Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • legiaap

    nagyúr

    válasz eszgé100 #14027 üzenetére

    Valaki voodozik velem az tuti.
    :)
    Ma reklamáltam az amazonnál ők azt mondták reklamáljak a cégnél. Azt az Amazonon keresztül, mivel máshogy nem tudok reklamáltam is. Most várakozó pozíció van.
    Tudom, hogy meg fogom kapni a tokom, csak a legdühítőbb, ha tudom, hogy így járok, akkor inkább vettem volna tokot boltban, de amazonon olcsóbbra jött ki. A másik szomorú dolog, hogy 28-án rendeltem ma kellett volna megjönnie, azt most várnom kell még legalább 1 hetet míg ebből lesz valami.
    Egyszerűen nem értem, merre, vagy hogyan veszett el a cuccom.
    Eddigi rossz tapasztalataim az amazonos rendeléseimmel kapcsolatban:
    - Így jártam nemrég a Sony TV-mel
    - egyszer rossz méretű tokot küldtek a laptopomhoz
    - egyszer rendeltem neon égőt a konyhaszekrény alá, ami nem működött, valószínűleg megsérült szállításkor
    - A HTC 8X-em szar volt, állandóan újraindulgatott
    - A párom HTC Radarja sem jött meg azért is utána kellett járnom
    Nem amazonos rendeléseimmel is voltak már gondok. Pl. mikor a Lumia 920-am rendeltem, akkor valami banki kódsort kértek tőlem, ami minden online rendeléskor keletkezik és ezzel kellett volna bizonyítanom hogy én vagyok én. Hívtam a bankom ők nem tudtak ilyen kódról, utána hívtam a céget és nagy nehezen elhitték a személyemet és megkaptam a telefonom.
    De már jártam így repjegy vásárláskor is, hogy nem engedte a bank megvenni a jegyet és a bank hívott (egy gépi hang) és feltett egy csomó kérdést hogy ezzel kiderítse én vagyok-e én. Utána már tudtam vásárolni.

    Szóval velem mindig van valami.
    :(

    How are U today? Just kidding...I don't care!

Új hozzászólás Aktív témák