Hirdetés
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fpeter07
veterán
válasz trialboj #87529 üzenetére
Hát nekem az első maraton nagyon kemény volt. 21 km, 2 órán túli idővel, vörös fejjel. Fújtattam, mint egy ló. Abban a néhány órában annyi levegőt szívtam magamba, mint előtte napokon át.
Az enduro nézőbarátabb szagág, szerintem jól jártál el. Először érdemes megnézni kívülről egy versenyt. Utána eldöntheted, hogy indulsz-e legközelebb. Bár enduro pályára gondolom nehezebb részeket is beraknak, ezért egy jó adag ügyesség nem árt hozzá. Plusz magabiztosság sem árt, mert ha ugrani kell, akkor előtte és a levegőben nem gondolhatod meg magadat, mivel esés lesz a vége. Ha bejön a versenyzés világa, akkor elmehetsz a csillagos határig is, mindig lesz hova fejlődni.
A versenydrukk egyeseknél segít, másoknál árt. Azért nem baj, ha izgul egy kicsit az ember verseny előtt, az segíti a koncentrációt. -
fpeter07
veterán
válasz Teasüti #87559 üzenetére
Nem sokat ment a gép. Nem tudom ki nem használt anno egy ilyen csúcs bringát, de majd én bepótolom. Ja, az a szelep azonosítja be a felülről jövő ütéseket. Sprintnél rugalmas, de nincs még beállítva rendesen a tag. Nem tudom mennyire megbízható, de egyenetlen talajon zseniális. Nem pattog az ember a nyeregben, meg a hátsó kerék is többet van a földön. Próbáltam már 29er fullyt, de az csak másfél óráig volt nálam. Ez jobban tetszik. Megszokott 26er üléspozíció, és nagyobb kényelem. Alacsonyan és hátul van a súlypontja. Lefelé nagyon stabil, nullkezezésnél a kormány szokatlanul instabil, és imbolyog. Nem bunny hopra termett gép, egykerekezni viszont egyszerűbb vele.
(#87560) Crytec210: Nem, de nincs egyenes nyeregcsövem.
(#87561) zack: Passz, balra lett anno felszerelve. Tavasszal letérdeltem egy esésnél jobb térddel a kart. Most nem fogom.
Ezzel a vázzal nyertek néhány versenyt. Remélem én is fogok.
-
fpeter07
veterán
válasz CaNNa3IS #87565 üzenetére
Kemény, valami nagyon megvágta szegényt.
(#87567) 6030D : Első, második. A táv az pálya és időjárásfüggő. A második versenyemen pl. volt egy 8-10%-os hosszú emelkedő, meg tele volt kanyarral. Meg kell találni a pálya ritmusát és fék nélkül menni, mert nem lehet kanyartól kanyarig sprintelni.
[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
A hazai pályán nem volt gond, mert ott csak rövid emelkedők voltak. Gyöngyösfalun viszont nagyon sok erőmet kivette az hosszú sunyi kanyargós meredek. Gyakorlatilag a pálya második felében arra kellett mindig rápihennem.
Elmentem volna a harmadik fordulóra is. De angolból volt nyelvvizsga. Mondhatom rohadt izgalmas volt angol feladatokat csinálni versenyzés helyett. Elsőre összejött, és jobb lett a szóbelim, mint a német.A célom az összetett dobogó, de nagyon szeretnék egy ilyen versenyt megnyerni.
-
fpeter07
veterán
válasz Pttypang #87586 üzenetére
Egy montis 50-nél esett, és több mint egy évig csavarozva volt a bokája. Egyik régebbi ismerősöm meg combbal nekiment egy fának és eltörött neki a csontja. Ő talán utána abba is hagyta.
(#87586) Crytec210: Nehéz megmondani. Most többet tolerálnak a bringák és a versenyzők is más stílusban versenyeznek.
-
fpeter07
veterán
válasz trialboj #87696 üzenetére
Attól függ, milyen körülmények között teker az ember. XCO versenyen csak a pálya van, a bringa, meg néha egy-egy hang a szurkolóktól. XCO-nál a lejtők is keményen, azért hoztam példának. Meredek pályákon meg eleve nehéz lejönni, nincs agykapacitás még zenét is hallgatni.
-
fpeter07
veterán
válasz Runner_fxr #87702 üzenetére
"Hasonló, mint a drog."
Beletalált, flow-érzés. Én nem tudnék nélküle élni. Kevés a valódi boldogsághoz, de sokat ad hozzá.
-
fpeter07
veterán
Marcali XCU: Éreztem, hogy a gép ment volna még, de az izomzatom nem bírta. A felkészülés nem volt tökéletes, de az is kész csoda volt, hogy tudtam indulni a versenyen. Km óra szerint 136 km-t tettem meg. Tekintettel arra, hogy a leghosszabb utam a bringával 2 órás volt, és 30 km, ez nagyszerű teljesítmény.
Első versenyem volt új bringával. Fejlesztések kellenek: meg kell vágni az ergonomikus markolatot, mert nem érem el normálisan a váltókat, lehet vágni kell a kormányból, kell egy jó nyereg, tubeless kerékszett (alacsony nyomás, széles gumi), nyeregcső kérdéses.
Áprilisban nem tudtam edzeni. Remélem az összetettben sikerül majd összehozni valamit, mert ez a verseny tömény fájdalom volt. -
fpeter07
veterán
Én is majd le fogom cserélni (megint). Most 3 tányér van, de nagyjából felesleges a nagytányér. 2x9-es hajtásom lenne úgy.
(#88069) r.levente75: Megnéznék egy tesztet, hogy melyik éri meg jobban: gyakran cserélni egy láncot, vagy addig használni ameddig bírja.
[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
Nesze nektek Ebike. [link]
-
fpeter07
veterán
Lenyomtam egy HC kategóriás emelkedőt. Adatok: 9,4 km | 1016 m | 11 % | 1:39:31 | 5,7 km/h. A kedvencem a 700 m hosszú 20%-os rész volt. Addig el kellene majd jutni, hogy 4x-5x meg tudjam mászni egy tekerés alatt.
-
fpeter07
veterán
-
fpeter07
veterán
válasz Napfénysüti #88657 üzenetére
Mentem volna, csak az a fránya 300 km választott el az indulástól. A másik jó túra Vp-ben a gázlók túra. Az is csak terv...
-
fpeter07
veterán
válasz jilian #88679 üzenetére
Nagy rizikó ezt bevállalni. Ha szar időben van megrendezve a verseny, akkor nagyon nagyon nehéz. Az elején megázol és tekersz 8-10 órán keresztül? Vizes ruhában 40 feletti sebesség lejtőn nem túl kellemes. Gyorsan változik az időjárás. Órák se kellenek és összeállhat egy zivatarfelhő. Üzemanyagköltséggel, szállással együtt 60k-100k forint. Nem magyaroknak találták ki.
-
fpeter07
veterán
Ezért kell szeretni a matematikát és a fizikát 0,6 km 160 m 26% 20+°C. Mennyi az esélye, hogy ezen valaki felteker?
-
fpeter07
veterán
válasz geotigris9 #89793 üzenetére
Volt alkalmam meghallgatni egy világ körüli útról egy (illetve kettőt, de az most nem lényeg) beszámolót. A srác a tél kellős közepén indult el Ausztriából.
-
fpeter07
veterán
válasz Hasaggymeg #90241 üzenetére
Durva emelkedőn összetelós bringa kell. Olyan gyökeres emelkedőn könnyedén felmentem, hogy el sem hittem. Nem kellett azon gondolkodni, hogy melyik gyökérre hogy menjek rá, csak pedálozni.
-
fpeter07
veterán
válasz Hasaggymeg #90251 üzenetére
Volt alkalmam tesztelni meredek és kemény lejtőkön. 2" virsligumi egyértelműen kevés egy montira. Nem lehet dönteni kanyarokban, és a gyökerek, sziklák, gödrök majdnem kiütik a kezemből a kormányt. Kedden teleszkóp finomhangolást fogok csinálni, mert szerintem túl keményre van állítva. Nem érzem az összhangot az első és hátsó teleszkóp között.
A legjobb nyilván egy UST felni lenne, amivel alacsony guminyomást tudnék használni. Valószínűleg választanom kell majd, hogy új felni, vagy "új" edzőbringa. Utóbbi hasznosabb lenne. Előbbivel viszont ismét lehetne egy fullos setupom, amit nem érdemes hova fejleszteni.
(#90250) deny330: Papír alapján 95 mm a hátsó rugóút, de nem igazán értem hogyan mozog annyit, mikor a becsúszója kb. 60 mm.
[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
válasz rétisün #90257 üzenetére
A másik bringámnál egyedül a teló nem tetszett. Hajlamos volt beülni, és csak néhány centit mozogni. Ez a Reba sokkal jobb. Oké, vékonyka a becsúszószára, de ez versenyzésre termett teló, nem dh-zásra.
(#90260) deny330: Specialized AFR a rugóstagom neve. (2005)
[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
-
fpeter07
veterán
válasz geotigris9 #90286 üzenetére
[link] De lehet menni vele, ha valaki akar.
-
fpeter07
veterán
válasz belaazallat #90324 üzenetére
Mindegy is, úgy se tudtuk volna kiváltani , mivel nincs a tartón világítás, se rendszámtábla hely.
(#90330) flash-: Nem, aszfalton. 16-17 kg-os 1,25"-os külsős bringával szoktam repeszteni. Az eddigi bringáim geoja nem tette lehetővé a gyors haladást. A kiskerék is hátrány, de főleg a geometria rossz.
[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
Izgi volt a mai ride. Meggyógyult annyira kezem, hogy tudom fogni normálisan a kormányt, tehát irány montizni. Hegyről lefele kicsit elragadtattam magamat, és majdnem beleszálltam egy sorompóba. (autók miatt van kitéve) 15%-os lejtőn 40-el satuzni nem veszélytelen művelet. Meg az az érzés is leírhatatlan, amikor látod, hogy fizikai képtelenség időben megállni... A montizás szépségei.
-
fpeter07
veterán
válasz geotigris9 #90686 üzenetére
Leogang, Ausztria. Kisebb rendezvényre nem valószínű, hogy elmentem volna.
-
fpeter07
veterán
válasz ---Lasali--- #19286 üzenetére
Találtam egy hasonló videót. [link]
-
fpeter07
veterán
válasz trialboj #90997 üzenetére
Én visszatértem 3x9-re. Ha elkopott a hajtás valószínűleg 2x9-es lesz. Néha a faxom ki volt vele, hajlamos volt leesni a lánc a kistányérról. Túrázáshoz jobb a 3 első lánctányér, XCO-ra felesleges a 42-es. Ott durva emelkedők vannak, és inkább rájuk pihen az ember, mint sem lejtőn is sprintel lefelé.
-
fpeter07
veterán
válasz Hasaggymeg #91233 üzenetére
Na ná, hisz az ember a legjobbat akarja. Személy szerint egyből vettem volna egy UST kerékszettet magamnak, csak a pénztárcám nem állt szóba velem.
-
fpeter07
veterán
válasz trialboj #91330 üzenetére
Jobbulást neki! Sajnos mindennek meg van a maga kockázata. A terepkerékpár különösen veszélyes sport. Minden egyes ugratót célszerű külön-külön begyakorolni. Én jóval szívesebben ugrok letöréseket, mert ugrásnál a levegőben az ember könnyen elveszítheti az egyensúlyát és csúnyán érkezhet földre. Nem feltétlen biztonságosabb szerintem enduro bringával sem dh-zni. Egy rosszul sikerült ugrás után nem biztos, hogy fel kel az ember.
Más: RAAM: 8 nap, 5000 km, 25-ös átlag. [link]
-
fpeter07
veterán
válasz Napfénysüti #91460 üzenetére
Anyám, jól lefogytál a végére.
(#91461) Hasaggymeg: Látom egyrugóra jár az agyunk.
(#91482) K Norbi: Munkavédelmis boltban. 1,5-3k forint. (színtelen, ill. sötétített) A szemüveg fogyóeszköz sajnos, nem érdemes drágábbat venni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Energiaital topic
- OLED TV topic
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Plazma TV topic
- Elektromos cigaretta 🔞
- Elektromos autók - motorok
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- További aktív témák...