Hirdetés
-
Friss előzetesen a Monster Hunter Wilds (PC, PS5, XSX)
gp A PC-re és konzolokra szánt folytatás valamikor jövőre debütál.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
rétisün
veterán
válasz ludsimon #18888 üzenetére
mondjuk én mendenképpen jobb helyzetben vagyok, negyed 3-ra itthon vagyok, megkajálok, legkésőbb 3-kor el tudok indulni....
a legrövidebb téli napakon is tudtam menni 40-50-60 km-t, csak arra kellett figyelnem, hogy mire tljesen besötétedik, már valahol lakott területen legyek, mert nincs olyan világításom az outin, amivel tudnék sötétben bringázni.war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
dqdb
nagyúr
válasz ludsimon #18887 üzenetére
200 km/h és a Schwalbe leírásában szerepel.
Attól, hogy nincsen aquaplanning, van csúszás. A legtöbb külső esőben nem csúszik (ezt is említi a Schwalbe), de sajnos az eső nemcsak tisztán vizet jelent, hanem a víz hatására vékonyabb-vastagabb sárréteget képező útszéli port is, amin képes már megcsúszni a kerék. Ha a külsőd ezt szereti felvenni, akkor csúszni fog, szóval esőben az út szélét és a koszosabb helyeket kerülni kell. Nekem a TravelContacttal sikerült veszélyesen megcsúszni már többször is koszos bringasávban, valószínűleg a SportContact sem jobb ilyen helyen, de tényleg jó általános külső.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
KaraDani
addikt
válasz ludsimon #18972 üzenetére
Azért sokkal nem lesz több az 200 méternél
Régi adatokat előbányászva:
BP.-Nagytarcsa-Isaszeg-Dány-Vácszentlászló-Zsámbok-Valkó-Gödöllő 561m és 549m szint (kétszer van meg az útvonal, a barométer se halál pontos több órás tekerés alatt ugye)
És azért nem csak az az egy domb van ebben az útvonalban. -
DemonDani
addikt
válasz ludsimon #19021 üzenetére
Láttam már 180at de tényleg olyan ritka mint a 60as monti váz
(#19022) rii
a 350 már kellemes belépő szint, sokat nem kell várni, de az már olyasmi hogy kigurul a gyárból és megy amig el nem kopik. a 150-nel nem kellszabadfoglalkozni[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
rétisün
veterán
válasz ludsimon #19029 üzenetére
amikor én rendeltem tőlük, elég sokat kellett várnom, mert nem volt raktáron, ami kellett volna. valószínűleg nincs túl nagy raktárkészletük, így ha cserélni akarsz (és lehetséges is) készülj fel elég hosszú várakozásra.
keress bikemag aprón vagy testbike-on 1-2 ezer forintos stucnit, a hosszát úy is tudod tesztelni, és ha már tudod, mekkora kell, akkor rendeld meg a KCNC-t a jó méretben.
mod: amikor tegnap bringázást terveztem, az nem volt a terv része, hogy átalszom a napot
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Misály
addikt
válasz ludsimon #19094 üzenetére
Inkább amilyen az ára olyan is a cucc. Katasztrofális hang, pocsék kép. Fényt nem szereti, túl van szaturálva, kontrasztról ne is beszéljünk. Városi ökörködésre talán de hogy normális felvételre nem használnám az biztos. A látószög viszont rendben van, de itt ki is merül az egész.
-
dqdb
nagyúr
válasz ludsimon #19073 üzenetére
Pedig scandium az alu-nál nem sokkal rugalmasabb
Rugalmasabb az, érezni, de a mértékét nem tudom megmondani. A mostani szkandium Kona vázam kényelmesebb sokkal, mint az alumínium Kona, de más méret, más modell, más geometria, másik teleszkóp, szóval a különbséget nem csak a váz anyaga okozza.A kényelemfaktorban egy ballonosabb kerék alacsonyabb nyomáson rengeteget számít, és eszméletlenül sokat javított a komfortérzeten az idővel műanyagra cserélt nyeregcső is, de abban biztos vagyok, hogy a haladósabb szakaszokon/talajtípusokon kilométer per órákban zongorázható a különbséget a szkandium flexstay láncvillák hozzák össze.
DemonDani: még a vásárlás előtt kérdezted a törést. Én emiatt egyáltalán nem aggódom, mert újként vettem a vázat, így nincsen előélete, és első tulajdonosként élettartam-garanciát kaptam rá. Az is javítja a képet, hogy a 2011-ben megjelent karbon modellek előtt ez a váz volt a Kona kimondottan versenyzésre optimalizált hardtail váza, szóval bírnia kell a kiképzést alattam. a X2S csapat például tele van a vázam testvéreivel. Mondjuk ők tényleg csak versenyzésre használják a vázat, amire tervezték, velem ellentétben
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
rétisün
veterán
válasz ludsimon #19150 üzenetére
na igen, igazából saját alkalmazással működik jól, a külső .gpx-eket nem ugyanúgy kezeli, mint ha telefonról töltöd fel az endoval rögzített utat.
érdekes, a te tekeréseidnél nem mutatja a lejobb időket
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
-
szentkuti11
addikt
válasz ludsimon #19208 üzenetére
Nem tudom hogy van-e itt DH-s, aki ismeri a János-hegyet, de ha igen, akkor Contest ugróról beszélünk.
Egy sima ugrató, aminek van egy lapított érkezője. Előttem felporolták az utat, bele kellett fékeznem, az ugrató meg jött, kicsi volt a lendület, csőrös lett és előreborultam. Fejjel tompítottam, fullface mindent kivédett, utána karok, majd térd.
Sérüléseim: Bal csukló zúzódott (azért írok ilyen lassan, csak jobb kézzel), megütöttem a mellkasommal a kormányt, jobb karom végig lehúztam, horzsoltam.
Bicó sérülései: Eltört a nyeregcső.
-
rétisün
veterán
válasz ludsimon #19265 üzenetére
én is megtaláltam a megoldást: ha látok kék kutat, feltöltöm a készleteket (mind az 1 kulacsot )
igaz, én elég kevés vízzel beérem, bár mostanában úgy veszem észre, megnőtt a fogyasztásom
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Bandi18
tag
válasz ludsimon #19303 üzenetére
Köszi a helpet. Akkor "lesz...rom" megvárom míg végleg használhatatlan lesz és akkor csere. Úgy gondoltam hogy nyárig kihúzza ami van.
Esetleg tudnál(nátok) ajánlani egy komplett rendszert váltóval együtt Nagy részben aszfalton megy a gép néha nagyon light földes út. Annyi hogy 93kg vagyok így ne haljon meg ha kiállva rátekerek
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz ludsimon #19324 üzenetére
nekem is ez volt: széllelküzdős, kistányéronerőlködős, csúnyánkáromkodós (tegnap persze nem fújt, de mér' is fújt volna, a gyalogsöröstúrát nm zavarta volna )
igaz, nekem volt azért félig-meddig hátszelem is, kár hogy az utolsó 15 km-re, ami pont szembeszeles volt, maradt a legnagyobb emelkedő....
mod: nem is az utolsó 15 km volt, a városig az utolsó 15, de utána még tekeregtem a városban is...
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
tzimash
őstag
válasz ludsimon #19324 üzenetére
Azért 102km ilyen köcsög szélben nem lebecsülendő
Én csak 66-ot mentem (22,9km/h átlag), de elég volt, kinyúltam így is. Csak bikemap-os link van, telót nem vittem.
A 66km-ből 15-öt a tilosban bicóztam, a 7-es úton, de ez errefelé megszokott dolog, autósok sem dudálnak le, nincs nagy forgalom, rendőrök sem zaklatnak.
Egy hülye autós volt, aki elég érdekesen előzött (nem a 7-esen), kis ívben, jó közel, a lehető legnagyobb sebességgel, na nem mintha jöttek volna szemből, az út is egyenes volt, de biztos jobban alszik majd...Cathfaern
Látom a 18-as átlag ellenére néha a határon mentél[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz ludsimon #19370 üzenetére
Ugyan az a kettőnek az spd része, szóval az lehetetlen hogy az jobban tartsa a lábat.
Viszont az új XT pedál -t úgy képezték ki, hogy elméletileg arra fel tud feküdni a cipő több helyen, haverom most vett egyet, majd kiderül, de szerintünk ez is csak ilyen, már nincs mit kitalálni, meg fejleszteni rajta című erőlködés. Az a két kis vízszintes felület -
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #19502 üzenetére
A tulajnak biztos benne van az már egy millában is, nem hiszem, hogy mindent használtan szerzett be.
(#19504) A_ScHuLcZ Ezért kérdeztem, hogy utána húzzak-e a kerekeknek, lévén hogy újonnan lett fűzve, a küllőfejeknek kell pár km hogy benyúljanak a helyükre, és maga a pálca rész is kinyúlja magát. 50-60 km után mindig lesz benne egy kis nyolcas, nem tudnak ennyire pontos küllőket csinálni, hogy mindegyik azonos mértékben nyúljon, csak nagyon drágán.
Most újítottam fel barátnőm bringáját is, lényegében minimális pénz beleölésével, csak nyerget, fékpofákat, bowdeneket, bowdenházakat, v-fék pipákat meg zsírt kellett venni, minden más volt maradékba, vagy fel lehetett újítani.
Még várat egy kormányra, és ha lesz fölös időm, akkor újra is lesz festve.
(nem értem a nőket, mindegy milyen alkatrészek vannak rajta, milyen használni, csak a színe legyen olyan, amilyet akar, minden egyéb másodlagos )"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
- Ryzen PC , R5 2600 , RTX 3060 12GB , 16GB DDR4 , 256GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest