- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Házimozi belépő szinten
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- Gaming notebook topik
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Két OLED kijelzőt is bevet a GPD DUO
ph A készülő notebook biztosan úgynevezett AI PC lesz, de nem tudni, hogy milyen platform kerül bele.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #71450 üzenetére
írhattam volna a levegő oxigéntartalmát is, millió olyan dolog van, amibe egy fórum bejegyzésben bele lehet kötni és tényleg nem is értek hozzá, de ez az általános iskola - fizikai lehetetlenség túl arcos...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #71454 üzenetére
Kár, hogy nincs köztük semmi összefüggés semmilyen körülmények között és semmi más nem is számít. Ezért van az, hogy egy 400 lóerős kaminon 4x olyan gyors, mint egy 100 lóerős motorkerékpár mindig! Aki mást mond az nem tud olvasni, szorozni és még a fizikához sem ért.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #71455 üzenetére
340XD 340 LE 4,6-ot mond a BMW, de az fizikai képtelenség!
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #71459 üzenetére
Taníts mester!
Akkor is az van hogy nem a nyomaték számít hanem a teljesítmény.
335d 580Nm / 286 Le 0-100: 5,9
M3: 400 Nm / 420 Le 0-100: 4,6
A dizelnek hiába sokkal nagyobb a nyomatéka, lassabban éri el a százat.
340XD 340 LE 4,6A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #71462 üzenetére
Igen, örülnék neki!
Mi van a fizikai lehetetlenséggel?A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
chess001
aktív tag
válasz ArthurShelby #71466 üzenetére
Csak akkor lehetne utána tényleg az mondani, ha száguldozni akarsz, akkor fáradj el a versenypályára és ha akkor is valaki közúton szabálytalan, akkor lehetne szigorítani a büntin (kocsielvétel, komoly pénzbünti, stb.)
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #71462 üzenetére
G20 M340xDrive: 700Nm / 340 Le 0-100 : 4,6
G20 M340i: 500Nm / 374 Le 0-100 : 4,6
De valamiért azt gondolom, nem is akarod felfogni, hogy miről beszélünk...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Shadowbull #71455 üzenetére
En nem gyari dizelrol beszéltem....
335D 420Le. 0-100 4,4 ugyan akkora teljesítménnyel gyorsabb 0-100-on 100-200 9,6s ott is jelentősen gyorsabb... 402M-en is...
Na akkor ilyenkor mi van? Ugyan akkor teljesítménnyel ugyan akkora súllyal a 335D 420Le vs M3 420Le - t romma szarra gyalaz... Nem jön ki az egyszerűen, hogy csak a teljesitmeny számít akkor bassza meg ugyan akkor teljesítménnyel ugyan ugy kellene mennie de sokkal jobban megy... Ahogy az enyem is elmegy. Továbbra is mondom ott a másik M4 cabrio 431le vel lassabb a 100-200-a 200-250-e is ahol a teljesitmeny szamit nem megy vegsebessegre se megy annyit se az M3 se az M4 cabrio... Akkor, hogy van ez magyarázd el, hogy a könnyebb ugyan olyan erős M3 miért lassabb. Meg az M4 cabrio is miert lassabb? És a katalógus adatokat hagyjuk a valos dragy-s merest bármikor tudok prezentálni meg valós GPS / dragy-s vegsebessegeket.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz H.Ezredes #71469 üzenetére
Masik rész aki ért az autókhoz nem a 0-100-ban méri az auto teljesítményét hanem a 100-200/ 200-250 / 200-300-ban mivel ott látszik a valos teljesítmény 0-100 csak azon múlik milyen hajtasod van mennyire tapad meg 100-200-on lehet valós gyorsulast merni nem véletlen, hogy ott látszik leginkább minden adat szóval engedjük el a 0-100-at mert a gurulobol 100-200 / 200-250 mutatja meg hogy mit megy az auto ERŐBŐL.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
brumi1024
veterán
válasz chess001 #71468 üzenetére
Minden tempóról gyorsabb az M340i. 0-200 az a közel 3 másodperc elég durva különbség.
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #71471 üzenetére
És 387 LE, ha 390 le/800 Nm-re lenne chippelve a 340D szerinted az nem lenne gyorsabb még azzal a plusz 100 kg-val? Holnap kérdezz meg egy pilótát!
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz brumi1024 #71473 üzenetére
Éppenhogy, nem minden tempóban, de alapvetően egy gyengébb csúcsteljesítményű és nehezebb autóról beszélünk.
Pont hétköznapban a kataktere jobb a dízelnek a nagy nyomaték miatt-erről volt szó egész eddig, 60-100, 80-120 pont gyorsabb. Majd forgalomban számold, hogy mennyi 0-100 és 0-200-at mész és mennyi 60-100-at!
Én abbahagytam...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Shadowbull #71472 üzenetére
Ha nagyon optimisták vagyunk akkor is 'csak' 430Le egyszerűen fizikailag nem jön ki több power a turbóból. És itta turbó limitál. Ezt azért neked csak nem kell magyarázni. Egyszerűen 420-430Le jön ki de inkább a 420 ami a valóság...Ezt maga a turbós is elmondta aki készítette a turbót aki írta az autót is az adatok alapján azt mondja a dragy-s időket összevetve súllyal együtt is az jön ki.
De nézd meg 3-as mindegyik 35D 35i M3 a 35D ráadásul E91 ami nehezebb is mégis az a leggyorsabb és ott vannak dragy-s időmérések is. Nálam könnyebb egy E91 35D ugyan olyan teljesítménnyel megyünk de amivel jobb időt megy az az,hogy nem 5-ös hanem 3-as és könnyebb...
Azonos teljesítményen M3 vs 35D vs 35i elmegy minden az M3-nak
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
brumi1024
veterán
válasz chess001 #71475 üzenetére
Az in-gear gyorsulás teljesen irreleváns a ZF-nél, senki nem fogja 5-ben tartogatni, ha gyorsabb ha simán gázra lépsz. Vezettem elég sokat 40d-t, egyetlen másodpercig nem gondoltam, hogy saját részről ne az M440i legyen. Ugyanazt a linket nézzük? 80-120-on 3.1 a dízel, 2.8 a benzines, 60-100 2.4 vs 2.3, 40-140-en 1.5 másodpercet ver a benzines a dízelre, 80-180-on konkrétan kettőt.
Az, hogy nehezebb, gyengébb: ez van, a technológiának vannak hátrányai, szelektíven ne tekintsünk már el tőlük.
A tuningot ne keverjük bele, pláne ne egy oldalról, teljesen beteg amit az amerikaiak művelnek a B58-cal.
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz brumi1024 #71477 üzenetére
Én egyáltalán nem vagyok dízelpárti, de az, ahogy megindulnak a nyomaték miatt, az érezhetően-mérhetően jobb, mint a benzines kollégáknál. Nekem sem volt sosem dízel autóm, meg valószínűleg nem is lesz már.
Dízel szerintem utazóautónak jobb választás, a nyomatéka miatt, tök rugalmas alacsony fordulaton és kevesebbet fogyaszt.
Ha az élmény is bejön a képbe a benzines sokkal hangulatosabb, ha turbó is van rajta, akkor a nyomaték is megérkezik és tolj is rendesen.
Viccből beraktam a Telsa M3P-t az M3 xTouring ellen, eléggé hasonlók papíron, de amúgy alig van bennük közös.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
kardkovacsi
senior tag
Hát sorry srácok, hogy behoztam ide ezt a flamet. Szándékosan nem válaszoltam senkinek, gondolván, hogy lecseng Még ha úgy is gondoltam, hogy lenne értelme válaszolni. Kár ezen vitázni, főleg úgy, hogy eléggé elbeszélünk egymás mellett.
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #71479 üzenetére
Én csak tapasztalatból írtam, hogy milyen jól mennek a dízelek, de így a számok alapján tényleg annyira nem jön vissza, mint érzés alapján... Mondjuk nem a csúcsteljesítményüket hajszoltam, hanem normálisan közlekedve érződött meg nagyon a rugalmasságuk.
Fordítva, az új 1.5 150LE TSI-k is olyanok, mintha erősek lennének, de aztán meg nem mennek sehova...
Szerintem egy 318d nem egy közúti akadály, plusz nagyon könnyen lehet segíteni, hogy még dinamikusabb legyen.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
kisselandras
senior tag
Üdvözlet urak!
Lenne egy roppant kérdésem.
E46 318i 2000 modell touring modellnél hol találom a
Külső hőmérséklet érzékelőt? Esetleg egy rajz hol keressem vagy videó róla?Piros pont a vevőnek is jár egy sikeres üzlet után !!írd oda a hirdetésedbe posta on off !!kösz :) Tel:szám az adatlapomon ha sürgős !
-
Chris0321
addikt
válasz kisselandras #71481 üzenetére
Hello.
Ha jól tudom a bal oldalon kell lennie a az első dobbetét aljában. -
Chris0321
addikt
válasz kisselandras #71483 üzenetére
Az autó bal oldala előtt alánézel, a ködfénynél akkor ott kell lennie.
-
őstag
sziasztok!
van egy jókis e39 535i-m, 1998-as
kezd összeállni műszakilag és esztétikailag is, hogy egy csinos hobbiautó legyen
szeretnék rá venni jóminőségű felnit
sajnos a bbs ami gyári minőség lenne egyrészt 6-700 euro/db, másrészt nem is nagyon lehet megvenni, a bbs honlapja csak 19 col méretben hozza én viszont 17-es kereket szeretnék a gépre.
Tudtok esetleg olyan márkát, ami megbízható, jó minőséget gyárt és elérhető itthon is valahol, akár rendelésre?
használt m5 17-es bbs-t találtam egy magyar cégnél, de nem lelkesedem túlságosan 700 ezer ft ot adni egy 20 éves használt, felujított felniszettértolyan 500k-t rászánnék ha tényleg jót tudok venni (gumi nélkül)
cryptot minden termékemért elfogadom
-
vedini
őstag
válasz chess001 #71480 üzenetére
Egyebkent anno, en is csak a loerot neztem, minel nagyobb annal jobb alapon, aztan nyilvan rajottem, gyorsulasba megannyi dolog beleszamit, tomeg, legellenallas, valto stb.
diesel vs benzin, nekem valahogy nagyon bejon a nyomatek miatti hatbaveres dieselnel250-260 korul minden benzines elverzik, eleg sokat palyazok, es nem csak arrol van szo birja-e e a penztarca, hanem egy benzines nem fog lepten nyomon kiallni tankolni, idobe nem fog jobban kijonni
egyeduli szivfajdalmam az alacsony fordulat tartomany, 0-100 bitang jo, aztan 100-200-ig 'elfogy' az auto
le vs le:
ezt azert sokszor elmondjak, es becsapos a loerovel, nyomatekkal leirni egy autot, ez a ket szam alig mond valamit, hiszen ez a csucs teljesitmenyre utal
a fentebbieken leirtakan kivul, a teljesitmeny gorbe szamit, az az alatti terulet, valtasi tartomanyokban milyen a gorbe jellegeworkworkwork...
-
chess001
aktív tag
válasz LuckyL #71485 üzenetére
Nézz be Facebookos csoportokba, nagyon szép felniket lehet találni bőven ilyen ár alatt. Szerintem a 3 részes BBS se sokkal drágábban szokott menni. A 3-as széria felnijei is felmennek rá szerintem egy átalakítóval.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #71491 üzenetére
Én a töltésre gondoltam, mert ugye az volt, hogy a dízel is jól megy és sokkal kevesebbet kell vele megállni tankolni. Elektromosnál meg ez hatványozottan igaz.
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz elbandi2 #71493 üzenetére
Az ET szám sem stimmel, úgyhogy kovácsműhely is kéne a logikád alapján, de azért írtam, hogy átalakítóval:
https://bpracing.hu/id/04608-BMW-E39-nyomtavszelesito-talakito-72-6-ra-20mm--csavarokkal-parA világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #71494 üzenetére
Mégha bírná is, akkor is pár kör után pár óra pihenő kellene a töltés miatt, de azt se lenne hol...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
tasiadam
veterán
üdv
E39 25DaLehet, hogy én gondolom túl, de: a hétvégén mentem 300km-t, a fedélzeti comp szerint az átlagfogyasztás érkezéskor 7.8l/100km volt. Ez az M3 elejétől a végéig, olyan 140-150 között.
Mivel volt szerszám és végül ioncserélt víz meg akarat, ki lett mosva a vastagon redvás intercooler és hűtőblokk. Nem láttam át rajta, mosás után már jó is lett. Valami okos ráragasztotta a hűtőradiátorra a bal alsó csövet... mindegy. összeraktuk, G11-el feltöltöttük.
Hazafele jövet, BP-re beréve, éjaszak, majdnem üres pályán lett a 130-as átlaggal 6.8l/100km.A 140-150 tempóhoz képest az a 130 okozta ezt a fogyasztáscsökkenést (65l-en állt az óra, beérve 50 alatt kicsivel), vagy a hűtőblokknak ekkora hatása lenne rá? Az autó persze nem olyan dög lusta, mint volt melegen, odafele menet meg volt, hogy előzésnél 130ról gyorsítva felpörgött a viszko is.
[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
kardkovacsi
senior tag
Kis story.
Ugye van a 330e-m. Elkezdett vacakolni az akkumulátora, így 4x% környékén szépen eldobta a max edrive-ot, fél egy perc után gyengül az autó, mintha nem lenne benne áram és paff indította is a benzin motort. Ezután persze látja, hogy van benne töltés majd leállítja és kezdi újra. Egyszer pedig a garázsba tolatás közben megállt az autó mint a szög és csillió drive train error. Kikapcs, bekapcs és simán begurult. Feltölt, újra megy. Azóta se volt.
Felhívtam a BMW-t mert az akkumulátor garanciás, ajánlottak egy diagnosztikát.Biztos cella hibás lesz.
Ok bevittem. Szerintük a váltó baja van, akkumulátor ok. ISTA-ban tényleg volt váltó hiba, ami egyszerre jött egy high voltage problémával együtt. Kaptam is ajánlatot, hogy akkor 6M-ért !!!! kicserélik nekem a ZF váltót az autóban. Mondom nagyszerű
Persze az autó megy csak 4x% körül produkálja a hibát, de pl. amikor hoztam haza simán lemerült az akkumulátor 10%-ra no problem. Igaz állt előtte fél napot a szervizben.
Mivel napi használatban van reggel megint eljátszotta az egész procedúrát amikor jöttem haza az iskolából ahová reggelente a lányom viszem. Na mondom, ránézek ISTA-val megint. Tádámmm ott a hibás cella modul error.
Akkor a legjobb, érdemes elolvasni az utolsó Service Instruction részt. A hiba nem törölhető, de ha nem áll fenn akkor nem fog megjelenni újra. Tehát nincs is.
A legközelebbi szerviz tőlem annyira van, hogy 70%-ra merül az akkumulátor és persze semmilyen hibát nem fog az autó magáról mondani.
Arról ne is beszéljünk, ha az autó érzékeli, hogy egy cella hibás, mi a pékért nem tiltja le teljesen. Végleg és szól a usernek, hogy hahó baj van az akkumulátorral, tessék bemenni a szervizbe. Ehylett fogja, feltölti és minden ok.A váltó hibáról meg annyit, valószínűleg épp akkor ment át az egyik modul zárlatosba amikor tolattam be, lekapta váltóról a nagyfeszültséget amitől a váltó hibát érzékelt és letiltott.
Egyelőre ennyi, most próbálom újra indítani a folyamatot, hogy akkor egyrészt kiderüljön melyik modul a rossz az ötből illetve egyáltalán valaki foglalkozzon vele, mert nem szívesen fizetgetném a semmire a 31e forintos diagnosztikák darabját amikor garanciális problémáról van szó.
-
ArthurShelby
addikt
válasz LuckyL #71485 üzenetére
Ilyen áron szerintem van 2 részes bbs felni, meg az 17es (nem 19), a bmw-nél style 42, míg a bbs-nél rs740 néven fut.
A style 65 elég fasza (nekem az a kedvencem, 17-es párti vagyok, de emiatt váltanék 18-ra ) , de annak nagyon elszálltak az árai (az 6-700fele van).
Nekem style 32 van
Szerintem maradj a gyári vonalon (bbs is volt gyáriba), nekem a rondell-lek nem jönnek be, de ez ízlés kérdése.
Amire figyelj (de már itt fölmerült), hogy ugyanaz a típusú felni, pl style32, volt e46-ra, meg e39-re is, de más az ET és más az agyméret is (az e39 ilyen szempontból kivétel). Az ET számból fogod látni, hogy jó-e neked (ET20, esetleg 24)A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Chrys_
addikt
válasz kardkovacsi #71498 üzenetére
Vajon látták a szervizben is a cellahibát? Szerintem igen, de jobb, ha te fizetsz, mint a BMW.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen