Amazon - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


zsoltip
(fanatikus tag)

Jogos. Bocsi.

[ Szerkesztve ]


Predator2
(PH! addikt)
Blog

Egyszerűbben: Kell bármi másra figyelni, ha az ember ingyenes szállítást szeretne mint hogy a termék ára nagyobb legyen mint 39 euró? (forgalmazó, használt/új termék ) stb......


radi8tor
(MODERÁTOR)

Erre már válaszoltam. ;) De fizetésnél úgyis kiderül, mert levonja a szállítási költséget.


golya87
(őstag)

Annyit haladt most az ügyem, hogy egy ilyet kér tőlem az Amazon:
"aktuellen Kontoauszug für Ihre master mit den Endziffern 63"
Ez valami olyan bankszámla kivonat akar lenni, amin a bankkártyaszámom is rajta van. Havi kivonatot tudok lekérni az OTP-től, de ilyen Amazon-nak megfelelőt hogy kérjek?
Találkozott már ilyennel valaki?


Gtaati
(őstag)

Helló Mindenki!

Korábban már írtam ide, hogy az amazon.de-n rendeltem egy csomagot és tervezett szállításhoz képest már egy héttel is túl vagyok, de nem jött semmi...., pedig korábban minden megérkezett és bőven időn belül. Az eladónak írtam, hogy tudna-e tájékoztatást adni, de Ő az amazonhoz irányított tovább, hogy az Amazon teljesíti a rendelést és velük beszéljek, tőlük kérjek nyomkövetési számot, ami egyébként az amazon rendszerében nincs.

Szóval abban kérnék segítséget, hogy a Német amazon-on hol találom meg azt a felületet ahol az amazon-tól kérhetnék segítséget?

Köszönöm! :R


radi8tor
(MODERÁTOR)

Lépj be amazon.de-re. Oldal alján jobbra:
Hilfe / Brauchen Sie weitere Hilfe? / Kontaktieren Sie uns

Itt ki kell választani azt a terméket/rendelést amivel kapcsolatban reklamálni szeretnél. Tegyél mellé pipát.
2. pontban válaszd ki a "Ich habe meine Sendung nicht erhalten" -t
3. pontban kiválasztani hogy chaten vagy emailben (akár angolul) írnál nekik.

Kb ennyi.


Gtaati
(őstag)

Nagyon szépen köszönöm a részletes mindenre kiterjedő választ!! :R :R :R :R :R :R


Gtaati
(őstag)

Helló!

Jött is válasz és pénz visszafizetést ajánlottak, a bajom csak annyi, hogy csak a termék árát akarjak visszafizetni, de a szállítást nem, ez így szokás amazon-nál?

Köszönöm! :R


golya87
(őstag)

Amikor Amazonon megjelennek egyes termékek hihetetlenül alacsony áron külső eladótól, ilyenkor ha megveszem tőlük, akkor a pénzem nem tudom elbukni ugye?


qqzs
(senior tag)

Szoval akkor erzed hogy tul szep hogy igaz legyen de azert hatha erzest? :)


golya87
(őstag)

Pontosan! 😃


-Solt-
(PH! addikt)

Urak!

Mennyire általános az, hogy a pénz levonása után még napokig nem adják fel a csomagot? Ott a soon, aztán ennyi...


staker
(őstag)
Blog

Az ilyet sose ertettem.
Csomo haverom van aki 2-3-4, de nagyon maximum 5k-ért rendelget olyan Bosch, Makita furokat, es egyeb muszaki eszkozoket(Laptop, Telefon, Tablet) ebayrol, amik itthon jobb esetben is 10x annyiert vannak, de inkabb meg dragabban. Nekik hiaba mondok barmit, van erre penzuk es elvezik szerintem, hogy rendeles utan 1,5-2 honappal harcolhatnak a penzukert.


golya87
(őstag)

Itt inkább arról van szó, hogy most jelen pillanatban irreális a különbség az itthoni és az ott feltünő ár között, viszont pár hónapja még reális lett volna az a 10-20-30k különbség.


tibcsi0407
(PH! félisten)
Blog

Most vettem GTX 1080-at az áremelés előtt, két nap alatt 30 ezerrel lett drágább, itthon pedig még nagyobb a különbség.
Gyakran vannak jó vételek, vagy csak az ára még a terméknek nem kapta meg az emelést például.


radi8tor
(MODERÁTOR)

Konkrétan így írták, hogy a szállítási díjat nem adják vissza?

-Solt-: van ilyen még akár 1 hétig is szöszölhetnek vele. Ha írsz nekik üzenetet, akkor megsürgetik a csomagolást.

[ Szerkesztve ]


Gtaati
(őstag)

Helló!

Első emailben csak a termék és az ára látszott, utána küldtek egy másodikat és abban már a szállítási díjjal együtt tüntették fel, szóval rendben van köszönöm! :R


-Solt-
(PH! addikt)

:R


rlazol
(PH! kedvence)
Blog

Sziasztok!

rendeltem egy adag barkácscuccot a német amazonról, ami - kis késéssel de ma megjött. Ugyanakkor pénteken is kaptam egy csomagot, amiben egy egéralátét volt. A címemet tartalmazó vinyettát egy másikra ragasztották rá, amin egy Baden-Würtenbergi német cím volt. Ezen a csomagon hibás érték, de helyes darabszám szerepel.
A ma megkapott csomag rendben van. Hogy tudom visszaküldeni nekik? Nem tudom hol bejelölni, hogy olyan tárgy, amit én nem is rendeltem. :s Innentől kezdve persze se pénz visszatérítést se egyebet nem kérek, de a visszaküldés költségeit nem szeretném állni. Mi a teendő?

köszi a segítséget


psanyika
(lelkes újonc)

Amazon.de-ről rendeltem január 13-án,de még nem vonták le az összeget a kártyámról valamit rosszul csináltam?


staker
(őstag)
Blog

Ha nem vagy prime-os akkor vonják le, amikor feladják a csomagot.
De néha vannak kisebb késések. Nekem pl egy karácsony előtti vásárlásom 2,5 hétre rá lett levonva, pedig már örültem, hogy ingyé volt. :DDD :DDD


psanyika
(lelkes újonc)

Köszönöm,még kezdő vagyok.


-Solt-
(PH! addikt)

No rákérdeztem, azt mondták innentől a csomagomnak élnek, erre ma reggel fel is adták... köszi még egyszer!


Gtaati
(őstag)

Helló Mindenki!

Érdeklődni szeretnék, hogy korábban jeleztem az amazonnak, hogy nem kaptam meg a csomagot ami késett majdnem 10 napot, így az amazon csinált visszatérítést számomra és ma meg is érkezett a pénz, de párom otthonról most szólt, hogy megjött a csomag is(5 ezer Ft-os kábel). Ilyenkor mi a teendő, hova írjak az amazonnak, hogy újra vonják le a pénzt?

Köszönöm!

[ Szerkesztve ]


radi8tor
(MODERÁTOR)

Nem értem a kérdést. :)
Ugyanott/ugyanúgy kell írni nekik ahol korábban írtál nekik.


alex devil
(senior tag)

A múlt héten pénteken írtam az Amazonnak, hogy nem jött meg a nov 25.-én rendelt könyvem és azt válaszolták (a google fordító szerint), hogy küldenek még egyet az ő költségükön. Ma megjött a könyv...írok nekik, hogy megjött, akkor majd vissza kell küldenem gondolom. Bár arról még nem írtak, hogy fel is adták már postán. Kicsit türelmesebbnek kellett volna lennem.


csibogar
(újonc)

Sziasztok!
Egy notebookot néztem ki az Amazon.de-n, ezzel kapcsolatban szeretnék érdeklődni. Műszaki cikkekre hogy működik a garancia? Írok nekik, és visszaküldöm? Valamint a termék áránál kell még emelésre számítani? 1200 eurónak van hirdetve, ha jól tudom erre még rájön az áfa különbözet (*1,27/1,19?). Azért venném itt, mert itthon ez 550000, ez meg 1200euro "csak".
https://www.amazon.de/gp/aw/d/B01LZTWIA5/ref=ox_sc_saved_image_1?smid=A3JWKAKR8XB7XF&psc=1 róla lenne szó amúgy, de ez a kérdés fentáll későbbre is, ha van kedvező ajánlat :)


rlazol
(PH! kedvence)
Blog

erre valaki?
hol lehet nekik írni egyáltalán, nem találok semmilyen support email címet (bár gondolom kiveri a szemek :s sry)


somnia
(őstag)

Let Us Help You

Track Packages or View Orders
Delivery Rates & Policies
Amazon Prime
Returns & Replacements
Manage Your Content and Devices
Amazon Mobile App
Amazon Assistant
Help

...a lap alján, jobb oldalon...


radi8tor
(MODERÁTOR)

Ha rendes akarsz lenni akkor írsz nekik megint hogy megjött a Nov25-ös rendelésed. :K


insay
(újonc)

Sziasztok,

német Amazonon vásároltunk, az Amazon boltjából novemberben egy állítható márkás gyerekkorcsolyát, aminél 3 használat után letört egy műanyag állítócsavar.
Így a termék balesetveszélyes és használhatatlan.
Az Amazon oldala szerint csak cserélik a terméket (pedig nekünk elég lenne egy alkatrész is), viszont ha vissza kell küldeni a terméket, annak nyilván van postaköltsége.
Tudtok abban segíteni, hogy egyáltalán hogyan induljunk neki az ügyintézének?
- lehet-e csak alkatrész-pótlást kérni "garanciában";
- ha nem, akkor visszaveszik-e egyáltalán a terméket;
- ha visszaveszik, akkor cserét adnak vagy csak pénzt küldenek vissza?
- ha visszaveszik, akkor ki állja a visszaküldés postaköltségét? A német oldal szerint Németországon belül ők, de ugye mi Mo.-n vagyunk... :-/

Van valakinek tapasztalata ilyen ügyyben? Minden jótanácsot szívesen veszünk!
S


radi8tor
(MODERÁTOR)

Mivel nem Amazon a termék gyártója ezért alkatrészt biztos nem fognak küldeni hozzá.
Internetes vásárlásnál az a módja a jótállás érvényesítésének, hogy visszaküldöd a hibás terméket és küldenek újat helyette.

Vedd fel a kapcsolatot velük és írd le a problémádat. Nem tudom megjósolni mit fognak válaszolni (kifizetik a postaköltségedet vagy nem).

Lépj be amazon.de-re. Oldal alján jobbra:
Hilfe / Brauchen Sie weitere Hilfe? / Kontaktieren Sie uns

Itt ki kell választani azt a terméket/rendelést amivel kapcsolatban reklamálni szeretnél. Tegyél mellé pipát.
2. pontban válaszd ki a "Problem mit einen Bestellung oder einem Artikel" -t
Utána: "Artikel defekt/Artikel funktioniert nicht" -t
3. pontban kiválasztani hogy chaten vagy emailben (akár angolul) írnál nekik.

Kb ennyi.


rlazol
(PH! kedvence)
Blog

A HELP megvan, de ott nincs semmi. Visszavisz a Your Orders oldalra, ha a delivery/refundra megyek akkor is.
Van egy olyan opció, hogy return/replace, de itt be kéne jelölni valamit a rendelésből, hogy tovább tudják lépni, nekem meg ugye olyan extrám van, ami nincs benne a rendelésben.
A visszajelzésnél leírtam, de nem tudom, azt nézi-e valaki.

találtam egy emailküldést végre, köszi a segítséget!

[ Szerkesztve ]


alex devil
(senior tag)

Rendes vagyok :) és végre angolul válaszoltak.

üzenetek