Az Xbox konzolokra is elérhető a FidelityFX Super Resolution

A Microsoft az eljárást integrálta az Xbox Series X és S, illetve az Xbox One konzolcsalád GDK-jába.

A Microsoft még áprilisban leplezte le, hogy az AMD FidelityFX egyes effektjeit integrálták az Xbox Series X és S GDK-jába, most pedig bejelentették, hogy elérhetővé teszik a héten megjelent FidelityFX Super Resolutiont is, amelyet az alábbi cikkben részleteztünk. Utóbbi egyelőre úgynevezett preview formában férhető hozzá, vagyis már használható a fejlesztők számára, de még érkeznek hozzá optimalizálások, így ezt figyelembe véve érdemes vele dolgozni.

Fontos tényező ugyanakkor, hogy a FidelityFX Super Resolutiont a vállalat nem csak az Xbox Series S és X, hanem az előző generációs Xbox One konzolcsalád GDK-jában (Game Development Kit) is elérhetővé tette, vagyis a fejlesztők egyszerűen használhatják majd a korábbi generációs gépekhez készülő portoknál is.

A Microsoft a FidelityFX Super Resolutiont még a Windows platformhoz készült GDK-ba is integrálta, ami annyira nem lényeges, mert PC-n eleve elérhető az eljárás az AMD GPUOpen konstrukciójának részeként. Ugyanakkor mostantól a fejlesztők akkor is használhatják a rendszert, ha nem az AMD-től szerzik be, hanem a Microsofttól. Ez talán abból a szempontból hasznos, hogy így a két cég megosztja egymással a terméktámogatás terhét.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés