A Samsung 2014-ben keresztbe lenyelte a hazai tv piacot

A Samsung bejelentette, hogy tartva egy tíz éven tartó győzelmi szériát 2014-ben is piacvezető pozíciót ért el Magyarországon a televíziós piacon. A vállalat Európában is jól teljesített, hiszen a kontinensen 39 százalékot értek el, de hazánkban még ezt is sikerült megfejelni a 43 százalékos mutatóval. Ez tehát gyakorlatilag azt jelenti, a tavalyi évben gyakorlatilag majdnem annyi Samsung televízió talált gazdára, mint amennyit összesen a vetélytárasak el tudtak adni.


[+]

Bár a Samsung csak a második hullámban lépett színre saját UHD televízióival, tavaly már komoly flottát vonultatott fel. Erre szükség is volt, hiszen a cégtől kapott adatok szerint tavaly már 1 100 000 ilyen típusú készüléket adtak Európában, és hazánkban is elment belőlük 7000 darab. Ez utóbbi nem tűnik túl nagy számnak, viszont ha azt nézzük, hogy egy évvel korábban mindössze 300-at sikerült értékesíteni, már mindjárt más a helyzet! A Samsung az ívelt kialakítású televíziók élharcosa és legnagyobb támogatója, és ez meg is látszik, hiszen ebben a szegmensben Európában 92 százalékos, Magyarországon pedig 95 százalékos piaci részesedést sikerült elérni.

Előzmények

Hirdetés