Hirdetés
-
Ennyit spórol az AI a pénzügyi tanácsadóknak
it A Morgan Stanley vezérigazgatója szerint jeti 10-15 órát spórol meg a pénzügyi tanácsadóknak az AI.
-
Megjelenési dátumot kapott a Conscript
gp Az I. Világháborús horror játék jövő hónapban érkezik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
paprobert
senior tag
"A céges racionalitás ha tetszik, ha nem az, hogy a cég működőképes és profitábilis legyen, amihez az kell, hogy tartósan versenyképes maradjon."
Amit akartam mondani, hogy nincs egy elérendő "feltőkésítési" cél, ami után a cégek elkezdhetnek jótékonykodni, vagy meghökkentően jó termékeket piacra dobni. A kapzsiság végtelen. Ha ma több folyik be, abból leginkább bónusz és osztalék lesz.
"Arra gondolsz, amikor egyik veszteséges negyedév követte a másikat?"
Az Nvidia már a Turing előtt is bőven nyereséges volt, azóta még inkább. Az AMD hosszabb téma lenne, amibe most nem szeretnék belemenni, de két betűvel is tudom érzékeltetni hogy mi volt a gond: FX.A Turing-RDNA páros óta szárnyalnak mindketten. A pénzügyi mutatók értő olvasásához hozzátartozik annak az ismerete, hogy ebbe minden is bele van foglalva, Lisa műkörmöséig bezárólag. Szóval nem árt az óvatosság, mert attól függően hogy mit akar kommunikálni magáról a cég, változik a kimutatás is.
Visszatérve az eredeti témához: ezt a helyzetet ami most van, nem a kényszer hozta létre, hanem az akarat. Ami nagyon nem ugyanaz.
Előbbi esetben a cégek a helyzet elszenvedői, és csak úsznak az árral, míg utóbbi esetben az okozói.
Talán nem konteó feltételezni, hogy 80+20% részesedés mellett volt ráhatásuk a saját piacukra.[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
"Ez a szabad piac, nem igaz?"
Ha szabad piac alatt a vasmarokkal koordinált "128 bitet $400-ért" vagy "nincs modern gaming $350 alatt" vagy "El lehet takarodni a 3.14csába retro gémeket tolni ha nem tetszik az árazásunk" szabadságot érted, akkor igen.
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
A jelenlegi Intel process node-ok közül egyedül az Intel 7(10nm++) az, ami jobb, mint pl. a Samsung 8nm-e. A Samsungnál nincs teltház, már eddig is nagyon olcsón gyárthatta le az NV az Ampere GPU-kat.
Hova akar tovább költséget faragni? Mert hogy teljesítményben elméletileg nem lenne nagy előrelépés a váltás.Persze ha később jövő gyártástechnológiáról egyeztetnek, az már egy kicsit érdekesebb.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
válasz Petykemano #45188 üzenetére
Valamint "csak" a konzol grafikai szintjén mozog, erősödő VRAM limittel.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
válasz trialboj #45253 üzenetére
Újabb gyártástechnológiát használva, rengeteg tranzisztort és sok szilíciumot ad az Apple, sok pénzért.
Az AMD és Intel régebbi gyártástechnológián, arányaiban kevesebb tranzisztort, a lehető legkisebb méretben, magas frekvencián ad. Nagyrészt ez utóbbi tervezési filozófiának a következménye a fogyasztásibeli hátrányuk.
Technikai szempontból nincs lekörözés, más a fókusz.
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
válasz Petykemano #45256 üzenetére
Tagadhatatlan, van titkos recept az Apple-nél.
Szerintem legnagyobb különbséget az adja, hogy az Apple egy konkrét node-ot, konkrét célokkal, konkrét irányszámokkal, jó mérnökökkel vesz kezelésbe, és van erőforrása eltérni az ARM univerzálisan-univerzális döntéseitől."Nem mellesleg szerintem az AMD és Intel fókusza a szerverpiac, ahol szintén jobban járnának, hogy magas órajel helyett inkább kisebb lapkákkal és/vagy magasabb frekvencia helyett magasabb IPC-vel tudnánnak dolgozni."
A magasabb IPC nem jelent automatikus perf/watt előrelépést, sőt.
Egy magasabb IPC-s architektúrától csak az eddig optimum órajel feletti tartományban járatott szerverchip gyorsulna, de a maximum magszámos szerver modellek, amelyek már most a sweetspot-ra vannak ráhelyezve a TDP limiten, inkább lassulnának.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
válasz Petykemano #45259 üzenetére
"Tehát ha azt feltételezzük, hogy a gyengébb tranzisztorsűrűséget csupán a magas frekvenciára célzás okozza, akkor jogos lenne felvetni, hogy nem lehetne-e vajon ugyanazt a teljesítményt ugyannakora lapkaterületből több, sűrűbben elhelyezett, de alacsonyabb frekvencián működő tramzisztorból kihozni úgy, hogy az IPC magasabb."
Szóval ugyanakkora lapkát, ugyanakkora teljesítménnyel, de teljesen áttervezve? Az egy helyben járás esete lenne, és pénzbe kerül.
Az AMD tervezi szélesíteni a magokat, Mike Clark elhintette az információt, talán egy Anandtech-es interjúban. Szóval hoz valami hasonlót az AMD amit felvetettél, a kérdés csak az, hogy mennyi az előrelépés, és mi a tradeoff.
Szerintem nincs lehetőség radikális ugrásra, mert mindig belső késleltetési probléma üti fel a fejét, ha túl szélesre tervezik az architektúrát. A Golden Cove is ezért felemás sokszor.
A gyártástechnológia ezt tudja kompenzálni, de csak annyira, amennyire jó a node, azaz nem várok csodát.[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
válasz Devid_81 #45285 üzenetére
Ha alá tudnak árazni jelentősen a piros-zöld csapatnak, vagy ha, a már generációkon át tartó VRAM-heréltséget megszüntetik a mainstream kártyáknál, lehet egy jó pont.
10% árelőnyért viszont senki nem vállal be egy zsákbamacska terméket.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
válasz FLATRONW #45461 üzenetére
A youtube-on található GCN fix órajel és feldolgozószám összevetés. Effektíve egy "GPU IPC" teszt. Talán a Digital Foundry csinálta, már ködösek az emlékeim.
A feature-ök ellenére alig volt egy számjegyű a fejlődés a generációk között, szinte minden gyorsulás csak az órajel és a feldolgozók növekvő számának volt betudható.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
Az ARC A770 2.7GHz-es órajelet tud Hitman 3-ban, húzva.
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
A 3060-hoz képest azonos áron, másfél évvel később, -4GB VRAM-mal, rossz driverekkel. Szerintem ez így DoA.
#45553
Egyetértek. Mindez úgy, hogy egyébként ebben az árszegmensben mindkét konkurencia herélt, és egy kategóriával feljebb árazott cuccokat hozott. (128bit, x8 csatlakozó, stb.)
$200-250 kéne hogy legyen, és akkor talán bevállalja az ember, hogy 1-2 évig bétateszterkedik. (én még úgy sem)Mindegy, lesz honnan engedniük az árból.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
válasz Petykemano #45557 üzenetére
Szerintem van rajta profit, de nem az NV és AMD által kreatívan könyvelt 60%.
Az egyetlen, költséget valamivel jobban megnyomó tényező, az a GPU mérete, mert a perf/tr és a perf/mm2 a béka segge alatt tanyázik a konkurenciához képest. 400mm2 az alsó-középkategóriába sok, de ennyire gyenge az architektúra, ez "ennyit tud".
A 8GB VRAM ára nem feszegeti a határokat, a 225W-ra felkészített PCB kifejezetten visszafogott a mai korszellemben, a 6nm(7++) már olcsó, és effektíve mindent el tudnak adni, ami lejön a gyártósorról. Szóval pár 10 dollárral nagyobb az Intel költsége a die méret miatt a konkurenciához képest.
Szerintem 30%-os árcsökkentés mellett kerülne önköltség közelébe a termék. Magasról kezdenek, és ha nem fogy, akkor majd benéz idővel 200 alá is, hogy legyen felhasználói bázis.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
válasz Yutani #45559 üzenetére
Köszi, én lusta voltam előszedni a die calculatort.
Ez nagyjából összecseng azzal, amit írtam.Annyit hozzátennék, hogy selejt gyakorlatilag nincs, a wafer ára 2019 óta természetes módon már sokat csökkent, igaz, emelt is visszafele a TSMC. A konkrét árral kapcsolatban mindenki csak találgat, de alacsonyabb, mint volt.
#45557
"akkor az elég brutál árrést jelent a hasonló teljesístménnyel bíró és hasonló áron adott, de feleakkora Navi23 esetén."
Aranybánya volt ez a kör mindkét cégnek ebben az árkategóriában, már MSRP-n is.[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
Az XeSS-nek az a gondja, hogy egyelőre Intel hardveren jól fut, NV hardveren nagyjából OK, AMD-n pedig lassú.
Hiába van DLSS 2.0 szinten a minősége, ha nem fut univerzálisan jól.Szóval továbbra is marad a csúcs az aktuális DLSS zöld hardverrel, utána minőségben lemaradva inkompatibilisen az XeSS, majd a legtöbb képhibával valamint manuális után-állítást igényelve az FSR2.0 (ellenben univerzálisan).
#45587 Petykemano
Papíron lehet FineWine. De a gyakorlatban, amíg kompatibilitási layert futtatnak legacy APIval, addig az csak a sz*rnak egy pofon lesz.
Fél - egy kártyányi szint a maximum, amit tudna gyorsulni a számítási kapacitás alapján. De szerintem ahogy jön a Battlemage, úgy lesz elfelejtve az Alchemist.Bár a compiler közös, ha jól gondolom, nem lesz akkora rokonság az Intel architektúrái között, mint a GCN családban, szóval szkeptikus vagyok a FineWine-t illetően.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
válasz Petykemano #45589 üzenetére
Nem ártana a gyorsabb ciklus, de szerintem azért annyira nincsenek elengedve erőforrásokkal.
#45591 PuMbA
Ugyanezt mondtam én is. Kb. ott nyitott az XeSS mint a DLSS 2.0 2 éve, de a DLSS-t azóta tovább hegyezték már.#45594 Yutani
Ez a viselkedés pont az, mint amit a GCN-nél, Ampere-nél láttunk. Feldolgozószám bőven van, a memória-sávszélesség is kellemes, emiatt a nagyobb felbontáson nem esik be a teljesítmény.
A 6000-res RDNA generáció ennek pedig a fordítottja. Vágott busz, patikamérlegen adott CU szám nagy órajelen, elfogyó infinity cache nagy felbontáson. Egyszerűen egy adott szegmensben kevésbé "szélesek" a piros kártyák ahhoz, hogy ugyanolyan jól kezeljék a magas felbontást, mint az alacsonyat.#45596 Busterftw
"Viszont az elonyt is meg kell emliteni, mert ugyan nem fut tokeletesen, viszont ezzel megorizhetoek a regebbi jatekok tamogatasa es a kompatibilitas."
A legjobban azzal lenne megőrizhető, ha írtak volna egy jól működő DX11 drivert.
Támogatás van, de egyelőre nem jó, mert változatosan rosszul futnak a címek. Ha valamivel lassabban, de konstansan, kiegyensúlyozottan működne a teljes DX9-11 palettán, azt mondanám hogy elmegy mint olcsó megoldás. De nem ez a helyzet. Nézd meg Linusék tegnapi livestream-jét, egy Halo:Reach 25-35 fps-sel száguld 1080p-ben...[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
válasz Devid_81 #45634 üzenetére
[link]
19:00 percnél egy nagyon érdekes elemzés. Nincs olyan beállítható fogyasztási limit a 13900K-n, amelyben verné perf/watt-ban az AMD-t.
Én azt vártam volna, hogy lesz egy sweetspot ahol jó lesz az energiahatékonyság, ehelyett szinte végig lineáris a skálázódás.(azaz mindenhol rossz a perf/w )Gyakorlatilag az egyetlen erőssége a 13. generációnak az egy szálas teljesítmény, de az sem mindig mutatkozik meg.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
Itt az újabb példa, hogy mekkora hülyeség a DLSS3:
A frame generation funkció menti meg a Witcher3 új verzióját a 60 fps alatti CPU limittől.
[link] youtube.com[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
válasz Petykemano #45893 üzenetére
#45893 Petykemano
" és úgy tűnik, nemsokára eljön a pillanat, amikor 12-16 magos processzort kell majd játékra venni."
Az a baj, hogy ez nem lenne gyorsabb 16 maggal sem, mert itt az egy szál limitál.Amúgy jól látod, amint lett elég mag mindkét gyártónál, megint az egy szálas tempó lett az a tulajdonság, ami a differenciál a termékek között játékra (+ az effektív latency).
""minek vegyek drága sokmagos CPU-t, ha ott a DLSS3, ami megvéd a CPU limittől", úgy legalább annyira érvényes mondás lehet, hogy "minek használják DLSS3-at a CPU kíméletének céljából, ha egyébként van elég erős CPU elérhető áron"
Egyelőre nincs olyan CPU amire ezt rá lehetne mondani, hogy elég erős egy szálon, és ez sajnos nem ár függvénye. Egyszerűen nem létezik.
Az AMD-nek jól jön a kisebb DX12-es driver overhead, de az nem tud egy képkocka-duplázást behozni (másnéven ha a GPU teljesítménynek legalább a felét bennehagyja a CPU), a 10-20-30% ahhoz kevés.
#45894 HSM
"A probléma, hogy nem véd meg, a linkelt videóból is tisztán látható, hogy az input lag még nőtt is, nemhogy nem csökkent a DLSS3-tól."
56-ról 59 ms-ra.[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
CF/SLI esetében a frametime konzisztenciával komoly gondok voltak. Ha leátlagoltad Excel-ben, akkor működött, viszont amikor használtad, bizony, akadozott.
A DLSS3-ra azt mondja Alex, hogy kisimult tőle a játék. Innentől kezdve nehéz azt mondani rá, hogy átverés.
Ráadásul az 55 ->110 fps-re duplázás már a DLSS3 sweetspot-ba esik. Egy 30-ról 60-ra duplázás viszont artifactelne, ott értem az aggodalmadat.Ez azt is jelenti, hogy a R5 3600-at ebben a játékban a DLSS3 sem nagyon menti meg a nehéz helyzetekben, illetve csak nagyon nagy jóindulattal, hunyorítva.
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
válasz Gyuri27 #45905 üzenetére
A kék anyag az thermal putty, hővezető gyurma.
Segít a thermal pad vastagságál nagyobb távolságok áthidalásában, és segít az "alátámasztásban". Cserébe rosszabbul vezeti a hőt mint egy pad vagy a paszta. Egyre többször használják, VRAM-ra elmegy.Olyan, hogy túl sok paszta, nem létezik, csak olyan hogy túl kevés. A felesleg oldalra távozik.
Ha mégis túl vastagon marad a felületen leszedés után, akkor a cooler és a felfogatás a hibás, mert nincs elég felületi nyomás, vagy féloldalas.Szóval ha a hűtő a hibás, akkor azt nem ez a kép fogja leleplezni, ezért kérdezem hogy mi a gond.
Gamer's Nexus egyébként többé-kevésbé elégedett volt a gyári megoldással.[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
válasz Petykemano #45954 üzenetére
Szerintem hullámoztatva volt az ár. Tavaly, a sajtóból az "AKCIÓ VAN" hírek előbb jöttek, mint hogy a valódi akciók egyáltalán megjelentek.
A valódi akciók egy igencsak visszafogott leárazást jelentettek pár hónapon keresztül.
Hiába, a kétszeresre kúszott árból 15%-ot engedni még mindig jó biznisz.Mostanra pedig a kereslet kapott egy olyan lendületet, hogy akárcsak egy lavina, van akkora inerciája, hogy akár vissza is lehet emelni az árat, el fog fogyni a maradék termék, amelyet az új generációs áremelés(magasabb kategóriás lineáris felárazás) ugyancsak racionalizálni tud.
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
válasz Petykemano #45961 üzenetére
"Azt a kérdést akartam neki feltenni, hogy akkor ugye lehet olcsó a Navi33?"
Lehetne.
De nem igazán értem, hogy miért még mindig költségeket számolunk, amikor az árak önkényesen vannak megszabva mindkét cég által.
Gyakorlatilag nincs kapcsolat az AMD költsége és a végfelhasználói ár között.Fognak egy elkészült terméket, beillesztik a meglévő teljesítmény/dollár listába lineárisan. Pár dollárt csúsztatnak rajta (felfele), hogy kijöjjön egy szép kerek szám, és ezzel "elkészült az ár."
Ebben a folyamatban át sem fut a fejükben, hogy mennyibe is került a HW. Az a beszerzés és a K+F dolga. Az árazás pedig a marketingé.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
válasz Petykemano #46045 üzenetére
Ami érdekes, hogy Vulkan-nal elégséges lenne a Polaris tudása, a Directx limitál.
A Forspoken a legjobban sikerült, szándék nélküli NV-szponzorált cím lett végeredményben.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
válasz Petykemano #46155 üzenetére
"az AMD megközelítése a programozhatóságról volt a helyes megközelítés
Abu majd hiába mondja, hogy 5 éve pofázom nektek, hogy a fixfunkciós hardver zsákutca
Nvidia fanok részéről, hogy azért kellett a fixfunkciós hardver a hőskorban, mert a kártyákban nem volt még akkor elég számítáci kapacitás"
De hát mindhárom állítás igaz.
A programozhatóság a helyes megközelítés... hosszú távon.
A fixfunkciós hardvernek van elméleti korlátja ... hosszú távon.
A kártyákban nincs elég számítási kapacitás ... rövid távon.Emiatt lett a FFRTU a megoldás, a mankó a jelen kor problémáira. Amelyre majd valamikor nem lesz szükség többé. De addig is Abu 2 évente kidobatja a kukába fórummal az NV gépparkot.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
válasz Petykemano #46157 üzenetére
Aki nagyot mond, az (statisztikailag) nagyot tévedhet.
Az AMD esetében pedig inkább nem valósultak meg a kívánt dolgok, mint igen, azaz jócskán 50% felett van az a szám, hogy tévedtél, ha pro-AMD jellegű jóslatokat tettél.
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
válasz Busterftw #46398 üzenetére
Az a helyzet, hogy a technológia nagyot fejlődött, főleg a Samsungos kitérő után, csak ebből kevés tapasztalható vásárlóként.
Mert a két cégnek nem elég, ha a gyorsabb termék vásárlásra sarkall téged az új generációban.
Az is kell nekik, hogy ugyanazt a kaliberű terméket sokkal drágábban vedd, vagy ugyanazért az összegért mint amennyit eddig költöttél, herélt sz*rt vigyél haza.Szabad piac és customer freedom a javából.
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
válasz Petykemano #46661 üzenetére
Szóval az RTX3060-ra $329 MSRP-n 180 dollárnyi VRAM került volna másfél éve?
Sántít egy kicsit.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
válasz Petykemano #46757 üzenetére
A legegyszerűbb az lenne, ha az FSR beérné vagy megelőzné minőségben a DLSS-t, amivel egy csapásra értelmetlenné tenné a zöldek eljárását.
Megszűnne a felskálázók körüli fanboy sírás.
De ezt egyedül az AMD teheti meg, a pirosaknál pattog a labda.Ennek viszont van egy gátja, egy játékelméleti gond.
Az AMD csak azért kezdte el fejleszteni a mindenen futó megoldását, mert loholnia kellett a konkurencia után, mivel az előnybe került.
Ugyanez vonatkozik a továbbfejlesztésre is. Az FSR good enough already? Akkor seggre leülés, és pénzszámolgatás kezdődik, mert a fejlesztés drága.A további fejlesztés megtérülésése diminishing return kategóriába esik, amit leállít az AMD menedzsment.
Ha az AMD az FSR fejlesztése által nem tud csak magának gesztenyét kikaparni, nem fog pénzt ölni bele.
Úgyhogy az helyzet, hogy amíg minden hardveren fut az FSR, addig mindig csak közelítő eljárás marad, mert nem hoz pénzt Austinba.Ha pedig a jövőben bezár az FSR néhány funkciója, akkor ugyanott vagyunk, mint a DLSS-sel.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
A 20%-nyi AMD felhasználó kizárása a jobb technológiából(zárt DLSS), vagy a 80%-nyi NV felhasználó kizárása a jobb technológiából(tilos a DLSS) a nagyobb kizárás?
Mindkettőben van igazság szerintem.
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
válasz Petykemano #46849 üzenetére
"a next big thing meg a neural rendering. Jelentsen utóbbi akármit is a gyakorlatban. "
Szerintem a következő DLSS egy extra réteget fog húzni a meglévő grafikára, pl. magasabb textúraminőség lesz vele elérhető mint a natív. Sebességet nem fog hozni (vagy nem annyit), de Ultra+ minőséget igen.
És akkor már megint nem az ár/érték arányon vagy a kártya nyers sebességén gondolkodna a vevő, hanem hogy "Nvidia kártyával a legszebb a játék".
Persze ez csak az én konteóm, de adja magát, hogy a másik irányba is elkalandozzon a sebesség-minőség tengelyen az NV.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
válasz Petykemano #46936 üzenetére
"inkább tovább gyártják az RDNA2 lapkákat - megkockáztatom - azon a kedvezményes áron, amit esetleg a TSMC ajánlott"
Kis adalék információ, hogy a Sony is éppen árat vágott a PS5-ön. Nyilvánvalóan a "TSMC kongó gyártósor - AMD - Sony - vásárló" láncolaton most futott végig a chiptúlkínálat hatása, és a Sony szórni akarja a gépeket az emberek otthonába.
Szemben az AMD-vel, aki lassúdefektes árcsökkentéssel, 10 dolláronként vagy nem hivatalos akciókkal szalámizza a vásárlás előtt állók billegő részét, kevesebb sikerrel.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
Ez az új Unreal Engine 5 játék szépen beárazta, hogy mit is kapunk a pénzünkért VGA fronton. Nagyon keveset.
[link]RTX 4060 1080p Low 60-70 fps
ARC A750-nek ugyanehhez a sebességhez már FSR kell.
GTX 1060 - nincs olyan grafikai beállítás amivel játszható, performance FSR-ral sem.
RX 6700XT 80-90 fps, (Ultrán van 60fps.)[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
Nem lenne túl nagy gond ezzel a sebességgel, ha a kártyák annyiba kerülnének, mint korábban.
A jelenlegi árakon viszont kijelenthejük, hogy 2023-ban a 1080p gaming már a pirosaknál is vérlázító $600, a zöldeknél pedig "mindössze" $1100.Tudom, csúsztatok, de azért na...
Ideje lenne a kártyák értékének és az áraknak arányba jönnie, mert a semmiért megy a pénzkérés.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
Nem arról volt szó, hogy az XeSS a legutolsó pár címben már ott loholt a DLSS minősége körül(alatta, nem túl messze), még a kompatibilis dp4a kódutat használva is?
Jobb az új DLSS persze, és ideális esetben mindegyik eljárás elérhető, de ha igaz hogy egy koraibb DLSS2 szinten van most az XeSS, akkor túl nagy gond nincs.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
Fél szemmel figyeltem csak az XeSS-t, és olyan emlékem van, hogy DLSS2 szinten volt nem egy idei cím esetén, és nem csak ARC-ot használva.
Ha ez téves információ, akkor egyet kell értenem veletek, hogy kell az összes eljárás. De én a "DLSS2"-re nem tudok olyan hévvel fújolni, mint a kényszerített FSR2 okozta képminőségromlásra.
Oké, a framegen teljes hiánya jó érv, meggyőztél.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
válasz huskydog17 #47539 üzenetére
Elég idővel és pénzzel, talán.
2010 környékén a Mediatek egy szitokszó volt, a butatelefonok beszállítójaként, a gagyi belsős mobil OS-ükkel. Mostanában viszont egészen vállalható dolgokat hoznak.
Ha bárkit kérdezel akkoriban, hogy a MTK versenyképes lesz-e valaha, akkor a válasz határozott nem lett volna.[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
válasz Petykemano #47567 üzenetére
Egyből meglesz a +30% gen on gen.
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kés topik
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen