- Gaming notebook topik
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Száguldozáshoz való az új GeForce driver
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Fehér zakót öltenek a Super Flower platinás Leadex VII Pro tápjai
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- 3D nyomtatás
- MSI Thin: gamer notebook két változatban
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Milyen RAM-ot vegyek?
Hirdetés
-
Ilyen lesz az Astor: Blade of the Monolith
gp A C2 Game Studio nemrég átnevezett játéka a tervek szerint a hónap végén debütál.
-
Megkérték az Apple beszállítóját, hogy ne használjon annyi áramot
it A Foxconn is azon cégek között van, amelyet megkértek Vietnámban, hogy jelentősen csökkentse az áramfogyasztását.
-
Sokkolóan drága az idei csúcs TCL tévé
ph A 114 hüvelykes képátlóval bíró 4K Mini LED QLED tévé árából egy egész korrekt autót lehet venni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz gygabor88 #4262 üzenetére
Tényleg, köszi! Nem is a listaba, hanem az uj-ba kellett volna beolvasnom, meg strcpy-zni aztán onnan meg a lista=uj és akkor elvileg az elejére fűződik.
átírtam az adott részt így:
uj->ker=(char*) malloc((strlen(tempk)+1)*sizeof(char));
lista->ker=(char*) malloc((strlen(tempk)+1)*sizeof(char));
strcpy(uj->ker,tempk);
uj->ker[strlen(tempk)+1]='\0';
uj->a=(char*) malloc((strlen(tempa)+1)*sizeof(char));
lista->a=(char*) malloc((strlen(tempk)+1)*sizeof(char));
strcpy(uj->a,tempa);
stb
.
.és akkor a végére mindig be kéne szúrni a \0-t így?:
uj->ker[strlen(tempk)+1]='\0';Ha jól tudom azért kell NULL-lal hívni, mert akkor az lesz a vége és így tudom bejárni, hogy a nullpointer a kilépési feltétel.
(ja amúgy ugyanúgy lefagy)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen