- A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
- Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Hobby elektronika
- TCL LCD és LED TV-k
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
WitchSpring R - Nyár végén jönnek a konzolos kiadások
gp A remaster kiadás tavaly ősszel debütált PC-n, hamarosan végre újabb platformokra is befut.
-
PROHARDVER!
Élet az Egyesült Királyságban…
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bondi
csendes tag
válasz L2Q6600 #4265 üzenetére
Szerintem is a közúti közlekedésben a legbosszantóbb a fordított logikájuk. Amikor haverom először (és utoljára) kocsit vett itt, még nem ismertük a várost. Beültem mellé mitfahrernek, de még úgy is megizzadtunk, mire elvergődtünk egyik helyről a másikra.
Pl. megyünk az egyik főúton és a sávok ötletszerűen váltogatták egymást. Mentünk volna óvatosan a külső sávban, mire az hirtelen buszsáv lett. Vissza a belsőbe, erre a következő kereszteződésnél a buszsáv resetelt normál sávba, de visszamenni már nem bírtunk, mert mindenki hajtott mellettünk a külső sávban, mint a hülye. A rákövetkező kereszteződésnél meg azon vettük észre magunkat, hogy nem lehet tovább egyenesen menni, jobbra kéne kanyarodnunk... ja, hogy azért hajtott az előbb mindenki a külső sávban. Szóval experimentálisan lehet itt csak vezetni, mert tájékoztató jellegű táblák, azok nincsenek.
De mégis: a legjobb közöttük, amikor kiírják, hogy "dual carriageway ahead". Magyarán az egy sávodból mindjárt kettő lesz. De azt még véletlenül se jeleznék, amikor a két sáv szűkül a menetirányodban egy sávba, ergo balesetveszély!!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest