- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Házimozi belépő szinten
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vezetékes FEJhallgatók
- Idén mutatkozhat be a MediaTek és az NVIDIA PC-s rendszerchipje
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Újabb előzetesen a GreedFall II: The Dying World
gp Az új rész korai kiadása a nyáron érkezik PC-re, a teljes változat PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re is befut majd.
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
demars
addikt
Sziasztok!
Polírozó gépet szeretnék venni. Mit javasoltok? Illetve mire kell figyelni, ha magam szeretném elvégezni..?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz MunezXBK #16620 üzenetére
Legyen 20.000 ft. És alap műveletek érdekelnének... Milyen anyagot kell használni, milyen sorrendben. Egy megbízható netes leírás, oldal is jó lenne, ahol nem írnak nagy baromságokat.
KöszönömAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz agent_k #16623 üzenetére
Köszi szépen!
Egy picit átvágtam magamat és titeket is... Valójában nem polírozni szeretném az autót, hanem "wax" felhordását szeretném polírozó géppel!!
Olvasgattam picit... félre értettem az egészet első körben! Ettől függetlenül tehát az ápolók felhordására ajánlott egy olcsóbb gép vagy tök felesleges?
Bocsánat, de tényleg össze kevertem a két dolgot!
A polírozást nem vállalnám be, biztos, hogy megtanulható... de nem a kocsin szeretnék gyakorolni...
Az egyik küszöbnél a lakk sérült, kisebb foltokban levált. Ezt szeretném javíttatni, néhány kisebb karccal együtt! Utána esetleg szóba kerülhet egy teljes políroztatás!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz agent_k #16646 üzenetére
Olvastam róla.. Írták, hogy hő légfúvóval le kell melegíteni a burát, utána pucolás, majd vissza ragasztás
Elég macerás, meg ugye nem mindegy, hogy mivel ragasztja az ember...
Ennek se állnék neki itthon... .Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Autoglym cuccokat hol veszitek? Nemrég ajánlották itt (runner125) az alfaarome.hu oldalt. Valóban jók az árak más boltokéhoz képest.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Amit ezen kívül szeretnék még javíttatni: néhány kavics felverődés a motorháztetőn és az első sárvédőkön ( ezek aprók, de ha jól látom fémig lepattant a festék), hátsó lökhárítón van enyhe nyomódás és ott sérült, húzott a festés, bal első küszöbnél "letaposták" a festéket, de fémig!!!, erre javítás után szeretnék egy védő műanyagot, vagy fóliát! A kilincseknél a belső résznél vannak hajszál karcok... szerintem köröm nyomok !!! ezt sosem értettem, hogy lehet ???
Ezeket egy fényező szakember tudja orvosolni ugye? Nem szeretném ezer helyre cipelni a gépet...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz tigomigocika #16751 üzenetére
Azért nem olyan egyszerű egy komplett festés....
Szerintem keress egy szakembert!!! A topikot is látogatja több kiváló mester... várj a véleményükre!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz tigomigocika #16757 üzenetére
Véleményem szerint nem a színen van a hangsúly... Mindent elő kell alaposan készíteni a festéshez...
Különféle elemek leszedése, csiszolás, rozsda eltávolítása, kittelés, maszkolás, alapozás, festés ( több lépcsőben...?? ), lakkozás ( szintén több lépcsőben..? )
Ismerni kell az anyagokat, a száradási időket, megfelelő hely kell ( ne fújjon rá a szél port, bogarakat stb...), megfelelő eszközök ( csiszoló, csiszológép, pisztoly, stb...)Néhány oldalt elolvastam én is, gondolván egy kis lakk sérülést és néhány karcot majd kijavítok... Most ott tartok, hogy amint lesz 1 szabad hetem viszem fényezőhöz a járgányt...
Viszont, ha nem számít semmi, csak az, hogy "festhess" akkor majd ajánlanak néhány megfelelő anyagot és már neki is állhatsz...
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Öcsém fújatott tavaly néhány elemt a peugeot partnerén... akkor azt mondták, hogy egy elem 40k ( nem számlás munka volt)
Másik öcsém két küszöböt csináltatott egy másik szakinál ( gyönyörű munkát végeztek) 15k volt! (I swift volt)
Ha nem jó ismerőssel csináltatod, szerintem nem áll meg egy elem 25k-ból, feltéve, ha minőségi munkát vár el az ember nem csak azt, hogy tűnjön el a rozsda és csillogjon pár hónapig...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz agent_k #16763 üzenetére
+1
(#16765) h1mpi : Természetesen a szakitól függ leginkább! Ő tudja mit lehet kihozni az adott elemből... Ehhez választ megfelelő módszert és anyagot! Egy elem telibe fújása nem ugyan az, mint mikor ki kell javítani kisebb sérülést és az elemet egybe fényezni (polírozni).
F astrámon kellene már tank beöntő nyílást javítani ( ehhez van javító készlet). Lakatos kivágja a régit, behegeszti az újat, leköszörüli amennyire lehet és mehet a fényezőhöz.
Úgy meg tudják fújni, hogy fel sem tűnik ( persze a varratokat szépen el kell dolgozni )[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
demars
addikt
válasz bitpork #17034 üzenetére
Bizony... A tehetősek a leg fukarabbak... Talán emiatt van nekik
Viszont azzal nincs semmi gond szerintem, ha valaki próbál alkudni picit... Persze a a megbeszélt összeget "illik" kifizetni!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
-
demars
addikt
válasz #00809728 #18362 üzenetére
Wax előtt ugye elég jól le kell mosni a kocsit... Mivel érdemes rámenni? Kézi autómosó elég gyengusz... Nincs itthon kimondottan erre a célra való szerem!
Van kétoldalas szivacsom ( egyik fele picit keményebb anyagból van), de nem akarom nagyon összekaristolni...
Van olyan cucc ami bevált és leszedi a bogarakat stb...?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Formaster #18367 üzenetére
Még nem láttam, hogy kell gyurmát használni... Ha haza érek nézek videót YT-on...
Tavasszal megy fényezőhöz a kocsi, addig valamit rá akarok "kenni", hogy megnyugodjon a lelkem...
Ha minden jól megy kap majd egy teljes polírt is és utána waxot, vagy viaszt... ezt még megbeszélem velük akkor!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz MunezXBK #18393 üzenetére
Öcsémék a szervízben használnak valami zöld színű löttyöt üveg tisztításra... Az nagyon jó cucc! Mindent leszed és ragyogó, foltmentes felületet hagy maga után...
Azt hiszem hozatok is vele...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz focvis #18416 üzenetére
Amit linkeltél műanyag cucc... Arról írták is, hogy elég gyengusz... Olyat kell keresni ami fém, az ér is valamit!
Runner: Nagyon szép lett ez a hondád is... (persze ezt tőled már megszoktuk )
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz focvis #18445 üzenetére
Most ezen agyaltam... Ez tud szinte mindent, kérdés, hogy mire elég...?
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz #00809728 #18455 üzenetére
Mi ilyet szoktunk kölcsönözni... Igaz a lakáshoz (szőnyegek, ágy kárpit), de a kocsihoz is jó. Bár utána sokat kell száradnia amit kitisztítottunk vele...
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz #00809728 #18475 üzenetére
Én sem sokallom az alapos tisztítást.. De mifelénk nincs aki ilyennel foglalkozna...
Hmmm.. Lehet bele kellene vágnom...?
Amúgy 3000 huf egy napra ez a puzzi, sztem simán megéri. Még bőven marad idő a kocsira is...Dodi: ez gondolom bagós kocsi.. eléggé undorító...
[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz runner 125 #19349 üzenetére
Mennyivel olcsóbban?? 4-5k??
Árat nem írnak ahol vetted, de ezek szerint horror áron adják...[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
1500 ft egy motormosás a suzukinál, ha váltót is mosatok azt hiszem 2500
Műszaki előtt oda szoktam vinni. Megemelik, van spéci anyaguk rá. Mindent lehoz!
Ha otthon mosom, kompresszorral szoktam a vegyszert felvinni (piros tartály van hozzá)! Utána simán a kis kärcherrel lenyomom. Vegyszernek brigéciolt szoktam használni!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz runner 125 #19354 üzenetére
Jah.. Már látom, benéztem 500 helyett 5000 nek olvastam...
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz -cobra- #19378 üzenetére
Ha gumi alkatrészre megy, gyorsan le kell öblíteni!
Igaz én még nem tapasztaltam olyat, hogy megmart volna valamit...
Alaposan le kell öblíteni mindent!
Amúgy ezek a motor mosók nem bántják a gumit?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Májusban viszem majd motor és váltó mosásra suzuki szalonba, műszakira megy. Ha addig lesz jó idő lemosom én magam...
Amúgy a felső részt, műanyag, gumi részeket csak vízzel és szivaccsal szoktam. A blokk alsó részére és a váltót szoktam brigéciollal lenyomni.
De mindig bennem a félsz, hogy a tartó bakokat megkezdi. Ezért öblögetem sokáig.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz runner 125 #19400 üzenetére
+1
Pont írni akartam neki, ha ezt a hsz-t runner meglátja...
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz runner 125 #19406 üzenetére
+1
Teherautó vásárlásnál ugyan így gondolkodott haverom.. Azt nézte meg, ami piszkos... Mert az tuti, hogy dolgozott és jó!!
És igaz, hogy ez Mo-n sajnos így megy... Mindenki minnél több pénzt akar a szemetéért!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz j.bravo #19533 üzenetére
Újra fényezés! Nyár végén vittem az astrát festőhöz. Ugyan ilyen lakk sérülés volt rajta. Azt mondta jó csak akkor lesz ha telibe fújja... Géptető, sárvédő ívek, tank nyílás körüli rész (kirohadt, így cserés lett), küszöböknél pici rész lett fújva és lakkozva. 40 k volt az egész.
Szombaton volt öcsém esküvője, pénteken emiatt elvittem a hondát takaríttatni! 5 k volt a külső belső, de rohadt jól megcsinálták! Főleg a belseje volt érdekes, ilyen sáros időben nem tudtam nekiállni! Most nagyon jó illat van bent...
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Nem étolajat írtam! Benzin lehet megkezdi a festést... Az étolaj talán nem annyira agresszív...
De mint írták fentebb van kátrány eltávolító cucc is, szerintem azok se bántják a festést!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz choco01 #21255 üzenetére
Ma mostam le a mocit, előtte fújtam rá bogároldót. "Megmarta" a fejidomnál a fekete matt műanyagot. K.va ronda lett. Mivel kezeljem?
Direkt árnyékban csináltam és 5 percet vártam vele, utána slagoltam.
Képet nem enged feltölteni a ph, de az összes ráspriccelt cucc nyoma meglátszik.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Formaster #21296 üzenetére
Olcsó prevent cuccot. Narancssárga lötyi, spriccelős flaskában. Már többször használtam eddig nem volt ilyen gondom vele. Ma is vártam amíg árnyékos lett az udvar, de sajnos ez lett. Holnap majd dobok fel képet!
Néztem az AG termékeit, van egy bumper nevű gél. Az jó lehet nekem?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Formaster #21302 üzenetére
Most sikerült picit géphez jutnom. Valamiért mobilról nem enged képet feltölteni.
Tehát ezt csinálta néhány perc után:Vettem itt a közelben egy géles külső belső műanyag ápolót (Zenit), teljesen eltűntette szerencsére. Át is kentem vele minden műanyag elemet, nagyon jó lett.
Remélem nem fog vissza színeződni!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Formaster #21404 üzenetére
Persze átkenem ismét. Csak az bosszant, hogy már vagy negyedjére használtam és eddig ilyen nem volt.
Jól látod, ez nem lakkozott, fényes műanyag. Valószínű ezért is tudta kikezdeni.
A jövőben figyelek jobban, ritka ronda lett!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs