Mozgás közben is megtekinthető a FidelityFX Super Resolution 2.0

Az Arkane Studios biztosított némi előzetest a Deathloop készülő frissítéséből.

Az AMD a tegnapi napon lengette be a FidelityFX Super Resolution 2.0-t, amelyről sajnos csak képeket adtak ki, de a Deathloop készülő frissítésének fejlesztését végző Arkane Studios most mozgás közben is megmutatta, hogy mire lehet számítani.

Az érintettek kiadtak egy egyszerűsített folyamatábrát is, hogy a FidelityFX Super Resolution 2.0 milyen bemeneti adatokkal dolgozik. A rendszer a számolt képkocka szín- és mélységadatait igényli a mozgásvektorok mellett, továbbá a korábban elkészült felskálázott kép információit is beolvassa.


[+]

Érdekes adalék, hogy a FidelityFX Super Resolution 2.0 érkezése nem jelenti majd a FidelityFX Super Resolution 1.0 végét, mivel az új eljárás nem spatiális, hanem temporális adatokból dolgozik. Ez az adott program leképezője felé is megnöveli a követelmények, és amíg az 1.0-s verzió gyakorlatilag akármilyen futószalaggal kompatibilis, addig a FidelityFX Super Resolution 2.0 a nyers igények tekintetében olyanná vált, mint az NVIDIA-féle DLSS 2, vagy az Intel-féle XeSS.

Az efféle temporális felskálázások esetében ügyelni kell arra, hogy az összes futtatott futószalag kompatibilis legyen a felskálázó feldolgozási modelljével, és ez esetenként még a modernebb videojáték-motorokban sem megoldott, gondolva itt például az Unreal Engine 4 némelyik utófeldolgozásra építő effektjére, amely gondról korábban már írtunk. Emiatt célszerűnek tűnik megtartani a FidelityFX Super Resolution 1.0-t is, mert valószínűsíthető, hogy lesznek olyan esetek, amikor a fejlesztők a nem kompatibilis effektek cseréjét nagyobb munkának fogják tartani, így inkább kompatibilis felskálázót választanak az adott címhez.

  • Kapcsolódó cégek:
  • AMD

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés