- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Még idén hozza a Lunar és Arrow Lake-et az Intel
- Egyszerűsíti termékportfólióját a HP
- Radeon RX 6700 XT: a Big Navi közepe?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- LG LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
ma Május 21-től megindul a Honor új középkategóriás készülékének hazai értékesítése független és szolgáltatói kínálatban is.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
xDefiant - Íme a végleges gépigény
gp Az ingyenes FPS a mia naptól végre játszható lesz minden platformon.
-
PROHARDVER!
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
.DLL
veterán
Ha mégis potméter lenne a készüléken, a hirtelen ugrás problémája orvosolható némi késleltetéssel, ami a potméterből érkező jelet "elsimítaná", és szép
lassanfinoman állna be a hangerőt, a betekert értékre. Amúgy sem jellemző, hogy a potmétert rángatnánk, néha feljeb tekerjük, néha kicsit lejjebb, az, hogy az átmenet mondjuk ~1mp alatt megy végbe, még kellemes is lehet szerintem. Ilyenkor a poti megmozdításánál sem fogy a hangerő hirtelen az arcunkba ugrani, van idő lereagálni és lejjebb tekerni.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _Én is most kezdtem az Arduino-t, de már a kezdő példáknál is felfedezni vélek néhány következetlenséget, vagy legalább is ami számomra nem egyértelmű, hogy egyiknél ez, a másiknál az miért nem ez? Holott elvileg elég szigorú szabályok vannak, valamit nem úgy írsz, akkor kész, nem működik a program.
Pl. deklarálásnál egy vátozó után írt szám néha pinout-ot jelent, néha egy értéket, amivel a változó kezdi az életét.
Fade példából:
int led = 9; // the pin that the LED is attached to
int brightness = 0; // how bright the LED is
int fadeAmount = 5; // how many points to fade the LED byNéha használ setup()-ot és ott deklarál, néha nem, és a loop()-ban... néha a #define-t használja pin deklarálásra, néha az int elé teszi, hogy const. aza hogy ne állandó, nem mintha egy pin véletlenül megváltozna (legalábbis egy elég egyszerű példa volt).
Szóval kicsit következetlennek tűnik, hogy mikor mit használnak a példákban, és miért úgy.[ Szerkesztve ]
(P.H.)
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Anime filmek és sorozatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fotók, videók mobillal
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Óra topik
- További aktív témák...
- IPhone 14 128GB gyári független 2026.11.09. Apple garancia
- Gigabyte AORUS GeForce RTXTM 3070 Ti MASTER , 8GB GDDR6X, 256-bit GV- N307TAORUS M-8GD - Garancia
- iPhone 12 64Gb Fehér - Újszerű állapotban, 95%-os akkumulátor.
- Creative SFXI SoundBlaster X4 Külső hangkártya
- KIÁRUSÍTÁS! MINI PC : Intel Pentium J4205 - 8GB DDR4 - 256GB SSD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs