- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- SSD kibeszélő
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Gaming notebook topik
- Videós, mozgóképes topik
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Samsung LCD és LED TV-k
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- GoPro Topic
Hirdetés
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
Aktív témák
-
venember83
nagyúr
Az még mondjuk elmegy, mert ha gond van, elugrik a fal fele, bringa meg repül a tengerbe. Nekik annyira nem számít, hogy ledobják a bringát a mélybe, de egy normál montis már talán túl sokáig is gondolkozna, hogyan mentse meg magát és a bringát, aztán a végén még mindkettő a tengerben végezné.
KaraDani: Ilyenben nekem is volt részem a Maros maratonon, csak ordibáltam, hogy húzzanak a fenébe a lejtő közepéről a versenytársak, mert jövök. A rövid kormányra tett v-fék semmit sem ért, hiába húztam tökig.
-
venember83
nagyúr
válasz ludsimon #31138 üzenetére
A lánc meg általában gyárilag 114-116 szemes, de úgy kell belőni a hosszt a legjobb váltásteljesítményért, hogy elől-hátul, a váltót nem bekötve a legnagyobb lánckerékre ráteszed, és úgy lövöd be a hosszt. Ilyenkor mindig marad 4-6 szem pluszba, amiből láncszakadás esetén tudsz használni. - Így egyszerűen csak a kellő hosszt határozod meg, amiből ugye majd elvesz a hátsó váltó is, majd ha bekötöd, így nyilvánvalóan nem használod.
-
venember83
nagyúr
válasz body007 #31147 üzenetére
Lényeg, hogy megvan a telószáma. Csinoska volt legalább? Te jól vagy? Bukó?
ludsimon: Monti esetén azt mondanám, hogy inkább vegyél ki egy szemet, legalább terepen nem lötyög annyira a lánc. Ez nem tudom, mennyire jó tanács "outi" esetén, inkább hagyjál eggyel többet benne, aztán ha nem jó, akkor kiveszed. Könnyebb utólag kivenni, mint hozzá toldani, azt hiszem.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz KaraDani #31174 üzenetére
Csak abból indultam ki, hogy a többségnek nem kell a bicikli. Túl bonyolult. Egyszerűbb a tömegközlekedés vagy, ha van, akkor az autó. Ha pedig közel van a szokásos úticél, akkor gyaloglás. A biciklire vigyázni kell, le kell zárni, közlekedés közben figyelni kell a többi közlekedőre a saját biztonság érdekében. Egyszerűbb a fenti három opció közül választani egyet. Ja, meg a valamire való biciklik manapság egy kisebb vagyonba is kerülnek. Persze meglehet, hogy édesanyád nem tartozik a többséghez, csak tippeltem.
-
venember83
nagyúr
válasz Xantomas #31210 üzenetére
Nálunk eléggé el szoktak bújni a rendőrök a stoplámpák mellé kis utcákba s rögtön kiszúrják, ha piroson mész át. Volt rá példa, hogy piroson mentem át, pl mikor egy órás késében voltam a melóból, mert elaludtam, de azért szvsz ajánlatosabb betartani a lámpákat, mert úgyis te szívhatod meg jobban. Kisebb körforgalom meg kis kereszteződések az más kérdés, ott legtöbbször útban sincs a biciklis az autós számára, ott kicsit lazábbra lehet venni a szabályokat.
Különben meg én inkább terepen szeretek úgy menni, mintha meg akarnék halni, mászásoknál, lejtőknél, ott megvan a feeling. Városban annyira nem, de ez saját kis szerény véleményem.
-
venember83
nagyúr
válasz ludsimon #31238 üzenetére
Gondolom, hogy kb. 27 km.
detroit17: Ezeket az órás edzéseket folytasd csak, ennél lejjebb időben ne menjél. Csak többet. Azt megteheted esetleg, hogy hetente kétszer lightosabban mész, cserébe akkor viszont hetente kétszer nyomd meg keményebben. Továbbá beiktathatsz hetente olyat is, hogy normál tekerés közben pár percig (3-4-5) keményen beindulsz, aztán visszalassulsz normál tempóra. Hogy változatosabb legyen az egész. Szerintem. Pedálfordulathoz nem tudok hozzászólni, fogalmam sincs, csak érzetre nyomom.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz fpeter07 #31304 üzenetére
Bármi lehet. Hála az alumínium akusztikus tulajdonságainak a legtöbb zajt felerősíti, így korántsem biztos, hogy a középcsapágy felől jön, de persze érdemes lecsekkolni a monoblokkot, ha mégis a középtengelytől jönne.
Ariadne: Nekem meg éppen picit nagynak tűnik a 18 col, de ez már ilyen, ha a 16 kicsi volt, 17-es Cube nincs, akkor így jártam.
-
venember83
nagyúr
Elég jó befektetés volt Memének ez a prohardveres regisztráció.
Tényleg, a csillebérci kölcsönbringákon nem lesz egy powered by Meme lehúzós?
-
venember83
nagyúr
válasz Hasaggymeg #31366 üzenetére
Igaz, de csak nem érti félre. Remélem. Természetesen címkére gondoltam.
-
venember83
nagyúr
válasz Ariadne #31391 üzenetére
Igen, mert Peat mindent megnyert addig, világkupák, különböző versenyek, csak még világbajnokságot nem. Aztán végül csak sikerült neki az egyik évben utóbbi is.
szatocs: Az első váltón kell kijjebb csavarni kicsit az egyik csavart, talán a H lesz az, de sose tudom elméletben. Csak vigyázz, mert totál ellőheted az első váltó beállítását.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz FixY67 #31420 üzenetére
Ők egyre inkább azt hiszik magukról, azért is lett gyengébb a felszereltsége pár modelljüknek, de ebbe a sorba tartozik sajnos már a Cube és a Hai (lásd Meme hozzászólását) is, ugyanazon az áron gyengébb színvonalú alkatrészek. A múltkor látott idei Cube Analogon (vagy Aim volt?) pl. négyszögtengelyes monoblokk volt.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz FixY67 #31442 üzenetére
Nem, tejes-narancssárga. Xantomas csak kötekedik mindenkivel, mert csúnya és gonosz.
-
-
venember83
nagyúr
válasz FixY67 #31497 üzenetére
Az SLX az LX helyét vette át, mivel utóbbi átkerült trekking kategóriába. Deore, SLX, XT és XTR között minőségi különbségek vannak, ez kb a növekvő sorrend közöttük, XT-ig egyre jobb, tartósabb, könnyebben használható és egyre könnyebb alkatrészek vannak, XTR-nél pedig már eléggé nagy hangsúly került a könnyűségre, ami akár rossz hatással lehet a tartósságra. Van még a Saint, az freeride meg downhill gépekre való. Cross country, all mountain bringára XT szvsz tökéletes, ha van rá pénz. XTR már kicsit túlárazott, de gyönyörű és rendkívül funkcionális, néha az ember csak elcsábul. Röviden ennyi.
-
venember83
nagyúr
Tudom, hogy nem kedveled a Sram váltóegységeket, de tapasztalataid alapján a Sram láncoknál van lényegi különbség 951, 971 és 991 között tartósságban? 991 csak rendkívüli tartósság esetén jöhet szóba, mivel másfélszer annyiba kerül, mint a 971. Váltásban a 951 is megfelelő, de lehetne tartósabb alattam... Esetleg más jó árú opció X9 váltóhoz és 970-es fogaskoszorúhoz?
-
venember83
nagyúr
Nyár elején lánccsere, azért ilyen sok a kérdésem. De jelenleg kénytelen vagyok nyúlt lánccal járni, így viszont valószínűleg gallyra vágom a sort is, ez van. Ha végre lesz pénz, jelentkezek, akciósan meggondolandó az XTR lánc. Jövő hét kedd-szerdán megkapom az általad küldött cuccot, majd ne felejts el árat küldeni privátban, hogy Húsvét utáni héten tudjam utalni neked. Persze az se gond, ha nem írsz árat, akkor húsvéti ajándéknak tekintem.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
-
venember83
nagyúr
válasz FixY67 #31624 üzenetére
Én nem látom más értelmét, mint az esztétika, de majd megcáfolnak. Különben a Specinek is hajlított az alsó csöve általában. Valószínűleg leheletnyivel rugalmasabb a hajlított, mint az egyenes (lásd S-bend hátsó háromszögnél), de ilyen csőátmérőnél szerintem ez nem észrevehető.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz Ariadne #31705 üzenetére
Nem túlárazott, a mi pénztárcánk túl vékony. Legalábbis az enyém tutira, nem kívánok a te pénztárcádról nyilatkozni.
rétisün: Ej, de szép. Egyszer nekem is lesz egy ilyen. Vagy nem pont ilyen, mert álmaimban már nem is kell váltó, single speedben mászok minden emelkedőt.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
Vigyázat, az Easton kitalálta a kb. nulla tömegű anyagot, eszméletlen.
-
venember83
nagyúr
válasz KaraDani #31860 üzenetére
ludsimon: Nem tudom, de all mountainra is ajánlják ("the XC is a great do-everything carbon riser"), és van ennél könnyebb változatuk is, szóval nem félek attól, hogy önállósítaná magát egy lejtőn. Remélhetőleg esések alkalmával sem sikerül az önállósodás.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz FixY67 #31876 üzenetére
Ereszkednie kell, amikor ráülsz. Pontosan be kell állítani, ha túl sokat ereszkedik, akkor fel fogod ütni terepen, ha pedig túl keveset, akkor nehezebben indulhat meg, és nem is használod ki a teljes rugóutat. Szóval mint sok esetben, illik megkeresni a kompromisszumot.
-
venember83
nagyúr
Pedig a spell beépített jóság a tűzrókában, szerintem a többi böngészőbe is beépíthető a júzerek által.
Hej, ha tudnátok, milyen sokat számít plusz tizenhárom centinyi tömör minőség. Kicsit óceánjáró hajó érzete van a bringának, de érződik különbség, csillapít a kormány is, végre.
-
venember83
nagyúr
válasz FixY67 #31959 üzenetére
Fél milla környékén kisautó nem bizonytalan? Ja, ha még van egy milliód rá, hogy felújítsd a lényegi részeit. Autó pedig max kiegészíti a bringát, legalábbis nálam tuti ez lenne a helyzet.
Javasolt, hogy egy kereskedőre hallgass, akit többen ajánlanak neked, szerintem. Egybehangzó véleményt ne várj különböző informáltságú és érdekeltségű szakemberektől.
Aktív témák
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- Doctor Who (2005)
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Windows 11
- sziku69: Szólánc.
- Elfelejtettem a film címét
- Eredeti játékok OFF topik
- YouTube
- További aktív témák...
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest