Esetenként nem a reklámozott sebességgel fut a GeForce Now

A korlátozás mindössze 12 játékot érint, amelyek nem képesek elérni a 60 képkocka/másodpercet a Premium Rigen.

Az NVIDIA majdnem egy hónapja jelentette be, hogy új hardveralappal bővült a GeForce Now, amelynek hála PC-n és Macen 1440p-ben másodpercenként 120 képkocka is igényelhető. Ugyanakkor Full HD-ben a 60 képkocka/másodperc régóta elérhető az úgynevezett Premium Rig által, viszont ez nem minden játékban lehetőség.

Többen észrevették, hogy bizonyos címekben megváltoztathatatlanul 60 képkocka/másodperc alá van korlátozva a képszámítási teljesítmény, amelyre az NVIDIA az alábbi bejegyzésben reagált is. A vállalat elismerte, hogy bizonyos címekben tényleg nincs meg a hirdetett sebesség, amit azzal magyaráznak, hogy a Premium Rig által biztosított teljesítmény mellett nem tudna elég jól futni az adott játék ehhez.

A cég elkészített egy táblázatot, amelyben taglalják, hogy a jelenség mely játékokat érinti, és ezek milyen képkockasebességre vannak korlátozva:

Az egyes GeForce Now játékok teljesítménye Premium Rigen
Játék képkockasebesség
Dauntless
55 fps
Immortals Fenyx Rising 48 fps
Cyberpunk 2077
45 fps
Assassin’s Creed Odyssey 45 fps
Jurassic World Evolution 50 fps
Dyson Sphere Program 50 fps
Valheim 50 fps
Path of Exile 50 fps
Outriders 55 fps
Kenshi 50 fps
Biomutant
50 fps
Dying Light
50 fps

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés