Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
geree@bl
aktív tag
válasz boogie84 #3170 üzenetére
Nem kell újrakötni. Akkor kiküldik h szerintük mennyi lesz a következő évre, illetve ha csekkes, akkor mindjárt azt is küldik.
De azért érdemes odafigyelni... nekem kocsira ugyan annál a biztosítónál fele annyiba kerül újrakötve, mint ha simán csak hagyom.
''Tévedni emberi dolog, de valamit igazán hatásosan elbaszni: ehhez már számítógép kell.''
-
Daywalker
addikt
válasz boogie84 #3201 üzenetére
Szerintem semennyivel. Figyelem az árakat, de mivel jönnek a jövő évi új gumik is szép lassan, szerintem utóbbi időben nem igazán frissítették a készletet. R17-en volt pl. outlet, de nem volt annyival olcsóbb. Egyébként meg azt írták, hogy majd tavasszal lesznek újak gummák, persze drágábban 27% áfa meg miegymás, rohadjon ki a szemük (mmint a kormányunknak, de nem akarok politizálni). Tehát most várni kell tavaszig, biztos lesz egy-két akció. Mindenesetre nekem tuti venni kell valamit, tehát ha márciusig nem lesz semmi, akkor azt veszek és annyiért, ami lesz. A Bridgestone Battlax S20-asra vagyok kíváncsi...vagy Metzeler M5 Interact...majd az ártól is függ. Utóbbinak volt egy jó akciója nyár végén vagy ősszel (amikor a sisakkamerát is adták), de akkor meg zseton nem volt.
Lehet, hogy egybe kötöm egy bécsi túrával, ha az ejró nem száll el addig...jobban...hátha lesz vmi olcsóbb ott, de nem hiszem.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Gaboman
nagyúr
válasz boogie84 #3332 üzenetére
Ki sem vettem belőle és mentem vele egy pár métert, nincsenek olyan hidegek hogy az aksi ne bírná.
Meg havonta 2x előveszem maximum az utcába megyek vele finoman pár kört hogy ne álljon annyit egyszerre.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Daywalker
addikt
válasz boogie84 #3341 üzenetére
Én egy komplett fúvókaszetten gondolkodom...van egy pár kipróbált megoldás, ami állítólag javítja az alacsonyfordulati gázreakciót meg kicsit simít a görbén. Akik próbálták, ódákat zengtek...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
zack
nagyúr
válasz boogie84 #3349 üzenetére
Ne nyúlj hozzá. Tapasztalatból mondom. A GSXR-be is tetettem Prop-Tech Speed Box-ot, Power Commandert, sportlégszűrőt, és maga az élmény amit adott pluszban, az bőven több mint érezhető volt. De!
Hiába ment még jobban, a fogyasztásom nagyon megugrott, ami ugye egyenes arányban nő, ahogy nő a teljesítmény. A mai világban pedig közel sem mindegy, hogy 7L vagy 10L /100km.
Ez pedig a mai 400+ft/L benzinár mellett sok többletköltséget jelent. 300km-nél 3600ft, csak azért mert tuningolt, amit ritkán tudsz kamatoztatni.
Az ember fosna rá, ha annyi lenne a benya mint amikor a módosításokat csináltam (2006-ban 250ft környéke volt 1L benya). Mentünk is sokat minden hétvégén, volt hogy mindkét nap.Ha nem cseréltem volna el tavaly, valószínű idén visszaalakítottam volna teljesen gyárira, csak a sportdobot hagytam volna fent.
A Majesty 400-as fogyaszt vagy 4,5-5L, és jól is megy. 160km/h végsebesség, 130-140 utazó...Kénytelen voltam meglépni a cserét, aztán ha lesz lehetőségem, és múlik ez a fos, amit Magyarország külön válságának neveznek, akkor egy 2010+ Hayabusát mindenképpen szeretnék még birtokolni, de azon nem lesz módosítás, max. végdob csere.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz boogie84 #3355 üzenetére
Bőven elég.
Volt idő amikor sokat járkáltam a ringre, de csak hobbi szinten. Az utca és a pálya között választani kell. Aki utcán érzi "otthon" magát, az menjen ki tekeregni, érezze jól magát, de ne legen időhajhász. Aki időre megy, és komolyan pályázik, az meg ne akarjon a szerpentíneken is versenyezni, mert az utca a más. Oda más gondolkodás kell.
Általában aki gyors a pályán, azoknak kis százaléka motorozik közúton. Ugyanis a többség fél, hogy elütik őket... Bennem, és az utcai motorosokban van egy határ, amit utcán nem szabad átlépni, viszont pályán se sikerül.
Mai viszonylatokban baromi drága a pályázás, a kopó alkatrészek, gumik pótlása, a napijegy, a benya..stb. Érdekes, engem sosem mozgatott hogy az idővel versenyezzek, ellenben mindig baromi jól éreztem magam, de évi 4-5 pályanap bőven elég volt (2006-2008).
Kanyartechnikában és motorkezelésben sokat lehet fejlődni, ami elengedhetetlen a mai sportmotor tulajoknak.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Daywalker
addikt
válasz boogie84 #3349 üzenetére
Nem igazán értem amit írtál. Most kinek az ismerőse? Milyen motor? Ki nem szeretné tudni? Egyébként meg ahány pad, annyi mérési eredmény. Sokan nem tudnak normálisan padon mérni. Illetve rohadtul függ az eredmény a külső hőmérséklettől is, meg h tud-e ram air-t a pad, hány fokos a gumi, milyen gumi van a motoron(!!!)...stb.
Más....hát, szerintem PC-t karbihoz nem igazán lehet tenni
Mindamellett egy fúvókázás nem igazán olyan tuning, amivel több lovat hozol ki belőle, hanem picit javítasz csak a görbén és kevesebb lesz a rezonancia stb. Ja és nem költöd rá a gatyádat, mert nem olyan vészesen drága. Tizede egy PC-s megoldásnak.Ennek több értelme van, mint sportkipufogónak, Yoshibarátnak meg a többi szemétnek. Ezek önmagukban semmit sem érnek, bár a karbi még elég jól tolerálja, de a fúvókák igazából a gyárihoz vannak belőve.
MOD: nem akarok meggyőzni senkit sem, meg mindenki arra költ, amire tud és akar, én is csak álmodozom egyelőre. Aztán majd ha egyszer úgy alakul, akkor megcsinálom. Addig meg szerzem a tapasztalatokat.Légszűrőből csak a gyári, ez tény...mondjuk nekem alapból szivacs szűrőm van, nem papír, de nem is sportlégszűrő, hanem annál jóval sűrűbb. Erre is 12e van írva, csak nem kell kidobni, hanem elég kimosni és olajozni.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz boogie84 #3391 üzenetére
Ne vedd okoskodásnak Van annak esélye, hogy eldobd a pályán, de mekkora annak az esélye, hogy eldobd az utcán (fogalmazzunk úgy, hogy pályán kívül) csak azért, mert nem tudsz jól kanyarodni, fékezni, gyorsítani (mondjuk vészhelyzetben)? Vannak, akik a pályázást arra használják, hogy versenyezzenek, mások pedig arra, hogy fejlődjenek olyan irányba, hogy azt az utcán is lehessen kamatoztatni (megfejelve egy-egy safety és hasonló képzéssel). Szerintem mi itt az utóbbiról beszélünk többnyire.
Aki meg nem bírja felfogni, hogy az utca nem pálya, az egyszerűen hülye, nincs mit tenni. De ne általánosítsunk, hogy aki pályán jár annak viszket a keze, mert ez egyszerűen nem igaz.És a gumi kérdés ezen a szinten hülyeség. Már csak azért sem, mert nem tudsz olyan tempót menni, hogy felmelegítsd és megtartsd egy direkt pályára szánt gumi üzemi hőfokát. Állítólag 1-2 brit pályázós suliban direkt a Bridgestone BT-21 meg BT-23-at használják pályán egy bizonyos szint alatt, ami erősen sport-túra gumi.
Ha pedig a gumikopást nézzük, akkor az talán tényleg nagyobb, de így max a széle is lekopik, nem csak a közepe Benya meg amúgy is fogy Nekem nem fogyaszt többet egy ilyen kis pályán, mint utcán."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Djuree
félisten
válasz boogie84 #3391 üzenetére
háááát aki sportosabb motort vesz, amiben erő is szottyad, annak azért néha viszket a keze, nekem és neked és itt mindannyiuknak sztem, mindenki odahúzza néha-néha, persze ésszel. ha nem ezt akarnának akkor nem ilyen motorunk lenne, ami halál kényelmetlen, de legalább megy
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
.mf
veterán
válasz boogie84 #3391 üzenetére
Estem (csúsztam) már pályán is (közúton sokkal többször), mégse törtek még szét az idomjaim. A pálya szerintem fontos, hogy megtanuld kezelni a motort, kiismerni magad rajta, hogy mi az, amit még tud. Nem a másodperceket hajkurászni járok ki, hanem tanulni, és élvezni a döntögetést, dinamikát. Emellett biztonságosabb is, itt úgy döntheted be a motort, hogy nem kell azon aggódni, hogy a kanyarban milyen kátyúk és egyéb úthibák, olajfolt, homok, sárfelhordás, vagy a sávodba átcsúszó szembejövő autós vár rád; s ha kicsúsznál, nem szembesáv, korlát, árok vagy fa fogad, hanem üres bukótér, utána pedig gumifal.
Szívesen járok ki pályára, közúton mégis sokkal nyugodtabban megyek, mint a nagyátlag (autós-motoros együttvéve). Tehát nem feltétlenül igaz, hogy aki pályázik, az vadabbul közlekedik.Amúgy nem olyan drága a pályázás, már ha eleve motorozol. Kecso 3k fél nap, Euroring 6k az esti (1,5-2h, bőven kifáradsz alatta). Gumi kicsit jobban kopik, de egyáltalán nem vészes, a mi amatőr szintünkön minimális a fogyásbeli különbség. Szvsz.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
zack
nagyúr
válasz boogie84 #3459 üzenetére
Meglátom, hogy fog alakulni a xenon projektem...Aztán ha sehogy, akkor ezt megveszem: [link]
Van 2 motor, tehát ki lenne használva.
A kanyarodásra visszatérve, mindenki úgy kanyarodik ahogy akar. Túl vagyok már elég sok kanyaron, és egyszer sem volt gondom. Persze lehet bizonygatni az ellenkezőjét annak amit mondtam, de én nem azért mondtam mert ezt olvastam, hanem mert tizenéves rutinnal ez a konklúzióm. Próbálj meg tempósan kanyarodni fékezve, gázt elvéve, és próbálj meg stabil gázzal, ill. ha engedi a kanyar akkor gyorsítva. Minimum stabil gáz kell ahhoz, hogy a motor optimálisan viselkedjen kanyarban.
Persze ha túl sok, akkor kénytelen vagy fékezni, de én nem is azt mondtam, ha elszámolod magad akkor ne fékezz, és inkább rohanj az árokba.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
runner 125
nagyúr
válasz boogie84 #3863 üzenetére
Ne is mond.
Mondjuk nagy motor híján rég volt rajtam az egész, de a faxa ünnepek alatt 4-5 kg biztos feljött.zack
Enyém Bering, viszont én bútor bőrápolóval szoktam, az is bevált.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Daywalker
addikt
válasz boogie84 #3863 üzenetére
Én sem híztam ki. Elkezdtem edzeni is, szóval remélem tavaszra jó formában leszek.
Amúgy bőrruha ápolás...nővérem vett valami nagy kiszerelésű cuccot. Ő lónyergekhez használja, én meg a bőrruhámat kentem be vele. Év közben nem igazán szoktam a langyos vizes bogármosáson mást csinálni vele, talán egyszer lekezelem hasonló cuccal, de nem viszem túlzásba.
Más téma, aki még nem látta volna: [link] Azt hiszem eljött a szlovák rendszám ideje...sőt, inkább a kiköltözés ideje.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
stifi
senior tag
válasz boogie84 #4183 üzenetére
CBR600F4i egész pontosan
A szervizben az első kérdés az volt egyébként, hogy a kedves szomszédok voltak-e ilyen jófejek (mert sok ilyen gumit cserélnek), hogy beépítették ezt a csavart nekem, nehezen hitték el, hogy jobbos kanyarban szedtem fel a gumi bal oldalára.. én is nehezen hittem el de emlékszem, hogy rámentem, szóval nem kérdés mi történt..
annál viccesebb volt sportmotorral átszelni a várost 30-as tempóval, a hátizsákomból kilógó 1970-es évjáratú gyári Trabant pumpával, ami állandóan kopogtatta a sisakomNincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
válasz boogie84 #4218 üzenetére
a motor revü kivételével agyon dicsérik az új blade-t. igaz ehhez német régiós és nem motor revü újságot kell megvenni. tényleg vannak konkrétan romboló újságok egyes márkákra, ahol már a szapulás tényleg annyira feltűnő és folyamatos, hogy nehéz elhinni. de autós lapoknál is ez van, tudnék a régi autóimportőri korszakomból mesélni, milyen durva balhék mentek a lapokkal, vagyis csak pár lappal, meg hogy mennyin műlik, hogy egy autóról jót irnak e vagy rosszat.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz boogie84 #4223 üzenetére
alapvetően az önálló teszteknek van még értelme, de már ezeknél is figyelni kell a szerző stilusát, modorát, fogalmazását etc.. minden mást fenntartásokkal kell kezelni.
szóval pont leszarom igazából az egészet és kész....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
válasz boogie84 #4233 üzenetére
Nem kell kifejezettem palyamotor legyen belole. Enyem sem az. Igaz hogy kb. 2 hetente palyan volt az elmult 6 evben, de alapvetoen mindenre hasznaltam. Munkabajarastol turazasig. Ettol fuggetlenul azok az erenyei erdekelnek amik palyan jonnek ki. Persze az is fontos hogy milyen vele 15el gurulni a dugoban, es ezeket tenyleg nem nehez letesztelni. Viszont aki csak utcara vesz spormotort, az is inkabb arra izgul be egy tesztet olovasva hogy a kiszemelt motorja mennyire szep, es milyen koridot birtak belole kicsavarni.
A gyartok az elmult 10 evben a legtobb komolyabb fejlesztest annak erdekeben tettek hogy jobbak legyenek a sportmotorok versenypalyan. Jobbak is sokkal, de igazan tenyleg oda valok.
-
.mf
veterán
válasz boogie84 #4233 üzenetére
"Na ez az amivel nem értek egyet. Meg is válaszoltad h miért: es a futomu inkab utcara van hangolva , mert oda valók, ott kell őket összehasonlítani."
Remélem nem kerülte el a figyelmed, hogy most sportmotorokról van szó, amiket kifejezetten pályára fejlesztenek, tehát oda is való, nem annyira utcára. Csak tudják, hogy sokan kocamotorosok megvesszük, mer' ez teccik, és pálya-orientáltsága ellenére döntően utcán használjuk. Emiatt oké, hogy utcai teszt sem árt mellé (ami a pálya-teszthez képest már nem nagy költség), de a pályán jönnek ki az igazi különbségek. Tehát csak egy utca-megateszt leginkább egy olyan félkarú óriás, aminek még az ujjait is csonkolták...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
stifi
senior tag
válasz boogie84 #4466 üzenetére
nálunk is rengeteg tehetséges sportoló van, akik igazán jó dolgokat művelnek gimnazista korukban..
aztán vagy továbbtanulnak és nincs idejük foglalkozni a dologgal, vagy dolgozniuk kell és amiatt nem csinálják tovább, míg külföldön megtehetik, hogy felnőttként is a sportnak éljenek, találnak szponzort, családi hátteret amivel átléphetik azt a szintet, hogy meg is éljenek belőle..itthon ehhez kisebb csoda kell sajnos, és ez kb minden sportra igaz...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
shiNIN
tag
válasz boogie84 #4505 üzenetére
Nekünk is a lejutás a gond, illetve Alvarónak még a motorja is szervízben van... Kis terepezés, víz/jég/hó/sár, mikor mi van errefelé, délutánonként mind egyszerre. Rendes úton nem is lehet lejutni, csak egy üres telken át.
Nem tudom, milyen ott, ahol fél méter hó olvadt el, itt csak tizenpár centi, mégis a fent említett dolgokból áll a hegy.
Pedig az előrejelzést elnézve nagyon mennék motorozni, akár még utasként is -
shiNIN
tag
válasz boogie84 #4527 üzenetére
Szerintem se rossz Nagyon mutatós gumiminták vannak, Cilinek is igen pöpec az egyik.
Nekem nincs gyűrűm, egyszer volt egy igen helyes, bordó tűzzománc spirálmintával. Odavagyok a spirálmintákért Nem volt teljesen zárt, szét lehetett hajtogatni, tágítani, levenni... Néha vettem csak fel, mert ugye zavaró egy ilyesmi az ember ujján állandóan, nem tudom, mások hogyan tudnak gyűrűt hordani, sok hónapja nem láttam
Valami ütős gyűrűt szívesen vennék én is, de olyan ötlettelenek vannak. Ami pedig kicsit is érdekes, az fiú méretre van. Annyira sose kellett, hogy csináltassak
10 fok van, remélem, felszáradnak az utak és nem kell varacskos disznót csinálni szegény Ciliegiából a hétvégi motorozáshoz, ő nem szokta meg azt.
-
Daywalker
addikt
válasz boogie84 #4535 üzenetére
Hát itt sem volt egy "leszarom a bokám" olyan jó idő van. Mondjuk beteg is vagyok kicsit, akksi sincs benne a motorban, olajat és gumit is kell cserélni, szóval meg se fordult a fejemben, hogy akár az állványról is levegyem
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz boogie84 #4566 üzenetére
neked nem F4 ed van, ami injektoros?
Úgy figyeltem meg, hogy a viszonylag nagy hő és páratartalom ingadozás az, ami miatt vizes lesz az úszóházban a benzin. ami meg elkezdi feloldani a réz fúvókákat és szép rézgálicos takony lesz az úszóházban.
Más szakemberek szerint az a benzin színezéke ami kiválik, csak akkor azt nem értem, miért vizes, meg miért korrodálódik a fúvóka tőle.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz boogie84 #4577 üzenetére
Éreznéd. Be se indulna. Nem meggyőzni akarlak, hogy rossz
De kint tárolástól illetve váltakozó hőmérséklet mellett valami miatt tele lesz vízzel az úszóház, ez fix. Zárt fűtetlen helyen nem szokott bekövetkezni.
Injektoros meg nem érzékeny ilyesmire.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest