Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Azt nem értem, hogy mi az nv álláspontja a GF jelenéről.
Miért adják egyáltalán ki? Tudnak belőle nyereséget termelni? Vagy a brand életbentartása a lényeg? Hol a haszon ebből? Vagy csak egy jobb revizióig akarják kihúzni, és azzal már lesz nyereség is?[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Nekem nem tűnik megvalósíthatónak ez az élképzelés.
Sokkal több fejlesztőt kellene sokkal hosszabb ideig megvenni, hogy az emberek annyi GF-ot vegyenek ezáltal, ami miatt később pénz nélkül is megérje a CUDA/PhysX párost aktívan használni a nyílt rendszer helyett.
Hamarabb dől össze a PC játékipar, minthogy ez összejöjjön.
Sztem az nV inkább Fermit akar préselni a PS4-be, vagy hasonló tervekre gyanaxom. Vagy ez már eldőlt?[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Oliverda
félisten
-
Robi BALBOA
őstag
Tudom, hogy minden chipben van "tartalék" blokk, és tudom, hogy nem lesz tőle baja ha letiltanak belőlle, csak a tudat, hogy már nem teljes a cucc az egy kicsit zavar néhány embert, köztük engem is. (én már csak ilyen maximalista vagyok )
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
fsb1000
nagyúr
Az adatokat köszönöm!
/////
Az akadással kapcsolatban ez a "sablon" szöveg sok helyen megtalálható (nem megbántani akarlak ezzel, csak sokan ismerhetik, akár a furmark hivatalos weblapjáról is), de a következő tényekre nem ad választ:
1.
Ugyanaz a hardver, ugyanaz a furmark ugyanaz a fraps, teljesen más eredményt ad XP@32 és Win7@64bit alatt.
Elöbbinél szép sima a képváltások időközének burkölógörbéje, a Win7-nél pedig a szaggatós akár 80-100mseces csúcsok is láthatók.
Mindez szemmel is csekkolható.2.
A jelenség a következő játékokban is megfigyelhető szemmel és méressél is (mértéke ksiebb mint furmark alatt)
GTA4, Dirt2, Far Cray2, Crysis, stb
Persze itt a VGA terheléstől függően szabálytalanul jelentkeznek az akadások, de elérhetik a 60-80msec-et.
Az a furcsa... vagy inkább elgondolkozattató, hogy a játék paraméterek gyengítésével csökken a lagg szerű jelenség és végül tükörsimán fut a játék, ahogy kéne.Tehát szó sincs a furmark kitüntetet szerepéről, csak ott a szabéályos és ciklikus terhelés miatt jól észrevehető a jelenség.
Egy jellemző grafikon.
A kép cimében az adatok:
GTA4_Win7(1920x1200,VD25,HD25)_vs_Win7 vs LOW(1440x900,VD25,HD25)-FPS90_i7860_3200Kicsit OFF ez itt, de nagyon tartok attól, hogy a GTX480 is hasonló dolgokat fog produkálni
-
fsb1000
nagyúr
Ok, felejtsük el az XP-t...
Furmark alatt igen kevés rendszermemória fogy, és videomemoriából sem sok.
De hagyjuk a furmarkot is...Csak 1 kérés marad:
Megtennéd ,hogy a dirt2 vagy far cray2 demó alatt (full beállítással) egy frapst statot elindítasz?
Elég 30sec, majd, ahogy linkeltem, a ***.frametimes.CSV-ből kihámozható képmegjelenítési időközöket egy grafikonon megnéznéd?
Ha nem lesz 5-nél több 40 msecnél nagyobb kiugrás, akkor a szemed nem csalt meg.
Ha igen, akkor segíthetnél hogy sokaknál miért ez a jelenség.
Driver? Win7? -
Robi BALBOA
őstag
A FarCry2 az nekem is úgy lagol mint az állat, pedig van átlag 50-70fps-em, (beállításaim 1920*1080 Minden max 8xAA) Főleg ha kocsival megyek, akkor rettenetesen akad, és nem 60 meg 80ms-os akadások az tuti.
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
fsb1000
nagyúr
Ez biztos memó elfogyás?
Jó lenne, mert akkor a köv. VGA-im nem fogják csinálni.
Bár az 1GB-os GTS250-nél és természetesen a 1792MB-os GTX275-nél sem volt tapasztalható (csak sli-ben....)Én meg azt hittem, hogy ATI ficsör, mivel az 5770 is valami ilyesmit produkált, csak akkor még nem méregettem, csak éreztem, hogy berángat néha.
-
9950es
aktív tag
Hát , nekem minimum 1.7x gtx285 teljesítmény lenne nyerő. 2db 9800-al már megvan a gtx285 plussz, OC miatt.
Arra vagyok kíváncsi hogy szeptember környékén hogy fog festeni ez a terep.1280*720 * 16x SSAA kb milyen teoretikus felbontásnak felelhet meg? Nem érzékelek stutteringet v szaggatást ME2 alatt 512megás kártyákkal dynamic lightningal sem, kivéve hogyha nincs rebootolva a gép. Csak néhány helyszín van mass effect2-ben ahol 40 alá esik a frém. Nagyon megszerettem az SSAA-t .
[ Szerkesztve ]
120 fps or GTFO :D
-
-
9950es
aktív tag
Akkor a Storm of War lehetne a dx11 játékok archetípusa, nem konzolport, és 5évre előre fejlesztik (2015) 5 év óta. Állítólag olyanná akarják tenni mint a flight simulator X, fizetős tartalmakat gyártó cégecskék lennének körülötte ( pl tankos kiegészítő, hajós, gyalogos ).
Konzolportos játékok esetében az a kérdés mire elég 512mb video memória.
Gyanítom nem fogják túllépni, holott az unreal engine3-at is olyan demókkal szerepeltették eredetileg amihez 1 gb kell. Szóval van ott tartalék, feltéve hogy nem konzolt céloznak.Úgylátom az én esetemben elég az 512mb , 1280*720*16 ssaa alatt.
120 fps or GTFO :D
-
fsb1000
nagyúr
Nem tudom... de örülnék ha igy lenne, és nem valami belső adattorlódás szerű jelenség, amit sehogysem lehet orvosolni.
Kérdés:
Logikus gondolot, hogy mivel a GTX285-nek 512bites memóbusza van, akkor 2GB vMemmel is jól dolgozik, és ez a hibajelenség elkerülhető?
Bár a sávszélessége szinte megegyezik az 5870-el....Sosem értettem, hogy miért mondják jobbnak az Nvidia crossbar memovezérlőjét mint az ATi 4xxx sorozatáét, de lehet ez lenne az egyik ok?
Ugye mostmár az 58xx-ben is ilyesmi van?Szetrintem gyakran meg sem értjük az eszközök müködését, csak elfogadjuk tesztek vagy mások véleménye alapján, hogy az egyik jobb, mint a másik. Aztán tovább szajkozuk, vagy adjuk na...
Sokáig a fermivel is igy volt, és ahogy közeleg a nap egyre fogy a remény és az előny.
Nem lesz 50%-val gyorsabb a jelenlegi kártyáknál. Már 20% is szép lenne... -
Az NV sok dolgot mixel az SSAA-jában. A 4x4 mód kvázi azonos az MSAA 4x móddal.
Hmm. Nekem úgy rémlik nchancerben ki lehet választani mindent:
1:2, 2:1, 2:2, 4:4, 8:8 tuti, de talán van még köztes 4:8, 8:4 és hasonló is.
Továbbá vannak mellé a mixelt módok, mint pl.:
1:2 + 2x MSAA, 2:2 + 4x MSAA, és hasonlók, de ez is elég tág paletta.Na persze ja, mai szemmel jobban tetszik az amd-nél újdonságnak vett RGSS, mint amit az nv ad úgy 10 éve. Régen jobb volt, mint a semmi, de el is járt felette az idő...
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
priti
addikt
Na ja, csak Ati karin miért nem tűnteti el azt ami nem fér bele, csak NV karin intelligens ...ééérdekes ez... Figyeld meg, hogy a metro se fog akadni a Fermin, úgy van megírva, hogy pont elbírja majd a dx11-et, ati-n meg ki kelljen kapcsoln a dof-ot. Egyébként zéró különbséget látok be/ki között, cfg-ben állítom csak a dof-ot külön, arra jó, hogy akadjon atikon. Ennyi. Ha nem lenne NV bérenc a játék nincs az a fejlesztő aki ezt így beleteszi, kizárt, észrevehetetlen effektért nem dobná el ezerszám a vevőket egyik stúdió sem...
[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
fsb1000
nagyúr
Hát izé.. írtam, hogy csak a driver van fenn, mert úgy jobb a helyzet.
Ahhoz telepítenem kéne a CCC-t hogy az AI-t lekapcsoljam.De ha van valami okosság az új CCC-ben, mit még érdemes kipróbálni szívesen felrakom egy próba erejéig. De eddig azt hittem hogy a legtöbb dolgot az alkalmazás vagyis a játék állítja be.
(A GTA4 tényleg eléggé tesztelhetetlen, de azért lehet találni fix pályát, ahol azonos eredmények jőnnek. Az a titka, hogy azonos napszakban induljon, már 3%-on belül tudom prudukálni ugyan azt az fps-t. Persze nem az igazi, meg macerás, de azért jobb mint a beépített bench. - A pcgameshardware-en rendszeresen tesztelnek GTA4-vel egy hasonló módszerrel.)
[ Szerkesztve ]
-
Robi BALBOA
őstag
Na igazad volt, először beírtam, hogy gfx_maxFPS 35, így nem lagolt viszont éreztem, hogy egy kicsit lassú, azán beítam azt, hogy gfx_maxFPS 45 és így már tökéletes nem lagol és nem lassú.
Amúgy ezt a terheléses dolgot megnéztem a game allatt, amikor nem írom be a konzolba ezt a parancsot akorr ügye megy simán 60-70+fps-t, de lagol mint állat és ha megnézen a terhelést akkor folyamatosan 100%-on megy, viszont gfx_maxFPS 35 parancsal 40% körül volt a terhelése a karinak(így halkabb is a kari), gfx_maxFPS 45 parancsal pedig 65-70% körül van a kari terhelése (még is is halk), úgyhogy ennek a full terhelésnek és a lagnak tényleg van köze egymáshoz, de szerencsére csak egy-két játékban van ez.
A heaven pl nem lagol, és a Dirt2 sem pedig ki van maxolva rndesen.Köszi a segítséget Abu!
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
rumkola
veterán
Ok, de nekem a FC2-vel semmi bajom (512-es és 896-os VGA-val sem, 1680), mint ahogy furmarkkal és mással sem. ATI vga-val voltak ilyen gondjaim, több játékkal és a furmarkkal is. Akkor most minden ilyen alkalmazás hibás (ezt nekem nem magyarázza be senki, pláne ha más vga-val nincs gond), a furmarknál meg a hővédelem?
A vsync-re pedig azért gondoltam, mert hallottam valakitől akinek ugyanez a rángatás volt a baja, hogy az előre renderelt képkockák számát 3-ról 0-ra tett megjavult.
-
fsb1000
nagyúr
OK, értettem. Hasznos infók voltak és mosthogy mondod, tényleg úgy van hogy azonos beállítással lehet más a látvány GTA4-ben.
Legjobb példa erre, hogy a clipbe mentett játék lerenderelve másképp néz ki különböző VGA-val. Makrancos egy progi..... nem tesztekbe való, de mivel sokan kedvelik és sokan játszanak vele, nem árt ha van némi összehasonlítási alap.A CCC-t meg felrakom, és kipróbálom amit írtál, mert logikus hogy defaultra áll be nélküle a kari. Kösz!
-
fsb1000
nagyúr
Ha igy lesz, akkor elöször tökön szúrom magam, hogy pont most veszek GTX285*öt, aztán meghívlak egy fagyira egy meg-nem-kötött fogadás kapcsán.
Én már nem hiszek ebben.... 1,5x-2x?
Akkor bőven beelőzi 5870-et, de még az 5970-el is egy szinten lesz. 100 USD-vel olcsóbban!Persze kérdés, hogy mit értünk "performanszon" (gondolom nem a fogyasztást...) és azt milyen felbontáson, milyen beállításokkal méricskéljük.
-
fsb1000
nagyúr
Tudsz mondani 2 játékot (lehetőleg demós, vagy bencmelhetőt), ahol nincs platformlimit és 1,5x-nél jobban megy az 5750-en, mint a GTX285-öt.
Letesztelném, mert eddig max. 30-40% körülieket méregettem csak.
És a techpoweren sem látni ekkora különbséget, pedig kicsit ATI barátok: [link]
A játékoknál az 1680x1050-et néztem, mert az a legelterjedtebb felbontás (szerintem)
Még a Crysisban is csak 46%-ot ver rá. És vantage/gpu score-ban sincs meg az 50%.Egyáltalán hogy kéne értelmezni azt hogy "platformlimit"?
Ha végtelen erőforrásunk lenne VGA és CPU oldalon, akkor is lenne FPS limit, a játék motor miatt? Driver miatt? -
fsb1000
nagyúr
Ja.. akkor a platformlimit gyak. a régebben használt CPU limit (+egyebek). Igy világos.
Mindjárt nyomok egy Stalker CoP-ot, igaz csak GTX275 meg Gtx275 SLI-vel tudom hasonlítani, mert mikor még GTX285-öm volt , akkor COP se volt....
de majd beinterpolálom közéjük a GTX285-öt.... -
fsb1000
nagyúr
Húha!
Ha ez igaz, akkor mégiscsak jó lesz a #5538-ban megadott teoretikus számításom.
(jó az a szivecske!)A GTX480 ezek szerint nem jobb az 5870-nél!!!!!! legalábbis a VGA zabáló Crysisben.
Az MSI 5870-em i7-860@3,5-vel nekem ilyen beállításokkal 24/34-et nyomott, de majd azt is megcsinálom megint 10.3 driverrel.
A COP is csak estére lesz meg.... -
fsb1000
nagyúr
hehe..
és ha a "kielemzett" minimumok is jobb MIN. arányt mutatnak az NV kariknál, akkor az már trend vagy lehet találni mégegy indokot az ATI javára?Nem bántásiból mondom, de ha egy mérési metódus hibás, akkor az a valószinű, hogy a mérendő eszközök mindegyikén hasonló hibát okoz, azaz esetünkben azonos arányban rontja le a MIN fps-ek arányát.
De lehet hogy nem igy van... és pl az ATI kártyák késöbb kapcsolnak 3D max. frekire..
-
félisten
De a kezdeti bekapcsolást leszámítva nem pont azt kapjuk, amit akarunk kapni? Mondjuk (általában) kizárható a töltögetés hatása egy gyors winyóval, és sok rammal, a proci miatti akadozások meg azonos gép esetén jelzik, hogy egyik kari ennyi procit "fogyaszt" a másik meg annyit... nem? Gondolom, abben is van különbség.
Aztán ugyanez egy szénné húzott csúcsprocival, és ott már csak a kártya min fps értékei lennének láthatóak remélhetőleg.
Mindezt persze csak azokban az esetekben, ahol pl. két kártya azonos körülmények között jelentősen eltérő minimum-fps/átlag-fps arányt ad a normál mérések során.
Akár külön teszt formájában is, netán PH tagok bevonásával/segítségével... De ez csak ötlet.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Én is pont azt akartam írni az előzőben, hogy nem is kell megcsinálnotok a részletes elemzést minden játéknál, csak annyi, hogy odafigyeltek a min értékekre is a teszt közben, és ahol nagy az eltérés két rivális között, és népszerű a játék, vagy technikailag érdekes, ott kielemzitek, akár egy későbbi időpontban, amikor épp nincsenek VGA-s hírek/tesztek, netán besegít pár fórumtag, aki akar, stb.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
fsb1000
nagyúr
Megcsináltam a Stalker COP tesztet 5870-vel. DX10. 1920x1200 / Ultra / 2xAA
Azért csak 2xAA, mert csak olyanom volt GTX275-vel.
A különbség alig több mint 40%. Tehát GTX285-vel kb 1,4x lehet a szorzó.Lehet hogy nálam van valami gond, de nem tudok 5870-re nagy különbségeket kitesztelni.
Átlagban 20-30% az előnye az 5870-nek.
Akkor hiba azért csak nem lehet hogy 2x helyett csak 1,4x-et mérjek Cop alatt.Hol találok olyan tesztet, ahol a Stalker Cop alatt 2x olyan gyors az 5870 mint a GTX285?
-
zoltanz
nagyúr
-
Robi BALBOA
őstag
Ez a 2.0-s verzót valahonnét nem lehet leszedni? (vagy csak egy-két bennfentes mint pl. te kapták ezt meg tesztelni?)
Kellene mert látni akarom ahogy 1-2 fps-el szenved a tesszellálástól a kari!
Tényleg nagyon durva lehet benne (gondolom szép is) a tesszellálás ha ilyen mertékben leterheli a karit?!Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Windows 11
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Politika
- War Thunder - MMO Combat Game
- Vezetékes FEJhallgatók
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Trollok komolyan
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen