- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- MSI blog: válasszunk notebookot akciósan!
- Melyik tápegységet vegyem?
- Vezetékes FEJhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
Hirdetés
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
[SoP] Mozgásban a Concord, a Firewalk új játéka
gp A program a tervek szerint egy 5v5 felállású aréna shooternek készül továbbra is.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #43086 üzenetére
Külön injektorvisszajelző nincs, majd köttetek egyet valami villamosságissal
De már a szétszedés is külön műsor volt, service manual szerint nekiálltunk kollégával szétszedni, egy nagy marok csavart kihajtottunk, amikor gyanút fogtam hogy lehet hogy elég az első idomot leszedni. Elég volt. Nem nagy durranás ez a "zár"
Azért nem nyílt mert meg volt szorulva az egész, úgy szabadott összerakni, hogy a két csavarból ami összetartja csak az egyiket szabad rendesen meghúzni, különben szorul az egész.
De most beindul, check engine világít ugyan, de legalább közlekedésre alkalmas
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #43096 üzenetére
Bár ha itt tényleg utánam dobják 13K-ért, akkor nincs több kérdésem...
huszi.gyb: azért algás nem volt. Bár a lerakódások tényleg nem szépek.
(Amúgy mi ezzel a tapasztalat: érdemes nagyon* kipucolni, vagy csak úgy
töröljem meg, ahogy a képen látszik, aztán a friss olaj majd megoldja?)*: értsd pl. féktisztítóval.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #43096 üzenetére
Limiten van-e már,megmenthető? Ha igen esztergályos megigazítja,ha nem újat kell venni vagy jó használtat. Hol érdemes szétnézni? Passz.. Ebay leginkább. "Csak 18k" Őrülj neki,nekem az első gyáriak 100eFt/db lenne ha elkopna.
Szerk. Az EBC oldalon én is láttam,annyiért már jó lehet.
Pucol ki rendesen,lehet többet az életben nem fogod már szétkapni.[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #43098 üzenetére
Nálam a nagyon kipucolás annyi volt, hogy a langyos olajat amennyire tudtam leengedtem, de* konkrétan nem találtam leeresztő csavart. Se Tacton, se Dion. 0,09L Kell bele, olyan 0,07 jött ki egyedül, a betöltőnyíláson a motort magamra döntve... Amikor már nem is csöpögött, és szabályosan oldalára döntöttem, akkor úgy döntöttem biztos kifolyt, de csak 0,07L ment bele, így gondolom nem. Jövőre nem egyedül, (remélhetőleg már emelővel, meg sok szerszámmal ellátva cserélem, ~3-4000km után. Akkor már okosabb leszek.
*itt áldom a Honda mérnökeit, pedig alapból jó a tervezés.
(#43101) Papa18: Ha találok valamit, szólok.
Bocs a dupláért.Mégse duplaszerk.: (#43112) DigitXT: Itt is meló van, a poén része érthető, a többibe meg kössön bele, aki ráér
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #43114 üzenetére
Tudom, csak nem tettem idézőjelbe.
A motort hajtottam már napi szinten, mire sikerült minden tudást megszereznem, hogy azt hogyan/milyen olajra és egyáltalán cserélni kell. Simsonom volt, robogóm nem.
Szóval lecseréltem, mondván a friss olaj még mindig jobb, mint az 1000 éves. Így ment egy szezont, ha meglesznek a szerszámok, akkor kicsit jobban szétszedem, és minden más kopó alkatrészt cserélek. Fékeket is kéne, hátsó betétem eléggé kopott. (Na nem annyira mint a te elsőd volt ) De már állítani nem lehet rajta. "patkolva" még nincs, és nem is lesz. Csak most a kocsira kell költeni, először az legyen rendben.
A féktisztító szerintem nem árt neki, de mindenképp az egyik folton próbáld ki. Esetleg egy kis benzinnel áttörölni? Nehogy a foncsor sorsára jusson...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #43116 üzenetére
Unixba regisztrálj Ferrarival, és menj be, hogy ja, az is van, de most a Trabantomhoz kéne valami.
Hát... Az olajtaszító réteg nem feltétlenül jó... Esetleg ha benzinnel tisztítod ki? Az elpárolog, nem hiszem, hogy ártana a későbbiekben.
(#43117) kcsa: A trollt is megtrollkodták... Az egyetem, és az XML beolvasás is pusztíccsa' ja zagysejteket...
Az ok, hogy a "tartó széléhez kevésbé ragad az olaj" De nem juthat olyan helyre is, ahova nem kéne? (Láma kérdés, nincs előttem az alkatrész)
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
longwild
aktív tag
-
nyogo83
Topikgazda
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #43224 üzenetére
Ott a pont
De hogy próbáljak segíteni, most vagy 10 percet túrtam guglit de hasznos információt nem találtam. Sokat segíettem mi?
Tudni kéne a rendes típusszámát, nem csak a fantázianevét, de még ezt sem sikerült megoldanom. Gondolom olyasmi lesz mint a hasonló öregebb suzukikban, BPR6HS vagy hasonló.
-
Tothgera30
Ármester
válasz DigitXT #43231 üzenetére
100-as Scarával, Ciakkal, és nagyobb kerekű társaikkal, gyári kipuffal még talán jobban játszható ez, de én nem trükköznék, ahogy kifejtettem a kollégának. Attól függetlenül igen csekély az esélye hogy lebukik, de a nyitott puf, ezt az esélyt igencsak megnöveli.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz DigitXT #43233 üzenetére
Az viszont vicces hogy egyszer állítottak meg gyerekként rendőrök (12 évesen), akkor is azért mert nem volt rajtam bukósisak, de közben kiderült hogy jogosítványom sem igazán . Azután a megfelelő okmányok beszerzése óta, úgy 7-8 év alatt, autóval állítottak meg tavaly, akkor is vámosok, és nem a jogosítványom, hanem a csomagtér tartalma érdekelte őket (egy mellékútvonalon, város és falu között) .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #43236 üzenetére
Naja, bár ha én rendőr lennék, és valaki megpróbálna hülyének nézni azt duplán megszívatnám... Mondjuk alapvetően egyet értek, hogy ne menjenek 14 éves kis**ök 125+ccm motorokkal, 50-es "papírokkal" aztán ha összetöri a kocsimat, vagy ami még rosszabb elüt valakit, akkor mi van? Már egy sz@ros 50-es is viheti a 80-90et... Én mondjuk korlátoznám, hogy 14 évesen 4T 50ccm karbis, turbó nélkülit vezethetnek.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #43238 üzenetére
Jó nem azt mondom. 21 évesen én még benne vagyok az őrült korszakban... De 13-14 évesen bringával a rekordom (volt km órám, pontosra beállítva) 74,6km/h mountain bike (Hauser Rattler) 20%-os út. Lefelé. Védőfelszerelés: rövid gatya, póló, mp3 lejátszó. Na az tényleg elmebeteg volt... Főleg, hogy az út végén macskaköves vízátfolyó volt, addigra meg is kellett állni, csikorgó gumikkal
Nem mondom, faluban földúton én is toltam Babettával, meg Simsonnal pár karikát. Az más, teljesen, mint hogy Budapesten nyomják "50-es papírokkal". Amikor húzom a Tactnak, és rendszám nélkül otthagy a 4T... Örök kedvenc.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #43240 üzenetére
Ha a fúrt (igaz, hogy nem azért, hogy jobban menjen, de akkor se 49 hanem min 55ccm) 2T mellett úgy elmegy egy 4T, hogy legalább 20-30km/h a különbség, akkor az nem kisebb mint 125
Egyébként a Madisonra minek rendszám? 50-esként azzal is mehetnél
Hirdetésben lehet szépségeket találni... 50-es, mert eddig egyik rendőr sem állított meg, hogy nem az... Naja, hány burgi/madison van, ami 50ccm? Csak egy példa...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #43242 üzenetére
Naja, én is csaló kis f@sz vagyok. Tudom én így akarok spórolni a biztosításon
Egyébként ismerek valakit, aki egy 250-es Madisont vett, aminek az oldalán 50 volt a felirat Biztos a csúszásnál leesett a 2-es, mindkét oldalról, nyom nélkül...Egyébként nem trollkodás, inkább irónia akart lenni...
www.dongosofor.hu
-
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #43207 üzenetére
6303-ra tippeltem (méret), de az alfajait meg nem mondtam volna.
Üllői út 55. SKF. Megmérte, és mondta, hogy vmi fantázianév ez.
Meg persze lehet régi is. De a méret a lényeg. 2K volt az új...kcsa: fogalmam sincs... Annyit kérdezett még, hogy akkor ugye
kerékcsapágy, tehát nem pörög sokat. (10000 rpm felett már az is
bejátszana, de szerencsére itt szó nincs ilyesmiről, szóval jó lesz.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest