Hirdetés
-
Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
ph A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
-
Duotts F26 - megoldjuk erőből
ma 1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csoszka
újonc
Sziasztok!
Nemrég vettem egy superjogot és szeretnék tanácsot kérni a fanatic cimboráktól mit csináljak vele, hogy jobban menjen. Unom egy kicsit a 60-as tempót. előre is köszi. -
zetorg
aktív tag
válasz Topiccsendőr #851 üzenetére
Tudom-tudom.
tényleg.Nem kell valakinek egy full tuning Piaggio Zip?
háromszoros európa-bajnok motor.1,2 millió... -
Guruka
senior tag
Sziasztok!
Van nekem egy Suzuki UF 50 ''Estilete'' robogóm, szeretném kiszedni belőle a folytást, de nem találom, hogy hol lehet. Szeretném, ha egy kicsivel jobban menne. Akinek van ötlete az kérem ossza meg velem legyen szíves.
Üdv,
Guruka
[Szerkesztve] -
red^bull
csendes tag
hi tudnátok tipptt adni egsy honda tact tuningulására ja és egy gyári légszűrő se lenne rossz
-
Topiccsendőr
addikt
Szerintem át kellene nevezni ezt a topicot robogó tuning topicra.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
TUNINGolósoktól lenne néhány kérdésem:
Milyen értékű a robogó, amit tuningolni akarsz?
Otthon szeretnéd csinálni, miután egy fórumon elmondták, hogy kell, vagy szerelővel?
Mennyit költenél tuningalkatrészekre, illetve (igényesebbek) szerelőre?
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zetorg
aktív tag
válasz Topiccsendőr #859 üzenetére
Malaguti F12, ~150.000
van ismerős, aki összerakja ingyen és nem gányol.
alkatrészre annyit költök, amennyi van.nem veszek gagyi cuccokat. -
ReDPiTTY
tag
most jöttem meg olaszországból,és érdekes mód 50es robogót már alig látni,kivéve a csajokat akik scarabellóval tépnek kettesével.inkább a 125 250 de az 500 asok nagyon elterjedtek!és mi az ami Q-ra tetszett?az hogy a nagy gépekem fenn ülhet az egész család.hátul mama elől meg a gyerek megfelelő sisakban!nálunk mikor lesz ilyen?nézegettem a km órákat,180-200 van beleírva,de a gyorsforgalmú utakon sem hajtanak 100-120nál jobban!viszont előznek jobbról balról,szembe a forgalommal,de egy mutogatást,dudaszót nem hallottam!a lámpáknál volt szép látvány amikor a pirosnál feltorlódó sor elején összegyűlt vagy 20-40 robogós motoros aztán zöldnél -mint a versenyeken-elgyorsultak a motorok
Einstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”
-
capafog23
őstag
Az volna a kérdésem hogy tudtommal van egy olyan vizsga amit 16 évesen lehet lerakni és azzal lehet 250cm2-ig vezetni igaz ez vagy valamit félreértettem???
-
red^bull
csendes tag
hát ezt elég rosszul hallotad emrt olyan köbcenti határ nincs hogy 250 csak olyan van hogy m= (moped az 50 ccm alat és vallami kevés kw 14 év től)
a1 =amit én is csinálok 125ccm 11kw 16 évtől és ha az két évig megvan akkor megkaphatod a korlátlant 18 óra vezetésel kresz náélkül
a korlátozot= az 25 kw nál nem több ccm az mindegy mekkora le is folythatod vagy is lekkel mert olyan nincs ami csak 25 kw és ha az is meg van két évig akkor megcsinálhatod a korlátozatlan valam 18 óra vezetésel és kresz nélkül 18 évtől
a minden mindegy hány kw és hány ccm korhatár 21 év -
Topiccsendőr
addikt
válasz ReDPiTTY #861 üzenetére
Mesélj még, milyen motorokon mennek arrafelé? Mármint nagyokon. Aprilia, Cagiva? Mennyire él még a Cagiva ott? Mennyire vannak elterjedve a nálunk fehér holló számba menő Benelli Tre Tornado-k, vagy Benelli TnT-k? Ducati 748? Vagy mik a menő modellek odaát?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Guruka
senior tag
Sziasztok!
Van nekem egy Suzuki UF 50 ''Estilete'' robogóm, szeretném kiszedni belőle a folytást, de nem találom, hogy hol lehet. Szeretném, ha egy kicsivel jobban menne. Akinek van ötlete az kérem ossza meg velem legyen szíves.
Üdv,
Guruka -
Adris
csendes tag
Nos, én ugyan természetesen sokkal jobban is el tudnám neked magyarázni de most nincs kedvem hozzá szal: Bővebben: link
-
Topiccsendőr
addikt
Mondjuk egy ezer éves Esteliten mximum a variátorhoz tud nyúlni az ember. akkor állapottól függően 60-65-öt fog menni, persze gyorsabban szét fog hullani. a régebbi robogóknál a henger van úgy kialakítva, hogy a kipufogórés után szinte félig ''be van zárva'' a leömlő. Aki ezt kimarja, annak megcsókolom mindkét lábát. Ha meg kimarja, akkora nyomatékot fog veszteni vele, hogy nincs értelme. Úgyhogy, ha már csinálunk valamit, akkor csináljuk rendesen. Azaz, bele se fogjunk, ha nincs rá pár százezer forintunk.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ebben a magazinban ezt írja:
''A leírtakból láthatjátok, hogy a legegyszerűbb teljesítménycsökkentő akadályok eltávolítása otthon, a garázsban is megoldható némi kézügyességgel, de néhány ezer forintért bármelyik szakműhelyben is elvégzik a műveletet.''
Gratulálok. Tulajdonképpen minden magyar háztartásban megtalálható a légkulcs, meg az erőszár, a védőgázas lánghegesztő.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Amíg nem így néz ki, addig ne is hagyjátok abba!
[URL=http://imageshack.us][/URL]
[URL=http://imageshack.us][/URL]
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Adris
csendes tag
válasz Topiccsendőr #869 üzenetére
Ugyanmár, minden megoldható egy darab kővel meg némi kézügyességgel. Az ősembernek is csak ennyi volt, mégis mire vitte !
-
sharpapa
aktív tag
Uh képzeljétek, most jövök rutin vizsgáról (átmentem), egy Yamaha Sliderrel mentem, amit már azelőtt is rühelltem, hogy ráültem. Van két haverom akik meg bele vannak buzulva, azt még motoron se ültek.Mondom nekik mekkora sz@r, azt elkezdik ''ó még pont te tudod, mert most nagy cucc hogy mentél vele''. Egyszerűen kényelmetlen, szar a hangja, szarul néz ki, (bocs ha valakinek ilyen van, ez az én véleményem egy Aprillia után).Csak ez a két gyerek akkora lol, hogy ezt meg kellett mondanom. Ahogy már Adris említette, egy darab kővel el lehetett volna intézni a dolgot.(mér nem tettem)
"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sharpapa #872 üzenetére
Örülhetsz, hogy nem egy húsz éves Tactot kaptál a segged alá. Én aztán megjártam anno a rutinon (VF 750), meg a forgalomban is. Mindkétszer lerobbant a nem fiatal konstrukció.
Mondjuk nekem tetszenek ezek a minimal robogók. Semmi sallang, csak a szükséges dolgok. Semmi kamu. Akárcsak a Sachs Beast. Ez a jövő, nem pedig az agyonbonyolítás.
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
sharpapa
aktív tag
válasz Topiccsendőr #874 üzenetére
Ok, ezt én is tudom, de ezeket figyelembe véve mondom.Még mindig a két hülyénél vagyok leragadva,hogy motort csak láttak, és ők az okosabbak...
"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
ReDPiTTY
tag
válasz Topiccsendőr #865 üzenetére
apriliát egy darabot nem láttam!ducatibol nagyon sokan a monstert hajtják/nekem ez a No1/cagivát sem láttam,viszont láttam egy brutale orot aminek kiakadtam a ''semmilyen jellegzetes''hangján.a japán modellek nem nagyon menőek azaz nem a speed a legmenőbb hanem inkább a naked-eket használják.most láttam élőben először triumph speed tripletBővebben: link.ez élőben nagyon állat.A városokban akkor is inkább a nagy 500 luxusrobikat részesítik előnyben,amikkel hihetetlenül tudnak lavírozni és iszonyatosan nagyot gyorsúlnak
Einstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”
-
TitiRii
senior tag
válasz Topiccsendőr #868 üzenetére
egy 2 éves robogó mióta 1000 éves?
védögázas lánghegesztő? :S az meg milyen? lángrol és védögázasrol már hallotam
kitágitott kipufal nyomaték vesztés?!
nem tudom ezt mond a power szelepes gépeknek, meg a simomnak
(Bővebben: link
nem sok 8le simson ronhangál az utcákon
mellesleg a tuning robogo hengereken is ha megnézed amiben külömbözik a gyáriktolhogy nagyobb/több felömlöi vannak, nagyobb beömlö és kipuf nyilással
szerintem..
részemröl maradok továbra is a supermotonál de mivel multkor guru kolega ''1000éves'' robiján én nem találtam a japán motorokra jellemzö oj divatos elektronikus leszabájzot, ezért javasoltam kérdezze meg nálam nagyobb robogo szakiktol hogy ebben a tipusban hol van az a bizonyos fojtás ami szigoruan nem engedi 45-50 fölé a gépet(pedig érezhetöen menne még) a jamaha jogokon és aprilia több modeljén egyszerüen csak a gyujtás elektronika elö van kötve sorosan egy kisebb doboz, azt kihuzva az áramkörböl megszünik a leszabjázás
[Szerkesztve]Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.
-
Adris
csendes tag
válasz ReDPiTTY #876 üzenetére
Oldalról télleg pofás, de máshonnan ... hm ... Bővebben: link hát nemtom. Asszem maradok a Hayabusánál
-
sharpapa
aktív tag
Ezt meg kell hogy írjam:
Haverom hívott. hogy nézzem meg a Dio-ját, elmentem. Gondoltam, hogy ha egy 200-kilós döggel járok, és négy-öt éve motorozok, az elég ahhoz, hogy semmi bajom ne legyen. Rövidnadgrág+rövidujju pólóban felültem mentem egy kört, és amikor meg akartam álni, az első kerék pont egy kb 1.5 négyzetméternyi homokra futott, fékeztem, és 30-cal hatalmasat estem, majd 10-15 métert csúsztam. Van egy jókora mély seb a bokámon (kb 10-10cm), a karomon, a tenyeremen, nagylábujjamon a körömből egy kicsi letört, térdemen könnyebb horzsolások. Nem hittem el, hogy egy ilyen kicsi motorral, ilyen kis sebességnél, ilyen rutinnal és tapasztalattal ekkorát tudok esni.
Nem tom mikor ülök legközelebb motorra,egy ideig nem is akarok, ezt fel kell emésztenem, gyógyulni kell. Mindenkinek ajánlom, hogy halgasson az ilyen óvatoskodó emberekre,mert legtöbbször legyintünk eggyet ''persze, te tudod'',és hülyének nézzük. Én is jól megszívtam mint a torkosborz. Csak ennyi"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
Topiccsendőr
addikt
Bocs, összetévesztettem egy öregebbel ezek szerint. Nem a kipuffa, hanem a hengeren a leömlő van ''eltömítve'', amit ha kimarsz, akkor alul annyit sem fog menni, amit széria hengerrel megy. Lehet hogy felül kapsz valamit, de alul használhatatlan lesz.
A power szelepnek meg pont ez a lényege, a változtatható keresztmetszet. Ezért tol alul is meg felül is.
A tuning robogó hengernek majdhogynem a ''vezérlése'' is át van szabva, a felömlők/leömlők más mérete miatt. De azt nem is kell kimarni...
A Jog-oknál én ennél bonyolultabb dolgokat láttam. (3KJ blokkosok) A CDI dobozt szét szokták szedni, és kicserélnek benne valamit. Nem pedig egyszerűen lehúzzák. Mi értelme van akkor a 15 000 forintos Daytona elektronikának, ha ennyi lenne a garázsban.
Akkor helyesbítek:
Minden magyar háztartásban megtalálható a védőgázas/lánghegesztő.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sharpapa #880 üzenetére
Hát igen, védőfelszerelés 1000 fokban is. Na meg persze elővigyázatosság. Gondolom hányingered van a motoroktól. Ilyenkor derül ki, mennyire szereted. Ha egy hónap múlva ''nevetve'' gondolsz rá vissza, akkor nem fogod lecserélni autóra. Kíváncsi vagyok, átmész-e a tűzkeresztségen?
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz ReDPiTTY #876 üzenetére
Milyen a motorosújság/katalógus felhozatal? Vettél valami jó cuccot? Sok dolog mellet én azt utálom ebben az országban, hogy egy fos a szakirodalom. A német az angol meg az olasz újságokban 100-szor érdekesebb témákat dolgoznak fel, amit nem foghatnak rá a pénzre. A teszteknél/híreknél elfogadom a pénzkülönbségből adodó más minőséget.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
sharpapa
aktív tag
válasz Topiccsendőr #882 üzenetére
Amig nincs kezemben a jogsi, addig csak tanfolyamon vezetek, aztán fojtatom. Nem akarok leszokni róla, csak most már sokkal óvatosabb, és ennyivel okosabb vagyok.
"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
sharpapa
aktív tag
válasz Topiccsendőr #882 üzenetére
Mellesleg még nem is lehet kocsim, 14 vagyok.
"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
ReDPiTTY
tag
válasz Topiccsendőr #884 üzenetére
nem vettem semmit,meg mocis ujságkat sem nézegettem,igyis elég volt hallani asszonytól,nézd kisfiam apád már megint a motorokat bámulja
Einstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sharpapa #885 üzenetére
Az a legjobb, ha az emberben minél előbb tudatosul, hogy árnyoldala is van ennek a divatos hobbinak. Sajnos vagy szerencsére... sikkes lett motorozni. Ennek én speciel nem örülök. Nem szeretek olyan dolgot csinálni, amit sok birka csinál. Mindegy, remélhetőleg ezek után nem fogsz vagánykodni a barátnődnek meg a haveroknak, ha egyszer nagyobb vas kerül a kezed ügyébe.
Azt mondtad öt éve motorozol? Akkor 9 évesen kezdted? Mire ültél rá 9 évesen?
Vagy elszámoltad?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
TitiRii
senior tag
válasz Topiccsendőr #881 üzenetére
az amiröl te bezsélsz az már gyujtás tuning
a tiltás kikötése nem egy bonyolult dolog és bevett szokás
(pl az én gilera rc 600 omban denso elektronika van és ez is ugy van fojtva hogy elé van kötve egy kisebb kütyü(teljesen sorosan, a csatlakozok is ugy vannak kialakitva hogy a bejövöv kábelt lehuzom a kütyüröl, a kimenöt a gyujtásrol,és akkor a 2 össze dugható a kis mütyür nélkül is, pedig ilyen specko vizhatlan csatik, lényegében valami miatt ha nincs rádugva gyorsabban pörög föl(ezt nem tom megmondani hogy befojásolja, bár sima fix jelados cdi gyujtása van szal gondolom más a gyujtás karakterisztikája igy mert más jeleket kap, meg följebb is pörög 6000rpmtöl,egészen bele a piros mezö közepéig 8000 ig de ez egy ekkora 1 hengeresnél már kinzás, szfaltot lehetne vele törni)
a tuning simsonrol itt vannak képek, ha érdekel valami kérdezz
Bővebben: link
[Szerkesztve]Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.
-
simonzé
addikt
Asszem eljött a pillanat, amiért megérte úgy másfél-kétmillió éve megteremteni az embert.
Eljött az évszázad üzleti lehetősége:
Eladósorba került gyönyörű, erős, kicsit felspécizett, megbízható, fekete, ''SIMOON'' feliratú szépséges segítőtársam, hűséges fegyverhordozóm SimonDé (Teljes nevén Simon Honda Dio).
Pár kép, ami nem egészen a mai állapotot tükrözi:
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
A képek elkészülte óta történt egy s más:
-Kapott két gyári tükröt
-Kapott egy új hátsó, majd egy új első gumit
-Kapott egy akksit
-Kapott egy vadiúj gyári 70 ccm-es Honda henger+dugattyú+tömítés szettet (pont 1000 km-rel ezelőtt, azóta szépen szabályosan bejárattam)
-Kapott Két saját tervezésű SIMOON, és egy gyári Carryboy matricát.
-A műszerfalra applikáltam kedvenc Casio karórámat, mivel erről a típusról kihagyták a műszerfali órát.
-Adok hozzá ajándékba egy kicsit kopott fényezésű, de kimondottan biztonságos tárcsafékzárat a két kulcsával együtt.
A moci végsebessége ismeretlen, sík úton 60-nal próbáltam, de még nem ért véget az ereje. Emelkedőn (felüljárón) felfelé is könnyedén gyorsít, nem érdekli a terep. Csak kíváncsiságból lemértem a gyosulását, nem egészen 3,2 mp alat éri el az 50-et. Sisaktartó rekesze és sík padlója van, ami simán elbír a vezetőn kívül alkalmanként 1 csomag csemperagasztót, egy nagynyomású mosót, három korcs kölyökkutyát vagy akár egy 4+3-as szerverházat is. Tapasztalatból beszélek! 100-ból 99-szer az első rúgásra indul, egyszer a másodikra, de persze az elektromos önindító is azonnal beröffenti.
És az ára... Pff... Már röhögök, olyan alacsony: 115e Ft.
Nem hardver, de hátha érdekel valakit. egy hét garit adok rá, de száguldozós hülyének nem adom el. Csak az jelentkezzen, aki úgy fogja gondját viselni, ahogy én tettem. Ja, 96-os évjáratú, ha valakit komolyan érdekel ki is próbálhatja. Három nap ''garit'' vállalok rá, ahogy kell. Ha valaki jó motort keres, ez kell neki. Az ár csak PH-soknak és csak kismértékben alkuképes.
Nem vagyok netközelben, így ha valakit érdekel telefonon keressen. Tényleg nagyon jó moci és nagyon fog hiányozni, de most ajánlottak fel egy jóval nagyobb, újabb, drágább másik mocit bombaáron. Csak meg ne bánjam!
[Szerkesztve]I don't fit in. I fit out.
-
zetorg
aktív tag
nem tudjátok hol lehet venni _mutatós_, tehát nem digitális fordulatszámmérőt?
van a motorom műszerfalán egy digitális óra, de abban összefolyt a kristály és gondoltam, hgy egy ford.számmérőt raknék a helyére, ha kapnék értelmes áron.
kb. 5 cm átmérőjű fér el és 5-6k-t áldozok rá.
néztem boombastic-ban, de ott valami huszonvalahányezer volt és ''csak'' 8 ezerig mér... -
sharpapa
aktív tag
válasz Topiccsendőr #888 üzenetére
Igen, kilenc évesen kezdtem, ha érdekel autót is 3.5 éve vezetek (vectra, 300D-s merci, Pezsó 206), és amit biztos hogy nem hisztek el, kamiont is vezettem, de csak kétszer.de most vissza a motorokhoz.Először babetta, aztán simson, amerigo, honda spacy,honda mtx 125, Leonardo...megvoltak a fokozatok, persze ezek közül nem mind az enyém volt.Amikor még én motoroztam nem volt sikk motorozni, tehát engem nem a birkaszellem hajt a dologra.
[Szerkesztve]"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sharpapa #894 üzenetére
Tök mindegy, hogy kit mi hajt a motorozásra, mert minél több a motoros, annál jobb ez a motorozásnak. Egyre jobban odafigyelnek ránk, az autósok is, meg talán a törvényhozók. Nagyobb erejű lesz az érdekképviselet, ami ismételten jó. De ezzel fel is hígul a motorostársadalom. Nagyon nincs kultúrája hazánkban a motorozásnak... sem. Le kellett vezetnem munkából kifolyólag 1500 km-t 3 nap alatt. Egy kezemen meg tudtam számolni, hogy hány motoros van rendesen felöltözve, a többi pólóban(!) és szandálban motorozott minimum 600-as gépeken. A menetszél lassan már a pólójukat is letépte. Természetesen kevlár bukót sem láttam nagyon a fejükön. Elkeserítő, hogy mennyire nem tanítják meg motorozni ezeket a balfaszokat. Vagy nincs kitől példát venni?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
sharpapa
aktív tag
válasz Topiccsendőr #895 üzenetére
Azer van mindenki ilyen hülyén, mert az ilyen mamakedvence hülyegyerekek akkneki a legdrágábbat és csakis a legjobbat veszik a picinyüknek, nem szeretik, ha péld a bukó elnyomja a zselés halyukat, vagy mert a motorosruha nem olyan menő mint a rövidgyatya, napszemüveg, strandpapucs, rövidujjú. Általában én is fel szoktam öltözni, de most úgy mentem, hogy megyek azzal a szarral egy kört, azt mondom hogy jó (örüljön nkei), azt megyek is haza. Még a bukó is a motortulajé volt (annak nem lett semmi baja).Ez a durva, hogy most mentem először védőcucc nélkül, és most kell borulnom. Faterom szerint (ősi motoros) az nem motoros aki egyszer az életben nem borul. Neki is csak egy volt, szintén 5 év volt a háta mögött, a Javajával átment egy mélyebb tócsán aminek az aljában volt egy jókora kavics, azt a motor minden előzetes nélkül kiment alóla.Hasonlóan sérült ő is....Remélem nekem is ez volt az első és utolsó eset.
"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sharpapa #896 üzenetére
Nem, szerintem egész egyszerűen a felelőtlenség, meggondolatlanság az oka ennek. Egyszerűen részletre meg lehet venni az összes motort, még a 170 lóerős ezres gépeket is. Megveszik, de ruhára már nem akarnak áldozni 300E forintot. Ez azért nevetséges, hogy egy 3 000 000 + reg adós ZX-10-en, egy pólóban meg egy Grexben húzza a gázt a barom. De akkor meg miért nem vesz olcsóbb gépet ÉS börruhát+bukót? És itt megint belép a képbe a ''morbus hungaricus'' azaz az irigység, meg a hülye komplexusok kiélése. Persze, hogy nem fog egy olcsóbb gépet venni, ha megkaphatja a legerősebbet, a leghalálosabbat. Ezeknek az embereknek megmutatnék néhány motorbalesetet, hogy lássák, mit tud művelni az aszfalt, a szalakorlát, vagy egy másik autó az emberrel.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Erre az egész országra ráférne egy pszichoterápia. Beleértve engem is a többi balfasz miatt.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
sharpapa
aktív tag
válasz Topiccsendőr #897 üzenetére
Az efféle bal..szoknak be kéne mutatni néhány ilyet. ÉLŐBEN.Bővebben: link
"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
simonzé
addikt
válasz Topiccsendőr #897 üzenetére
Igaz. Ilyenek a merdzsós, meg béemvés vagányk, akikre a kresz nem vonatkozik. Szarul közlekednek, mert folyamatosan mobiloznak. Tellik nekik tizenhuszonmilliós verdákra, de nem futja egy 10'000 Ft-os bluetotth szettre.
I don't fit in. I fit out.