- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- iPad topik
- Raspberry Pi
- Projektor topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
-
Baladins - Megjelenési dátumot kapott a PC-s kiadás
gp A jövő hónapban esedékes premiert az év folyamán a konzolos verziók követik majd.
Aktív témák
-
Dirtyz
őstag
Mi van, mindenki a sebei nyalogatja a hétvége után?
tr00p3r: képeket igértél, amúgy, ha nem titok, milyen kereket vettél, mennyiért?Védd a fákat, egyél hódot!
-
Ariadne
őstag
válasz Dirtyz #11201 üzenetére
Meg a bicót! Bőven nyalogatásra szorul, ennyi port egy halomban nem is tudom, mikor láttam rajta utoljára. Kezdek kételkedni benne, hogy valamikor fehér volt.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
tr00p3r
őstag
válasz Dirtyz #11201 üzenetére
Szia,
Nem titok, írtam is itt 1-1,5 hete kb . Syncros AM Disc kerékszettre tettem szert, pofátlanul jutányos áron, fehér színben. (Jóba vagyok a Boneshaker tulajdonosával és így mertem bevállalni a dolgot.)
"Kézzel fűzött, 32 lyukas FR/All mountain kerék. DP-28-as felni, DT Swiss Competition 2.0-1.8 húzott küllők, DT Swiss niplik, Syncros felniszallag, 4 csapágyas Syncros agy. 6 csavaros féktárcsa felfogatás. Könnyű és erős."
A fehér felni, agyak és gyorszár mind nagyon szép, de még nem igazán vagyok róla meggyőződve, hogy jól mutatnak majd a Pyxis Team-ben?!
Az XT fékeket sem raktam még fel, de tegnap vettem a BikeMag-on egy 160-as XT tárcsát Endroo-tól 3K-ért. Ez lesz hátul. Előre tényleg nagyobbra volna szükség? Ahhoz akkor adapter kell?
Akár hiszed, akár nem a Mátra óta nem ültem bringán. A verseny után kb. 3-4 nappal mostam le a bringát és a terepgumik még mindig rajta vannak. Pedig úgy volt, hogy amíg még jó idő volt, felmegyek még a Börzsönybe. Nem tudom mi van velem?! A görgő lent van a pincében, de nem szeretnék még túl hamar ráülni.... Kéne valami motiváció! Az is igaz, hogy az új cuccok motiválhatnának annyira, hogy összerakjam végre a bringát.....
@többiek: nem tudtok olcsó, de jó összecsukható szerelőállványt megvételre?
-
tr00p3r
őstag
válasz tr00p3r #11204 üzenetére
Egyre többen szörnyülködnek, hogy
1. a 80 kg körül testsúlyommal egy SID Team villám van
2. hogy erre akarok tárcsaféket
3. ráadásul előre 180-as tárcsával (mondjuk nem ragaszkodom feltétlen hozzá)Szerintetek is gáz tárcsát rakni a SID-re? Jókor kérdezem, amikor már megvan a tárcsás kerékszett és a fékek is!
-
venember83
nagyúr
válasz tr00p3r #11205 üzenetére
Azért nem baj, ha kapsz választ, nekem ugyancsak SID Team-em van, csak kisebb a tömegem, és a tárcsa is csak 160-as lesz, de ha nagyon nem ajánlják a bringázásban jártasabbak, akkor is cserélnem kell az első és hátsó fékrendszert, ami van az eléggé gyatra. Szóval jó lenne tudni vásárlás előtt, hogy legyen-e tárcsa vagy ne.
Piros Pyxis plusz fehér kerekek - szép kell az legyen.
-
becuszabi
aktív tag
válasz tr00p3r #11205 üzenetére
Az én mázsámhoz a 180-as tárcsa is bőven elegendő, úgyhogy a 160-as elég kell hogy legyen neked.
A SID-et a helyedben pedig már régen lecseréltem volna minimum egy REBA-ra... és akkor csak a kettő közti súlykülönbséget kellene leadnod magadról"Aki szívből él, az élből szív"
-
venember83
nagyúr
válasz becuszabi #11208 üzenetére
Ejnye, csak nem ad konkrét választ senki, hogy tehet-e ember fia/lánya 160-as tárcsás tárcsaféket a SID-re. Akkor teszek s kész, XC alatt kétlem, hogy olyan erőhatások érnék a telót a fék részéről, melyek a teló meghibásodásához vezetnének. Legfeljebb bebizonyosodik, hogy tévedtem s kész.
-
becuszabi
aktív tag
válasz venember83 #11209 üzenetére
Tegyél
...amúgy sokan használják tárcsával, de 160-as átmérő fölé nem célszerű menni.
A könnyítésnek megvan az átka, hiszen az idei, 32 mm-es becsúszójú SID-eknél 185 mm-ben maximalizálja a tárcsa átmérőjét a gyártó, miközben az egyéb 32 mm-es telóknál a 210-et is elfogadhatónak tekinti.
Meghibásodás? Talán az nem, gyakoribb szervízigény az már inkább."Aki szívből él, az élből szív"
-
venember83
nagyúr
válasz venember83 #11209 üzenetére
Úgy látom 160-as Hayes Stroker Trailhez nem adnak IS adaptert, szóval a nagy kérdés megoldódott, marad a 2008-as Juicy 5, pedig a Hayes sokkal jobban tetszik. Csak remélem, hogy a gripshift váltó nem fog gátolni a fékkar megfelelő pozicionálásában, bár az még kicsit odébb van.
Ariadne: Viszonylag hosszú ujjaim vannak, így nem lesz gond a fékkar elérése, elvileg.
becuszabi: Aha, hát, ha a gyártó szerint 180 oké, akkor 160 tuti jó kell legyen.
[ Szerkesztve ]
-
Gyok2
aktív tag
Kinek meddig birja a lanca nyulas nelkul? Normalis, hogy alig 2000 km varosi tekerestol megnyulik?
Tiszta Windows rendes ház
-
becuszabi
aktív tag
válasz venember83 #11211 üzenetére
Ahogy említettem az ideieknél oké a 180, a régi csirkelábú telókra viszont nem hiszem, hogy igaz lenne.
Gyok2: a szerszámmal való mérés alapján mondod? mert akkor igen, aszerint simán normális...két dolgot tehetsz
- folyamatosan méred a nyúlásmérővel és amikor az azt mutatja, hogy vége, akkor új láncot veszel (így a meghajtás többi része még nem kopik el annyira, hogy az új lánc ugrabugráljon rajta)
- veszel több láncot és felváltva használod (pl. 1000 km-enként váltasz), így végeredményben sokkal tovább használhatod, mint egy lánccal és az egész rendszer egyenletesen kopikaz "egy láncot szétkoptatok" és aztán cserélek módszer tutira nem jó, mert az új lánc nagyon nem fogja jól érezni magán a kopott alkatrészeken (a hajtóművön esetleg még igen, de a fogaskeréksoron már garantáltan nem)
[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
-
Gyok2
aktív tag
Nekem akkor tunik fel a lanc nyulas, amikor ugralni kezd, de ilyen hamar meg nem nyult meg egy se. Esetleg ki milyen lancot javasol?
Tiszta Windows rendes ház
-
becuszabi
aktív tag
-
Dirtyz
őstag
-
tr00p3r
őstag
válasz Dirtyz #11219 üzenetére
Jelentem, hogy kb. 1 hónapja megcsinálok minden este jó pár felülést. 100-la kezdtem szenvedve, ma este már 500-at csináltam (1x175, 1x150, 1x175). A hozzászólások után és az elkeseredésem miatt, ma megmértem magam és 79 kiló vagyok. 1-1.5 hónapja 83,7-et mértem. Tehát a Mátrán is ezt a súlyt cipeltem és a SID minden gond nélkül bírta. Sajnos nem tudok most még egy új telóra beruházni, főleg így szezon végén. A 160-as tárcsát bírnia kell és kész. Túl sok pénzt öltem bele a dologba, hogy most itt a cél előtt adjam fel....Ha a felüléseket folytatom lelkiismeretesen, akkor még a köv. szezonra, jobb lesz a súlyom.
-
venember83
nagyúr
válasz tr00p3r #11220 üzenetére
A becsúszók nálad is 29 mm-esek, gondolom. Csak elbírják a 160-as tárcsát, úgysem DH-ra lesz használva a bike... Ha meg nem bírják, akkor lesz okunk új telót venni s lesz minek örülni.
A héten egyszer jövök melóba bringával, akkor is a beérkezést követően rögtön elkezd szakadni az eső, nagyszerű.
-
tr00p3r
őstag
válasz venember83 #11222 üzenetére
Persze, ugyanaz a teló, csak 1 évvel fiatalabb az enyém. Azt elbírják, csak azt nem tudom, hogy a súlyom meddig fog csökkenni.... Alig aludtam az éjjel, mert ez az egész hülyeség foglalkoztatott. Éjjel 2 körül felkeltem és az Ebay-t böngésztem új teló ügyben. Elcseszni nem akarom a SID-et, inkább gyorsan eladom amíg még jó. Nézem az utódját...
-
Azazello-
senior tag
válasz tr00p3r #11223 üzenetére
te is belekezdtel ugyan abba a marhasagba amibe mar sokan elottunk. eloszor csak egy uj az, aztan egy uj valto, stb... es igy szepen lassan kenytelen vagy lecserelni az egesz gepet. pedig baromira nem ezt akartad...
egyetlen megoldas van: nagylevego - uj telot megvesz, es ennyi.
Egy jó nőt meghódítani, és nem elmesélni olyan, mint titokban átúszni a Csendes-óceánt.
-
Dirtyz
őstag
válasz tr00p3r #11226 üzenetére
Egy ilyet esetleg, lényegesen barátibb az ára... Én a helyedben ezt a szezont kihúznám a régi Sid-el, nyugodtan rakhatsz rá tárcsát, nem lesz semmi baja, Te amúgy sem vagy egy zúzógép, és télen, koratavasszal, amikor uborkaszezon van, néznék új telót.
Védd a fákat, egyél hódot!
-
tr00p3r
őstag
válasz Dirtyz #11227 üzenetére
Néztem konkrétan ezt is, de ez használt. Úgy vagyok/voltam vele, hogy új villa, akkor az legyen ÚJ. Vehetnék itthon a csapattársamtól egy FOX F80 RLC-t 100K-ért, de ez is használt. Egy szezont ment ugyan, de ez nála az edzést és a versenyt is jelenti. Verseny, ami ugye inkább strapa, az 15-20. Ebben benne az össze TOP Maraton, egy Salz, és a többi.
A licites FOX-ok általában 400-600 euró közt állnak meg. Ez egy brand new 2009 SID, 32-es, max tárcsa 185 mm. Talán lesz egyszer egy FOX-om is.
A régi SID-et meghirdettem és ha elviszik, akkor kb a fele megvan az új villa árának. Aztán a fékeim is eladom, szóval összejön a pénz rá, csak lassan. Addig meg ki tudja mi lesz. Azt néztem, hogy az igazán jó telók még az ubiszezonban sem csökkenek árban annyit, amire azt mondom, hogy nem túl nagy érvágás... -
tr00p3r
őstag
-
félisten
Sziasztok!
Tegnap szétszedtem a bringám Acera-X scapágyait. A középcsapágy, a kormánycsapágy és a pedálokban lévő csapágyak makulátlanok, de az agyak elég siralmas állapotúak. A hátsó még elmegy, át is csoportosítottam a jobb állapotú golyókat oda, így csak kicsit darál, és belülről is csak kicsit kopott. Egy ideig még elmegy, de később ezt is cserélnem kell.
Az első viszont katasztrófa. A gyolyók, nem is golyó formájúak, és a csapágy belső részei is nagyon kopottak. Ez azonnali cserére szorul.
Kérdésem, hogy mit javasoltok? Szeretnék duplafalú felnit is a mostani teszkó gazdaságos helyett. Érdemes komplett kereket vennem, vagy külön felni, és agy?
Hosszú távra szeretnék strapabíró, de nem drága megoldást.
Amire használom: 60% beton (kátyús) és 40% terep (földút + köves erdő + homok (bányató)).Köszi!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
rétisün
veterán
komplett kerékkal valószínűleg olcsóbban jössz ki, ha kölün veszel agyat/felnit, akkor számold hozzá a küllőket, fűzést is. viszont az utóbbi esetben olyan kereked lesz, amilyent csak akarsz, nem amilyen éppen van a boltban komletten. (illetve amilyen alkatrészek vannak az adott boltban, de akár több boltban nézhetsz cuccokat, és az egyikben, ahol valamelyik alkatrészt veszed, befűzeted)
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
félisten
válasz rétisün #11235 üzenetére
Ok, egyelőre az ár a lényeg, és hogy tartós legyen. Nem zavar, ha nem pont olyan típus, amilyet én akarok, hiszen nincs konkrét elképzelésem. Asszem körülnézek komplett kerekek között.
Köszi a tanácsot!Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
nagyúr
Az ígért, normális képek. (Katt a nagyításért!)
Fotók: Atom.
Alkatrészek alább.Váz : Yeti AS-X 150-190mm
Rugóstag : 5th Element + titán rugó
Villa : Marzocchi 66 ATA RC-3 140-180 mm
Kormány : Ritchey Rizer 670 mm
Kormányszár : Spank 1-Timer
Első váltókar: Shimano XTR
Hátsó váltókar: Shimano XTR
Első váltó: Shimano XTR
Hátsó váltó: Shimano Saint
Fékek : Hayes Mag, 200-as tárcsa
Hajtómű: Shimano Saint 44-32-22
Lánc: Sram PC-991
Fogaskeréksor: Sram PG-990
Felnik: Mavic EX729
Első agy: Shimano Saint
Hátsó agy: Shimano Saint
Külsők: Specialized Enduro Pro
Nyeregcső: Thomson Elite
Nyereg: WTB
Pedál : Shimano PD-M545[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz rootkiller #11242 üzenetére
Így van. A váz útja állítható 150 és 190 mm között. A kis himba pedig azért van ott, hogy a megindulás könnyű legyen, a rugóút vége pedig felkeményedjen, így biztosítva a megfelelő progresszív rugózási karakterisztikát az endurozáshoz.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
*Szájber*
tag
Eladósorba került UMF Hardy 3-mas bicóm!
http://www.meridashop.com.ar/umf%20HARDY%203.jpg
Ha valkit érdekel pls püTHX *Szajber* felhasználónak 51 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
-
rootkiller
őstag
válasz Manitou #11245 üzenetére
Most őszintén! Lehet valamire panasz, ami speckó és felső kategóriás??
A viccet félretéve: nekem voltak Specialized Fast Trak Pro 2.0 gumijaim, amivel vegyes érzelmeim voltak. Egyrészt az a 2.0 inkább 2.2 volt, szóval nekem valahogy nagyon vastag, véleményem szerint ebben a méretben inkább 4X-re jóó az a gumi, nem XC-re. Ólcsón jutottam hozzá, mentem vele pár maratont, és ugyanannyiért el is passzoltam egy dirt/4X beállítottságú havernak, aki azóta se fizette ki, szal megszívtam.
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
Manitou
addikt
válasz rootkiller #11246 üzenetére
Mivel nekem is Specializedem van így bennfentes vagyok valamelyest én is a témában
De nem minden arany ami fénylikSzép haverjaid vannak akkor
-
Dirtyz
őstag
válasz rootkiller #11246 üzenetére
"Most őszintén! Lehet valamire panasz, ami speckó és felső kategóriás??": lehet, tapasztalat...
A Specialized Fast Trak Pro verhetetlen nedves, csúszós köveken, Gardamaratonon, Mátramaratonon, Dunamaratonon használtam hátul. Ahol a Racing Ralph, Conti Explorer elkapart ezzel simán felmásztam
Jorus: szép a bicód, gratula, de a nyerget miért toltad be ennyire?
Védd a fákat, egyél hódot!
-
rootkiller
őstag
válasz Manitou #11247 üzenetére
Fenn vannak az új gépek már az oldalon, elég szépek lettek. Érdekes, hogy az S-Works HT-ben és epicben is speckó teló, rugóstag, hajtókar, és kerék van, ami nekem nemigazán jön be, és a Stumpjumper se tetszik annyira ami az én kategóriám lenne. Egyébként a 2005ös speckók voltak szerintem a legszebbek.
Milyen speckód van?
Artengo TR 990 Pro
Aktív témák
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Gyúrósok ide!
- Aliexpress tapasztalatok
- Formula-1
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- HThomas: Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...