üzenetek

hozzászólások


schawo
(Jómunkásember)
Blog

Miva'? :F


Scholes9
(PH! nagyúr)

Mé' nem raknak bele Intel meg Nvidia hardvert és akkor talán nem melegedne annyira, meg nem lenne baxott hangos működés közben ;] :U :U

[ Szerkesztve ]


Zsébernardo
(őstag)

Szerintem meg lényegében az AMD egyre inkább a konzolos API-k felé nyitott a fejlesztéseivel, amig az Nvidia még a PC felé kötelezte el magát. A Playstation 5 fejlesztői csomagok (developer kit) lényegében már a fejlesztőknél vannak. A játékfejlesztők a PS 5 fejlesztői szoftverével szerzett tapasztalataik alapján felmérik az AMD hardverek tudását. Most még nem a játékok készülnek ezen a tesztelésre szánt AMD gépen, hanem a PS 5 szoftverével futtatható animációk és idővel játék demók készülnek. A feladatok végrehajtását akadályozó és a teljesitményt korlátozó hardveres tulajdonságokat jelzik az AMD felé, és ezen információk szerint haladnak majd tovább a PS 5 hardverének fejlesztésével. Igy idővel egyre jobban a végleges PS 5-nek megfelelő hardvereket ad az AMD a játékfejlesztőknek.

[ Szerkesztve ]


vilmose33
(senior tag)

Playstation 5 :Y nemrég jelent meg a 4.


Petykemano
(őstag)

Abu, még mindig nem érted.
Senki nem mondta, hogy a Polaris egy az egyben PS/Xbox. Csak azt, hogy az AMD nem épít saját Radeon termékpalettát, hanem nagyjából azt dobálja le Radeon formában, amire a semi-customnek megrendelése érkezik.

Tehát hogy nem az történt, hogy volt egy GCN3, amit fejlesztettek, lett belőle GCN4, abból építettek kicsi, meg nagy, meg közepes lapkát a Radeon piacára, majd a GCN4 IP-t felhasználták még egy konzol chip készítésére is, amihez ideális alapnak bizonyult a közepes méretű GCN4 lapka.

Hame, az, hogy volt egy GCN3, jött egy semi-custom megrendelés egy közepes méretű GPU IP-re (APU), azt megcsinálták a GCN3-ra alapozva úgy, hogy beletettek kért újításokat, meg GCN2-vel való kompatibitást és ebből lett a konzol. Ezután, de minimum ezzel párhuzamosan megfogták ezt a konzol GPU IP-t, kivágták belőle amire azt gondotlák, hogy a RAdeon piacán nincs szükség (GCN2 ISA kompatibilitás), meg amit egyedileg az ügyfélnek fejlesztettek, picit talán még reszeltek rajta és elnevezték GCN4-nek és hogy ne kelljen a skálázódási problémákkal se kelljen foglalkozni, nagyjából az APU IGP méretének megegyező méretben piacra dobták radeon formájában.

Ugyanez történt a Vegával is: Ott az apple volt a megrendelő, megfogták a GCN4-et, beletették a kért újításokat. Persze más az üzleti modell, az apple nem maga akarta árusítani, ezt lehet, hogy nem is a semi-custom készítette. De a lényeg, hogy elkészült a GCN5 IP és pontosan csakis abban a méretben került piacra amiben az apple kérte. (+1 APU) Nem épült belőle se dgpu, se pgpu Radeon termékskála.

És ugyanez lesz a Navival. Várhatóan egy custom zen és egy custom navi lapka lesz összedrótozva IF-fel. És a probléma az, hogy ha ez így megvan, akkor egy jóideig nem lesz más méretben "Navi", vagy "GCN6" lapka.


rodrigez
(senior tag)

És az egyre többet felbukkanó 28 cu-s Fenghuang kódnevű APU vajon milyen területre érkezhet?


RareParrot
(senior tag)

Egyszerüsítsük le :

Lesz-e natív 4K támogatás mellett 60 fps?


Lacc
(fanatikus tag)

+1

Navi már régóta fejlesztés alatt van. (Már a next-gen fejlesztései kezdődtek el - ami a Navi után várható - amiről megtudjuk, hogy nem áll távol a Vega-tól.), emiatt egy kicsit hatásvadász ez a cikk, hogy pont a PS5-nek terveznék, az más kérdés, hogy a PS5 tényleg tud ebből profitálni (Streaming, VR funkciókat lebegetettek meg)


Pepeeeee
(PH! addikt)

Igen ezt mi értjuk még jo hogy nem adja a sony oda a saját fejlesztéseit
bár én ezt is régen mondom hogy AMDnek kellene kotnie egy szerzodést xboxra vagy ps5re hogy a konzolt kiválthassák kártyával ps5 kártyával most aki PCs minek vegyen konzolt az exclusivekért ott a sok ramja erosebb CPUja csak a full echte ugyanaz a GPU kellene kártyára
De ez egy mellékzonge a fo ez a mondat
Vesznek egy alapdizájnt, ami persze lehet a Navi,
Nem lehet hanem a Navi teljesitmény szintjét eleve a PS5 kért teljesitményszintjére szabják
Aztán azt lehet tupirozni GCN verziokbol osszeLEGOzott változatokkal
Tehát nem lehet hanem egy lánccal oda van heggesztve
Arrol amugy van forrás hogy a PS5 devkitet milyen hardverrel fejlesztik
Mert nem lepodnék meg ha ez egy Vega lenne


Balika911
(PH! nagyúr)

2013. végén, majdnem öt éve. :)


Scholes9
(PH! nagyúr)

Na erre még fogadni sem mernék. Nyilván jó lenne :B


RareParrot
(senior tag)

Gondolom a One X -nél erősebb lesz, gyengébbet kiadni nincs értelme. A másik kérdés meg, mihez kezdenek ezzel a stúdiók.


Abu85
(HÁZIGAZDA)
Blog

Szerintem te nem érted. Teljesen összefüggéstelen amiről írsz. Semmi köze a Semi-Custom megrendeléseknek az AMD termékvonalához. Már csak azért sem, mert tényleg csak apróságokat használ fel a PS4PRO és az X1X a GCN3/4/5-ből. Mikor melyikből. Az X1X még SDWA-t sem támogat, pedig az aztán egy GCN3-as húzófícsőr, még sincs ott a konzolban, míg a PS4Pro teljes RPM támogatással rendelkezik, de ez még sincs ott ez a GCN3-ban és GCN4-ben, ugyanakkor DPP van, de ez meg nincs a PS4Próban. Szóval nagyjából egy lótúrónyit sincs itt átfedés. Ha lenne, akkor legalább mindkét új konzol tudná az összes GCN3/4-es fícsőrt, de nem tudja. Alapvetően a GCN2t marad az alap, illetve ennek a konzolokba használt verziója, és azt egészítették ki ezzel-azzal. A GCN3/4/5-höz semmi közük nincs, ez csak egy médialegenda.

Kétlem, hogy az Apple olyan lapkát rendelne az AMD-től, aminek a képességeinek a 90%-át nem is használja. Mert se a DSBR, se a HBCC, se az IWD, se az RPM nem érhető el Metal API-val, és persze annyira régi az OpenGL is a Macen, hogy ezekről még csak nem is hallott az implementáció. Szóval ez is egy legenda, a valósághoz kb. 0%-ban van köze. Másképp ugye működnének a Vega újdonságai, de ezek csak Windows alól érhetők el, illetve a HBCC-t leszámítva Linux alól.

[ Szerkesztve ]


t72killer
(PH! félisten)
Blog

AMD-s álommalom, majd ha a boltok polcain lesz és kijönnek a valós tesztek, elhisszük.


Raysen623
(PH! addikt)

Kit érdekel ez? :U


alevan
(PH! addikt)
Blog

Persze. Vegyél 4K tévét ami felskálázza a tartalmat. A 60FPS adott.

[ Szerkesztve ]


sasa134
(PH! addikt)

Háááát, a nemrég azért 5 éve volt.


AxBattler
(PH! félisten)

5 évvel ezelőtt, és 3 év múlva jön a next gen, plusz ehhez jön még az "afterparty".
Az összesen lesz kb. 10 év a kereskedelemben... mennyi kellene még?

Nem a konzolok életciklusa lesz egyre rövidebb, hanem mi öregszünk egyre gyorsabban. ;)

[ Szerkesztve ]


CsonkaImo
(PH! addikt)

Nem hiszem. Vagy natív 4K lesz, vagy 60 fps. Talán néhány exkluzív cím esetén teljesül mindkettő. Egyébként én a natív 4K-nak jobban örülnék.


Dr. X
(fanatikus tag)

A mostani generációval egyidőben jött a 4K, a következővel meg a 8K fog. 1-2 évvel a megjelenés után, már a 8K lesz a sláger, ezért ha azt bírnia kell a hardvernek, a 4K 60 fps-t főleg.
Az Nvidia miért nem tervez beszállni a konzolbizniszbe?


Petykemano
(őstag)

Olyannyira nincs köze a semi-customnak az AMD termékskálához, hogy gyakorlatilag nincs AMD termékskála.

Nem igaz, hogy neked nem tűnik fel, hogy polaris akkor lett, amikor új konzol, Vega akkor lett, amikor az Apple-nek kellett és azt megelőzően polaris 11 is az apple megrendelésében készült el és pont kapóra jött és a 16CU-s példányokat mind fel is vásárolta, és az RX piacra csak a 14CU-s selejt maradt.

Én értem, hogy az utasításokban különböznek, az is világos, hogy míg a konzoloknál meg kell tartaniuk a visszafelé kompatibilitást, addig erre abban a formában az alig létező AMD RX termékskálában nincs szükség, mert máshogy jönnek létre a kódok.

Te eddig folyamatosan arról beszéltél hogy nem ugyanaz az ISA, meg az utasítások, kisebb-nagyobb technológiák. DE például ez a SDWA GCN3-as húzófícsör is olyan húzó, hogy most hallok róla először.

Mégegyszer mondom: nem arról van szó, hogy itt A lapka meg B lapka tudásában pontosan megegyezne. Nem.

Szerintem két példával is tudom illusztrálni, hogy szerintem hogy zajlik ez:
Jön az igény a konzol lapkára. A cikkben szereplő meg nem erősített információk alapján az RTG 2/3 ráfekszik a konzol lapka elkészítésére, majd amikor az kész, akkor megkapta Raja az RTG maradék 1/3-ával a kezében, hogy na, tessék, ebből csinálhattok valami Radeont. És akkor persze a közös fícsöröket megtartották, a nem kellőeket kivágták, belefejlesztettek még pár dolgot és az így kapott eredményt elevezték GCN4-nek. Ezzel nem lenne baj, ha erre egy egész portfóliót tudna építeni az AMD. De nem tud, vagy nem akar. (a polarist lefelé skálázták azért, na)

A vega esetén sem arról van szó, hogy az AMD csinált egy csak az apple-nek jó lapkát. Hanem arról, hogy odamentek, azt mondták, tetszik, amit csináltok, srácok, szeretnénk egy ilyen és ilyen lapkát ilyen és ilyen paraméterekkel ilyen és ilyen áron.
Ahogy mondtam ezt lehet, hogy nem a semicustom csinálta, de az mindegy. A lényeg, hogy a primer szempont az Apple igényeinek való megfelelés volt (2/3), aztán hogy Raja mit próbál még belepakolni ezen kívül (DSBRm HBCC) más céloknak (HPC) való megfelelés érdekében az már gondja. És hát mit látjuk, a fejlesztési keretből ennek megfelelően a gaming ki is esett: nem igazán működnek az ide szánt funkciók.
(Erre most azt fogod mondani, hogy de működnek, de emlékeztetnélek, hogy a múltkor kiveséztük, hogy nem)

Az apple az állításod szerint vitte a vegákat vagy fél évig, azért is volt olyan iszonyú hiány. De ami ennél is fontosabb: azon kívül, amit az Apple elvitt (amit másodlagtosan a HPC piacra ki tudtak pakolni) vega (GCN5) architektúrából sem épült termékskála.

Erre a három éve tartó működésre ne mondd már légyszi azt, hogy az AMD termékskálában megjelent technológiákból időben késve ollóz össze a semi-custom. Mert nincs AMD termékskála azon kívül, amire a semi-custom megrendelés érkezik.

Lehet így csinálni, marhára költséghatékony, csak úgy tűnik, hogy az egyébként zsíros és profitábilis hagyományos gpu piacon ez a modell nem versenyképes. Az ebben a modellben születő termékek nem kellően versenyképesek.
És ahelyett, hogy hát igen, a költséghatékonysága mellett valóban lemaradást okoz, (vagy magyarázd meg akkor, hogy mi a lemaradás oka), ahelyett azt hajtogatod, hogy de nem ugyanaz, amikor teljesen világosan látszik mindenki számára, hogy a megjelenő radeon gpuk valamilyen semi-custom vagy más ügyfél igényeire készült IP származékai. és nem fordítva.

[ Szerkesztve ]


Anaren91
(senior tag)
Blog

Az nvidia maradjon csak olyan távol a konzoloktol amennyire csak lehet. Meg az Intel is. A mostani játékfelhozatalból látszik, hogy mit lehet kihozni a "szar amd alomvilagbeli képességekkel rendelkező gyenge "hardveréből, nem kell hogy ezek a mocsok cégek betegyek ide is a lábukat. Szivassák csak a pc tábort.


szmörlock007
(tag)

"a megjelenő radeon gpuk valamilyen semi-custom vagy más ügyfél igényeire készült IP származékai. és nem fordít"

Ezzel én sem értek egyet de hagyjuk szerintem a témát, ahogy látom elég hajthatatlan vagy :)

[ Szerkesztve ]


bunfi
(őstag)
Blog

Irodád már van valamelyik divíziónál?


smkb
(őstag)

Teljesen logikus érvelés. A nagyvállalati rendszerszállító cégek is hasonlóan csinálják. Adott nagybanki ügyfél megrendel egy combos ügyviteli folyamattámogató egyedi szoftvert. A fejlesztőcég szépen megcsinálja, gyakran a megrendelőnél helyben, a megrendelő erőforrásait is bevonva, megrendelő eszközein. Majd, univerzalizálnak rajta, a lokalizációkat kiveszik, paramétrezhetővé és testreszabhatóbbá teszik és elkezdik árulni dobozos termékként, ami már csak kis módosításokkal más ügyfelek és akár más szegmens számára is eladható. Nagy előnye a módszernek, hogy a fejlesztés költségét nagyrészt az első megrendelő állja, plusz a tesztelést is. Annyi a lényeg, hogy már a tervezéskor gondolni kell rá, hogy kielégítse a megrendelő igényeit is, de mégse legyen kötötten lokalizált.


Abu85
(HÁZIGAZDA)
Blog

Annyira nyilvánvaló hazugság, amit leírtál most, hogy nem tudom eldönteni ez trollkodás, vagy tényleg nem tudod használni a google-t és kikeresni az AMD GPU-it és APU-it.

Na vajon miért lehetett akkor Polaris, amikor az új konzolok? Talán akkorra lett kész a 14/16 nm-es node? A Vega pedig kellett az Apple-nek, mert egyetlen másik hasonló teljesítményű hardvert nem tudtak belezsúfolni 50 cm2-be. Vagy tudsz még egy olyan 10 TFLOPS körüli lapkát mondani, ami ekkora területre befér?

Programoztál már GCN3-ra? Ha nem, akkor miért is érdekes számodra az SDWA?

Na most lófaszt fekszik rá az RTG kétharmada. A Semi-Custom le van választva az RTG-ről. Pontosan azért, hogy az RTG még csak véletlenül se lássa meg azokat a sematikus dizájnokat, amiket a Sony és a Microsoft eljuttat az AMD-hez. Ha ugyanis meglátja, akkor az a Sony és a Microsoft számára minimum dollármilliós kár. Beleraktak ugyanis x/y/z millió dollárt az egyes IP-kbe, és nem tűrhetik, hogy az AMD csak úgy átküldje oda az RTG mérnökeit, hogy szépen lemásolják a know-howt, megspórolva ezzel maguknak x/y/z millió dollárt. Szóval a Semi-Custom mérnöki szinten teljesen különálló, és nagyon komoly szabályozás van ott, amivel az RTG aztán kibaszottul rá sem nézhet ezekre a konzolba tervezett lapkákra. Csak egyszer meglopják a Sony-t vagy az MS-t, aztán oda a bizalom, le is húzhatják a Semi-Customöt a WC-n, mert onnantól megrendelésük nem lesz. És ezt úgy mondom, hogy az AMD legszívesebben tényleg azt csinálná, hogy minden mérnökét odarakná a Semi-Custombe, hogy szépen lopják ki nekik a megrendelőik technológiáit, amiket aztán nem kell maguknak kifejleszteni. A világ legnagyobb spórolása lenne, miközben kockázatvállalás nélkül hozod a megrendelőd IP-jének a teljesítményét. Csak az a baj, hogy a lopást a törvény bünteti, mert amit te levezettél azt úgy hívják, hogy más tulajdonának jogtalan felhasználása. A Semi-Custombe tehát befele mehet bármi más divíziókból, de onnan ki nem jöhet semmi az AMD számára.

Az Apple le se szarta a Vegát. Nekik ugyanúgy jó lett volna a Polaris, vagy a Fiji is, semmi hasznuk a Vega tudásából. A 10 TFLOPS-ot akartak 50 cm2-en. Ennyire egyszerű igénye volt a cégnek.

[ Szerkesztve ]


vilmose33
(senior tag)

Sasa134, AxBattlerIgazatok van :R , ha hírtelen válaszolnom kellet volna a megjelenésére,simán 2015 végét mondom. Repül...

[ Szerkesztve ]


seniman
(PH! addikt)
Blog

Erre van a stream szolgáltatás,csak egy DS4 meg egy dongle kell hozzá.


Petykemano
(őstag)

Ez kommented egy aranybánya:

"Na vajon miért lehetett akkor Polaris, amikor az új konzolok? Talán akkorra lett kész a 14/16 nm-es node?"
Mégegyszer (smbk-nak is címezve) nem az a baj, hogy van rokonság, hanem hogy nem a termékskálából ered a semi-custom, hanem fordítva. A polaris talán még kivételesnek volt tekinthető, mert készült belőle P11 és P12 is. Ebből mondjuk ugye az egyiket elvitte az apple szintén.
Renden van, hogy a konzol chip és a belőle származó RX ugyanakkor jelent meg, mert akkor lett kész a node is, de a probléma az, hogy utána Polarisból nem lett utána - felfelé - termékskála.

"A Vega pedig kellett az Apple-nek, mert egyetlen másik hasonló teljesítményű hardvert nem tudtak belezsúfolni 50 cm2-be. Vagy tudsz még egy olyan 10 TFLOPS körüli lapkát mondani, ami ekkora területre befér?"

Én is azt mondtam, hogy az Apple leadta az igényét - amit most már tudunk is: 50cm2, 10Tflops. Minden más, amit még belepakoltak hidegen hagyta.

"A Semi-Custom le van választva az RTG-ről"
CSak nemrégiben pakolták át máshová.
De lehet, hogy igazad van és az RTG nem kapta meg a teljes konzol lapka designtervét, hanem előtte feketével kihúzták a védett tartalmakat. Igazából a lényegen kevéssé változtat, hogy a mérnökök többsége a semi-custom terméken dolgozik, amit aztán a kisebbségben levő RTG-nek átadnak utómunkálatokra, vagy pedig egy ideig úgymond együtt dolgoznak, aztán mindenki elmegy a saját dolgait bütykölni. A lényeg, hogy a polarisból és a vegából sem sikerült termékskálát készíteni. Nagyjából az a cucc került Az RX piacra is, ami átjött a konzolból, vagy amin közösen dolgoztak egy darabig.

"Az Apple le se szarta a Vegát. Nekik ugyanúgy jó lett volna a Polaris, vagy a Fiji is, semmi hasznuk a Vega tudásából. A 10 TFLOPS-ot akartak 50 cm2-en. Ennyire egyszerű igénye volt a cégnek."
Hát igen, csak épp Polarisból vagy Fijiből nem jött volna össze a 10tflops, ezért emelni kellett a frekvenciát. Ezzel nagyjából meg is magyaráztad, hogy miért tűnik a vega egy frekvencia emelt fiji shrinknek, amibe persze belecsempészték a GCN4-et és más GCN5-höz köthető újításokat, amiket már felsoroltál, csak ezek a gyakorlatban semmilyen hasznot nem hoznak - szemben az apple számára lényeges frekvenciaemeléssel


CsonkaImo
(PH! addikt)

Ettől függetlenül a generáció elején a natív 1080p sem volt meg sok címnél. Natív 4k-ban meg max a menü megy az erősebb variánsoknál, vagy az indie címek.


Manbal
(senior tag)

ejjjha a mai AMDs álom cikk :) ez folyik itt már réges-régen... majd ha estleg megjelenik a cucc, és a konzolok véletlenül valós előrelépést produkálnak, akkor nem lesz visszafogva a grafika fejlődése és mindenki örül... de hát én ennek a Navinak nem adnék egy lyukas garast sem... a Fury-val kezdődő és Vegával folytatódó hanyatlás nem áll meg!

és apropó itt miért nem hír hogy az Intel is kijön high end GPUval 2020-ban?! :)

én tudom a választ... (és még sokan vagyunk így vele, csak a többiek inkább nem szólnak, ezt is lehet törlik mert szokásuk)


Petykemano
(őstag)

Azért, mert a dgpu piac annyira jövőtlen, hogy azzal senki nem akar már foglalkozni. Mindenki azzal van elfoglalva, hogy hogyan akadályozza meg az intelt a pgpu-kkal való további térnyerésben

Egyébként ne legyenek illúziónk, biztosan az intel GPU-ja is multifunkciós lesz. Olyan piacrokra készülhet elsősorban, ahová a Xeon, a Phi, és az FPGA valamiért nem ideális, vagy a GPU, mint az FPGA-nál flexibilisebb feldolgozó hasznos összetevő lehet. És ha már lúd, legyen belőle gaming is, akár ilyen $3000-os Tintal X néven, akár pgpu formában.


b.
(PH! kedvence)

Abu és szerinted abban lehet valami , hogy AMD direkt fogja vissza a Dedikált GPU vonalata saját oldalán, hogy ne lépje túl jelentős mértékben a konzol teljesítményt és az IGP/ APU vonalat?Illetve hozzá igazítja a teljesítményeket a fejlesztéseiben? Értve ezt a Navira is ami valahol a Ps5 szintjén fog mozogni tippre ?

[ Szerkesztve ]


Abu85
(HÁZIGAZDA)
Blog

De miképp eredhet a Semi-Customből bármi is az AMD-nek? Ott van több tucat olyan IP, amik nem is az övék. Úgy szétperelné a Sony és a Microsoft az AMD-t, ha bármit is kihoznának, hogy fel se állnának belőle többet.
A Semi-Custombe bevisznek IP-t, de ki onnan nem hoznak. Nincs meg a licenc a felhasználásukhoz.
Azt egyébként el tudom képzelni, hogy ellenőrizetlen csatornákon az RTG azért megnézi, hogy a Sony és az MS mit hogyan implementált, csakhogy ne fussanak vele lyukra, de ez már törvénytelen, noha végeredményben saját implementációt fognak használni, így a kutya se tudja rájuk bizonyítani, hogy a Semi-Customös Béla, az RTG-s Józsinak nem a kisiskolás kislánya háziját mutatja meg a város másik szélén fekvő hotelben.

De azt ugye tudod, hogy nem az Apple miatt ilyen a Vega 10, hanem a HBM2 miatt. A Fiji is ilyen volt, csak nem tudott ~10 TFLOPS-ot. Az Apple számára csak előny volt ez a dizájn, mert kis helyre befér. Az AMD-nek pedig azért volt előny, mert közel fél TB/sec lett a sávszél, miközben 30-40 watt helyett csak 5 wattot fizettek érte a fogyasztás oldalán.

Sosem volt semminek a része a Semi-Custom. Mindig különálló volt a cégen belül. Ha pedig kihúzzák feketével a védett részeket, akkor az RTG megkapja azt, amit régebben átadtak a Semi-Customnek. :DDD

[ Szerkesztve ]


Sanya
(PH! nagyúr)
Blog

A képen meg az ezzel a kártyával renderelt csaj látszik. Egyébként a kártyára 1 hónapos drivertámogatás lesz, csak az aktuális windows-zal fog futni, és 2 év múlva kiderül, hogy akkora biztonsági rés van benne, hogy internet nélkül sem használható.


Duddi
(tag)

Ennek mi értelme lenne ?
Pláne amikor a teljes média ostorozza, hogy mennyire le van maradva az Nvidiához képest.


szmörlock007
(tag)

Hmmmmm


b.
(PH! kedvence)

Lehetséges, de szerintem neki a saját piacát kell figyelembe vennie. Konzolok, APU-k IGP.-k. Én sem tartom egyébként egészen ezt reálisnak, de megy már a tipp több külföldi fórumon, és a Navi-t már most a Ps5 teljesítményéhez lövik be első körbe,legyen is az bármekkora.


Duddi
(tag)

Mondjuk abban igazad van, hogy beismerték a tényt, hogy elhanyagolták a gamer piacot és Computexen ígértek minden évre új kártyát.

De nem tudom.

Szerintem inkább az a baj AMD nél hogy 1 típusú csipet gyártanak. Ha megfigyeled náluk nincs külön dedikált szilikon a különböző területekre mint az nvidiánál. Ők csinálnak egyet és azt az iparnak készítik, ami abból megmarad vagy "selejt" megy a játékosoknak.
Nem véletlen hogy a vega alul marad játékban de compute feladatokban professzionális szintet hozza.
Évek óta a GCN egy igásló amin mellesleg játszani is lehet.
A másik oldalon külön fejlesztenek játékra és professzionális piacra.


seniman
(PH! addikt)
Blog

"és apropó itt miért nem hír hogy az Intel is kijön high end GPUval 2020-ban?!"

Mert senkit nem érdekel,esetleg?Jön egy harmadik nyerészkedő a túlárazott bányászpiacra,nagy kaland.Mire számítasz,nulla tapasztalattal,egy szál AMD-től átcsábított szakival megcsinálják a 4K60FPS-es kártyát 50W TDP-vel 100USD alatt? :U Csinálnak majd cuki bányászkártyát ezek is ugyanazokkal a paraméterekkel ugyanannyiért,vagy még többért,mert a fröcsögő fanboyok úgyis megveszik.


b.
(PH! kedvence)

Én maradok a Zöldeknél, nem fogok venni tőlük semmilyen VGA-t az biztos. Bár nem tartom elképzelhetetlennek, hogy csomagokat fognak kínálni, mint ahogy most teszik az Rx 550 kártyával. A CPU mellé kapsz egy VGA-t is olcsóbban és akkor nyert ügyük van...


seniman
(PH! addikt)
Blog

A járt úton is sokat bukdácsolnak mostanság,bárki aki vesz tőlük majd ebből a vizionált vga-ból,önkéntes kísérleti nyúl lesz. :K

Személy szerint magasról sz*rom le a PC piacot,jó lesz még egy darabig a PS4.

[ Szerkesztve ]


Sanya
(PH! nagyúr)
Blog

hűha, ezt visszaküldeném és kérek egy cáfolatot.


RareParrot
(senior tag)

Nem kártya lesz az, hanem valami APU. Ráragasztanak majd egy 999 dolcsis árcédulát és vegye aki akarja.


seniman
(PH! addikt)
Blog

Ja,meg egy-két évig lesz hozzá support,utána jön az intel jól bejáratott protokollja: "vedd meg az újat,paraszt" :DD


Egon
(PH! nagyúr)
Blog

A cikk tükrében csak azt nem értem, hogy az olyan ábrándképek, mely szerint azzal, hogy tutkó AMD hardver került a jelenlegi generációs konzolokba, és amely ábrándképet jelen cikk szerzője is keményen erősített a fórumban, miképp és legfőképp miért merültek fel, tekintettel arra, hogy az MS és a Sony fejlesztéseket ugyebár nem lehet átvinni egy az egyben PC-re, még AMD vasra sem (a közhiedelemmel ellentétben).. :U

[ Szerkesztve ]


kpbendeguz
(senior tag)

Az intelnek volt már ígéretes gpu fejlesztése, de házon belül hazavágták. Valószínűleg ezt a vonalat folytatják: linus tech tip video


Anaren91
(senior tag)
Blog

Ember te tényleg ennyire fanatikus vagy? Nézz már szét kicsit a kék varazsszemuveged nélkül is. Vedd már a fáradtságot és ülj már le egy ps elé tolj egy uc 4 et egy gow ot meg nézz pár videót mondjuk azokról a játékokról amik jönnek ps re pl lou 2, aztán mondd azt, hogy a konzolok fogják vissza a játékok fejlődését. Programozási szinten sokkal előrébb járnak, sokkal mélyebben beléjük lehet nyúlni, mert itt nincs pl a kedves kék meg zöld céged aki ezt megakadályozná. Nézd már meg a különbséget egy szutyok multi cím és egy ps exclusive cím között. Exclusivenal ugye nem kell törődni azzal hogy elfusson gépen is, ahol ráadásul nem elég hogy a sok nyereszkedo cég szopatja az ipart de még a játékosok is magukat a Windows 7 hez való ragaszkodassal ami már alapból hátráltatja a lowlvl apik elterjedeset. ( " Fúh de nagy szám a dx 12 meg a metal meg vulkán, játék se jön rá " nem hát mert addig nem éri meg a fejlesztőknek amíg a játékosok nagy százaléka win 7 el tolja)Pcn is ezt akarja elérni az amd csak éppen nincs elég erős piaci helyzete, hogy bármit is tegyen pl a többet Megaherzel mint ésszel toljuk a dx 11 et nvidia ellen. Proci szinten végre elerte, hogy odacsapjon az intelnek és hoppá már 8 magos Intel jön consumer frontra.... Az meg hogy jön Intel vga, lehet az is úgy mint a 10 nm csoda Intel talán 2017 re ide is ér...

[ Szerkesztve ]


seniman
(PH! addikt)
Blog

Engedd el,mintha egy ötévesnek mondanád. :K Te tudod,én is meg még sokan mások,Ő meg sosem fogja megérteni. :(

üzenetek