- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen videókártyát?
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Dell notebook topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
Hirdetés
-
Retró játékgépet csinál egy applikáció az Apple TV-ből
ph Sokak számára teheti vonzóvá az Apple TV-t, hogy lehet rajta Commodore 64, NES vagy PlayStation 1 játékokat futtatni.
-
Ismét mozgásban a Kingmakers
gp Továbbra is izgatottan várjuk a játékot, amelyben a középkorba utazunk modern fegyverekkel.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
bpx
őstag
válasz hruodnand #3090 üzenetére
ez szerintem a CodeBlocks vagy a fordító sara
elvileg a CodeBlocks-ban is van disassembler, az mit mutat?én VS2010-el néztem debug közben:
int u1[N] = { 0 };
002813F9 mov dword ptr [ebp-48h],0
00281400 xor eax,eax
00281402 mov dword ptr [ebp-44h],eax
00281405 mov dword ptr [ebp-40h],eax
00281408 mov dword ptr [ebp-3Ch],eax
0028140B mov dword ptr [ebp-38h],eax
0028140E mov dword ptr [ebp-34h],eax
00281411 mov dword ptr [ebp-30h],eax
int u3[N] = { 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0};
00281414 mov dword ptr [ebp-6Ch],0
0028141B mov dword ptr [ebp-68h],0
00281422 mov dword ptr [ebp-64h],0
00281429 mov dword ptr [ebp-60h],0
00281430 mov dword ptr [ebp-5Ch],0
00281437 mov dword ptr [ebp-58h],0
0028143E mov dword ptr [ebp-54h],0[ Szerkesztve ]
-
kispx
addikt
válasz hruodnand #3095 üzenetére
Nos, debuggoltam egy kicsit a Code :: Block alatt és ugyanaz a hiba mint neked. Egy pár említésre méltó érdekesség:
1) ha a tömbdeklaráció után egy printffel kiíratom az u3 tömb egyik elemét, akkor a deklarálásnál mindkét tömböt normálisan kinullázza.
2) ugyanúgy kinullázza az u3 tömböt, ha az u1 tömb egyik elemét íratom ki
3) a szokásos memset(u1, 0, N); memset(u3, 0, N) kezdőértékadásnál is a deklarációnál kinullázza a tömböket.[ Szerkesztve ]
-
ArchElf
addikt
válasz hruodnand #3099 üzenetére
Ha tényleg az optimalizáció vágta ki, akkor a fordítónak kutya kötelessége minél gyorsabb és rövidebb kód gyártása (ha úgy állítottad be) - a nem kívánt kódrészeket meg ugye a fordító nyugodtan "kioptimalizálhatja" a kódból...
Próbáld meg úgy fordítani, hogy a kódban kezdesz is valamit a tömbök adataival...AE
Csinálok egy adag popcornt, és leülök fórumozni --- Ízlések és pofonok - kinek miből jutott --- Az igazi beköpőlégy [http://is.gd/cJvlC2]
-
-
Jester01
veterán
válasz hruodnand #3117 üzenetére
Eddig is "jó" volt, még mindig nem láttam olyan kódot ami rosszul működött volna.
Mostantól viszont minden egyes írás/olvasás a memóriába megy, akár optimalizálsz akár nem (megkötötted a fordító kezét). Ez jelen helyzetben gondolom nem probléma, de azért ezt ne tanuld meg. Azt viszont tanuld meg, mit csinál a volatile, hátha megkérdezik miért tetted oda
Jester
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen