- Gaming notebook topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA® driverek topikja
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
PROHARDVER!
Élet az Egyesült Királyságban…
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alvin_ti4200
félisten
Én dolgozom a Vodafone UK-nál és csak hogy büszkék legyetek rám, konkrétan ugyanezt a kérdést tettem fel Max Taylornak (Consumer Director) a bejelentést követő első All Hands call-on: Hogy lehet az, hogy a Vodafone Magyarország ügyfelei használhatják a csomagjukban lévő lebeszélhető perceket a UK-ban, viszont fordítva meg Roaming van? Hozzátettem, hogy az EE igencsak szép backlash-t kapott a fórumokon és a közösségi médiában, mivel ők húzták meg ezt a lépést először, nem gondolja-e, hogy ez a reputációnkat igencsak megtépázhatja, amit végre elkezdtünk egy ideje visszaépíteni?
A válasz némi meghökkenés után lényegében az volt, hogy a különböző Local Marketek maguk döntenek a saját üzletmenetükről, plusz nyilván a lezáró keretes szerkezet az volt, hogy "we think we have a very competitive portfolio and the overall feedback from our customers was very positive". Hát, ezt nem nekem kell mondani vagy bizonygatni, mert az én számlámat a cég fizeti, szóval nekem aztán olyan mindegy Bár a Q&A üzenetek név nélkül kerülnek megjelenítésre az élő callban, a Vodafone Magyarország említésével nagyjából sejthető volt, ki tette fel a kérdést a 150-200 ember közül
[ Szerkesztve ]
-
tildy
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #34252 üzenetére
Hu de elegem van az ilyen típusú bullshit dumakbol , amiről mibdenki tudja, hogy bullshit, mégis cseszik bárki is megmondani az illetőnek .
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
instantwater
addikt
válasz callmeakos #34248 üzenetére
Sosem értettem miért a telefonszolgáltatótól vesznek az emberek tévét.
Otthon is rengetegen veszik a magentásoktól.
Miért?Én itt angliában megtanultam, hogy ügyfélszolgának alap, hogy nem hiszem el amit mond a telefonba.
Hívásokat rögzítem, és ha lehet, az írott chat/email megoldást preferálom, mert azt könnyebben lehet mutogatni, és a kollégáik is könnyebben el tudják olvasni, mint többórányi hanganyagot.Nekem nemrég volt egy kis galibám a HSBCvel, mert felszámítottak olyan díjat amit nem kellett volna.
Én is órákat töltöttem a telefonon, hallgattam a zenét, beszéltem 3-4-5 emberrel, megigérték, hogy utánanéznek, és visszahívnak.Két nappal később újra hívtam őket, megint órákig ment a zene, majd akkor az az ügyintéző jóváírta a tévesen felszámított díjat, aztán átkapcsoltattam a panaszkezelésre és kialkudtam némi kompenzációt az elvesztegetett időmért.
Majd következő hónapban ismét felszámították.
Újra telefonálás, egy óra zene, kapcsolgatás oda-vissza, és ismét jött az igérgetés, hogy kinyomozzák, és visszahívnak.Itt kicsit elgurult a gyógyszer.
Közöltem az illetővel, hogy nem érdekel mennyit kell várni, de én nem teszem le, és megvárom amig kinyomozzák.
Itt következett újabb egy óra zene, majd örömmel közölte az illető, hogy jóváírják a díjat, és ismét kapok némi kompenzációt.Azóta többször nem fordult elő ez a téves díj felszámítás.
Sajnos a legtöbb ügyfélszolgálat indiába van kiszervezve és nem fordítanak túl sok energiát a képzésükre.
Visszatérve a telefonra, nem csak a nagy szolgáltatók léteznek. Létezik egy csomó virtuális is ami sokkal olcsóbb, és nem vezeti vissza a roaming díjat.
Itt a topikban is vannak néhányan, köztük én is, akik a VOXIt használják. Ez a Vodafone saját al-brandje, és az anyacéggel ellentétben ők nem tervezik visszavezetni a roaming díjat.
Van 5G, VoWIFI/VoLTE, korlátlan social media, miegymás.Én sosem voltam közvetlenül ezeknek a nagy szolgáltatóknak az ügyfele. Mindig valamilyen virtuális szolgáltatót használtam ami fényévekkel jobb ajánlatot adott, mint ezek.
Persze fontos megjegyezni, hogy én csak monthly SIM only csomagokat választok, hűséget nem írok alá évekre, és készüléket is megveszem készpénzre a xiaomitól.
-
moleculez
veterán
válasz instantwater #34254 üzenetére
Én is pont VOXI-s vagyok. Azt hittem, hogy a Vodával együtt viszik magukkal a roamingot. De eddig nem.
Ezek a sub-brandek valahogy jobbak, mint az anyacég: gördülékenyebb ügyintézés (konkrétan Twitter DM), nincs 38 biztonsági kérdés, és kód, olcsóbb is, és rugalmas ezzel a rolli g contracttal.Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
-
Snoop-y
veterán
válasz Alvin_ti4200 #34252 üzenetére
Felesleges ilyeneket kerdezni. A miertre a valasz a profit.
Kockazatelemzesen az jott ki, hogy ha paran el is mennek marad eleg ember aki lenyeli a bekat. Az meg garantalhato volt, hogy a tobbi SP is koveti ezt a modellt. Pusztan csak azert mert megtehetik.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Malibutomi
nagyúr
Ezekrol az jut eszembe hogy meg anno otthon mindig szar volt a net (Dunakeszi) mert a buzi T felnyomta a csomagokat de a gerincet nem fejlesztettek. Honapokig telefonalgatas es mikor jott az ember helyszini szemlezni lattam a papirjat, a megjegyzes rovatban szerepelt kezzel irva:
" AZ UGYFEL NAGYON INGERULT "Ez a sokadik telefonos uvoltozesem utan volt.
-
válasz callmeakos #34248 üzenetére
Teljes joggal ordibálsz/ordibáltál a helpdeskessel, Neked ugyanis a céggel van bajod, az ügyfeles pedig az "interface" a cég felé.
https://www.coreinfinity.tech
-
Yeffy
veterán
válasz Alvin_ti4200 #34252 üzenetére
Kar, h az EE csak forumon kapitt backlash-t, nem tudom, ez mennyiben jelentette az ugyfelek valodi elpartolasat.
De jo latni, h nem csak nekem jon ez fel, mint kerdes. A szokasos bullshit reakciojat meg valaszra sem meltatom. Seggtitan az osszes erintett ceg, mast inkabb nem is irok.
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
válasz instantwater #34254 üzenetére
Tavaly en is nezegettem a Voxi-t, de akkor nem talaltam egyertelmu leirast, h tamogatjak a VoLTE/VoWiFi parost, ami nekem mindenkepp kell. Plusz a 4G+ (LTE-Advanced) is. Ezek miatt is lettem vodas anno Giffgaff utan.
De ha már tamogatjak, az jo. Es latom, naluk is valoban van még EU-roaming. Remelhetoleg szinten marad.
Be is rendelek egy SIM-et kiprobalasra, ossze is tudom hasonlitani az anyaceggel DS-kepes mobilomban. Credit score miatt jo az elofizetes, de ha elkezdik elbaszarintani, akkor nem erdekel, repul a 'csába.Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
FeRkE
őstag
Egyebkent a Vodanal nem az van hogy csak akkor leszel erintett az EU roaming charge-al ha uj elofizut kotsz? Mintha ugy remlene, hogy a korabbi elofizetesek (X ido elott kotott) tovabbra sem lesznek chargeolva.
Source: [link]
Persze figyelni kell majd mennyivel nonek a tarifak a magas inflacio miatt, mert egy ido utan mindenkepp erdemes lesz valtani masik csomagra az eves aprilisi emeles miatt.
-
Yeffy
veterán
Igen, ezt irtam a rantolos hsz-emben.
Amig nem ujitok vagy valtok, marad a regiben, elvileg csak az eves inflaciokovetessel dragul. Elvileg. De elobb-utobb turi annyira megno a havidij, masnem az inflaciokovetes miatt, h erdemes lenne valtani.
De ez a Voxi erdekesnek tunik, teszek vele egy probat.Bar, ha az lesz, mint giff-nel, h ok az "utolsok a sorban" a halozaton, az O2 elofizusok, majd PAYG-sek utan, ami a szolgaltatas minosegen/elerhetosegen erzekelheto, akkor sokra nem megyek vele, de egy probat meger.
[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Tufa_
aktív tag
válasz sh4d0w #34258 üzenetére
En is szoktam ingerulten beszelni a kulonbozo bankokkal, hitelkartya kibocsatokkal ceges szinten de kisse maskepp latom ezt a dolgot. AMEXel eppen van egy ugyem amit a financial ombudsman servicehez kellett vinnem (kb £50k's ceges karteritesrol van szo) es elotte tobb szinten kellett vitatkoznom az emberekkel. Account manager igert valamit, nem tartotta be, vele bunko voltam. Az AMEX SBS Sales igazgatoaig jutottam el, normalisan kezdtem, majd ahogy elkezdtek szarozni, bunkora valottam. Viszont tobbszor beszeltem a CS agentekkel, es annak ellenere hogy nemelyik bosszantoan buta, nem ok tehettek a hibarol ami miatt harcolok, igy nem erzem hogy veluk kene ingerultnek lennem. Bosszanto ha hulyenek neznek, de lehet amit en megeltem veluk az elmult masfel-ket evben, a CS agent semmit nem tud mert pl az elso hete munkaban.
[ Szerkesztve ]
-
Majd arra leszek kíváncsi, mit alkot megint a BT - eddig egyszer kellett komolyan ordítani velük: valaki más is igényelt internetet a házban és informáltak arról, hogy át akarja venni a vonalat. Emailt küldtem, felhívtam őket, hogy nem, semmi esetre sem. Természetesen átadták a vonalat - na ekkor lettem ideges és csapott át ordibálásba a kommunikáció, pláne, amikor kiderült, hogy 6 hét, mire új vonalat telepítenek, amit - természetesen - nekem kéne kifizetnem...
Most lejár a szerződésem 2 nap múlva és már szóltam nekik, hogy vége a dalnak, amiről emailt is kaptam. Ennek ellenére levonták a teljes havi díjat, úgyhogy direct debit cancelled. Már jött az email, hogy akkor oldjam meg máshogy a fizetést...
https://www.coreinfinity.tech
-
senior tag
válasz sh4d0w #34264 üzenetére
Itthon is vannak erdekes dolgok Vodafone-nal pl. Rendeltunk, serult doboz volt, nem vettuk at. De a kov szamlan mar volt terheles, olyanra amit nem vettunk at Kozli velem az ugyfelszolgalatos, hogy nyugodtan fizessem be, majd jovairjak kov szamlabol. Mondom ne vicceljunk, nem fogok fizetni valamiert, amit nem kaptam meg, hogy majd valamikor jovairjak. Ott is igergetes, de csak jottek a felszolitasok. Kovetkezo lepes az volt, hogy jott a kesedelmes fizetes miatti buntetes, valami 1000Ft. Na akkor mar merges lettem, hivtam oket. Erre azt mondja a kisholgy, jo akkor jova irok 1000Ft-ot ugyfelelegedettseg cimem Na itt azt hiszem picit kiabalhattam, hogy ne ilyen jelszoval irjon jova semmit, hanem azert, mert olyan dologert buntetnek amit igenybe sem vettem. Azota sem tudnak stornozni szamlat, nagyon bena rendszer
-
válasz Alvin_ti4200 #34252 üzenetére
Valahogy pont így képzelem el a tipikus corporate bullshitelést.
instantwater
Szép történet. Jól tetted hogy reklamáltál, lehet nekem is kompenzációt kellett volna reklamálnom a több órányi liftzenéért. De a vége fele már csak annyit akartam hogy vége legyen ennek a történetnek. De én is hajlok arra hogy isten mentsen hogy costumer service-t kelljen felhívni, mert az már eleve rossz.Abban is igazat adok hogy nem csak a nagy szolgáltatók léteznek, és valószínüleg amint lejár a contractom, valahol arrafele fogok körülnézni, csak a számhordozást kell kibulizni.
A TV-re meg csak annyit, hogy egy hirtelen problémára volt gyors megoldás anélkül hogy egy talicska pénzt ki kellett volna adni hirtelen. De amúgy sem egy rossz deal, mert a legtöbb esetben nincs, vagy csak nagyon minimális az APR, 11 hónapra szétosztva, és a végösszeg is az MSRP környékén van. (persze olcsóbban kijön ha valahol kifogsz egy akciót de az megint más szitu).
sh4d0w
Ezt inkább emberileg kérdőjelezehető meg, mert én nem ilyen vagyok. Pont ellenkezőleg, mert sokszor sokkal több a türelmem mint ami ideális, és a végletegben sem bonyolódok konfliktusba, pláne nem megyek át állatba. Nem az a szerencsétlen a hibás amiért más balfaszkodik, de közben pedig azért mégiscsak felelős, mert ő dolgozik annak a cégnek, és valamilyen szinten ő is a felelős azért hogy meg legyen oldva az ügy, hiszen azért kapja a pénzét, nem pedig a gépiesített sajnálkozásért.All→M8
-
instantwater
addikt
VoWiFi nekem folyamatosan aktív.
VoLTE is néha, de úgy tudom ahoz az kell, hogy a másik fél is azt használjon, különben értelmetlen lenne a használata.
Úgy emlékszem láttam már 4G+ jelzést is a telefonomon.VOXI gyakorlatilag Vodafone, csak olcsóbb.
Régebben azt hiszem nem kapott 5G-t, meg VoLTE-t, de ma már van.Küldök meghívót, ha szeretnél, akkor mindketten kapunk Amazon kupont.
-
instantwater
addikt
válasz callmeakos #34266 üzenetére
Számhordozás egy darab SMS a megfelelő számra. Minden szolgáltatónál működik. Beszélned sem kell emberrel.
-
válasz callmeakos #34266 üzenetére
Én is erről beszélek; nem személyes a gondom a helpdeskessel, hanem a céggel van bajom, akinek dolgozik. Máshogy nem tudom kifejezni az elégedetlenségemet, csak az ügyfelesen keresztül.
Általában én is türelmesen kezdek, előbb jöjjön az ő módszerük, ha nem működik, jön az enyém.
https://www.coreinfinity.tech
-
Yeffy
veterán
válasz instantwater #34267 üzenetére
ezt jo hallani.
amikor legutobb neztem, még nem volt VoLTE meg VoWiFi.
igen, mind a ket felnek kell VoLTE kepesnek (es lefedettsegben) lennie.Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Picco
addikt
ThinkPad P14s Gen2 AMD jo aron, ha valakinek munkas laptopsra lenne szuksege (3 ev gari)
nekem az elodje volt es meg voltam elegedve vele.[ Szerkesztve ]
**Escape from Tarkov EOD account elado!** It's gotta feel so good to moo as a cow. Probably feels really good to moo
-
Picco
addikt
válasz Alvin_ti4200 #34273 üzenetére
franc tudja, fel evesen valtam meg tole 3 cycle-el az akksiban, asztalikent hasznaltam, dokkoloval mint egy barbar
amugy elvileg szignifikansan jobb az uzemido mint az inteleseken.**Escape from Tarkov EOD account elado!** It's gotta feel so good to moo as a cow. Probably feels really good to moo
-
Devid_81
nagyúr
Sziasztok,
Valaki probalta-e mar a direct debitet torolni aramszolgaltatonal es utana manualisan fizetni minden honapban gond nelkul?
Bulbnal vagyunk, eddig £105-ot fizettunk, nyilvan atleptuk most karacsony kornyeken es kb 3-4 nappal kesobb neztem csak ra a bulb accountra, hogy kifizessem a tobbit, gyorsan meg is tettem.
Mar a "felhalmozott" penzt meg nyarrol a November vegi szamlankkal lenullaztuk.Kb tegnapelott erre kapok egy mailt, hogy Januar vegetol Ok majd jol levonnak £178-ot es mindezt 7 honapig, hogy joooo sok creditunk legyen... WTF?
Az accountomba bemegyek, manualisan ha akarok emelni a havi befizetendon akkor a legkisebb szam £158 amit elfogadna...erre alatta ott van egy uzenet, hogy a havi £105-ot durvan £30-al lepjuk tul jelenleg, valtoztassak a havi befizetes osszegen, kulonben Ok fognak.
Nahmarmost egyik szam sem stimmel, legalabbis amit tolem kernek majd, vagy enged a rendszer manualisan, 105-hoz kepest 135 nekem okes lenne, ezt meg el is fogadom, de kozben meg nem lehet 158-nal kivesebbet, mert nem engedi a rendszer es ha nem csinalok semmit akkor 178-at vonnak le honap vegetol.
Elmennek ezek a pits@aba komolyan.Eleve ahogy majdnem megborultak Novemberben nekem mar gyanusak voltak onnan, hogy ezekkel meg baj lesz...erre most ugy latszik elkezdenek penzt gyujteni, amit kb soha nem kapnank vissza ha megis behalnak ha jol tevedek.
Azon vagyok kilovom a direct debitet es manualias annyit utalok nekik amennyit hasznalok, semmi tobbet, csak kerdes, hogy ez mukodik-e?!
[ Szerkesztve ]
...
-
senior tag
Sziasztok:) Szoval parom megy ki Kedd vagy Csutortokon. Tudja valaki, hogy pontosan mi a teendo tesztekkel kapcsolatban? Itthon PCR.utazas elott, kint meg meg 2? Most olvastam, hogy az oltottak es 18 ev alattiaknak, mar nem kell az utazas elotti PCR es kint egy gyorsteszt is elegendo. Viszont az oltatlanokra gondolom tovabbra is a regi rendszer kotelezo
-
Tufa_
aktív tag
-
Balinov
félisten
válasz Devid_81 #34277 üzenetére
Szvsz működik de pl Írországban ha sognupolsz akkor a tarifabol kapsz pár százalék kedvezményt. Azt lehet bukni fogod. T&C mit ír?
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
Tufa_
aktív tag
Valakinek ment csodbe a biztositoja itt UK-ban? MCE csodbe ment, eves biztositas elore fizetve, es majd 8 honap lett volna hatra.
-
-
Tufa_
aktív tag
válasz sh4d0w #34285 üzenetére
Azota ez valtozott es a legujabb hogy 31.en ehonapban veget er a biztositas. FSCS-re mutogatnak hogy majd ok visszafizetnek, de naluk meg azt irjak hogy nem egeszen igy van, es majd a csodbe ment biztosito fog fizetni.
Szerencsere a tobbi biztosito kapcsolt idoben es jelenleg dupla/tripla aron akarnak biztositast kotni, £1200 a korabbi masik biztosito altal kinalt £400 helyett. Egy max £5ezret ero motorra.... -
zone
őstag
Ha valaki hozzám hasonlóan szökőévben egyszer telefonál "hagyományos" módon, ez egész jó ajánlat: [link]
10 fonttal feltöltött egyenleg, első hónapban 1GB utána havi 200MB adat ingyen. 2 év alatt £1.5 használtam az egyenlegemből. Mások tudnak hívni, nem kell időnként feltölteni, hogy aktív maradjon a szám, nincs havidíj és vészhelyzetre épp elég az a 200MB.[ Szerkesztve ]
YouTube - https://goo.gl/bCKFYP
-
-
-
moleculez
veterán
Sziasztok!
Ha már szolgáltatóváltás: kb 2 hónapja aláírtam még egy évet a Virgin Mediánál (Broadband), akkor szetneztem, de nem volt jobb ajánlat. Erre most jönnek jobb ajánlatok, kb fele áron. Hogy tudok kiugrani belőle úgy, hogy ne kelljen a hátralékot kifizetni. Elvileg ki kéne fizetni a maradék 10 honapot, amihez nagyon nincs kedvem. Szal vmi cigány megoldás kéne, amire nem vagyok büszke, mert nem kenyerem, de nem vagyok a saját pénztárcám ellensége.
Ha bekozlom h költözök olyan helyre ami nem lefedett általuk vagy vmi?[ Szerkesztve ]
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
-
Beaumont
aktív tag
válasz moleculez #34294 üzenetére
En probaltam. Kiszamlazzak...
Nalam a csucs az volt, amikor hosszabbiottam naluk, kedvezmenyes ar, majd az elso honap utan jott egy email, hogy bocsi, kovetkezo honapban mar £4-al tobbet szamlazunk mindenkinek aremeles miatt...
Megoldas. Hivd fel oket, kiabalj veluk egy sort, aztan nagy nehezen atkapcsolnak majd valakihez, aki nagy kegyesen valoszinuleg felajanlja neked a kedvezmenyes arat.
[ Szerkesztve ]
"Te mondd, hogy rablótámadás, a te hangod mélyebb!"
-
moleculez
veterán
válasz instantwater #34296 üzenetére
Igen, ez hiba volt...
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
-
zone
őstag
válasz moleculez #34294 üzenetére
Általában minden szolgáltató emeli a havidíjat tavasz környékén. Akkor 30 napod van elutasítani a szerződésmódosítást és kiszállni.
Másik megoldás, ha folyamatosan panaszkodsz nekik hetente a szakadozó/lassú net miatt és nem teljesített szerződésre hivatkozva esélyes, hogy díj nélkül fel lehet mondani.YouTube - https://goo.gl/bCKFYP
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Gamer PC Intel i5 9400/16GB DDR4/GTX 1660 6GB/256GB SSD/500/GB HDD/Beszámítás/Garancia/
- Gamer PC Ryzen 1600X/16gb ddr4/GTX 1660 SUPER 6gb/256gb ssd/500gb hdd/Garancia/Beszámítás/
- Palit Geforce RTX 3060 12GB /CSAVARMATRICA/GYÁRI ÁLLAPOT/BESZÁMÍTÁS/
- G.SKILL 32GB KIT DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 NEO AMD EXPO - Alza jótállás 2032-ig
- ZEN Gamer PC - GTX 1660 Ti - Ryzen 3600 - 16GB DDR4 - 1TB m.2 SSD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen