Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Xantomas

    őstag

    Csalódtam az AC szervízben, pláne a fehérvári bagázsban.
    Szervizes kontakt hív, miközben fősuliban állok, várok a soromra hogy, jegyet irathassak be. Be sem mutatkozik, lekezelő hangnemben beszélt, csak annyit mond, hogy a gép miatt hív, ennyi és ennyi lesz. El van törve a felső fedlap is, azt is cserélik. Szerintük nem garanciális, mert nekik az van a garanciapapíron, hogy a vásárlás után 24 hónappal lejárt. Nem tudtam neki mit mondani, hogy kérem a javítást vagy nem, mert az összeget sokaltam érte, gondolkodási haladékot kértem.

    Este írtam emailt, hogy ugyanmár mégis kérném a javítását. Érdeklődtem a garancia felől, mert szépen a papírokn levő leadás, és javítás közti időpontokat nézve is simán egy hónapot töltött náluk a masina (ebben a visszaszálítás és átvétel közti idő nincs is benne).
    Papírokat elküdtem scannelt formában. Próbáltam minnép tisztelettudóbb, és tapintatos lenni. Írtam a support email címére, a szfehérvári szervíz email címére, a központi szervíz email címére, meg ahova tudtam. Ehhez képest még válasz nem jött.
    Azon a számon is próbáltam az illetőt felhívni aki a szervízből keresett, de nem vette fel.
    Még a héten próbálok valamit intézni, egyszerűen hihetetlen, hogy elérni nem lehet őket, dolgozni nem tudok rajta, használni nem tudom.

    Zsanér környékén tört el, többször volt már szervízben, halál tudja hányszor szedték szét. Valszeg igen sok köze van ahhoz is, ha már szervízben volt, nem olajozták meg a zsanért sem. Nesze neked "business class" masina...

    [ Szerkesztve ]

    "Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

Új hozzászólás Aktív témák