Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Petek

    tag

    válasz Balinov #15993 üzenetére

    A pre pumpe duse tdi-ket meg lehet venni 150k-val is, ha bizonyithatoan rendesen szervizelve volt. Ott leginkabb a turbo okozhat varatlan problemat, ha nem tartottak be a leallitas elotti visszahutesi szabalyt. A kesobbi dizeleknek mar tul sok alkatresz van ez pedig noveli a meghibasodasi valoszinuseget. Raadasul tul nagy nyomason dolgoznak es nagyon erzekenyek az uzemanyag es kenoanyagok minosegere. Kettos tomegu lendkerek, turbo, reszecske szuro, nagynyomasu szivattyu: csak nehany alkatresz, ami nincsen egy szivo benzines motorban, tehat nem romolhat el. Ha egy ilyent cserelni kell egy dieselben, akkor mar el is vesztetted azt amit az uzemanyagon megsporoltal. Marpedig elobb, vagy utobb ami elromolhat az el is romlik... Persze a benzinesek sem hiba nelkuliek eleg csak a valtozo szelep vezerlesre, vagy a kozvetllen befecskendezesre gondolni, de meg mindig kisebb az eselye a komolyabb kiadasnak. Persze biztos jon majd olyan, aki a diesel nagyobb nyomatekaval jon, de ez mar kenyelmi szempont lehet ervelni ellene a traktor hang hianyaval a benzines eseteben. Szvsz mindenki azt vesz amit akar, csak legyen tisztaban azzal, hogy mire szamithat...
    Nekem a megbizhatosag fontosabb a fogyasztasnal, ezert van nagy, szivo benzinesem :)

    [ Szerkesztve ]

    In vino veritas

Új hozzászólás Aktív témák