- Vezetékes FEJhallgatók
- Dell notebook topic
- RAM topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- OLED TV topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
it Kína egy 47,5 milliárd dolláros alappal pörgetné fel a saját félvezetőszektorát, a miniszterelnök pedig további befektetésekre bátorítja a Samsungot.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz gipsztigris #9811 üzenetére
Nekem eleg nagy kezem van. De a művelet sikerült (nem kevés horzsolással a kézfejen)
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz gipsztigris #9813 üzenetére
Én sajnos csak a szerelő szakzsargont ismerem Nem is értem hogy lehetett így megtervezni azt a két szűk nyílást..
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz TheProb #9837 üzenetére
Milyen rázásról van egyébként szó? Deltám van, folyamatos vibráció van a kaszniban, mintha ki akarna esni a visszapillantó tükör is, szerelő azt mondta hogy lehet a lendkeréktől is (legelőször bakot mondott ő is, de aztán azt mondta az jó). Illetve nagyobb tempónál jelentkezik kormányrázás is (pedig új kormánymű, új gumik, fékek jók..). Szerviz kontaktot tudsz adni esetleg, megnézetném én is mással is..
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz berek21 #10358 üzenetére
Nekem is deltám van (2013), korábban baromira rezonált az egész karosszéria (konkrétan annyira remegett, hogy azt hittem kiesik a visszapillantó tükörlap) , bakcsere megoldotta, azóta semmi remegése nincs az autónak. A csere után mikor elhoztam, majdnem ráindítóztam a járó motorra, mert alig lehetett hallani hogy hogy megy...
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz juvegamer #10489 üzenetére
Én tisztán benzinest választanék. Nem hiányozna két féle üzemanyag tankolása, főleg hogy gázt nem lehet minden második sarkon találni..de hát kinek mi a preferenciája. nem hiszem hogy a gáz-benzin közti árkülönbség sokat osztana szorozna.. (szigorúan magamból indulok ki..)
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz slett27 #10740 üzenetére
Bravoknál típushíba a klíma terelőmotor törése, Fb csoportban van ember rá, aki kb csak ennek a javításával foglalkozik (szét kell szedni teljesen hozzá a műszerfalat) .
Lámpára: polír is lehet tartós, csak fólia kell rá, de egyébként lehet rendelni is nyilván új lámpatesteket, fiatlakatreszekről pl. (ricambi amit inkább ajánlanak ha jól tudom) -
z0d1@Ku$
senior tag
válasz TheProb #10751 üzenetére
Az nem egy autós csoport, hanem egy szekta a múltkor mindenkit kivágott az admin banda (élükön a kedves admin hölggyel), aki belépése óta semmit nem lájkolt, vagy semmihez nem írt hozzászólást. Ja meg ha belépsz és nem villantasz autót 10 percen belül, akkor szintén az előbb említett admin már dobja a pm-et meg a kommenteket, hogy ha nem raksz ki képet, akkor repül a ban Ha kérdezni mersz: "ott a kereső, használd".
[ Szerkesztve ]
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz ph_5.5 #10760 üzenetére
Mindenki ugyanazt az 1-1 szakembert ajánlja és tök mindegy, hogy 500 vagy 50 km-re kell menni, elmennek hozzá, mert egy ember megcsináltatta ott az autót és azóta is jó... Pesten is ugyanúgy megvannak a szerelők, akik értenek a típushoz...Az én szerelőm is alfákkal foglalkozik (nekem deltám van), mégsem volt soha olyan, hogy hónapokat kelljen várnom..most volt leömlő/turbó tömítés csere, és csak azért kellett várnom 1 hetet, mert szabin voltak, de pár óra alatt összerakták..számlát is kaptam...
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz Elektrosokk #10828 üzenetére
Ha félsz szép autót venni, mert bármikor beléd mehetnek, akkor melós g astrát kell venni, azt fehér tömítő szalaggal és postás gumival lehet (és szokták is) javítani.
Amikor megvettük a Deltát, akkor mi is féltünk hogy lekoccoljuk, vagy valaki más lekoccolja (azóta meg is történt a múlt héten), de ilyen az élet. Egyedi autó, szeressük, jó motor, nem bájerise wundercar hálistennek . Giuliettát simán vennék, de kicsit visszalépés lenne mostJa, azóta a szebbik felem beszerzett magának egy ct200h-t is...komfortban nagyon de NAGYON más mint a Delta..
[ Szerkesztve ]
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz alázógyík #10830 üzenetére
Nehéz jól felszereltet nézni, mi majdnem másfél hónap keresgélés után találtuk meg az ideálist, a keretet jóval túllépve, de egy fullextrás példányt sikerült kifogni (csak a tetőablak, meg a távolságtartó tempomat hiányzik belőle)
Elektrosokk én olyan autót vennék, amit lehet szeretni...mert fiatalabb nem lesz az ember sosenem
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz slett27 #10860 üzenetére
Nekem a deltán 17es alufelni van Krisalp HP3 gumival..ha nem szempont a nagyon jó kinézet, akkor acélfelnin a lehető legballonosabb gumit ajánlanék. De amúgy ahogy molnarpeter irta, a négyévszakos is megfontolandó ha 10ezer km-nél kevesebbet mész egy évben és nem jársz síelni gyakran.
-
z0d1@Ku$
senior tag
120? Azért az komoly... :) Így nem csoda hogy telt a stelviora :)
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz gipsztigris #11109 üzenetére
Elkeserítő sajnos. Viszont legalább nálam is előkerült ez a probléma a Deltán, szóval nekem is kell keresnem valakit a gyógyításra :D
-
z0d1@Ku$
senior tag
Nekem balra előre van. 2013 fl Delta.
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz FerNandor #11243 üzenetére
A delta hátul "úristen veri big". Első nap levittem 300km-re anyukámnak vele egy bőrvarró gépet (kb 100 kg, nem igazán szétszedhető gép, de könnyedén befért A hátsó üléssor tologathatósága meg jó kis trükk, már a 2005-ös yarisban is szerettem Egyetlen hátránya szerintem, hogy a csomagtér pereme elég magasan van, így nagyobbat kell emelni a csomagokon.
-
z0d1@Ku$
senior tag
Nem, de darabokra kell szedni nyilván, és akkor már mindent cserélnek amit kell. Egyébként több szerviz is foglalkozik már ennek a típusú váltónak a rendbetételével.
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz Rushyk #11365 üzenetére
Jó a delta benzines, dízeles egyaránt.
Amire figyelni kell:
- 2011 előttiekben M32 van. Két fajta M32 van: ami már megnyekkent és ami meg fog nyekkenni. --> kb 200e forintos tétel a javítása (egyre többen foglalkoznak a javításával pesten is)
- első rugók szeretnek törni (már ha a gyári van benne még mindig)
- klíma terelőmotorok fogaskerekei törnek előbb utóbb a digit klímás modelleknél (bravo 2 betegség) --> kb 100-130e forint a javítása
- viszonylag szomjas városban (8-10 litert simán eszik), országúton 6-7 liter (nálam), autópályán kb minden..hirtelen kb ennyi jutott eszembe. amúgy szép példány, 2 millió alatt a lelakottabbak vannak szvsz. Amit linkeltél, ha aktív futóműves (vagy hogy hívják), akkor az eléggé költséges buli
szerintem ez jó ár érte, ha nincs sok baja.
[ Szerkesztve ]
-
z0d1@Ku$
senior tag
Nagyon kevés, nem csoda hogy mérges volt...
Ha a bravoval megegyező méretű tankja van a deltának, akkor ilyenkor simán belemegy 48 liter is azt hiszem 50-es tankja van a benzinesnek, de majd kijavítanak ha nem így van.. -
z0d1@Ku$
senior tag
Hát ha már a csóróság jelző felvillan, akkor nagyon nem sok van benne. Eleve nem ajánlott negyed alá engedni a tankot. Szerelőhöz meg pláne nem visszük üres tankkal a járgányt, ugyanis ilyenkor több próbakört is tesznek az autóval.
Gyorsításkor rázás pedig tipikus féltengely hiba. Ha folyamatos haladásnál is ráz a kormány, akkor lehet inkább felni/abroncs probléma. -
z0d1@Ku$
senior tag
válasz gipsztigris #11702 üzenetére
De legalább drága mulattság is. Nekem is tönkrementek a terelő motorok a deltában. A szerelő legutóbb 150ezret és 2-3 munkanapot mondott rá. Remek konstrukció lett ez
-
z0d1@Ku$
senior tag
-
z0d1@Ku$
senior tag
Nem tudja valaki a Delta szélvédő méretét? Akarnék venni nagyon igényes fényvisszaverős "fóliát"
-
z0d1@Ku$
senior tag
Szerintem is nyugodtan el kéne hagyni ezt a fanatikus őrületet. Van olasz és japán sőt francia (2is) autó is a családban. Egyiknek sincs semmi baja a kötelező körökön kívül. Minden attól függ, hogy autónak gazdája vagy tulajdonosa van-e. Olajcserére vittem múltkor a deltát, a szerelőnél 4 159-es volt, ebből kettő turbócserére várt, egy pedig motorgenerál elején volt (már akkor 200k-nál járt a javítási költség..)
focvisnak meg ha jól tudom egy pöpec vag csoportos szekere van.. -
z0d1@Ku$
senior tag
válasz juvegamer #11794 üzenetére
Nekem a tömítés volt a leömlőnél. Ha melegen kevésbé hallani azért van, mert a tömítés úgy tágul ahogy melegszik a motor.
De ahogy Integrale írta, lehet repedés is.
Jó motorok egyébként. turbóra kell odafigyelni, meg ha m32-es váltód van, akkor arra is. Illetve rugótörés előfordulhat, de az nem a motor része. -
z0d1@Ku$
senior tag
válasz diablo1984 #11850 üzenetére
Igaz lehet. De bármelyik másik motorra is igaz lehet, karbantartás kérdése..
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest