Hirdetés
-
Most kezdik árulni Európában a Hisense új Mini LED tévéjét
ph A 4K felbontású U8NQ a cég saját Vidaa okosrendszerét használja.
-
Bemutatkozott a Redmi 13 4G
ma Ne keverjük össze a Redmi Note 13 4G-vel vagy a Redmi 13C 4G-vel.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz Pardise #27581 üzenetére
Szerintem elég ha párszor át törlöd nedves tiszta ronggyal, de én mosással egybe kötve szoktam szárazra törölni és ápolni a műanyagokat/gumikat, külön csak azt nem.
Más:
Az a helyzet állt elő, hogy letakarítottam a bőröket, majd a hátsó sor ápolása befejeztével pont elfogyott az AG ápoló, így váltottam a Colourlockra. A képek 24 órával az ápolás után készültek. Látszik hogy az AG csillogós foltos felületet hagy, amit még egyszer át kell törölni, mielőtt beül az ember. Ezzel szemben a CL az első soron kb 30-40 perc alatt elérte a fényképezéskori állapotát, matt száradás, teljesen beszívta, gyári állapothoz sokkal közelebbi az eredmény. Az ilyen teszteket szeretem, mikor ugyan azon a bőrön, két termék, ugyan annyi idő/hőmérséklet, így lehet látni élesen a különbségeket. Sokáig elégedett voltam az AG bőr termékekkel, most sem szólnám le őket, mert tényleg jól használhatóak, szép eredményt lehet elérni, de a CL más kategória, természetesen árban is, de nem számítottam ekkora különbségre, főleg hogy az AG-vel is elégedett voltam.
Persze az alapos belső takarítás nem maradhatott el
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
-
FeRRaR1
őstag
válasz Vincsaba #27662 üzenetére
Próbáld ki, nekem az XC-n a hosszabbik lapát ugrált, de lehet hogy azért mert nagyon nagy, vagy mert meredekebb az üveg, ki tudja... S80-on nem ugrál, igaz nem is Bosch van rajta.
Formaster
A korábbi felvitel kb egy próba volt, nem voltam maximálisan alapos. TRIX + IPA + ecetes tisztító leszedte, legalább is az ugrálás megszűnt.
Mostani felvitelnél kapott Valet pro citrus + jart, trixet, ipát, car pro erasert
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Összedobtam egy videót nektek mosás témában.
-Igen tudom hogy remeg a kép, azzal dogoztam ami kéznél volt (telefon)
-Igen tudom hogy nem egy Nolan remekmű
-Első videó és vágás
-Nem egyszerű filmezni kocsi mosás közben+Azért remélem hasznára válik pár embernek
+Próbáltam megtenni ami tőlem telik, hogy minden momentumnak legalább egy része meg legyen örökítveBe kellene szereznem egy kamerát + állványt + stabilizátort a kézi felvételekhez. Részletesebb leírást csinálni, kifejteni pár dolgot bővebben, de egyenlőre nincsenek ilyen terveim, meglátjuk mit hoz a holnap.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Safranek #27670 üzenetére
Kézi kamerás horror, de happy end-el
i-sti
Száraz volt, csak a felniket csináltam meg, mind a négyet természetesen.
Ahogy a kolléga is írta, Autoglym szivacs, maradt még régről, de nekem sokkal jobban működik mint a sárga amit adtak hozzá. A TRIX + magasnyomás leszedte a fékpor nagy részét, meg ez a hátsó volt, az elsőn kétszer ennyi szokott lenni.Őszintén megmondom, hogy élveztem csinálni a videót, de így is több energiát öltem bele mint terveztem. Lehet csinálok egy kibővített verziót, felhasználva a tapasztalatokat, de nem a közel jövőben.
Kényelmesebb az AG szivacs, illetve jobb vele dolgozni, de ha nem lett volna itthon elfekvőbe nem vettem volna valószínűleg.
szabi325
7 deci forró víz + 2 deci valetpro + 50ml ipa + 50ml jar. Ez a waxolás előtti titkos kombóm. Szóval főként a duplázott mennyiség és az 50ml jar segített rá.
Peti78
Egy liter kikeverthez szoktam tenni 1 deci valetprot + 1 deci white satint + fél üveg rim shieldet. Amennyiben időm engedi megcsinálom a leírást, de most hétvégén meg jövő hét elején be vagyok havazva rendesen...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
-
FeRRaR1
őstag
Köszönöm
Igen, mindig lekenem, Wolf black out pont most fogyott el, így Wolf Trim Coat lett rákenve, de csak a videó utáni napon. Már kb 2 éve a dobozomban állt, végre eljött az ő ideje, rohadt sokat rákentem, és még így sem lett annyira fekete mint a black out után.
Szóval csak azért használtam, mert nem volt más. Jobban bele gondolva AG még volt egy kevés, de azt csak motortérbe fújkálom.
Úgy hogy új vizekre szeretnék evezni, mert még úgy érzem nem találtam meg az igazit. [link] & [link] & [link] ezt a hármat tettem figyelőre, egy DLUX-ot is kipróbálnék de még nem szántam rá magam hogy annyit kicsengessek érte.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz pincer01 #27721 üzenetére
Felni típusától függ, szerintem sok küllős felnihez erősen ajánlott, sokkal könnyebbé teszi a tisztítást, és olyan helyekre is elérsz ahová egyébként nem. Viszont pl ha csak 5 szimpla küllő van egymástól távol, akkor nem szükséges, de nekem mindegyik sok dupla küllős, kefe nélkül kb egy örökké valóság lenne elérni azt amit a kefével 5 perc.
-
FeRRaR1
őstag
válasz ACAB95 #27749 üzenetére
Be kell csiszolni vizesen 3-4 lépésben, ez függ a mattulás mértékétől is, majd pasztával tisztára polírozni. Esetleg egy UV álló réteget rákenni, pl Fusso wax.
Ehhez ki kell szedni, vagy komolyan körbe maszkolni. Nem két perces munka, esetleg kérdezz rá itt a fórumon ki vállal ilyet a környéketeken, lehet jobban jársz.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
-
FeRRaR1
őstag
válasz geleati #28215 üzenetére
Ez így is van, szebb lesz tőle a kocsi, csak nem sokáig. Egy EGP még segíthet rajta, de úgy is max 2-3 hónap, kivéve ha garázsban tartott hétvégi gép ami nem megy esőbe, úgy valamennyivel tovább. Sokkal jobb szerek vannak már, egy fusso is nagyságrendekkel szebb eredményt ad.
-
FeRRaR1
őstag
Szeretnék kicsit fejleszteni a szárazolásomon, és pont szembe jött egy olcsó levegő fújó, lehet ezt használni az első lökhárító réseihez, kerék csavarokhoz, meg úgy a víz nagyjának leveretéséhez, vagy mindenképp 5x drágább langyos szűrt levegőt tudó csodagép kell?
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Formaster #28268 üzenetére
Of korsz
Nekem erről elfelejtettek szólniAmennyiben engem kérdezne valaki a valóság alapjáról...
Pont így néz ki egy lejárató kamu cikk, ami minden valóságot nélkülöz, gyerekes felindulásból született, és még egy videó vagy képi bizonyítékra sem tellett...Én vettem a fáradságot, és többször is megörökítettem, képekkel és videókkal is.
-
FeRRaR1
őstag
Gyerekek egyszerű, szívó benzin Volvo-t kell venni, se rozsda se koksz se olaj fogyás, se kopogós műanyag beltér és előítéletek sincsenek...
-
FeRRaR1
őstag
válasz Laca1212 #28343 üzenetére
S60 - XC60 - V60 vonalon indulnék, esetleg belenyalva az S80 és V70 kínálatba, amelyik jobban megfelel / tetszik, lényeg hogy Volvo motorral legyen, ne PSA/Ford. Ha nem pályázol vagy országutazol minimum havi 2 alkalommal 50 vagy több kilométert akkor szívóbenzinest. Szívóból a 2.4i játszik ez van 140 és 170 lovasba, vagy 2.4T / T5 ez mind a három ugyan az csak más teljesítménnyel az utolsó kettő turbós, a T5 mint egy sport autó úgy megy 3000-es fordulat felett. Amennyiben dízel akkor 2.4D vagy D5. Bár jobban belegondolva ennyire fiatal már nem nagyon lesz szívó. Azt leszámítva áll amit írtam, mindenképpen 5 hengeres Volvo motorral vedd.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Peti78 #28345 üzenetére
Amennyiben korai verzió, akkor limitálva van a nyomaték egyes és kettes fokozatban, hogy ne csessze szét a váltót. Szoftveresen orvosolható a korábbi verzióknál is
Nálam a V70 T5 tartja a sebesség rekordot, 245 Németbe és még ment is volna, fullon pakolva. A V8-al még nem jártam arra, de 240 olyan könnyed volt neki, hogy az bámulatos, szerelőm azt mondta ha kiiktatja a 250-es limitet, meglehet szerinte a 270-280 neki
Volvo topikba folytassuk ha van még kedvetek
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz MPowerPH #28360 üzenetére
Én papír nyuszi voltam, mielőtt vettem az S80 V8-at néztem Audi RS, BMW M, Merc AMG, de ami nagyon tetszett az az előző 6-os V8 vagy M6. Nem is lett volna árban különbség nagyon, de amiket olvastam tulajoktól... Csapágyas, hengerfal repedéses, kenési rendszer hibás, SMG váltó 30-40e km és kuka, stb... így Volvo lett, amit nagyon nem bántam meg, de egyszer majd kipróbálok egyet tuti, meg a szívó V8 M3 is tetszetős, viszont az újabbak nem tetszenek egyáltalán
Formaster
Ismerősöknek is gyorsan fogyott a sport contact 5, állítólag a hatos már sokkal jobb. Meg ott is változtattak egyszer a keveréken, hogy tartósabb legyen, cserébe romlott más paramétere. Nekem egyenlőre nagyon bevált a michelin pilot sport 4, tavaly decemberben vettem.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Szerintem kezdj valamelyik gyors waxal. Carpro reload, Sonax xtreme, Wolf quckie... Majd ha elfogyott, kevésnek érzed, léphetsz feljebb egy soft99 fusso dark-ra, de azzal ne kezdj semmiképp, kicsit szokjad hogyan kell vissza törölni, sajátítsd el a technikákat, szépen lépésenként, később majd mehet valami komolyabb.
-
FeRRaR1
őstag
Vettem 10 új terméket, Chemical guys, Meguiars, Soft99 főként.
Ma kipróbáltam a Chemical Guys - New Look Trim Gel-t
Ennyire jó eredményt ilyen egyszerűen még nem értem el a szélvédő alatti fakult eső elvezetőn. Simán ver mindent amit eddig próbáltam: AG Vinyl Rubber, Wolf Black out, Trim coat, Silk milk, CarPro perl meg pár amit már el is felejtettem.
Nem sok oldalú, viszont ahova való, ott hatalmasat gurít. Külső műanyagok és gumik, de milyen jó hogy csak ezekre jó, de ide tényleg jó. Nem úgy mint a többi termék aminek nagy része mindenhova mehet, de csak középszerű eredményt kapsz, pepecselős ,rengeteg réteg, lemossa pár eső vagy mosás, magától beszívja és vissza fakul stb...
Méz állagú átlátszó anyag, a teljesen kifakult műanyagot vissza hozta az életbe egy réteggel Ilyet még nem láttam, max hőlégfúvótól. Két vékony réteg, viszonylag hamar szárad, nem ragad, nem olajos, teljesen gyári új és száraz lesz a felület 5 percen belül, a felesleget nagyon könnyű vissza törölni, viszont az állaga miatt felkenni nem annyira egyszerű mint a vizes termékeket. Nagyon imponáló amit eddig nyújtott, kíváncsi vagyok meddig bírja majd, de az olvasottak alapján arra sem lesz panasz. Plusz pont hogy kb nem látszik hogy fogyott belőle.
Csak egy hasonló terméket kell találnom bentre illetve a kéder gumikra, és ha tartós lesz akkor én megérkeztem oda ahol mindig is lenni szerettem volna, ez felett már csak a DLUX van talán... (meg nyilván pár horror árú halandóknak elérhetetlen termék)
-
FeRRaR1
őstag
A véleményeteket szeretném kikérni.
Felni téma, kis frissítésnek
Szóval felni felújításra készülök, gumivásárlással egybe kötve. Fater is nem rég csináltatta meg, metál közép sötét szürkében.
Az S80 hyper chrome színe nagyon tetszik, de nincs napi használatban, így mindig tiszta. Viszont az XC mosás után már 2-3 nappal fékporos. Szépen mutatna rajta is, de nem sokáig. Full fekete is felmerült, de tényleg nem tudok dönteni.
Az új merci felnik is nagyon tetszenek. Viszont arra is hajlok, hogy nem kéne a gyári kinézetet megváltoztatni. Ami biztos hogy ezüst és fekete meg ami közötte van jöhet szóba, mivel az egész kocsi fekete, a tükör + lámpa + kilépő ezüst, szép egyszerű, ezt nem is akarnám megbontani. Bármi javaslat, észrevétel?
-
FeRRaR1
őstag
-
FeRRaR1
őstag
válasz focvis #30815 üzenetére
Most csak laikusként hangosan gondolkozom, de szerintem egy ilyen kezelés után festeni is kellene, hogy ne jöjjön elő újra. 2-3 év hosszú idő, pár téli sós latyakos kör és ott lenne megint csak nagyobba ahol előjött.
Savas jellege miatt gondolom a meglévő védelmet is gyengítené.
Azt gondolom, hogy vagy rendesen leszeded a kereket és festéssel, előkészítéssel aminek lehet ez az első lépése / vagy sehogy.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Szép lett, és a világért sem akarok bele okoskodni, de így nem sokat tudtunk meg magáról a termékről. Amennyiben felét lefújod, felét nem és úgy levereted a felnit, akkor látszana a különbség. Mindegy, a lényeg hogy szép lett, nekem is tervben van hogy lekapom őket, és kívül, belül le waxolom, gumi ápolom, közepet cserélem, bakokat is vettem, de most még elég hideg van hozzá
[link] wolfot is lehet kapni sokkal olcsóbban, próbáltad már azt is, vagy csak a fenti karchert?
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz nandow #30853 üzenetére
Ez függ a kocsi állapotától, milyen gyakran mosod, mennyire koszos, milyen volt az időjárás stb... Viszont az soha nem árt ha fellazítod a koszt egy előmosóval. Kisebb az esély mikrokarcokra, megkönnyíti a mosás fázist, fellazítja a bogár tetemeket is könnyebben érsz el tisztább eredményt. Mióta kipróbáltam, azóta előmosóval kezdem mindig a mosást. (Hazudok mert először guminyomást ellenőrzök / fújok ha kell )
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz ruzsabazsa #30855 üzenetére
Nem kötelező, csak ajánlott, amennyiben ápolod a szélvédőt, műanyagokat, fényezést, gumit, felnit... az mindent leszedne teljesen. Egy helyen van ennek csak értelme, waxolás vagy ápolás előtt, amikor mindent leszedős teljes zsírtalanítást csinálsz. Egyébként minél kíméletesebb annál jobb mindennek, persze tisztítson is megfelelően, de azon belül.
-
FeRRaR1
őstag
válasz FeRRaR1 #30895 üzenetére
A szemfülesek észre vehetik, hogy a videó elején a koszos felnis kép, és az utána induló tényleges videó között kicseréltem a kerék közepet
Egyébként elég koszos volt az autó & felni. Használtam elég sokat, illetve nem is volt mosva a hideg és csapadék miatt. De tegnap végre megvolt az idei év első mosása, csak a tiszta autóról már nincs képem mert besötétedett mire végeztem.
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz focvis #30900 üzenetére
Nagyon elégedett vagyok vele, a száraz és vizes tapadás eszméletlen, csendesebb is mint az előző pirelli szett, de kopást nem tudok mondani nagyon, mert csak hétvégi kocsi, ritkán fut havi 3-5 alkalommal. Egy éve vettem a szettet kb újszerű, de nem is ment sokat, olyan 2000 km van benne igaz nem csiga tempóban
Rengeteget olvastam utána hogy Sport Contact 6 vagy PS4 legyen, nem bántam meg. Nem sokkal, de minden téren veri a contit. Plusz ha több sportosság kell, már kijött a PS4 S. Amit nem kérdeztél, pedig az egyik legfontosabb, sokkal magabiztosabb tőle az autó. Az első kormány mozdulatnál éreztem, hogy ez valami nagyon jó, sokkal jobban kommunikál veled, és úgy érzed hogy amit az előző szettel épp hogy bevettél 50-el, itt gond nélkül megvan 80-al. És ezt kb tudja is, néha úgy érzem túl magabiztossá tesz kanyarba és féktávon.
Újra ezt választanám, gondolkodás nélkül. A pirellik nem jöttek be, a Contik nem voltak rosszak, csak az SC5 még úgy kopott mint ha muszáj lett volna, amikor frissítették, akkor jobb lett a kopása, de romlott a zaj/komfort/tapadás. Állítólag a 6 már jobb minden téren, de nem vezettem még.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz focvis #30902 üzenetére
Szerintem minden téren előrelépés lenne, egy sokkal újabb fejlesztésű gumi. Felhasználói értékelései és a teszt eredmények is sokkal jobbak, plusz fél évtized nagy idő fejleszteni. Tudom hogy lehetnek csalós tesztek, de ha az összes teszt és felhasználó is ezt mondja, plusz aláírom én is hogy TOP gumi, úgy már jelent valamit. Pláne hogy nekem semmi hasznom nem származik belőle.
-
FeRRaR1
őstag
válasz MPowerPH #30910 üzenetére
UK-ban valami nem kapható? Olyan nem nagyon van. Hogy a konkrét esetről beszéljek, igen is kapható, sőt én voltam a raktárukban, és festették is az egyik sérült ülésemet. Ott vettem személyesen az ápoló és tisztító termékeiket, illetve van angol webshopjuk. Végig mutattak rengeteg dolgot, terméket és praktikát, nagyon rendesek voltak, és a végén munkát is ajánlottak
Kár hogy messze vannak, egyébként lehet ki is próbáltam volna magam.Gumi teszt téren igen, sajnos kerüli egymást a PS4 és a SP6. Egyetlen egyet láttam, de meg nem találom az istenért sem, videó volt, és a csávó egymás után cserélgette a 4-as BMW-jén a két említett gumit. A PS4-et hozta ki győztesen, de nem volt benne biztos, annyira közel voltak egymáshoz. Az SS nagyon régi, ahhoz képest jó, a pálya gumik mindig is jobban kopnak. Most már van helyette PS4 S. De egyik gumival sem lő mellé az ember a csúcs ligában szerintem. Csak nagyon jó és nagyon nagyon jó van.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz focvis #30916 üzenetére
Hankook, volt egy nagyon idegesítő reklámjuk, ráadásul futam közben, teljes képernyőn. Már meg nem mondom melyik kategóriában, de annyira idegesített hogy így lemaradtam egy előzésről és megfogadtam soha az életben nem fogok hankookot venni, se reklámozni senkinek. Rohadjanak meg, pénzt költöttek a reklámra, de szerintem sokaknál az ellenkezőjét érték el mint amit akartak. Ez 10+ éve volt, azóta sem. Ez már így marad, mindenkinek kell valami baromság. Úgy hogy felejtsd el! PS4
BMW001
Szívesen, a mild tisztítót vedd, de ha nem koszos, akkor legtöbbször elég csak ápolni. Persze vásárláskor egyszer mindig lepucolom az adott autót.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Kleroo #30925 üzenetére
Elhiszem hogy jó, nem is állítottam az ellenkezőjét, csak 10+ éve megfogadtam, és akkora gyökér vagyok hogy csak azért is tartom magam hozzá. Nekem is a hétvégi élmény gépre ment a PS4.
A napi használatban lévőre (255/50R19 107V SUV) én is Falken Azenis FK510-et vettem, mert nagyon jó, kb egy az egyben hozza, Michelinnél kicsit jobb a Continál kicsit rosszabb ebben a méretben, de azok 60%-al drágábbak nála... A korábbiak nagyon rosszak voltak, de egy gumis ismerős ajánlotta, egy másik pedig mondta hogy úgy tudja a Conti gyártja őket.
Ami fent volt Nokian, az vízen a hátulját, szárazon az elejét tolta el, nem is kellett hozzá nagy tempó, utáltam. A csere kerekeken Pirellik voltak (felnit is újíttattam a gumikhoz) nem estem hasra tőle, de határozottan jobb volt, magabiztosabb lett a kocsi kicsit, de az új FK510-ektől, te atya úr isten, nem is gondoltam hogy egy 2,2 tonnás SUV ilyen kanyar tempóra valaha képes lehet. Sokkal de se sokkal magabiztosabb, kb vizesen tapad úgy mint a Nokian szárazon... Eszméletlen jó gumi, bagóért.
-
FeRRaR1
őstag
válasz bump3r111 #30941 üzenetére
Ez a 12 hónap egy optimum. Lehet hogy valaki a garázsban tartja, nem viszi ki esőben, és vigyáz rá mint a hímes tojásra. A másik meg szabad ég alatt parkol, esetleg valami ragadós fa alá áll, ázik, fagy, sós latyak, madár piszok stb...
Én 6 havonta kenem fel, így biztos nem lesz gond. De most a téli időszakban waxos samponnal mosom így is úgy is, nyáron nem.
Viszont az általánosságban elmondható, hogy 1-2 rossz mosás, vagy csak egy erősen lúgos sampon, és lent is van a wax. Szóval az óvatos PH semleges mosás segít a legtöbbet az élettartamán, meg a minél jobb előkészítés felvitel előtt.
A napi verdát én is fújtam már le gyors waxal, de a waxos sampon jobban működik valamiért.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz focvis #30944 üzenetére
"Meguvájörs" nagyon rövid, akár el is hagyható az U. "Megvájörsz" Itt az elején 2x is mondja
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
-
FeRRaR1
őstag
válasz focvis #30944 üzenetére
Egyet értek Kleroo válaszával. Sokszor egy gumis hallott valamit, és akkor az úgy marad. Ha XY márka rossz volt 5 éve, akkor az ma is rossz neki. Régen volt rossz tapasztalata Hankookkal, lehet azért mondta, nekem pont a Pirellik nem jöttek be soha, volt 3 is nálam huzamosabb időre. Az ismerősöm azt vett az XC90-jére, nem szereti. El hiszem hogy a Trofeo R a legjobb a McLaren P1 alá pályán időt menni, de attól még nem leszek boldogabb a tapasztalatommal. Persze nem minden gumis ilyen, de nagy részük igen. Nekem van Kaposvári ismerősöm, akit érdekel a téma, magának is cserélgeti, próbálgatja, azt is tudta, hogy egy adott szérián belül, pl SC5 mikor változtattak a keveréken, pedig a nevéből nem derült ki ugye, mert az maradt ami volt. És hoppá, máris nem úgy szerepelne a teszteken ugyan az a nevű gumi mint korábban. Nekem is Ő ajánlotta a korábban említett Falken FK510-et. Tudja hogy korábban hulladék volt, de az 510 nagyon nem az. Viszont a legtöbbnek, itt Angliában is ha megemlítem hogy falken = kuka, és eddig látnak. Vegyek Michelint / Contit. Érdekes és nagyon nem egyszerű téma ez is, minél mélyebbre túrsz, annál összetettebb, de ami biztos hogy a PS4-ben nem csalódnál.
Meg persze a szokásos, ha az van neki raktáron akkor az a jó, meg a többi mekkmester duma.
Bull Boss
Nem, mert egyébként is nedvesíted. Nekem is van kárpit tisztító gépem, alapból nem kell elő nedvesítenem semmit. Viszont ha van egy makacs folt, ami ott marad akkor lehet a második kör előtt rá menni szappanos / jaros, vagy direkt kárpitra való tisztítószerrel. Esetleg szivaccsal, fogkefével megdolgozni, és mégegyszer átmenni az egészen. Hozzá teszem hogy nem volt nagyon koszos kocsim sose. Egyszer told át az egészen, majd ahol maradt folt, ott dolgozd meg valami házi praktikával, aztán mehet még egyszer az egész. Illetve a legvégén jó alaposan 2-3 alkalommal szívjad ki a vizet. Minél többet, amennyit bír a gép, és akkor már ne is fújjad ugye. Bónusz ötlet, én szoktam Lenor goldot tenni a vízbe, így illatos is lesz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs