- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Androidos tablet topic
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Milyen RAM-ot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- SSD kibeszélő
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
-
Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
ph Az EPYC 4004-es generáció a kis- és középvállalkozások igényeire lett tervezve, figyelembe véve a költségeket.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ivan15
senior tag
válasz #00809728 #4413 üzenetére
Akkor lesz az érdekes, amikor a sebességváltónál a bőrről pattogzani kezd a festék..
Motor karbantartásos kérdésem lenne:
sokan mondják,hogy kéthavonta 1x legalább autopályán nagyobb sebességgel kell menni kb. 200 km-t hogy a katalizátorból és benzin-bef.pumpákról, szelepekről stb leégjen a rárakódott salak...
De miért kell száguldoznom ehhez? Ha nem autópályán mennék, hanem főúton 60-70-el és nem váltanék fel 5ösbe hanem 3-esben hagyom, akkor ugyanazt a 3500-as fordulatot, fogyasztást, sőt erősebb melegedés az eredmény mint autópályán 5-ben 140-nél.Ha 2havonta 1x igy mennék 50-100km-t (3asban 60-70el 3500on), kiég a salak igy is nem? Ezt lehet igy is vagy nem? Jó ez igy? Nem akarnék kimenni az autópályára és céltalanul 100-200km-t csak emiatt menni...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs