Hirdetés
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
ATi Radeon HD 5750 / 5770 / 6750 / 6770
Új hozzászólás Aktív témák
-
rocket
nagyúr
válasz Ricco_hun #1661 üzenetére
A Battleforge jol mutatja, hogy tesszalacio nelkul is lehet szebb es gyorsabb DX11 alatt a jatek mint DX10.1 modban.
Heaven benchmark eseteben gondolom nem az volt a cel, hogy a legszebb DX9/DX10 latvanyt hozzak ossze, hanem hogy minnel szebbnek tunjon tesszalacioval DX11 alatt.
STALKER: COP-nal nem voltak tul szogeletesek az elek tesszalacio nelkul a gaz maszkon, tehat nem "DX6" szint volt.
AVP-bol nem emlekszem a kepekre amiken osszehasonlitottak a jatekot tesszalacioval es anelkul. (nem is talaltam ilyen kepeket.)"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Ricco_hun #1661 üzenetére
Nem kötelező ilyen modellt csinálni. Lehet lépcsős verzió is, amin természetesen ugyanúgy megy a tesszellálás. Mondjuk annyiban igaza van az Unigines srácoknak, hogy lépcsővel több felület van, míg most lejtővel egy nagy egybefüggő, így azon gyorsabb az egész tesszellációs folyamat.
Igazából a DX11 csak a technikát hozza, azt mindenki úgy használja ahogy akarja. A Heaven-nek pont az a lényege, hogy szarrászopassa a hardvert, rá van küldve a maximális 64x-es tesszelláció mondhatni eléggé komoly LOD tartomány mellett. Ezért hívják benchmarknak, mert a sebesség nem szempont.
A tesszelláció nyilván erőforrás igényes, de natív modellekkel ez a részletesség lehetetlen lenne. Még a Parrallax Occlusion Mapping is lassabb. Jelenleg azt lehet mondani, hogy az ismert HOS (magasabb rendű felületek) technikák közül magasan a DX11-es tesszelláció megvalósítása a leggyorsabb, sőt a legszebb is. Persze nyilván kell egy DX11-es kártya, de a Pixel Shaderhez is kellett egy DX8-as. Igazából most sincs ez másképp. Azért tűnik a váltás ilyen gyorsnak, mert a fejlesztők valójában gyorsan el akarnak menekülni a DX9-től, mert már nem felel meg az API az elvárásoknak.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Diablo IV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nyomtató topik
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Milyen routert?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Ukrajnai háború
- Apple notebookok
- További aktív témák...
- ASROCK RX 6800 XT 16GB GDDR6 TAICHI Eladó! 145.000.-
- Keresek Sapphire Radeon RX 6950 XT / RX 6900 XT Toxic Limited Edition
- AIO Vízhűtéses NVIDIA RTX 2080 SUPER ?? Igen!! Igazi kuriózum eladó csak itt!! - Beszámítás: OK
- EVGA GeForce RTX 3080 XC3 ULTRA GAMING 10GB GDDR6X - jegelve DocDuck-nak
- 2025.11.04. Garancia! MSI RTX 3080 12GB GDDR6X TRIO PLUS Videokártya! BeszámítOK