- egy nyaralás alkalmával (ha hosszabb útról van szó), részletes útitervet készítek, és ha kell, 2 különböző navigációs modulban is ellenőrzöm az útvonal helyességét. Ezt még egy Google Earth nézettel is olykor összevetem
- nem beszéltem a tervezett útvonal, hibás szakaszainak ellenőrzőséről:"Másik: a tervezett útvonalat MINDIG érdemes (sőt kötelező!) végignézni az áttekintésben, és az idegen, fura tervezetű utakat ki kell venni az útitervből. Lásd.: LENTI település korábbi problémája"
Értelmezésem szerint ez azt jelenti, ha az áttekintés során felfedezel felesleges fordulókat, összevisszaságot, "főútról mellékutcába le majd vissza a főútvonalra" hibákat, akkor azokat kiszűrjed, és igény szerint tudd módosítani.
Ha pedig vakon megbízol a navigációban, és egy tervezésre alapozol, akkor hát csináld, majd te is így jársz!
EGYET NE FELEJTS EL: NEM CSAK MAGADÉRT, HANEM AZ AUTÓBAN ÜLŐKÉRT IS FELELSZ VEZETŐKÉNT
[ Szerkesztve ]
-
kisspista
senior tag
válasz gipsztigris #9267 üzenetére
"Ha egy útvonalat nem ismersz, akkor honnan a fenéből fogod megmondani, hogy egy térkép jó-é avagy rossz? Jól tervez-e, vagy helyesen. Főleg, honnan fogod kitalálni, hogy melyik út típus van HAMISAN jelölve?"
Látom nem értjük egymást! Itt nem a térképek "jóságáról" van szó, látom tényleg nem tudsz magyarul! Olvass vissza picit, akár többször is, hátha úgy jobban megérted!
-
kisspista
senior tag
válasz gipsztigris #9271 üzenetére
Kedves Mihály! Sokat fogok én itt még tanulni, szerintem te is!
[ Szerkesztve ]
-
kisspista
senior tag
Húú de kemény valaki....
Nem mondtam magamról, hogy nagy tapasztalattal rendelkezem; próbálkozom, és eddigi ismereteimmel segítek másokon, mert mások segítettek nekem a tanulásban!De azért ekkora arcom nincs mit neked igazad van!
/311 nap alatt tartok ott jelenleg, ahol te, csak neked 1293 nap kellett ehhez. Mai napról beszélek!/U.i.: WAREZ-királyok!
[ Szerkesztve ]
-
kisspista
senior tag
válasz gipsztigris #9281 üzenetére
Fent lenni, más fórumon úgy gondolom nem bűn! Csak ne te is tag vagy ott?
(#9280) DM43: nem a hozzászólások száma, ami mérvadó. Abszolút nem!
[ Szerkesztve ]
-
kisspista
senior tag
Értelmetlen vitatkozni, ez a fórum nem erre van! Amiben tudok, segítek másoknak, csak nem szeretem, ha háttérben "sunnyogó" felhasználók csak úgy előjönnek megszólni ahelyett, hogy ha ekkora tudással rendelkeznek - ahogy azt állítják -, miért nem segítenek a mindennapos kérdésekben, az újoncoknak?!
ERRE VALAKI VÁLASZT! DM43?
Szerk.: (#9284) gipsztigris: na látod, nincs ebben semmi különleges....
[ Szerkesztve ]
-
kisspista
senior tag
válasz gipsztigris #9284 üzenetére
Én is felveszem DM43 stílusát: felveszem a háttérben lapuló módot, nem segítek senkinek, aztán majd a feltörekvők, ha tévednek: beugatok nekik, leoltom őket! Mert ez megy most, de lehet ez a trendi itt.... Pedig én nem így ismertem ezt a fórumot!
És te kedves Gipsztigris? Olyan dolgokat írsz / kérdezel, amiben te nagy mester vagy! Én nem kérdőjelezem meg, mit miért csinálsz, kérlek te se tedd!
(#9286) DM43: nem látom értelmét amit írsz. Read onlí-val nincs baj, csak ha már rendelkezel akkora tudással, hogy segíts másoknak, akkor miért nem teszed? Más megpróbál, de ha a "nagyok" nem segítenek, akkor mit várunk a kezdőktől??
Felesleges dolgokon vitatkozunk, a nem tetszéseteknek sem kellett volna hangot adni, én sem kritizálom a munkátokat!
[ Szerkesztve ]
-
kisspista
senior tag
-
kisspista
senior tag
válasz tamas19686AF #9347 üzenetére
Mindegy, csak iGO Primo 1.2-vel vásárold meg!
-
kisspista
senior tag
Legújabb Global config.zip Primohoz: global_cfg_v194709
-
kisspista
senior tag
Ma ismét teszteltem a Primo 1.2-öt, 334 km-ren, terep navigáción; mellékutcák, névtelen utcák és hnr-ek közbenjárásával. ZoZo legújabb skinje, legújabb global_cfg, legfrissebb Navteq térkép.
A legkisebb zeg-zúg utcákban is jól ment a Navteq térkép (direkt ezzel mentem, korábbi kételyeket elmulasztva), mindent jól kezelt, pedig még földúton, és keskeny, "sikátor"-okon is végignavigált gond nélkül.
Terepen - előre, Kedvencek közé elmentett koordinátákra - mentem, 11x Primo-ból kilépés, majd visszaViszont nagyon idegesítő dolgokat találtam benne, amit szintén megosztanék:
- minden újra Primo futtatáskor, amikor megtalálja a pontos pozíciót, elmondja: "Magyarország területére érkeztünk, itt az alábbi sebességhatárok..." és megkérdezi, hogy meg szeretném-e tekinteni az információt. Az a legérdekesebb, hogy amikor kilépek Primo-ból, akkor a pozíció már meg van, s a következő indítás szintén ezen koordinátán kezdődik. Ennek ellenére is minden indításnál elmondja, hogy Magyarországra érkeztem!
- ha elkerülő úton haladok, és alatta vasút halad el, akkor is figyelmeztet a vasúti átjáróra és jelzi is a képernyőn (Nem akarom kikapcsolni a funkciót, mert hasznos, viszont a felüljárós, elkerülős eset kirívó!)
- Sárvár-Sümeg (84-es főút) útvonal közben van pár körforgalom, de ami érdekes, az egyiket 45 fokos szögben megdöntve jelzi ki. Ha jól emlékszem, Topmap-pal is elferdíti a körforgalom nézetet, ami így néz ki menet közben:
Nagy vonalakban: eléggé jól használható, mindössze egyszer szállt el "Out of memory" hibaüzenettel, de a 60'C-ra felmelegedett készülékház, magas páratartalom, hosszabb navigálás és a szivargyújtó ki- bekapcsolása eredményezhette, mert korábban ez nem volt a készülékemmel: 288 MB RAM, de ettől eltekintve, elégedett voltam és nem tévedtem el egyszer sem
-
kisspista
senior tag
válasz gipsztigris #9378 üzenetére
Sajnos nem pontos az út geometriája, ezért kicsit "lebutítva" megdőltnek látszik. A Google Maps, műholdfelvételén már tiszta a körforgalom jellege, de a Primo-ban nem!
[ Szerkesztve ]
-
kisspista
senior tag
Nem kell egyszerre ráförmedni az emberre, kérdeztem s nem kijelentettem a problémát!
Inkább ha annyira profi felhasználó vagy, akkor az előző 2 problémára adj magyarázatot a leírásomban....
"A fórum, az adott dolgok kibeszélésére és információ cseréjére jött létre, ahol a felhasználók megbeszélhetik a tapasztalataikat!" <- Ajánlom figyelmedbe!
[ Szerkesztve ]
-
-
kisspista
senior tag
válasz Szanyo74 #9444 üzenetére
Zozo!
A vezetés képernyőn lévő némítással lehet kezdeni valamit? Ha utazás közben lenémítom, majd kis idő múlva visszateszem hangerőre, akkor a kiesett részeket újra ledarálja folyamatosan...
Illetve az érdekelne, hogy lehet az adott "országba lépési információt (hang és kép)" letiltani, mert nekem minden indítás és sikeres GPS pozicionálást követően beolvassa és megjelenik egy ablak, hogy meg akarom-e tekinteni!(#9446) kishoris: be kell írnod a a UTILITY mappában lévő, version.ini fájlba a megfelelő verziószámot, s utána jó lesz a funkció:
[primo]
exe_compatibles="8154648,8155672,8178712,8593920,8707608"[8178712]
version="8.5.11.168090"
date="17 Nov 2010"[8155672]
Version="8.5.11.161797"
date="13 Oct 2010"[8154648]
version="8.5.11.154123 ou 8.5.11.155811"
date="01 Aug 2010 ou 13 Aug 2010"[8593920]
version="9.2.1.178658"
date="09 Feb 2011"[8707608]
version="9.2.0.191493"
date="11 May 2011"[ Szerkesztve ]
-
kisspista
senior tag
Ez érdekes amit írtál, ezt a funkcióját még sohasem használtam Primo-nak, de engem is érdekelne, amiket összesít.
Eddig csak a statisztikából láttam az utazási adatok összesítőjét, de úgy látom, az Útvonal-figyelő ennél sokkal bővebb információkat tartalmaz.
Kipróbálom hamarosan élesben is, és megnézem, mit ír ki! Köszi, hogy felhívtad a figyelmet erre a lehetőségre! -
-
kisspista
senior tag
Na ilyennel sem találkoztam még Primo-ban, bár aki a repülőtér környékének zöld övezetébe szeretne menni, annak erre fel kell készülni-e
Ha már szóba hoztam, nem tud valaki Schwechat-i repülőtér környékén egy szép panorámás, "nézői pontot", ahol a repülők a fejük fölött alacsonyan szállnak le, viszont nem a repülőtér területén van (külső, kerítésen kívüli - akár kukoricaföld is lehet - tér érdekelne)
[ Szerkesztve ]
-
kisspista
senior tag
válasz hevizms #9546 üzenetére
A skins.dict fáj tartalmát ki kell másolni (CTRL+C) vágólapra, majd meg kell nyitni a nyelvi fájlt (lang.zip\i18n\Dictionary.lang), és a végére bemásolni (CTRL+V) a vágólapon lévő anyagot. Felülírni és visszacsomagolni a fájlt.
Ez a skin teljes magyar nyelvéhez kell, mert enélkül angolul beszél hozzád Eszter, illetve helyenként angol szöveg lesz a skinben!
-
kisspista
senior tag
válasz Szanyo74 #9549 üzenetére
Működik az új skined, a köztes pontot is beolvassa és a következő utca-panelra kattintva, váltani lehet a köztes pont és cél adatainak megjelenítésén / bemondásán. Egy picit jobb lenne, ha a köztes pontnak nem a fehér-fekete kockás zászló jelenne meg, hanem a sárga kis jelzés a 3 in 1 gombon. Szemléletesebb lenne....
Ha a következő manővergombra hosszan rányomok, akkor bejön a képernyőkímélő, akkor is, ha ezt a funkciót kikapcsoltam, s nem használom. Ez jó dolog, és gondolom szándékosan ilyen.
Egy dolog viszont még marhára zavar engem, s keresem a megoldást rá: minden indításnál, és GPS bepozícionálásnál elmondja: "Magyarország területére érkeztünk, itt a következő sebességhatárok...", illetve feldob egy párbeszéd ablakot, amin felajánlja, hogy meg akarom-e ezen információkat tekinteni: IGEN / NEM. Hogy lehetne ezt a funkciót kikapcsolni, vagy megtanítani vele, ha azonos országba kapcsoltam be 2 egymást követően a navigációt, akkor nem léptem át másik országba, hanem valószínűleg ott vagyok, és nem mondja el MINDEN indításnál. Köszi az infót!
-
kisspista
senior tag
Az utazási adatokat Eszter beolvassa, majd a vezetés képernyőn rákattintassz - GPS jel megléte mellett - a következő manőverre, és bejön az útiterv, éppen milyen településhez közelítessz, hány km van még hátra ...stb.
A "célba érés" nálam az útvonal törlésével ér véget. Természetesen én is előbb ki szoktam kapcsolni a navit, mert ha ismerős már a terep, akkor nincs szükség navigációra.... Viszont az útvonal-figyelő miatt szükséges a teljes navigáció használat
Új hozzászólás Aktív témák
Tilos a warez és az ezzel kapcsolatos segítségnyújtás!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Konteó topic
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Yettel topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen