Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Batman2

    őstag

    válasz ::Trunks:: #8125 üzenetére

    Szevasz

    Igen, gittet értettem a késtapasz alatt, amivel mauálisan, a nagyobb egyenetlenségeket kezeljük.

    Szombaton voltam egy autófesték boltban.
    Elég borsos árakat mondtak ! :(
    Festék (klasszikus fehérre keverve) 11E Ft/l edzővel együtt (asszem) és szórógitt sajna ugyanennyi ! :Y

    Viszont azt mondta a fickó, hogy szórógittelni csak a javított részeket kell, ahol csak átfújom a régi festét, ott nem kell.
    Akkor viszont csak kevés szórógitt kell.

    Kérdés, a szórógitt a festék megfelelő tapadásához kell, enélkül nem lehet festeni,
    vagy csak plusz, biztonsági réteg, illetve a kisebb egyenetlneségek elfedésére kell ? :U

    A legtöbb helyen csak a régi festett réteget kell átfányeznem, csak kisebb részeken van javítás, ahol fémig csiszol állapotból kell feléípetni a rendszert.
    Melyik részre mit és mennyit kell minimum ? :F

    Más:
    A csiszolás során feltárul a járgány eredeti felület fedő rendszere.
    3 réteget tudtam megkülönböztetni.
    - a festékréteg (igen vékony, ezüst)
    - alatta egy középkék, pasztell színű réteg
    - és lagalul egy sárgás, krémszín jellegű réteg

    A sárgás lenne egy alapozó, a kék pedig a szórógitt ? :F

    (az ajtók belső oldalán a festék csak lehellet vékony, éppen hogy színt ad a felületnek, kicsit már át üt alóla a kék réteg)

    Üdv.

    Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

Új hozzászólás Aktív témák