- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz F_Zolee #2291 üzenetére
1.8 t.spark és 2.5 V6 a két legjobb motor, amit vehetsz 156-ban, a többi valamivel problémásabb lehet, illetve az 1.6 talán kevés bele és ahhoz képest sokat eszik.
nekem 1.9jtd16v van, 290ezer km-rel olyan, mint a svájci óra. 4-500ezer km bennük van komolyabb mélytorkos nélkül, ha megfelelően szervizelték az autót. -
rbalint88
addikt
úgy néz ki, az új évet szervizben kezdi az autó, mert fogy belőle a víz. remélem a blokknak nincs semmi baja, mert akkor át kellene építenem V6-ra
mindegy, megcsináltatok rajta mindent, aztán reménykedek, hogy nem ütik ki alólam. szépen sorban meg lesznek oldva az esztétikai hiányosságok is, de első a műszaki állapot tiptopra rakása.Kaiotech: 1.8T.Sparkot vagy 1.9JTD-t vegyél, gyári szervizelőírások legyenek betartva, számlák pluszpont, de ahogy j.bravo esete is mutatja, az se garancia semmire. én csak buzdítani tudlak a vásárlásra, ha futotta volna a keretből, én is GT-ben ülnék.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz hentes555 #2388 üzenetére
Jó a 156-os Alfa, én nem bántam meg a vásárlást, pedig Toyotáról váltottam. Megfelelő példányt kell vadászni, nekem két hónap alatt lett egy sokat futott, nem makulátlan 2003-as autóm névre írva 760-ért. Műszakilag oké a kocsi, de esztétikai hibái azért vannak és 290e km van benne.
850k-ból ha levonod a biztosítást (kb 50k), első szervizt (100-200k attól függően, hogy mit kell csinálni rajta), átírást (durván 100k), akkor 500-600k között akarsz venni egy magyar papíros, 2002 utáni 156-ot. Mondanám, hogy sok sikert, de ennyiért csak sok sírás lesz sajnos. Vegyél valami gokartot, amivel elvagy 2-3évet, addig megtanulod, hogy mivel jár egy autó fenntartása, szerzel rutint /letöröd párszor/, gyűjtesz pénzt és majd akkor veszel egy jó Alfát, amit majd meg tudsz fizetni és fent tudsz tartani. -
rbalint88
addikt
DZ-n kívül Bp-en kihez érdemes még vinni az autót? AR156 JTD, regular nagyszerviz + pár apróság kijavítása. alkatrészforrás is érdekelne. Mareket ismerem, de az időkeret szűkössége miatt nem árt más kontakt sem.
konkrétan február második hetét kivettem szabinak, erre lesz szánva az egész, de ezalatt a hét alatt mindent meg kell csinálni, mert utána egyszerűen nem lesz időm foglalkozni vele, hétvégén és késő este meg a szerelő se dolgozik, ne is tegye, neki is van magánélete. -
rbalint88
addikt
majd holnap felhívom, ma elég volt megoldani az akkumerüléses gondot. gyári BOSE hifi és nem gyári fejegység közé passzított adapterhez jár egy olyan csatlakozó is, amivel az erősítőnek lehet 12V-ot adni, na ezt sikerült ügyesen fixre kötni, nem gyújtás utánra. problem solved. kíváncsi leszek, szombaton lesz legközelebb indítva.
-
rbalint88
addikt
válasz hobizoli #2481 üzenetére
Mondjuk az pont egy 1.8b tempra, annal nincs turboval szopko
Btw ha mar itt tartunk. 1.9jtd16v van ugye a karamban 140 loval. Ezt meddig lehet fustmentesen huzni mindennapi hasznalatra? Nem akarok kevlarkuplungot meg nagy dramat. Pici plusz sose art, de ne nojon a korom. Chip oszt annyi? 170loig meg lehet irni ugy, hogy ne fustoljon es ne is doljon szet? El lehetne menni a vegtelensegig, mint a vadallat hollandok a 272 lovasan is fustmentes 147-essel, de annyi penzt nem feltetlen boritanek bele. -
rbalint88
addikt
válasz @rglaaf #2542 üzenetére
ezüst is koszosodik, csak nem annyira feltűnő. de az is csak tisztán szép igazán. tankolásoknál levereted, akkor a fekete is tisztának látszik, ha meg gané van -mint most-, akkor meg az ezüst is koszosnak tűnik.
magánszemélynél nagyobb tűrés van benne, kereskedő 50-100k-nl nem enged többet. főleg jó autóból nem, mert azt elviszik árában is.
egyébként ez a fekete nekem olyan, hogy ha ilyenre lennék ráállva, akkor rohanok megnézni, nehogy elvigye előlem valaki.
a 156-ot két hónap keresgélés alapján vettem meg, amint felkerült hahura és kaptam értesítőt, hívtam az embert, hogy milyen az autó, kértem még képet a beltérről és utána visszahívtam, hogy ha nem hazudott, akkor meg van véve az autó. mivel nem hazudott, meg is vettem
most lehet ettől sokan sokkot kapnak, de 50ezer Ft-on toszakodni egy autónál butaság. ha találsz egy viszonylag öreg autóból (5+ év) egy patika állapotot, jól felszerelve, jó motorral, nem a világ kilométerével (5 évig 250e km, afölött 30e/év), leinformálható, normális szervizmúlttal, nem gombócból visszaépítve, azt meg kell venni akkor is, ha a nagyátlagnál akár több százezerrel drágább. a két hónap keresés alatt hívtam 100+ hirdetést, megnéztem 40-50 autót. a kínálat felső harmadában is olyan köpedelem fosok voltak, hogy nagyon. értsd: 1-1,5M között néztem az autókat, majd végül névre írva 760-ért vettem, mert ezért legalább annyit kértek, amennyi reális volt. sok a km (290), de vezetett a szervizmúltja, elég jól felszerelt (azért még egy ülésfűtés elférne) és minden elemén gyári a fényezés, csak kicsit meg van bácsizva a sarkain, de legalább nem sajnálja úgy az ember, ha valaki nekiparkol. műszakilag meg tip-top, beltér so-so, de 30!!! ezer Ft-ért vettem bele komplett belteret, majd tavasszal átépül és akkor ha visszatekerném 150-re, az is hihető lenne, de remélem még az 500-at is nálam fogja megérni ja és sok 1-1,2M példányénál jobban egyben van esztétikailag így is.... -
rbalint88
addikt
válasz .:Kristian:. #2564 üzenetére
érthetően írtad le, de ne csináld. nem lesz jó. nem belevaló, pont.
-
-
rbalint88
addikt
válasz .:Kristian:. #2570 üzenetére
Ha jol be van allitva es nem ment mar tonkre a fenyszoro, akkor nem kell bele a xenon. Plusz esoben szopo a xenon, tapasztalatbol mondom. Inkabb nezesd meg a fenyszorot, tisztittasd ki, polirt neki es emelt fenyereju izzot abbol a penzbol, amit xenonra koltenel. A hatas ugyanaz lesz es meg meg se qrnak erte. Ha meg igy is kevesled a fenyt, akkor szemeszet...
-
rbalint88
addikt
Elvittem a szekeret DZ-hez. Szerencsére ők is megerősítették, hogy jó állapotú, szépen ketyeg, rozsdával sincs komolyabb gond. Majd következő szezon előtt kell egy alapos alvázvédelem, oszt sanyi.
Na de és ellenben a jobbos fényszóró az eléggé fosch. Ez csak azért kellemetlen, mert: - újonnan 425ezer Ft, de már akár 600 euroért is kapni. -használtan a fehér hollóéval vetekedik a gyakorisága, főleg jó állapotban és kompletten.
Ezen körülmények figyelembe vételével kérem a kedves egybegyűlteket, hogy ha valakinél tök véletlenül porosodna egy pre-facelift 156-ba való jobbos, gyári xenonos fényszórója, az jelentkezzen, illetve ha ilyenről tud, akinél ott porosodik, akkor is keressen. Kösziii! -
rbalint88
addikt
Holnap kész lesz a vazs a xenonos komplikációk ellenére. Vettem szaré-hugyé' egy balos lámpát, amiből a trafó jó lett, meg is oldotta a világítás kérdéskört, meg szétbontottam a többiért, úgyhogy spóroltam egy húszast és még pótalkatrészem is van, je.
A kocsira azt mondták, hogy az itthoniak 90%-a nincs ilyen jó állapotban, nincs lerakódás a motorban, befecskendező rendszer is jó, kompresszió is jó, volt gazdája, szerették. Úgyhogy boldogság van, sikerült jó alapot vennem -
-
rbalint88
addikt
mondom menj el az újpesti nepperhez* nem olcsók az autói, de elég jókat árul, a kínálat teteje ami nála van.
159-nél azért arra készülj, hogy mondeo kategória a fenntartása, kerékből 17"+, területfoglaláshoz képest kicsi benne a hely. már nem adja azt a felhőtlen játékosságot, mint egy 156 vagy GT a plusz 2-300 kg miatt, cserébe az úthibákat is sokkal jobban szűri. szerintem nagyon jó autó, ha asszonynak tetszenének, akkor azt kapna idővel.
és bár kicsi, sokat futott és "öreg", de erre is vethetnél egy pillantást: [link]. 2010-ig volt még ez a fazon, 2M alatt megáll és pár apró hülyeségtől eltekintve tökéletes daily driver.*járművek ugyanitt pontja nincs, magánban hirdet, de a széthdrezett képekből fel fogod ismerni.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
április második felétől ráérek, addigra a pénzed is összeáll remélhetőleg
egyébként 156-ot fel tudok ajánlani próbára, meg ha úgy van, összehozhatjuk Landdal a talit hármasban is akár, hogy lásd a különbségeket a két autó között.
ha nem tetszik az 147, az más dolog nekem is az tetszik legkevésbé az akkori alfák közül. 159 gyönyörű autó és szerencsére jó is, csak hát az opeltől kaptak némi kasztniépítési tanácsot, úgyhogy elég nehéz. 2.4 jtd is jó motor, de picit többe kerül a fenntartása és annyival nem megy jobban. és ahhoz képest, hogy 4 hengeres dízel, nagyon jó hangja van az 1.9-nek, sok benzinest is ver. -
rbalint88
addikt
mondjuk amorés blog nekem se volt, de ugye beszéltük is, hogy nekem a vezetett szervizkönyves osztrák tulajos autóban 291e km-nél jobb állapotú a motor, mint neked a 4 évvel fiatalabb, őőő milyen futásúban?
szóval Kornél ne fél az olasz autóktól, szeretik felfújni a velük való szopást, de én legalább ilyen sztorikat tudnék írni VW-ről, sőt, az anyagilag még sokkal durvább volt, mint Land szívása a 159-cel. de a japán autó se mindenható, csak ott sokáig nem jönnek elő a dolgok és utána egyszerre megy el minden. -
rbalint88
addikt
#csakahonda
Alg: van egy ezüstös színű automata, ami nem tűnik szarnak, egy kérdést megér szerintem. meg ez is.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Rok max vegigkopog az aljan azt sanyi, de ha uthullam van vagy ag vagy ko, az tenyleg para. Tegnap itt nyilakat raktak ki az utra kobol, de ugy, hogy rendes auto elakad benne. Szerencsere ez csak egy kis utcacska, egy sav, ket irany, madar se jar. Megalltam, eldobaltam a nagy koveket es mentem tovabb. De 4-es uton volt mar olyan, hogy megdaraltam a lengokart uthullamon...
-
rbalint88
addikt
válasz hentes555 #2794 üzenetére
nézd, ha sétahajót szeretnél, akkor ne sporting puntot vegyél, hanem bálnamercit. abszolút élhető szerintem így látatlanban is. nekem a gewinde már túlment az ingerküszöbömön, de a gyári sportfutóművek még élhető kompromisszumot jelentenek. az autónak így is, úgy is kurvára fájnak a magyar utak, a kérdés csak az, hogy te ebből mennyit viselsz el, mert a sportosabb futómű téged is jobban meglötyögtet.
nekem a futómű jövő évi projekt lesz, idén még jó lesz így (egy kattanás van benne, de az is csak padkára állásnál, jobbra kitekert kormánnyal bal elölről). aztán lehet, hogy ha megszalad addig a szekér, akkor beugrik egy koni fsd szett, az még jót dobna a kanyarsebességeken
-
rbalint88
addikt
új nyári gumik, egy közepesen alapos mosás és a késő délutáni fények: [link]
-
rbalint88
addikt
Ha csak nincs baja a kocsidnak, szerintem nem eri meg cserelni. Punto se egy utazolimuzin, meg az olasz autokbanis inkabb a gubbaszto majom pozra optimalizaltak a kornyezetet, ami sportolni jo, utazni kevesbe. Persze vannak faszagyerekek, akik szoges fadeszkan torokulesben fejen allva is levezetnek 800km-t szusszanas nelkul, de en meg Volvon kivul nem ultem olyan autoban, ami nem tor ossze hosszu tavon. A kulonbseg az volt, hogy mid es mennyi ido utan kezd fajni. Es ezek ilyen Passat, Avensis, Accord, 5er E60, S80, Alfa156 viszonylatban, mert pl a fapados gasztraban egy ora utan meg vagyok halva, sehogyse lehet ertelmesen beallitani (rovid, kemeny, rossz szogben allo ulolap, dereknal semmit se tamaszto, ellenben lapockat nyomo hattamla). Ezzel szemben beulsz egy husz eves, lefingott volvo ulesebe es mindennemu allitas nelkul olyan, mint az anyameh.
Na de lenyeg a lenyeg: egy-ket orat barmiben le lehet vezetni, egesz napos tura meg szinte mindenben meggyotor. Ha magas vagy, akkor kulonosen. -
rbalint88
addikt
Alfa Ber-Do kftnek van gyari examiner gepe, ha nem akarsz Erdre kimenni.
Amugy nekem avensisen ugyanigy jott elo, nagynyomasu szivattyu csere lett a vege. De egy legtomegmero tisztitast meger a dolog, vagy esetleg megbeszelni bontossal, hogy beraksz egy masikat es ha nem oldja meg a hibat, akkor egy ezres ott marad nala es visszaveszi a cuccot.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest