- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Mini-ITX
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Bluetooth hangszórók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Projektor topic
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
Hirdetés
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #914 üzenetére
Elidegenítési tilalom nem csak hitel okán lehet a járművön (persze ez a leggyakoribb eset). Igazából nagyon csúnya pofonokba lehet belefutni ilyen vásárlással - mintha TC-n is lett volna hasonló esetről egy cikk pár éve.
Hogy miért van rajta elidegenítési tilalom, azt a tulajnak kell tudnia, és intéznie a levételt - ehhez jellemzően új forgalmit sem adnak, egy szimpla bejegyzés a rendszerben. Kötelezően nem kell forgalmit cserélni, hiszen hitel esetén a hitelt felvevő személy nevén van a gépjármű.
Ha pedig beleírták a forgalmiba (régebben megtették) akkor új forgalmival is jár, de ekkor már nyilván törlésre került az elidegenítési tilalom.
Dühönghetsz, de az eladó hibája, nem a rendszeré Amikor nekem lejárt a hitel, első dolgom volt bemenni, és ezt elintézni.
-
kcsa
veterán
válasz longwild #919 üzenetére
Amondó vagyok kár így nézegetni az olajfogyást utólag .
Csinálj egy szűz olajcserét - kifolyatva ahogy kell, új szűrő felrak. Feltöltöd maxra, pár percig járatod, egy-két órát hagyod pihenni, majd újra megnézed az olajszintet, és utánatöltesz (ilyenkor szinte biztos hogy kell még). Ezek után figyeld hogy fogy-e (ha esetleg nem így csinálnád )
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #922 üzenetére
Hengerfej-tömítéstől melegedne? Azért ez érdekes. Az ár is
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #927 üzenetére
A magas árat abszolút megértem, addig, amíg kapok erről számlát - ezt mondjuk nem tettem hozzá. Márkakereskedésben jellemzően van számla, és garancia a munkára, máshol ez - fogalmazzunk finoman - nem annyira igaz.
50k munkadíjat autóra fizettem, amikor komplett vezérlés, vízpumpa, hengerfejtömítés csere volt - és ezt egy kulturált helyen. (ebben munkadíj, hűtőfolyadék és pár apró segédanyag volt benne, a főbb alkatrészeket én vittem)
(aki pedig nem tudja hogy az igekötőt egybeírjuk az igével ha előtte áll, az megérdemli hogy 36k-t fizessen )
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #931 üzenetére
Örülök hogy lejött a mondanivalóm lényege. Meg a smiley a végén
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #934 üzenetére
Mit látok? Tényleg nem tudom miért gondolod hogy támadásnak szántam, erős off, smileyval a végén. Az én helyesírásom sem hibátlan, de az igekötős dologtól sírnom kell
-
kcsa
veterán
"Teljesen altalanos hiba a hengerfej pakolas csere mert atdolgozik a vizterbe, es melegiti, de annak oka van es amig azt meg nem fejti es ki nem javitja, folyamatos lesz a tomites cserelgetese es sokba faj."
Mármint arra gondolsz, hogy hiba csak a tömítés cseréje? Ha így van, ezzel egyetértek. Ha a hengerfej-tömítéstől melegszik a víz, annak más jele is van: vízgőzös kipufogógáz és/vagy habzó olajos hűtőfolyadék, aminek emelkedik a szintje. De csak melegedést okozzon? Azt furcsállom
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #949 üzenetére
Néha én is pár napig hanyagolom a fórumot - jót tesz az idegrendszernek
-
kcsa
veterán
Csongi látom megkaptad te is odaát
-
kcsa
veterán
Ja, hát én egy szóval sem mondtam hogy büntetem a gyorshajtókat. Én a paraszt módon közlekedőket szoktam kicsit lassítani, csak fórumtárs kicsit magára vette - pedig akinek nem inge...
Ha látom hogy valaki nagyon állat, úgyis elengedem, jobb ha előttem van. Ha meg balfasz megy előttem úgyis megelőzöm, az ilyenek meg jobb ha mögöttem vannak
És nem. Nem tudtam SH-val foglalkozni. Olyan szépen elterveztem a hosszú hétvégét, de odáig se jutottam el hogy a szerencsétlen járművet lemossam
Viszont szerintem fekete akrillal át vannak fújva az matt fekete részek. Ahol elborítottam múltkor, gondolom picit meggyűrődött a műanyag az erőhatástól. Semmi látható jele nincs, csak hogy festék pereg egy helyen a matt fekete részeken. Csodálkoznék ha gyárilag festve lenne
-
kcsa
veterán
Azt már tisztán látom hogy milyen fazonokkal van tele jelentős részben a másik részleg Múltkor céges autóval sietni kellett, M5 pálya, ~140-150 körül, és simán levillogtak mert nem kotródtam el elég gyorsan előle. Nyilván önkéntes rendőrködtem ugye mert nem ugrottam be két kamion közé
Na de tényleg ne hozzuk át, pár napig nem is olvasom a
sötétmásik oldalt -
kcsa
veterán
Apriliával hasonló kedves tapasztalataim vannak - Leonardo esetén a légszűrőházból kimenő cső bordázott, hogy rugalmas legyen, de hajlamos eltörni. Egy kb. 30 centis műanyag kis sz.rról beszélünk - ezért ha jól emlékszem 10k felett fizettem. Amikor egyik szelepet is cserélni kellett, és meghallottam a darabárát, elhatároztam hogy soha többet Apriliát nem veszek
Szilentet amúgy gyártanak is méretre csomó helyen. Egy próbát megérhet, főleg hogy töredékáron lesz.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Megint nem lesz SMKP rendszámozás...
Képet dobok egyet, ahogy lemostam. Holnap megpróbálom
-
kcsa
veterán
válasz canniball #989 üzenetére
A szomorú helyzet az, hogy itthon mindenre valami olyan megoldás kell, amivel nehéz visszaélni. A rendszám ilyen lehetne, a plakett nem ilyen érzésem alapján.
Amiket látok az utcán, az alapján a műszaki vizsgát is bevezetném, teljesítmény és zajszint méréssel együtt.
(megint önkéntes rendőr vagyok muhahaha ) -
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #1018 üzenetére
Mondjuk a leírtak alapján jónak néz ki.
De ahogy DigitXT is mondta: fog még hiányozni városba a robogó csomagtartója és kényelme
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #1027 üzenetére
komolyan azt vártad hogy növelni fogja a végsebességet?
A Pulley görgőnek kb. ott az előnye, hogy sokkal finomabban pörög fel mert jobban csúszik, kicsit könnyebb, tehát magasabb fordulaton járhat - ellenben nem szorul, nem (úgy) kopik.
Satelis kicsit jobban indult, kicsit magasabb volt a fordulat, kicsit magasabb volt a fogyasztás
-
kcsa
veterán
válasz longwild #1032 üzenetére
gyors keresésem alapján tényleg nincs nagy választék. Olasz ebayt még túrd végig, simán van hogy szállítással is olcsóbb mint itthon - de ezt párszor már leírtam
sliding roller simán berakható, ha a méret jó.
Azért jó mert: nem kopik kockásra, nem koptatja annyira a variátort belülről, mivel jobban csúszik, ezért finomabbak a váltások is. Azonos súly esetén kb. ennyi előnye van.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #1043 üzenetére
épp akartam mondani hogy a jcosta sűrűn szervizelendő
-
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #1063 üzenetére
"Szipiszupi injektoros gép, ami betolja az arcába a 6,5-et?"
Azért ez nem igazságos összehasonlítás. Az a 6.5 az 5.5 volt utoljára (hogy igazságosabb összevetés legyen: nehezebb sofőrrel, nehezebb járművel, nagyobb köbcentivel, nagyobb teljesítménnyel - te meg most készülsz elrontani a tiédet
"Amúgy mindig az kiabál a leghangosabban, akinek a háza ég... "
Nem. Csak az én gondolkodásommal ( = gyári állapot) ellentétes hogy egy nagyobb motor vételár többlete helyett ezt az összeget egy olyan tuningba toljam, amitől nem lesz annyival jobb. (lásd málnaszörp vagy málna ízű szörp közötti különbség )
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #1065 üzenetére
Én lesz.rom hogy őszinte legyek, nem az én pénzemről van szó, előző robogómban nekem is volt tuninggörgő A fogyasztáson pedig nem vitatkozom, jeleztem már hogy kb. 70% dugós araszolás és 30% kirándulás volt ebben. Higyj amit akarsz, nem engem kell meggyőznöd.
Nyomatékgörbét is hasonlítgathatod - csak ennek robogón nem sok értelme van, mivel optimális esetben nyomatékcsúcsra van hangolva a variátor, a csúcsnyomatékom pedig garantáltan magasabb.
És én igenis lépkednék feljebb, ha lenne hová - párszor már azt is kifejtettem hogy amíg 99%-ban munkába járásra használom úgyis robogót fogok venni a nyilvánvaló előnyei miatt. 500-asnál van ugyan nagyobb de az már jellemzően ritka, és drága.
De egy gondolatba összefoglalva: a fórum vélemények ütköztetésére szolgál. Én elmondtam az enyémet, és csípőből támadtál
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Há' nemtom. Klasszikus személyautó kategóriában anno (amikor jól ment ) autós nyílt hétvégén voltam. Volt 1.4 benzin, 1.6 benzin, 1.6dízel. Márka igazából nem is számít
Amikor mentem egy kört a dízellel, tudtam hogy nekem erre van szükségem. Nyomatékhegyek. Átlag autókat bármikor körbeautóztam vele, bolgár nyaralást négy személlyel plafonig pakolva 4.5-ös fogyasztással abszolváltuk. Imádtam. (két évig, aztán annyi lett a törlesztője hogy szabadulnom kellett tőle)
-
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #1106 üzenetére
Nálam eddigi etalon utazósnak az A6 Allroad Quattro volt. Nem kicsit volt rossz érzés átülni Suzukiba
Erős autónál meg Saab 9-5 Aero T. Az erősebbik Nem kicsi, nem könnyű, nem szép, nem modern, de megy mint a p.csa. Na az tudott olyat, hogy három napig óvatosan közlekedtem, számítógép szerint 6.5ös átlaggal jártam. Aztán mentem egy erőszakos fordulót, olyan ~20km (Pilisvörösvár - Csobánka oda vissza), és azzal az egy hegyi etappal másfél literrel rontottam el a háromnapos átlagomat. El nem merem képzelni ott mit fogyaszthatott (szerk.: az előző három nap az ~1000km volt, csak a viszonyítás kedvéért )[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen