- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
- Computex 2024: asgardi ASUS ROG UPS játékosoknak
- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- Autós kamerák
- OLED TV topic
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen asztali médialejátszót?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen alaplapot vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali notebookos kérdések órája
Hirdetés
-
Egyedi megoldást kínál majd a CMF első készüléke
ma Az első előzetesben látott, csavarszerű képződmény a Nothing Lock, amivel különféle kiegészítőket lehet majd a készülékre applikálni.
-
Saját műsort kap a Metaphor: ReFantazio
gp A Summer Game Fest után egy rövid show keretén belül tudhatunk meg újabb részleteket a játékról.
-
Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
ph A cég "lopakodó" alaplapokkal is kompatibilis, Signature sorozatú újdonságát szemügyre véve hirtelen azt sem tudjuk, hogy merre van az eleje és a hátulja.
-
PROHARDVER!
Blue Mobile
Aktív témák
-
dptrsk
addikt
válasz temp123456 #4502 üzenetére
15MB jár pár hónapon keresztül(talán 6 hónapig jár).
Ha elhasználod adott hónapban, akkor megszűnik a net.
Ha rárendelsz valami más csomagot, akkor ha jól tudom elveszik a 15MB. -
dptrsk
addikt
Ha eredetileg Telekomosak voltak a készülékek, akkor azért nem megy Blue-s kártyával...
Amikor egy telefon bekerül a Telekom raktárába, akkor IMEI alapján letiltják a Blue hálózatról, emiatt hiába függetleníted, a hálózatra jelentkezéskor pirosat kap Blue SIM esetén, mert le van tiltva az IMEI. -
dptrsk
addikt
válasz customer114 #5027 üzenetére
-
dptrsk
addikt
Az teljesen normális.
Feltehetőleg be van kapcsolva a hívásátirányítás arra az esetre, ha foglalt vagy.
Így mikor hívást indítasz, a feltételes átirányítás aktiválódik.
Pl. Hívásértesítő SMS szolgáltatás is átirányítással működik.Utána várni kell, s ki kell csengjen, ha a másik fél elérhető.
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
A Telekom IMEI alapján tiltja a Blue hálózatáról Telekom márka által eladott telefonokat.
Feltehetőleg, ha több más ország szolgáltatói SIMjével megy, akkor ez a készülék vagy függetlenített(nem hivatalosan) vagy alapból nem volt rajta hálózati zár.
A fenti 2 esetben, ha a Telekomnak kifizetsz 15.000 forintot függetlenítésre, akkor lekerül a blue tiltólistáról is.
Ha függetlenített(hivatalosan), akkor a hivatalos papírokkal bizonyítva a Telekom leveszi a blue hálózatáról az IMEI tiltást arra a telefonra. -
dptrsk
addikt
válasz Tybor66 #5388 üzenetére
Telekomnál is rendesen működnek a netplusz csomagok.
A maratonoknál pedig le van írva, hogy mi a működésük, netplusz mellé lettek kitalálva, napinet mellett feltehetőleg az alacson prioritás miatt terhelődik be a napidíj(ugyanis a maraton érvényessége a kártya lejárta). -
-
dptrsk
addikt
válasz Ludovicus #5419 üzenetére
A telekom a háttérrendszert adja, ő csak közvetve kezeli a blue-s adatokat.
Egy T-Pontos nem lát rá egy Blue-s SIMre.
Márkaváltásnál ezért kell felhívnia a központban valakit, hogy tegye át adott számot a blues adatbázisból a telekomosba.A német telekomnál se tudsz magyar telekomos ügyet intézni, pedig a háttérben összefutnak a szálak.
-
dptrsk
addikt
Lévén van saját irodája Budapesten a Bluenak, így nem fogja T-Pont megcsinálni.
T-Pont is felhív egy háttércsoportot, akik Bluetól átemelnek havidíjasra vagy Dominoba, ha ezt kéred, de ugye ebben az esetben Telekom szolgáltatást igényelsz, azért tud segíteni.
Azért budget szolgáltató a Blue, mert minimalizálta a személyes ügyintézést, e-mailben szerintem tudod kérni a megszüntetést.(Hasonlattal élve: A zöldségestől kéred a sertés karajt a piacon)
A T-Pontnak semmi köze a Blue-s SIMekhez.Azzal mondjuk tisztában lehetne, hogy a Blue a Telekom hálózatát használja...
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
válasz #08205312 #5798 üzenetére
Nem, írjon e-mailt.
Ahogy a számhordozást, szerintem ezt is lehet e-mailben/telefonon intézni a Bluenál.Továbbá a számhordozás is opció, ahogy írták.
És nem utolsó sorban azért budget szolgáltató, nem pedig nagy mammut, mert vannak nehezebben intézhető dolgok, de cserében jóval olcsóbb.
Másrészt a Lidl üzletekben előbb kéne segítséget kapnia, mint egy T-Pontban, mivel ahogy írtam a T-Pontnak az égvilágon semmi köze a Bluehoz. Teljesen más HRL-en üzemelnek a Telekomos és a Blues SIMek.
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
válasz jozsi968 #5905 üzenetére
Nem minden a percdíj...
Ha 19 forintért a fél lakásban nincs térerő, akkor nem sokra megy vele. 22 forintért legalább lesz térerő az egész lakásban, s bármikor elérhető lesz.
Sajnos a Telenor lefedettsége elég pontszerű... Budapesten a fent leírt eset előfordul több helyen is...
-
dptrsk
addikt
válasz prozodus #6009 üzenetére
Amikor a bluemobilt választottad remélhetőleg tudtad, hogy egy alacsony költségvetésű szolgáltatót választasz, ami előnyökkel és hátrányokkal jár:
néhány hátrány:
-4G később lett használható
-nanoSIM késve elérhető
-1 ügyfélszolgálati pont/fenntartási költség minimális
De ez nem is baj, mivel cserében olcsóbb/praktikusabb szolgáltatásokat kapsz.
Illetve ehhez hozzá tartozik, hogy ha valami ügyintézni valód van, nem lesz minden utcában egy ügyfélszolgálat, ahol intézni tudod az ügyeidet.Semmi nem tart vissza, hogy amikor itthon vagy beballagj egy hivatalos T-Pontba, s átváltsd Domino szolgáltatásra a Blue-s SIMet, s akkor feltehetőleg idén nem is kell adatot egyeztetned, illetve a későbbiekben egy kiterjedt ügyfélszolgálati bázishoz tudsz fordulni.
Egy
(alacsony költségvetésű)szolgáltatót szerinted hol érdekel, hogy te külföldön vagy? Mi köze van hozzá? Te tartod fenn kényelemből a kártyát, nem te teszel szívességet a BlueMobilnak, hogy náluk van a kártyád...
Az állam szabott egy határidőt, s hogy személyes azonosítás kell. Ha szigorúan vesszük a BlueMobilnak elég lenne annyit mondania, hogy innentől 30 napod van a Bp.-i irodában megjelenni, ha nem vége a SIM érvényességének. De nyilván nem akar ügyfeleket veszteni.Emlékeim szerint a BlueMobil nem reklámozta sosem azt, hogy ügyintézés bárhol, bármikor.
Feltehetőleg lesz egy 30 napos ügyintézési idő, amikor adatokat tudsz egyeztetni.
Honnan tudod, hogy nem egy online azonosítási felületen dolgoznak, hogy ne legyen leterhelt a személyes üfsz? Nem biztos, hogy olyan egyszerű kiépíteni a kapcsolatot az állami adatbázissal, emelett ugye hülyebiztosra is kell csinálni, hogyha Nagy Ádám Ferenc lehagyja a második nevét, akkor ne érvénytelen azonosítást dobjon vissza, hanem írja ki mi a baj.
(OFF: bár ugye mivel a blue egy alacsony költségvetésű szolgáltató, lehet, hogy csak érvénytelen üzenet lesz, s az ügyfél találja ki, a Telekomnál pedig lesz rendes hibaüzenet. )Egyébként külföldre visszatérve, német alditalk pl. 4G-t mostanság enged, a bluenál előbb volt 4G, mint itt, illetve átirányítás sincs az alacsonyköltségvetés miatt. Online bankkártyás feltöltésről nem is beszélve... (ha nincs német számlád marad a kinti aldiban vehető feltöltő bon vásárlás...) Őket sem érdekli, hogy nem kint élsz...)
Neked a Bluenál külföldön 3 kattintás és fel van töltve a kártya, akár külföldi bankkártyával is.
Tehát szerintem a Blue elég jól meg van támogatva plusz szolgáltatások terén, az alacsony költségvetés mellett[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
válasz bakbéka #6036 üzenetére
Szerintem kitöltöd az adategyeztető lapot, amit a Lidl-ös alkalmazott ellenőriz, majd a bolt továbbítja a központba, ahol az állami rendszerrel is összevetik, s Neked arra a számra megy ki az SMS, hogy sikeres/sikertelen adategyeztetés. Esetleg nem SMS, hanem postai levél.
-
dptrsk
addikt
A hivatalos(nem partner) T-pontos ügyintéző felkészültségétől függ.
20perc-2 óra között bármi lehet.
A blue egyenleget le kell beszélni, mert elveszik.
Azonnal kapsz egy dominos SIMet, s pár perc alatt aktiválják a központban.Ha a Telekomos kollega nincs képben, akkor ragaszkodj, hozzá, hogy lehet ilyet, s nézzen utána/telefonáljon, ne hagyd magad lerázni!
-
dptrsk
addikt
Tavaly októberben még nem engedte fel az ALDItalk SIMemet a 4G hálózatra...
Rokonom új telefonját Karácsonykor még nem, csak 2017 elején engedte fel.
Ebből én azt a követeztetést vontam le, hogy itthon hamarabb voltak a Blue-sok 4G-n, mint kint az ALDItalkosok.
Kinti Telekom már akkor LTE-s csomagokat hirdetett, amikor 4 éve kaptam az ALDIs kártyát.
E-Plus bont nem próbáltam(nem kint élek), de az adlitalk.de-n nem lehet kártyával, csak bankszámlával fizetni, így maradt a szívesség kérés, hogy kint vegyenek nekem egy bon-t mielőtt lejár a kártya, amit a kint élő ismerősök ALDIban vettek. (nem jártak utána, hogy kint, esetleg eplus bonnal is megy-e, mivel a sajátjukat számláról töltik).
Hirtelen találtam egy feltöltő oldalt, ahol 2 EUR az e-plus feltöltés kényelmi díja.Kint lehet, hogy nincs rá igény, de én, ha kint élnék és feltöltős kártyám lenne, akkor sem szívesen adnám meg a bankszámlámat, hogy bármikor feltölthető legyen.
A hozzászólás lényege az akart lenni, hogy külföldi budget szolgáltatóknál is hiányos/késleltetett a szolgáltatási paletta.
-
dptrsk
addikt
válasz misishow #6798 üzenetére
Amikor kaptad a cserekészüléket az Apple lezárta Telekom HU SIMekre, azonban a Telekom nem vitte fel a Blue tiltó rendszerébe az új készülék adatait.
Gondolom azért is látod eredetileg török régiósnak a készüléket, mivel egy refurbished darab. Az ilyen készülékek nem futnak keresztül a készletbevételezésen, így szerintem emiatt nem kerül blue tiltólistára.
Aktív témák
- Hozzászólás előtt olvasd el a Téma Összefoglalót a topik elején!
- Tilos a függetlenítés!
- HP Pavilion 27-ca2006nb - ÚJ - 27" All-IN-ONE PC - i5-13400T, 16GB, 1TB SSD, QHD 2k, 350nit
- Dell Optiplex 7070 SFF:Kis tervező/gamer PC:i7 9700, 32GB RAM, 512GB SSD,Quadro P1000,4xmDP+HDMI,Win
- Dell Latitude 7400 - i5 8365u/8GB/256GB Nvme SSD/Windows 11
- Sigma 23mm f/1.4 DC DN (C) Sony E objektív
- Delta 3400RPM 113CFM Ventilátor 12cm / 500+ Raktáron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs