üzenetek

hozzászólások


Abu85
(HÁZIGAZDA)
Blog

A GPU-k dizájnban már a unified shader óta eléggé a compute-ra vannak kihegyezve. Attól, hogy még nem volt bennük ez a hardverállapot, a felépítésük egyáltalán nem volt széttagolt. Emiatt is jött a compute shader nagyjából tíz éve, mert számos előnyt kínál, amellett, hogy a GPU-k dizájnjain nem igazán kell módosítani. Tehát a hardver tekintetében úgy 2006 végétől számítva minden GPU compute-ra optimalizált.

(#25) sb: Nagyjából 2006 vége az az időpont, amikor a hagyományos széttagold dizájnok helyett jött az általános. Ekkortól tekinthetők a GPU-k compute optimalizáltnak. Természetesen az évek során fejlődtek.

(#29) velizare: [link] - a Valve most csinálja rá a szabványosítást. Emellett maga a TrueAudio Next igazából sokkal inkább szoftver, mint hardver. Ha ez nem létezne, még a hardver ugyanilyen lenne.

(#27) rumkola: Nézd végig az előadást, ha felkerül a Youtube-ra. De a TPU például csinált live blogot: [link]

[ Szerkesztve ]

üzenetek