- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mini-ITX
- Dell notebook topic
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- RAM topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rayoliviero #112461 üzenetére
Hat jah. Jelenleg nincs rajta tores. Ilyen matricakkal ez a motor soha nem jott ki a gyarbol. Felre ertes ne essek, 20 eves motor, biztos volt foldon, es ez nem feltetlenul baj.
Hangrol en aztan semmit nem tudok megallapitani, es sosem szoktam erre hagyatkozni. Alapjarat altalaban valamilyen hiba elkendozese erdekeben van megemelve, mert amugy nincs alapjarat, vagy ha van az ossze-vissza mozog. Ennel a konkret motornal termeszetesen nem tudom, de az nem termeszetes, ha 2000 el porog. Araszolasnal jobban melegszik, nagyot csattan 1 be rakasnal, ahogy a kapcsolokormoket nagyobb fordulattal rakod a kapcsolokerekbe. Nem a kuplungnak art. En mar forgatnam a szememet, amikor a tulaj ezzel magyarazza nekem ezt az alapjarat emelest, egy kicsit felhaborito. :D
Ugy erzem, hogy szeretned igazolni valamivel a dontes helyesseget, miszerint a sok km motorok kb ugyanolyan, vagy kozel ugyanolyan allapotban vannak, mint amiben keves a km, mert azokat porgettek. Ebben van valami, de egy ellnorizheto eloeletu, ellenorizheto futasteljesitmenyu, epp ezert dragabb motor sokkal kevesebb kockazatot rejt.Nezd objektiven a dolgot. Ha csak ennyit akarsz ra szanni, nincs ezzel baj. De tenyleg ne menjunk at kognitiv disszonanciaba. A velemenyemet korabban leirtam, azt most nem ismetelnem.
Kb az osszes japan motorra jellemzo a generator-fesszab-vezlancfeszito bajok, de mindenkepp utananeznek az alapjaratot miert tekerte feljebb. Az nagyon gyanus.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rayoliviero #112467 üzenetére
Jobb alul az RGV500. Nah az mar valami :D
Valoban, egy limited edition.
Nehany gondolatot leirok, amit jonak latsz belole megfogadod. Ha keprol meg tudnek allapitani olyan melysegben dolgokat, hogy hasznos lenne, akkor mar emeltdijas telefonon csinalnam ezt, es valoszinuleg nem csak en.
Ha tanacsolhatom, valami gsxr bubussal menj megnezni ezeket, aki ismeri a nyugjeit ennek a konkret tipusnak, pl hogy miert nincs alapjarat, mert konnyen radmelegithetnek barmit is.
ne ess panikba, ne akarj mindenaron motort azonnal. nezz utana a tipusnak. Varj meg ket hetet, vagy inkabb ket honapot. Tel van, a kinalat kicsi. En ilyenkor szoktam mindennek utanamenni. tudd meg az osszes gyari szinkombot, milyen matricanak hol a helye, milyen fekkel jott ki, milyen a gyari tarcsa, hogy nez ki a gyari lanckerek, mi a markaja a gyari lancnak, mik a gyerekbetegsegek, amikkel talalkoztak tulajok. Lehetoleg kulfoldi, nagyobb motoros kulturaval rendelkezo orszagok forumait nezd at, (szerintem a magyar forumok hasznalhatatlanok) azon belul a technikai segitsegeknel csokorba gyujtott infokat.
Ha kuldesz egy hirdetest, abbol en semmit nem tudok megallapitani. Sajnos ez ilyen. Ott kell lenni, es merni kell dolgokat, esetleg probalgatni, osszevetni az alkatreszek allapotat az oraban levo km el, es szamot vetni, ehhez a km allashoz melyik alkatresz utangyartott mar a gyari helyett, es vajon miert. es meg akkor is lesz meglepi.
hacsak a szovegben nincs benne, hogy vegig vezetett szervizkonyv, magyarorszagi motor, az osszes szamlaval igazolhatoan minden elvegezve, km szammal. Akkor azt mondanam, bizalomgerjeszto. (Igy vettem a mostani motoromat is) az utobbi jonehany motorom mindegyik valamilyen modon serult volt. Ezzel en nem foglalkozok, mert ugyis lesz rajta serules, es olcsobban jutottam hozza. Szerintem tul nagy jelentoseget tulajdonitanak az emberek annak, hogy serulesmentesnek kell lennie egy motornak.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #112474 üzenetére
Biztos nem tarolnam a szabadban a blokkot, nem meghuzott gyertyaval, az esoben...
Aztan egy gyertyat ultrahangos tisztitoba rakni? En nem szarakodnek ilyesmivel, de ahogy nezem nekem kicsit mast jelent a szetszereles es meres, mint naluk.
A pdf, ahol meresek vannak, nem pontos. Korlatozottan hasznalhato szamomra.
Vezermutengely csapmereteknel a kopashatar es a nevleges ertekek akar meg is egyezhetnek a szamok szerint.
a vezermutengely csapagy es vezermutengely hezagot nem mertek meg, es nem irtak oda kopashatart sem.
Azt irjak, ranezesre szep. Megneztem a kepet, az ranezesre egyaltalan nem szep. Mindenkepp merni kellett volna azt a csapagyhezagot, pastigauge-el.A szelepulek tomotofelulete tul szeles mar, ezt elverte mar a szelep. A szeleptoke is kopott, sajnos a furatot megintcsak nem mertek meg.
Szamomra nem koherens, hogy ennyire elvert szelep mellett sosem kellett allitani a szelephezagot, ahogy a tulaj irta.
Henger, dugattyu-semmi ertek megint, mert ranezesre szep volt.
Nehany gyuru jateka a gyuruhoronyban tul nagy. Veghezagok rendben.
Fotengelycsapagy hezag- megint nem mertek meg.
Hajtorudcsapagy hezag- nem mertek meg, pedig a hajtorud csapagyazas mar keprol lathato volt, hogy nem eppen ujszeru.A hengerfejen a "mersekelt" olajkokszrol sem a mersekelt szo jut eszembe. ez a motor ette az olajat, garantalom.
Lerobbanni nem robbant le vele, szoval a hetkoznapi ertelemben gyari, ujszeru, birja, nincs baja.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #112483 üzenetére
Mint mondtam korabban, ilyen motort en addig hasznalnam, amig megy. Sportmotornal is lehet ezt csinalni, csak akkor sok ertelme a kipufogonak, legszuronek, pc nek nincs, ha meg a gyari allapotot sem erjuk el.
A hengerfejet mindenkepp megcsinaltatnam, sajnos nem tudom, hogy ez szelepcserevel jarna, vagy be lehetne-e marni, de egy ilyen akcio kb a motor aranak 1/3 resze. Es a tobbi lenyeges reszrol sem tudunk semmit. A vezermutengelynel valoszinuleg rosszul adtak meg a ket szamot, es ahelyett higy csapagyhezagot mertek volna, siman megmertek a vezermutengelyt, gondolom mikrometerrel. Ilyet szerintem felesleges merni. Es nem is szoktak. Csapagyhezagot szoktak merni, annak van ertelme. De gondold el, kormemered a veztengelyt mikrometerrel? Hanyszor fogsz ra?
Dugattyut kell cserelni a gyuruhornyok miatt, vagy csak gyurut? Mekkora volt a kompresszio? Milyen a henger-dugattyu hezag? Fotengelycsapagy? A leglenyegesebb dolgok nincsenek kimerve.Ezt ki kellene szamolni, mennyire tervez vele az ember, es mennyi penzt akar belelocsolni.
A 30-40ezret meg elment volna, pedig egy eros kovetkeztetes, olyan emberektol, akik alapvetoen markabuzik, es valahogy a legfontosabb dolgokat nem mertek le.
Lehet elment volna, lehet nem. Ha jobban nyomja valaki a szemet, es forgatja, akkor nagyon hamar rottyon lenne. Ha pedig ugyanilyen a hasznalat, mint ezelott, akkor meg az is lehet, hogy tenyleg elmegy. Ha meg beindul hidegen azoktol a szelepektol egyaltalan.Sommazva. ha valami baja van, vagy valami el van kopva, nem erzed meg. De ezzel aranyban egyre nagyobb a kockazata, egy muszaki hibanak. Emellett nagyon hamar eljut a dolog oda, hogy anyagilag jobban jarsz, ha az egeszet kidobod a kukaba, ha valami nagyobb gondja van.
Ezt az egeszet azert szeretnem, ha objektiven neznenk, hogy ertsuk meg. Valami, ami megy, nem azt jelenti, hogy nem kopott, vagy hogy nem hordoz barmilyen kockazatot az uzemeltetese. Hogy a kockazat mikor mekkora, azt senki nem tudhatja, mert nem ismerjuk a hasznalat modjat.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #112485 üzenetére
En siman hasznalnam, es nem olvasnek forumokat, miutan megvettem :D
6 honap gari van ra ugyis.Ezt tenyleg csak azert irtam le, hogy gondolkozzunk, miert olcsobb egy hasznaltmotor egy szalonmotornal, es hogy mit jelent a gyari bontatlan, hibatlan blokk. Nem beszaratas jelleggel.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz jacis #112588 üzenetére
Foleg azota, amiota a castrol hungaria elhintette, hogy hamisitjak a castrolt, mert a tul nagy szurkeimport miatt esett az ertekesitesuk, es kitalaltak ezt a sztorit, hogy csak toluk vegyenek olajat, a szurkeimportot igy kockazatosnak beallitva pedig piacot nyerjenek vissza.
Ez visszafele sult el, mert mindenki fejeben csak annyi maradt meg, hogy hamisitjak az olajakat, raadasul a castrolt a legjobban. Ezutan meg a nem hamis olajokra is azt hittek hogy hamis, ha barmilyen zajt hallottak a blokkbol.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Predator2 #112592 üzenetére
Ennyire el van ajulva a fektol. Egy olaszon ez alap szokott lenni.
Egy hasznalt shiver 750 tol ugyanezt megkapod kevesebb penzbol, ha nem akarod a szerveidet megsem eladni. 800-1.2M az abs nelkuli, az abs szel szerelt sajnos dragabb, es nincs annyi belole a piacon
Ugyanugy puha az eleje, v2 es (270° os sorketto a yamaha, amitol v2 eseket akarja utanozni) jok a fekei, kenyelmes ulni rajta, kellemesen lent, van a labtarto, 3 mode, 8000 felett ugyanugy elfogy, cserebe alul nagyon megy.
Nincs ennyire fancy muszerfala.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #112594 üzenetére
Nicknevebol kovetkeztetve 2008 as R1 ese van. (RN19)
Annak jok a fekei, hatdugos sumitomo, de nem az az egyujjas fajta. Nem arrol van szo, nem egy 90 es evek japan fek, amit 10 ujjal kell huzni, de egy shiver, vagy kiskategorias, gyarilag femfonatos fekcsovel szerelt olasszal fejreallsz, olyan erzesed van.Az erorol annyit, hogy 8000 ig kb ugyanazt tudja erzesre, mint egy ezres, csak a nyomatektalan ezres sornegy 8000 tol kezd eletre kelni.
addig ezeket elforgathatod 10000 ig, azonnal kokadni fog, es kiesik a szemed, mert epp arra szamitottal, hogy jon a tuzijatek, helyette pedig egy motorfek szeru elmenyben lesz reszed.Szoval ezek a v2-sorketto blokkok szerintem is jok, varosban plane. Olyan, mintha levagtad volna az ezres sornegy nyomatekat 8000 felett es hianyzik 5500 fordulat, ha az r1 est nezzuk 13500 as tiltassal.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Predator2 #112600 üzenetére
Persze, valos.
Ilyen hasznalat mellett a legtobb motor ki tudja elegiteni az igenyeket. Ezt nem tartom extrem kihivasnak. De ezek egy szuk hasznalati tartomanyban ervenyesek.
A problemak akkor jonnek, ha egy kicsit tobbet akar az ember a befordulasnal. Amikor mar nincs annyira beszarva, es normalisan kanyarodni akar, akkor a kenyelemre es katyukra hangolt elso villa hirtelen akadalyozni fogja az osszeomlasaval, es himbilimbi erzetevel. Van aki ide el sem akar jutni soha. Van aki hamar eleri a hatarait. Ez megint felhasznalas fuggo.
Hogy a japannal nincs gond??? :D
De. Van.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #112607 üzenetére
Annak az r1 nek nincs extrem erzekeny feke, nekem is ugyanaz a rendszer van fenn. nem ennyira nehez tultenni rajta, mint ahogy az elsore hangzik. TB teszten olvastam, hogy adagolhatatlanul eros utcara. az rs 125, a shiver, es az rsv feke kisebb erovel nagyobbat harap.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #31733248 #112615 üzenetére
Namost nem kell vietnamozni a topicban - elkerulni a kozvetlen konfliktust, mint a szovjetek az amcsikkal, hogy nem nekem irod, hanem neki amit mar elmondtal, de sajnos nem birtam felfogni :D
Joesellyel szivni fog vele. :DDD
Erzek egy kis olasz ellenesseget es japan buzulast, emelle egy jo adag tajekozatlansagot, egy nagy urt, amit eros hittel tomtunk ki.
Eleve a megfogalmazas hogy japan-olasz, mindenfele marka, tipus megjeleloles, vagy ezek ismerete nelkul a hetkoznapi ertelemben vett megbizhatosagnal ertelmezhetetlen.Minden gyartmanynak van nyugje, minden markanak vannak minosegbeli hullamzasai es ez, egy tipuson belul evjaratonkent is valtozhat.
Hogy ez mennyibe kerul, mennyire jon ki az adott tipuson, az mindenhol valtozik. Konkret tipusismerettel jelenthetsz ki valamit is, de az nincs.
Nincs egy jollyjoker gyarto, aminek minden modellje tokeletes.Leirta kerek perec, almodozik. Ez a japan tetszik neki, ebbe van beleesve. Nem tudom, leirhatom-e, de ez az un. matyizos szakasz a motorvasarlas elott, ami eltarthat honapokig vagy akar evekig :D
En csak egy esetleges alternativat hoztam fel, ami nagyon hasonlo jelleggel bir, mivel beirt a topicba valamit, ami a szervek eladasaval kapcsolatos. Biztos en ertelmeztem felre, de en arra asszocialtam, hogy a penz nem all rendelkezesre :D mivel ebbe a konkret yamahaba van belebuzulva- kesobb kijelentette- vele nem is vitatkoznek, ezt kell vennie, ez biztos.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboldi #112629 üzenetére
hat ugy latom, en fogok. elso generacios 7 sebesseges mito is van benne, RVF 750. kar hogy az rc30 mar nem fert bele.
motor listaNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #112677 üzenetére
ezt a fajta maszast, amire gondolsz, azt hiszem az olaj fajtaja hatarozza meg, az eszter bazisu olajok polaris molekulak, elektrosztatikusan ragadnak a femes felulethez, mig a szintetikus olajok masik fajtaja a pao, apolaros.
a polaritas ebbol a szempontbol jo, de az EP adalek feluletabszorpcioja szempontjabol nem. (EP-nagy terhelesnek kitett femalkatreszeknel van jelentosege, amikor mar nem az olaj ken, hanem egy kenvegyulet lep reakcioba a femmel, es megvedi azt)az olajparat mire erted? mennyire parolog? vagy a szelepfedelben a butykok es szeleptokek kozotti kenesenel az olajparara gondolsz, mint szoroolajzasra?
Ha az elobbirol van szo, a JASO csak tomegszazelokod ad meg a parolgas tesztelesere, hogy mennyi parologhat el az olajbol a teszt soran. tol ig ertek, tehat ha valamelyik olaj ennel kevesebbet parolog, akkor az is megkapja a JASO feliratot, mint a tobbet parolgo olaj.
A szoroolajzasnal valoszinusitem a felulethez tapadasnak van megint koze, de nagy forulatnal ezeken a helyeken akkora olajkod van, hogy nem latok kulonbseget olaj es olaj kozott. (Egyes cikkek szerint ezert melegitik be a 4T gp motorokat turaztatassal, hogy ez az olajkod meglegyen)[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #112682 üzenetére
Hmm. Van meg par tenyezo, ami miatt ott olaj lehet. Sokkal nagyobb koze van a kartergaznak a levegoszuroben talalt olajhoz, mint a parolgasi hajlamhoz.
Ha pl valami miatt nagyobb fordulatot kap, mint a szokasos, akkor biztos olajos lesz a legszurohaz.
Sok japan motornak nincs jol megoldva a karterszelloztetese, ez mindig visszatero problema, ahhoz kepest sok modellnel, hogy milyen bajok voltak ebbol.
A problema az szokott lenni, hogy nagyobb fordulatnal nagyobb lesz a forgattyushazban a nyomas, mint a szelepfedelben, es az olaj nem folyik vissza onnan. Ezert a szellozetetest inkabb tultoljak, az olajpara lecsapatasra nincs hely, es ido, igy nagy fordulaton tolja fel az olajat. Esetleg megnovekedett kartergaz is csinal ilyet, tehat egy sokat futott, kopottabb motornal ez jellemzo lehet.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rayoliviero #112680 üzenetére
Ez olyan, mintha azt kerdezned, hogy a kawasaki vagy a honda a jobb minosegubb. Vagy melyik a jobb, a castrol vagy a repsol.
Eleg nagy a termekpaletta mindket gyartonal, ertelmezhetetlen a kerdes konkret termek nelkul.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #112686 üzenetére
A kartergaz elvezetes emlekeim szerint sehol nem szelepes motoroknal. Azonnal megy a legszurobe, vagy egy femszivacson keresztul, ami az olajpara lecsapato lenne, vagy ez a bizonyos hullamtoro szeruseg.
Eleg csak egyszer kiforgatnod jobban, es erre hajlamos tipusoknal azonnal megjelenik az olaj.
En inkabb gondolnek erre, mint az olajok kozti melegoldali viszkozitas, vagy parolgaskulonbseg. De majd cserenel meglatjuk.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #31733248 #112700 üzenetére
Borbe belerohadni? Kordura sem a szellozeserol hires. Korduram es borom is van, de nem erzem ezt a hatalmas kulonbseget.
Borbol most epp perforalt borkombim van, sokkal jobb, mint a nem perforalt, az igaz, kabatbol a szovetet szeretem a legjobban. A korduraba ugyanugy bele tudok rohadni, es meg csuszik is a tankon a stompgripen is. Ulesre alkalmas, orommotorozasra egyaltalan nem.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz energy4ever #112723 üzenetére
Ez ilyen, semmit nem csinalsz rosszul.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Madwe #112747 üzenetére
Ilyen nem nagyon van, csak ossze tudod ollozni az adatokat egy bizonyos modellaggal foglalkozo oldal adatai alapjan, a regi modellek eseteben.
En csak a suly loerore talaltam olyan tablazatot, ahol valoban lemertek mindket adatot motoroknal, es koszonoviszonyban sincs a gyar altal megadottal. Loeronel ertheto, a gyar a fotengelyen mertet adja meg, ami megint mas ertek, mint a hatso kereken mert, de nem tuntetik fel, hogy torlonyomassal, vagy anelkul. a sulynal teljes kaosz volt a regebbi modelleknel, nem tuntetik fel, hogy szaraz vagy teletankolt, vagy ebben mi van benne. A tuzeloanyagtank merete termeszetesen pontosan meghatarozhato, de a fogyasztas meghatarozasa egy ciklus alapjan tortenik, ami vagy lefedi a te motorozasi stilusodat, de inkabb nem. :D[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolti_20 #112758 üzenetére
Annak ugyanaz a blokkja, mint a dt 125 nek. Arra nem emlekszem, hogy ugyanaz a mikuni28 as karbi van-e rajta, ugyanazzal a hidegindito "karral" rajta. Ezt szoktad hasznalni, azaz szivatoval inditod ilyenkor? Valahol itt lesz a problema, a szivato kornyeken.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolti_20 #112760 üzenetére
Egy het utan nem kell minden karburatoros motornak pocc-roff indulnia, de az nem termeszetes, hogy sprevel inditod. Annak az akkunak valoszinuleg vege van mar, es nem teker rendesen, tudom, hogy hallasra jo, de megneznem, mekkora feszultsege van inditas kozben. Szoval elso korben normalis akku kene bele, aztan meg kellene nezni, hogy a dusito rendszer rendben mukodik-e azaz a szivato.
Vagy megnezni, hogy az uszohaz miert toltodik fel lassan ebben az esetben. Esetleg ennek vakuumos a benzincsapja, vagy ugyanaz, mint a dt-n?Teli allas utan egy karburatoros kb ennyi ido utan tolti fel az uszohazat benzinnel.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolti_20 #112765 üzenetére
Jo, akkor szivato van, akku viszonylag normalis, bar ahogy mondtad, tobbszor lemerult mar, ami nem jo, de mashol lesz a hiba. Az akkut inditas kozben kellene merni, mennyire esik a fesz, de ez a motor erre annyira nem erzekeny, csak ha lassabban forog a magnes, szoval ettol tekintsunk akkor el.
A szivato is mukodik, ha azt irod, felporog a motor, en arra gondoltam, hogy be van rohadva benzintol, valami furat, vagy ilyesmi.Akkor azt kellene megnezni kovetkezo korben, hogy kap-e ilyenkor benzint, tehat tul lassan tolti fel az uszohazat, es emiatt kell sokat tekerned, es ez mi miatt van. Nem tudod milyen benzincsap van ezen a motoron?
Szerk:
Megneztem, sima benzincsap.
Probald gazhuzas nelkul csak szivatoval inditani, elobb kinyitni a benzincsapot, egy kicsit varni, majd azutan inditani. Szigoruan gazhuzas nelkul.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolti_20 #112775 üzenetére
Ez erdekes. Ez tulszivatasnak hangzik. Ezzel kezdtem, hogy hallasra nem fog feltunni az inditasi fordulatszam.
Azert lesz brutal benzinszag, mert nem gyulladokepes a keverek, ami azonnal kimegy.
Ilyenkor neznek egy gyertyat. Ha tele van benzinnel, akkor tul lett szivatva. Altalaban akkor is ez van, ha mar annyit tekerted, hogy telekurta benzinnel, reg be tudna indulni, de addigra az aku nem birja.
Ha nyitsz neki ilyenkor gazt, akkor szegenyited a kevereket, mert lassitod a gazoszlop sebesseget az alapjarati furatoknal, es nem fog annyi benzint kapni. Ha megnyitod ilyenkor a gazt, es kezd magahoz terni, akkor nyomd visszabb a szivatot. Aztan terjunk vissza ra, ha ezeket megnezted.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Berg szinekben erosen redukalt aron. Vettem gyorsan kettot. Decathlonos kesztyuvel kb egy sulycsoportu, es ennek is gyurodik a tenyere, nem ugy van szabva, hogy akkora legyen a tenyer resz pontosan, mint amikor szoritja az ember a kormanyt. Igy egy erosebb endurozas vagy biciklizes utan holyagos lesz a tenyer mindkettovel.
mivel a decathlonos kifuto termek, ezert mar megint olcsobb, meg ennel is. Es azzal lehet telefont nyomkodni motorozas kozben is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #112787 üzenetére
A problema osszetett :D
Mennyire nyitott a dob, es mennyire erzekeny az adott motor. Van, hogy masik dobtol semmi nem fog valtozni, es van, hogy e-jeles hozza gyartott sima vegdobtol mar csuklik.
A "keslekedik a gazreakcio" azert rossz, mert hasznalhatatlanna teszi a motort, nagyon elrontja a kanyarelmenyt, ha epp rarakod a gazt, aztan varnod kell mire megerkezik, es az is akkor, amikor nem szamitasz ra, es ugy, hogy hirtelen ott lesz a nyomatek. Igy nem mukodik egy jo motor sem, ez egy hiba, amit mindenkepp el kell haritani. A nyomatek veszteseget alul leszarnam, de tenyleg bosszanto egy ilyen motorral motorozni.
Masik dobtol, ha ezek a jelensegek fennallnak, akkor feltehetoen vannak olyan uzemallapotok amikor szegeny a keverek, ami nagyobb stressz az alkatreszeknek. Ha nem viselkedik rosszul, vagy e-jeles dob szinte semmiben nem kulonbozik fojtasban a gyaritol, akkor nincs vele baj. De ha igen, akkor ez nem 2T, itt nem fog olvadni a dugattyu, csak szimplan szarul fog menni, es nagyobb lesz a meleg a dugattyunak, kipufogo szelepeknek.
Kokszosodni epp ezert nem fog, abbol kiindulva, hogy sok tulaj rovidebbre vagta azonnal a sportbobot is, amit vett a motorjahoz, es igy hasznaltak km tizezreken keresztul, eszreveheto mechanikus baja egy ideig nem lesz tole, de megint mennyire nyitott vagy mennyire kendacs dobrol van szo.A forumot igy kellene hasznalni, hogy visszakeres az ember szerintem.
A karbi megint bonyolult kerdes, minden eleme mas fojtoszelep nyitas mertekere van hatassal, es ezek is atfednek egy kis darabot egymasbol. Fofuvoka a teligazas uzemere, reszterhelestu a reszterhelesnel jatszik szerepet, alapjarati fuvoka pedig alapjarat es picit felette, de van olyan karbi, ahol a fofuvokat lecserelve jobban indul melegen, holott akkor csak az alapjarati rendszernek kellene dolgoznia, stb.
ez is karburator fajtatol fugg, nincs egyetemes egymondatos megfejtes.
Meg lehet csinalni otthon, eldusitod az egeszet fofuvokaval, kiserletezgetsz reszterhelesen mit csinal, ha feljebb rakod a tut, csuklik-e.
Nem kell feltetlen pad.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #112794 üzenetére
Pasztazni verseny rendszereket kell keramia pasztaval, a gyari rendszer+slip-on oknal kulon tomites van, ezert oda nem kell keramia paszta.
Hacsak nem cso a csobe megy, minden nelkul, es rugoval huzod ossze. (De ez nem jellemzo slip-on oknal, csak verseny rendszereknel)Valami ilyesmi, de mint mondtam a tu csak reszterhelesen kap szerepet, ha feljebb rakod csak a reszterhelesen valtoztattal. Mashol attol meg lehet szar. inkabb atfuvokaznam, nagyobb fofuvokaval, es ha reszterhelesen tovabbra is rossz, akkor feljebb raknam.
Reszterhelestuvel nem tudod megetetni, fofuvokaval talan, de kis lepcsokben csinald, tobb fofuvokat veszel lepcsozetesen nagyobb meretben, vagy egy szettet. Db killer nelkul, ha anelkul akarod hasznalni tobbet. Termeszetesen tud, de nincs egyetemes valasz, mert milyen nyitott a dob? Ezt igy a tavolbol nem lehet megmondani.Ha tuldusitod, amit mar erzel, akkor ugyanugy rosszul fog menni, kormolni fog a kipu, kisebb lesz az ereje, vagy nem tud kiporogni rendesen, de ehhez nagyon nagy valtoztatasokat kell vegrehajtani agyatlanul a fofuvokaval.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nagyszeru. Epp most tisztitom le az akra evolution line-t, amint vegzek, indulok barcelonaba.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #31733248 #112836 üzenetére
A 2T 50 esek nem nagyon vannak utban- ezert olyan nepszeruek- azok inkabb a 4T 50esek. Vizes 2T vel vagy kozvetlenbefeccsel a szentendrein is lehet a forgalom ritmusat tartani, belpiacos japannal is, aminek egy kicsivel kisebb a vegsebessege. Kornyezetszennyezo, mivel mindegyik ki van nyitva, amugy a karburatoros is euro3 lenne katalizatorral es szeklevegovel.
A jelenlegi euro besorolasnal az autoknal nem a kipufogogazzal van baj, abbol kevesebb szallopor jon ki, mint ami a levegoben altalaban lenni szokott budapesten, hanem a fekpor, gumipor es amit felver a jarmu. Ezert valoszinuleg lassan bejon a fekporszuro is a fekeknel.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
A globalis karosanyag kibocsatas alatt a co hc es nox -ot ertjuk, akkor egesz biztosan kissebb lenne, ha tobbszor cserelnenk a jarmuveinket. Ha a legyartasnal a co2 kibocsatasrol van szo, az nem. Ha esetleg kevernenk a karosanyagot a co2 vel, a co2 egyfelol a gyartasnal jelenik meg masfelol a kozlekedesnel a fogyasztassal van aranyban, es leginkabb az emberek vezetesi stilusa van legnagyobb hatassal ra. Barmit kitalalhat egy autogyar, ha bizonyos ccm bol bizonyos ero kell, es azonnal, az tobbletfogyasztashoz vezet.
Ha azonnali megoldast akarnank, akkor megoldas lenne az emberek szamanak felezese a bolygon. (Emlekeim szerint mas a kormanyprogram magyarorszagon) Ez sajnos nem lehet, tul sok szavazorol van szo. Ezert mindenkinek kivetel nelkul el kell szenvednie valamilyen kenyelmetlenseget a jovoben, ez biztos, mert eleg nagy a szar, mar elegge el vagyunk kesve.
Maradjunk az alternativaknal.Egy hibrid jarmu a varosi dugokban elektromos motorral megy, azon kivul pedig belsoegesuvel. Kevesebb akkut visz magaval, mint egy elektromos, ez fontos az akku gyartast terhelo co2 erteknel. Ez nem nehany szazaleknyi fogyasztas kulonbseg, ezek literek lehetnek egy oreg jarmuhoz kepest.
Az elektromos auto egyelore csak varoson beluli hasznalatra jo. A legyartasi co2 labnyoma a mai ketszer olyan hatekony gyartas mellett 100-200 e km es futasteljesitmeny kozott fog bejonni, es ha nagy tavokat megyunk, tovabbra is a dizel a leghatekonyabb.
Ennek megfeleloen kell jarmuvet valasztanunk. .Aztan vannak ezek a teljesen ertelmetlen beszaratohullamok, hogy a fopolgarmester olyat mond, hogy a dizel ki lesz tiltva. Gondoljunk bele. A jog nem tesz kulonbseget csak besorolasok kozott. Ha a dizelem a jelenlegi besorolast teljesiti, csak ugy tudnak betiltani, ha a benzines megy vele egyutt. Ebbol kovetkeztethetunka arra, hogy semmilyen terve nincs senkinek arra egyelore, hogyan lehetne energiahatekonyabba es ezzel co2 hatekonyabba tenni a kozlekedest, mivel meg azt se tudjak, epp melyik technologia erne meg jobban co2 kibocsatasban, mert az sem egyertelmu.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #112885 üzenetére
Fekero nem valtozik, csak a nyomaspont lesz kemenyebb. Ha eddig 4 ujjal kellett huzni, ezutan is az lesz. A gyari fekcsovet venni amugy is horror penz szokott lenni, meg egy ilyen kaliberu motornal is 60e kornyeke, ha nincs baja, en nem nyulnek hozza.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rayoliviero #112896 üzenetére
Azt a rennsportot az also triasz- felso jura retegbol vettek ki ujonnan akkor.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #112899 üzenetére
Ezt korabban talaltam valamelyik gyartonal, mert csak ez irta le, hogy miert kell kerulni a hideget:
Caution! The rubber compounds used in this tyre have unique properties which may have reduced flexibility when exposed to temperature below 10°C/50°F. As a result incorrect handling of this tyre may result in cracking of the tread compound.
enis par dunlop slicket taroltam 0 fok alatt, (dunlopnal 3 fok ala nem szabad menni) de azok amugy is mar 10+ evesek, de nem tortent veluk semmi.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen