Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Spizzi

    tag

    Igazából nem tudom mi lenne jó a sorozatnak... Ha a realitások talaján maradunk és elfogadjuk (mert el kell), hogy ugyanúgy szezonálisan kapjuk a tartalmakat, semmirevaló, ellenben drága mikrotranzakciókat próbálnak ránktukmálni legalább tehetnék egy leheletnyit árnyaltabban. Az MWII-vel átestek a ló túloldalára teljesen és úgy gondolom ez a MWIII lehet ténylegesen az az epizód ami innentől meghatározza a Call of Duty-t és az Activision gondolkodását. A BlackCell BP példának okáért egy mikrotranzakción belüli mikrotranzakció, amolyan... prémium verzióban, holott maga a BP és annak megvásárlása is az, mert nem kötelező szezonbérletről beszélünk mint a WoW esetében. Vagy ott vannak azok a P2W típusú bundle-ök, amikben pénzért tudsz olyan előnyöket venni amit a játékban lehetetlen megszerezni, mint pl.: amikor minden DMZ meccsett egy adott fizetős operátorral indítasz aki rendelkezik egy UAV-al, holott ingyenes operátorral (sőt a "nem prémium" de fizetős operátorral is) nem tudsz minden meccset automatikusan UAV-al kezdeni csak ha sikeren kimenekültél az előző körből és tudtál UAV-ot lootolni, de akkor is csak 1x esélyed van mert a killstreak nem stackelhető.

    Illúziója senkinek ne legyen, hogy a szezonális rendszer megváltozik, viszont úgy gondolom lehetne azt is jól csinálni de sajnos már most vannak arra utaló jelek, hogy ezt a mikrotranzakciós, P2W vonalat nem hogy elfelejtik, hanem még erősebb lesz mint előtte.

    Hogy lehetne jól csinálni:

    Az MW2019-ben minden szezonnak volt egy témája ami szervesen kapcsolódott az alapjátékhoz. Gondoljunk pl. a Season 2-re, aminek is az előzetesében Ghost Verdanskba látogatott és a Price-nak leadott jelentésében felhívta a figyelmet arra, hogy valami gond van ott mert mindenki lő mindenkire válogatás nélkül....és ki is jött a Verdansk Battle Royale. Ez mind olyan húzás ami generálja a hype-ot, némi lore-al tölti fel az egyébként repetitív de legalább izgalmas gameplay-t és ez a kis plusz kellene ahhoz, hogy egy élvezhető, az érdeklődést hosszútávon fenttartó játék legyen. Ezzel szemben vegyük pl. a MWII Season 4 előzetesét ami egy ilyen képregényszerű puffogtatás volt random operátorokkal, nulla köze van az alapjátékhoz.

    Fontos lenne az is, hogy a szezonális tartalmakat valami keretbe foglalja, legyen egy egységes témája ami mindenki számára könnyen érthető de mégis mélyítse a játékot. Persze amellett, hogy maga a kontent mennyisége is megfelelő legyen, tehát ne ez a teljesen átlátszó dripfeeding legyen mint a jelenlegi epizódnál. Az egész MWII-ről lejön, hogy egy szándékosan megvágott játék, hogy az MWIII-t legyen mivel feltölteni. Nem véletlen, hogy a ACT-BLIZ pénzügyi jelentései szerint az MWII az eddigi legdrágább COD mégha te ezt játékosként nem is érzékeled. Ennek az oka az, hogy a szokásos 70% körüli meló helyett tényleg megcsináltak egy úgy mondjuk...120%-ot, de ezt is elba..ltázták mert nem egybe kaptunk egy remekművet, hanem 60% MWII és 60% MWIII, tehát összeségében még szegényesebb mint a korábbi 70%... Ne vicceljünk már, a Vanguard majd 2x ennyi pályával és fegyverrel jött ki mint az MWII.

    Gyanakvásra okot adó jelek:

    Nos mint említettem azért bőven van arra is esély, hogy ezt a mikrotranzakció orientált modellt még pofátlanabb módon fogjuk az arcunkba kapni. Ennek talán legékesebb példája, hogy a perkek, ami alapvetően a játékban egy fizikailag non-ekzisztens dolog most hirtelen sisakká, kesztyűvé, mellvértté válik, ami akár tökéletes táptalaja lehet esetlegesen egy olyan rendszernek ahol valós pénzért tudsz olyan ruházatot venni ami a sima, ingyen vagy BP-ben szerzetthez képest valami + bufferrel van ellátva. Persze nem akarok még konteózni de bőven benne van ez is a pakliban.

    Magával a core gameplay-el kapcsolatban egyszerűen már nem tudok elvárásokat támasztani, részről-részre állítanak benne valamit ami miatt egyre lejjebb süllyed az egész játékélmény. Tudom itt a fórumon is sokan ellene vannak de én szívesen látnám a slide cancel visszatérését. Ha már az SBMM marad (márpedig marad) legalább egy ennyi kis kapaszkodónk legyen amivel feltudunk állítani saját magunk számára egy skillgap faktort. Csal az SBMM, szivat a játék ahol tud ez nyílvánvaló de a movement volt, vagyis pontosabban annak hatékony megtanulása az MW2019-ben az egyetlen amivel kitudtad játszani a rendszert. Akármilyen szop*ágon voltál pillanatnyilag ha mátrix szerűen kitudtál térni még azon golyók elől is ami a mellkasodra irányultak csak a rendszer úgy dönt, hogy mégis a fejedre regisztrálná a találatot, ha egyáltalán el sem talál, akkor azzal nem tud mit kezdeni még ez a démoni szoftver sem.

    Ami viszont kizárólag a Sledgehammer felelőssége és kétlem, hogy a kiadónak bármi beleszólása lenne az a grafika. Mint az összefoglalóban is írtam vannak iparági szivárogtatók akik szerint vizuálisan a játék inkább az MW2019-re hajaz ellenben ezzel a mesterséges, steril megvilágítással szemben ami az MWII-t jellemzi. Vannak olyan pletykák is, hogy visszatér ez a háború tépázta art design a patyolat márványkövek helyett. A leakelt képeken amin Scrapyard látható ezt talán el is hiszem, mivel valóban a bevilágítás és vizualitás sokkal inkább az MW2019-re hasonlít.

    Nem tudom miért de bízok a Sledge-ben. A Vanguard egyáltalán nem lett volna rossz játék ha az Acti nem áldozza be az Infinity Ward javára. Ötletes volt, voltak benne új és izgalmas dolgok. Hátha most tudják bizonyítani, hogy többek mint aminek látszanak mert szerintem azok, csak nem sok esélyt kaptak eddig, amolyan feláldozhatók szerepbe kerültek. Viszont a Modern Warfare név nem olyan amit el lehet csak úgy vesztegetni, remélem nem egy újabb szárnypróbálgatás ismét és megkapták a szükséges erőforrásokat a játék érdemi elkészítéséhez.

  • Spizzi

    tag

    válasz BandiHUN #8 üzenetére

    A perk-ruhák vizuális megvalósítása számomra is kérdéses, ha tippelnem kellene a kevesebb melóval járó utat választják, tehát az opcionálisan cserélhető ruházat nem látható.

    Bár ennek az egész rendszernek a logikus kivitelezése úgy nézne ki, hogy a multiplayer-be való első belépéskor egy egyedi karaktert generálunk mint egy RPG játékban, de a karakterek testének mérete mindenkinél ugyanaz, hogy minden ruha jó legyen mindenkire (Pl.: GTA Online).

    Ez utóbbi azért nem valószínű mert sokan vesznek úgy operátorokat, hogy konkrétan szeretik az adott karaktert, gondolok itt a Ghost, Price, Farah stb. szereplőkre. Velük nem lehetne megoldani a látható ruházatot viszont ha a story karakterek kimaradnak a multiplayer shop-ból akkor saját magukat lövik lábon, ennyire nem hülyék.

    Ez az egész akkor lenne a legjobb, ha egy adott ruhadarabot különböző méretű karakterekre is megcsinálnak, és az egyébként story szereplők vagy színészek vagy más egyéb celebritások által játszott hősökre egyformán passzol minden kiegészítő. Ez már olyan mértékű munkát követel meg, de nem csak most a production fázisban hanem a játék teljes élettartama alatt a szezonváltásoknál amit az Acti biztosan nem vállal be szerintem, nem arról híresek, hogy sok munka/sok pénz hanem inkább minimális munka/maximális pénz.

    [ Szerkesztve ]

  • Spizzi

    tag

    válasz bager13 #12 üzenetére

    Nekem a véleményem erről annyi, hogy nyílván az lenne az optimális ha ennyi sem lenne ezekből de már akkor szerencsések vagyunk ha legalább több sem lesz. Nem tartom magam egy tipik birka konszumer vásárlónak, de igenis bass*a a csőröm, hogy meg van a BP állandóan de még így sem tartozom azok közé akiknek minden kontent jár hiába szinte csak ezzel játszom mert még ahhoz, hogy elérjem a "maximálisan prémium játékos" titulust még ezeken felül elkellene verjek 45-60 naponta még 30 eurót ehhez a címhez. És igen, ez amolyan emberi gyarlóság, majd kérek miatta megváltást...de addig is amíg itt vagyok idegesít. Hol van ennek a vége? Mennyit kellene még fizessek, hogy azt érezzem én a magam részéről mindent megtettem, hogy támogassam az egyetlen játékot amivel aktívak játszok. Pofátlanságnak gondolom.

    De persze eddig lehetett azzal takarózni, hogy "ez csak kozmetika és nem kötelező".... Várjuk ki a végét inkább ennek is. Én lennék a legjobban meglepve ha nem húznak ki a kalapból egy újabb trükköt.

  • Spizzi

    tag

    válasz FollowTheORI #22 üzenetére

    Az eredeti terv több mint valószínű az volt, hogy az MWII két éves támogatást kap csak időközben a számok nem úgy alakultak, nem kötött le annyi embert a MWII/WZ2.0 mint az MW/WZ teljesen érthetően a játék minősége és tartalmi hiányosságai miatt.

    Így az eredetileg MWII Year 2 DLC-nek tervezett epizódot valamennyire kibővítették, ha mással nem is csináltak legalább hozzá egy singleplayer kampányt, átnevezték MWIII-ra és dobozba vele teljes áron. Üzleti szempontból kifizetődőbb egy új játékot kiadni, egy új kezdet reményét elültetni a vásárlók fejében mint egy ismert, sőt inkább úgy mondanám kiismert, haldokló játékot támogatni amelyben a játékos bázis napról napra csökken. Egy olyan terméknél amelyben egyszer csalódtál nem igazán lesz semmi ami visszacsábít, míg egy "teljesen új" felkelti az érdeklődésed.

    Viszont időközben biztosan foglalkoztak vele többet mintha sima DLC státuszban ragadt volna, szóval azoknak sincs/sem lesz igaza akik azt mondják, hogy csak egy DLC teljes áron. Kisértetiesen fog hasonlítani az MWII-re, de érezhető lesz, hogy ez egy másik játék azért.

  • Spizzi

    tag

    válasz oriic #28 üzenetére

    Nekem mindegy, hogy néz majd ki de az a Barracks menüpont legyen ám ott. :C

    MWII egyik legfájóbb pontja, hogy nem lehet klánozni, emiatt nincs happy hour meg a barátlistáról a több tucat ember közül mindig kikeresni egyesével azokat akikkel napi rendszerességgel toljátok elég fárasztó.

  • Spizzi

    tag

    válasz csabiks #32 üzenetére

    Nem is tudtam, hogy itt a PH-n ilyen bennfentesek vannak, hogy már 3 hónappal a megjelenés előtt tolhatják. :DD

  • Spizzi

    tag

    A Sledgehammer a nevesebb streamereknek mint pl. FaZe Swagg Mystery Boxokat küldött ki amelyben az alábbi, sorrendben húzhatják ki a tárgyakat
    Papucs (slide), Konzerv doboz (can), mobiltelefon (cell), akinek nem lenne egyértelmű: slide cancel

    Szóval visszatér az MW2019-ben, Warzone Verdansk&Caldera-án és Vanguardban látott mozgási mechanika amikor is a becsúszást megtudod szakítani és azonnal tudsz kezdeni egy újabbat mindamellett, hogy a Tac Sprintet is azonnal újratölti.

  • Spizzi

    tag

    válasz oriic #41 üzenetére

    Ezek alapján mondhatni egyértelmű, hogy a főellenség Vladimir Makarov lesz, illetve a játék tematikájában nagyobb szerepet kapnak az oroszok (legalabbis ultra-nacionalisták szintjén) mint az MWII-ben, ami számomra üdvözlendő, ezt a cs 1.6-os terrorista kergetős miliőt kétlem, hogy felnőtteknek találták ki az előző részhez.

    Egyúttal talán az egyik múltheti pletyka is igazzá válhat, miszerint az új Warzone térkép Verdansk ihletésű (egyértelműen kelet-európai, szláv) a még korábban pletykált mexikói Las Almas helyett.

    A játék megjelenése (hivatalosan megerősített): November 10.

  • Spizzi

    tag

    válasz SRII #46 üzenetére

    Igaz ez az idén érkező MW III topikja de válaszolnék röviden.

    Amiket is felsoroltál az 20 éve a Call of Duty core élmény szerves része. Ez a sorozat ilyen. Nem lesz szép megfogalmazás szóval elnézést szeretnék kérni előre, de a nagy része a problémáidnak: noob issue.

    Én egy átlagos 1.0 KD-val rendelkező játékos vagyok, de egy lvl. 27-ig tolható fegyvert egy nap alatt nem hogy fullra húzom, de szerintem ki is tudom goldozni. Pl. pont ez történt a Season 5 új gépkarabélyával, 1 nap alatt max level & gold, igaz nem 27 hanem csak 20 a max szintje. Ez a folyton ki snipeolnak, ki rakétáznak történetre annyit tudok mondani, hogy tudni kell helyezkedni a térképen. BR / Resurgence-ben egy kezemen megtudnám számolni, hogy hányszor NEM végeztem a top 10-be, ritka az amikor egy mesterlövész letud kapni, főleg Vondel / Ashika pályákon de mondjuk hozzá kell tennem, hogy tudatosan gyakorlom a movementet mert annak a kiismerése a cod játéktudás legalsó pillére, a lövés csak utána következik.

    és mint mondtam egy totál átlagos játékos vagyok akinek napi 2-3 óránál nincs több ideje a játékra.

  • Spizzi

    tag

    Itt az új előzetes
    [link]

    Lehet csak trippelek de szerintem 1:13-tól az Verdansk Stadium.

    Szerk.: mégse trippelek

    Kép a Warzone 1-ből

    Kép a Makarov trailerből

    [ Szerkesztve ]

  • Spizzi

    tag

    válasz oriic #60 üzenetére

    Nem tudom, félő, hogy ez csak egy art és nem konkrét IG screenshot lett kiemelve de én nagyon adnám. Kíváncsi leszek a tematikájára is. Remélem nem csak annyiról van szó, hogy a különböző silókban a gyorsabb csapatok gyorsan elpusztítják az atomokat de közben megy a dara. Ha már ilyen jó kis DMZ AI-juk van akkor azok ellen lehetne egy közös lobby, vagy 2 nagy csapat mint a GW/Invasion-be, egyik véd masik támad vagy ilyesmi.

  • Spizzi

    tag

    Új infók

    -Minden meccs végén map szavazás, hogy mi legyen a következő.

    -Reload Cancel és Slide Cancel

    -Az MW2 2009 majdcsak összes térképét felújítva megkapjuk megjelenéskor. (Össz. 16 db)
    Tehát: Afghan, Derail, Estate, Favela, Highrise, Invasion, Karachi, Quarry, Rundown, Rust, Scrapyard, Skidrow, Sub Base, Terminal, Underpass, Wasteland.

    -Klasszikus minitérkép, tehát a hangtompító nélküli fegyverek felvillannak piros pontként.

    -War Mode játékmód, amely utoljára (és elsőként is) a 2017-es CoD WWII-ben volt. Olyasmit kell elképzelni mint a Battlefield játékok Rush / Breaktrough / Operation módja.

    -Core módokban az életerő nem 100 hanem 150 lesz, tehát magasabb TTK.

    -Ninja és Stalker perk.

    -Outbreak 2.0 sztori alapú zombimód amit a Treyarch készít.

  • Spizzi

    tag

    válasz Acheron #64 üzenetére

    Tekintettel arra, hogy Charlieintel lehozta az SHG meg gifeket küldözget neki válaszként 99%-ra vehető, hogy ez így is lesz.

  • Spizzi

    tag

    válasz Acheron #67 üzenetére

    Amit az elmúlt 4-5 COD címmel kapcsolatban Charlieintelen olvastam eddig 100% úgy volt, ezért bátorkodtam tényként kezelni.

    De a délutáni események hatására, amit oriic is küldött most már ténylegesen biztos az MW2 2009 pályák jelenléte.

  • Spizzi

    tag

    MWII-ből nekem kimaradt a Vault Edition upgrade mert egy, nem érte meg, kettő tudtam/éreztem, hogy nem lesz egy olyan nagyon húdefas*a' játék.

    Viszont nekem az MWIII-vel kapcsolatban jó előérzetem van, nem tudom, hogy honnan vagy mitől, de nálam ezek be szoktak jönni. Itt is kb. ugyanaz a Vault mint ott csak +BlackCell miatt még jobban megéri már csak az 50 tier skip miatt is és mint mindig nyakamat rá, hogy a Season 1 Decemberbe indul, pont akkor amikor a melómban a legnagyobb hajtás van Karácsonyig és látástól vakulásig dolgozok, szóval ez most nagy segítség lesz.

  • Spizzi

    tag

    "New Open Combat missions in Campaign; new Combat Vests and Perk system for customizing your Multiplayer Operator; new Tac-Stance movement; new After-Market Parts for unparalleled Gunsmith customization and more."

    Ezek az Open Combat kampány missziók nem tudom mit takarhatnak, lehet, hogy félig-meddig open world küldetések lesznek, mint az MW2019 Going Dark, vagy az MWII Alone.

    A Combat Vest-ekre akkor most már jó esély van, hogy vizuálisan is megjelennek majd a karakteren.

    After-Market Parts, lehet innentől a különböző fegyverekhez már lehet gyűjteni majd alkatrészeket is, más színű cső, tár stb.

  • Spizzi

    tag

    válasz ƵøŁĭ #77 üzenetére

    1. Season BlackCell-t megkapod a Vault E.-el, szóval 100k helyett "csak" 90k ha ultra-prémium játékos akar lenni valaki 1 évig.

    Hurrá :C (Életembe nem vettem BlackCell-t, most is csak a Vault miatt lesz meg egy szezon erejéig.)

  • Spizzi

    tag

    válasz Laby #80 üzenetére

    A zombi mód promó képén (amelyiken középen valami szörny van) elvileg az új BR térkép láható ami Al Mazrah-t váltja.

    Az épületek / pálya bevilágítása nekem Verdanskot idézi, viszont közvetlen bal oldalt van egy bolt jellegű valami amin arab felirat van, ez aggodalomra adhat azért okot hogy nem orosz, szláv hangulatú lesz de egyetlen kép alapján nehéz még bármilyen következtetéseket levonni.

    Az viszont biztos, hogy az új BR térkép nem Verdansk, szivárgások szerint hasonlítani fog rá de teljesen új. Verdansk a sztori kampányban lesz benne, valószínűleg több küldetés alkalmával is, mert az eddigi trailerekben látható volt Prison, Dam és Stadium ami igazából mindegyik a pályának egy másik részén van, szóval sanszos, hogy bejárható lesz majdcsak az egész.

  • Spizzi

    tag

    Egyébként kvázi be lett jelentve a Modern Warfare IV is tegnap a narratív rendező, Brian Bloom által.

    Konkrétan azt mondta: hogy nem itt most a trilógiával ér véget a történet, hanem inkább ez még csak a kezdet.

    Szóval a jövő évi Black Ops után sanszos nem kell sokat találgatni, hogy mi lesz a 25'-ös epizód.

  • Spizzi

    tag

    válasz FollowTheORI #93 üzenetére

    Mese habbal. Ha az általános ciklust vesszük IW-Treyarch-SHG akkor kivehető, hogy egy Codra 3 év fejlesztési idő van, ha mindet kitolják +1 évvel akkor már 6, mit lehet kotlani 6 évig egy codon? Pláne úgy, hogy félidőbe változik a trend, mit szeretnek meg mit nem oszt' lehet előlröl kezdeni az egészet konkrétan.

    Vagy esetleg lehet éppen tényleg így lesz, viszont akkor MW-BO részeken kívűl senki ne számítson másra. IW megcsinálja a Year 1 játékot, SHG meg a Year 2-t (szintén 70 eur), aztán Treyarch Year 1 és Raven Year 2.

    Sokan sírnak, hogy az MWIII csak DLC lesz. Nos, hát igen valami olyasmi alapvetően. De a másik oldalon meg mindenki 2 éves támogatást akar. Én esküszöm nem értem az embereket, 2022-2023-ban csak az MW pörög.

    Azokat kérdezem akik öntudat zavarban szenvednek, tehát ilyen kommenteket írnak:

    "Én azt hittem az MWII két évig lesz azért vettem meg"
    +
    "Az MWIII csak DLC, menjenek a francba"

    Ti mit gondoltatok? Hogy kiadják az MWII-t '22 októberben és '24 októberig nincs semmi csak kaptok 10-12 szezont amit amúgy farmolni is utáltok mert egy, nincs benne számotokra semmi izgalmas, kettő, a TDM amit már 20 éve grindoltok nem úgy adja az XP-t hozzá?

    Azzal hibáztak, hogy új nevet adtak a játéknak. Ha MWII Year II vagy mittomén, MWII Real Threat vagy bármi más lenne a neve kíváncsi lennék hányan panaszkodnának. De ugyanúgy 70/100 EUR lenne, most mindegy, hogy MWIII vagy más a neve, pont úgy mint ahogy az is mindegy, hogy DLC-ként vagy új epizódként van hirdetve. Akinek van szeme és legalább 10%-ban funkcionál az láthatja, hogy az MWII folytatása lesz a játék.

  • Spizzi

    tag

    Az Activision alapvető nem ismerete szülte ezt, hogy a közösség szinte egy emberként áll ki a két éves ciklusok mellett. Én MWII megjelenése előtt mondtam, hogy nem tudjátok, hogy mit kértek, magunkat sz*patjuk le ezzel, hogy tesszük alájuk a lovat.

    És tessék, itt is van a cut-half content MWII és most jön rá a ragtapasz MWIII néven, pont abban a formában ahogy tavaly kellett volna megjelenjen. Vásárlói szemmel azt a minimális kapaszkodót is kivágtuk magunk alól, hogy legalább mivel évente más a COD tematikája ezért bele vannak kényszerítve, hogy normálisan csinálják meg mert nem tudnak a 2022-ben játszódó mexikói pályáról asseteket átmenteni a 2. világháborús Sztálingrádba, se fegyvereket, se semmit és így tényleg új hatása van az új epizódnak. Gondolkodniuk, dolgozniuk kell rajta.

    Aki most a vélt vagy inkább kitalált sérelmei miatt akarja csak kihagyni az MWIII-t hibásan dönt, mert ez lesz az a játék amivel a szándékosan lebutított előzőt pótolják ki és terelik olyan irányba ami az elvárás volt a részetekről már az MWII megjelenése előtt.

  • Spizzi

    tag

    válasz Dave567 #99 üzenetére

    "Nagyobb TTK, meg át másolt pályák, juhhúúúú, pont erre vártunk"

    Mert te mire vársz? Ha kisebb a TTK az a baj, ha nagyobb akkor az, ha ugyanolyan akkor meg az, ha van 4. opció amiról én nem tudok szeretném megismerni. Az átmásolt pályákról meg annyit, hogyha te 14 év távlatából szögre emlékszel az összesre és az első meccseken is már csukott szemmel letudod tartani az összes lane-t úgy, hogy egyébként még csak nem is puszta copypaste-ről van szó hanem soft-reworkről akkor okés, emelem kalapom.

    "Honnan tudod milyen lesz.. Milyet akarnak a régi COD-osok?"

    Hát basszus onnan, hogy elolvastam a fejlesztői bejegyzésekben mi várható, megmerem kockáztatni: olyan. Milyet akarnak a régi codosok? Ezen jót nevettem, majd ha ők maguk kitudják találni akkor vissza lehet térni erre a témára, addig is biztosan nem fognak 20 millió különböző, személyre szabott verziót lefejleszteni amiben mindenki igénye maximálisan megvalósul.

    Ezért fizetnek neked?

    Egyelőre nem, de felfogom vetni most már az ötletet Kotticknál, hogy mindenki aki ütemtervszerűen renteli az aktuál codot PH-n de mégis megveszi azokból a tranzakciókból kapjak 5%-ot, jövő ilyenkor már simán én bérelem a ruszki yacthot Lölő helyett.

  • Spizzi

    tag

    válasz Dave567 #105 üzenetére

    Egyszerűen nem tudom megérteni miről beszélsz vagy mit akarsz mondani. Tudom milyen volt 2010 előtt, akkori szemmel pont olyan mint maival a mostani azzal a kivétellel, hogy akkor még nem volt vele telítődve senki. Emlékszem mekkora bizsergető izgalommal töltött el mikor spawn után egyből a pálya másik végéből kaptam a wallbanget konstans mert kb. az összes pálya olyan volt mintha papírból lenne az összes object. Meg arra is, hogy a fegyverek maximum fire rate-ben meg dmg-ben tértek el egymástól, zero recoil volt az összes. Arra is tisztán emlékszem, hogy 2007-2018 között az égvilágon semmit nem fejlődött a játék, csak a skineket meg a körítést cserélték hol ilyenre, hol olyanra. (IW 3 engine és annak minimálisan módosított változatait használták 11 évig!). Én valahogy nem vágyódok vissza ebbe az időbe, persze MW, MW2, BO, MW3, BO2 még fun volt, de utána nem véletlen volt leszállóágon az egész széria évekig. De, hogy aktuális témával is éljek, az OG MW3-ra nem azt mondta mindenki 2011-ben, hogy egy MW2 DLC? Úgy emlékszem de. És jó volt? Azt is az SHG csinálta részben? Mégis könnyes szemmel tekintenek rá sokan, úgy mint a CoD "nagy és dicső évei" pedig ugyanaz történik most is.

    Kb a 3/4-e a topicnak fogalma sincs róla milyen volt a COD, főleg azok, akik azt mondták a 2019-re, hogy ez tiszta COD4

    Hál istennek, hogy nem CoD4. Be is haltam volna a röhögéstől, ha 12 évvel később egy rebootot kiadnak ami még mindig ugyanazon a rommá toldott-foldott ezeréves, ócska, szutyok, szar szemét motoron fut mint a régi, ezáltal majdcsak ugyanazzal a mozgással, gunplay-el amit te láthatóan azóta is visszasírsz. Sőt, ha összehasonlítom a két játékot, mármint a CoD4-et az MW2019-el, akkor szerintem nagyon szépen kivehető, hogy mekkorát fejlődött a játék minden tekintetben. Te vagy kb. az egyetlen aki ezt nem ismeri fel, de legalábbis biztos nem az a másik 30 millió ember a hülye aki azonnal a megjelenése napján a legtöbbet eladott epizóddá tette, vagy nem is a következő turnus aki az MW2019-en felbuzdulva azonnal legalább akkora, de inkább még nagyobb bizalmat szavazott az MWII-nek mint elődjének (az, hogy ez utóbbi végül nem lett olyan jó teljesen más kérdés). Ez a két játék nem csak a régieket (mint te) terelte vissza a sorozathoz, hanem rengeteg újat is vonzott be. Nekem pl. van két játszótársam, egy osztrák és egy portugál akikkel még tavaly decemberben DMZ-ben találkoztam és azóta is szoktunk SnD-i, elmondásuk alapján az MW2019 volt életük első megvásárolt codja, pedig mind a ketten 25+ évesek.

    Nem értem, hogy miféle presztízsértékkel bír a te fejedben az, hogy lassan két évtizede a sorozattal vagy, amiből legalább másfélben csak oltottad az egészet.


    "nem tudnak jobbat ki találni már, nem mernek belevágni, mert ha szar lesz akkor kapja a savat, aztán nincs pénz, félős barmok."

    Ami elsőnek egy picit is más volt a 2014-es AW szét lett szedve, utána 2015 Black Ops új megközelítésben szét lett szedve, utána 2016 IW a létező legjobban szétkapott epizód, a Vanguard ahhoz képest sikernek könyvelhető, 2018 BO IIII megint nem tetszett... Minden jel arra mutat, hogy az MW reboot és esetleg még a csak! 20. században játszódó Black Ops-okra van igény. Kitaláltak annyi mindent már még se tetszett, akkor nem értem itt megint mi a probléma. Mit találjanak ki? A CoD az CoD, lehet variálni, hogy hol és mikor játszódik, bele lehet nyúlni pár gameplay mechanikába, hogy picit máshogy működjön de ennyi. Ha valami szélsőséges irányba tolnák el, mittomén' mondjuk a középkorba ahol kardokkal kéne egymást ütni az biztos tetszene neked. Vagy itt megint mire gondolsz? Változtassák meg alapjaiban? Legyen belőle egy felülnézetes ARPG mint a Diablo? Lehetetlen téged megérteni.

    Viszont, hogy megspóroljak neked némi pénzt, de legfőképpen sok bosszúságot és dühöt elárulom neked itt és most, hogy amit az MW2019-ben és MWII-ben láttál, tapasztaltál, éreztél az lesz a sorozat jövője, ez a két játék jelöli ki az utat most jó pár évig az egész sorozat számára, legalábbis addig biztosan amíg valamilyen kompetens konkurencia színre nem lép sokkal fejlettebb technikai hátérrel mint ahogy tette azt a Battlefield az előző évtizedben. Erre azért jó pár évig ne számíts mert még ha olvasás közben kisebb infarktust is kapsz leírom akkor is, de azért elnézést kérek előre: a bugok és hiányosságok ellenére torony magasan a legfejlettebb rendszerekkel rendelkező shooter, a legimmerzívebb gunplay-el és legfluidabb mozgással, amely hiába árkád, mégis milsim tactical-nek hat, kevésbé "videojáték-szerűnek., és ez fogta meg 2019-ben az embereket főképp és ez is tartja bent majd őket a jövőben.

  • Spizzi

    tag

    válasz Dave567 #113 üzenetére

    Nehogy te döntsd már el, hogy én játszottam e valamivel vagy sem. Az MW3 egy sokkal kiforrottabb játék volt mint a 2, annak szinte minden betegségét kijavították, a broken metákat meg megszüntették. Talán a pályák voltak egy lehelettel gyengébbek de kb. ennyi. Az MW2 imádat onnan ered, hogy pont a hype tetején volt a sorozat amihez éppen sikerült egy decens epizódot összekalapálni, ne lássunk már bele többet mint ami. Úgy beszélsz arról a játékról mintha nem futni oszt' lőni kellett volna csak benne hanem valami világmegváltó újítást lett volna mint amit se azelőtt, se azután nem láttunk.

    A TTK-t illetően te megint fordítva működsz mint a többi. Nem azért sírnak mert lassú hanem mert gyors. A legtöbb OG elvileg azért kedveli a BOCW-t az MW Rebootok helyett mert abba a régi normál TTK van, 100 helyett 150 HP-val Core módokban. A HC-nak ehhez semmi köze, aki világ életében HC player volt az most is az és ezután is az lesz, a Core TTK esetében a véleményük szimplán nem reprezentatív. Én pl. totál les*arom a Core TTK-t mert mindig is HC-t toltam, de azt aláírom, hogy a sima Core is kb. jelenleg arról szól, hogy aki hamarabb meglátta a másikat az nyert, ennek nem így kellene lennie feltétlenül mert nem veszi figyelembe a célzási és mozgási képességeket ez a rendszer, ezáltal megszűnik a skillgap egy jelentős része. Így ebben a formájában a Core igazából majdhogynem egy HC annyi különbséggel, hogy van HUD.

    Te mi alapján képzeled magad "pro-nak"? Az SBMM fő lényege, hogy veled egyszinten játszó emberekkel dob össze, tehát akármennyire vagy jó mindenki más vagy pont olyan mint te, vagy picit alattad, vagy picit feletted áll. Ha egy SBMM nélküli világban 0.20-as KD-éd lenne akkor is kb. ugyanannyit ölsz/halsz SBMM-el mint aki off-SBMM 10+ KD lenne. Csak értelemszerűen azok soha nem fognak egy lobbyba kerülni. Nem tudod eldönteni, hogy milyen szinten állsz a jatékban mert nincs viszonyítási alapod, hogy most az elmúlt fél évben pl. én picsáztam szét mindenkit az esetek 90%-ba vagy ők engem, tehát, hogy a nagy átlaghoz képest te hol tartasz.

    Engem az életemben nem dobott egymás után kétszer ugyanarra a pályára se az MW2019, Vanguard és most az MWII sem, fogalmam sincs miről beszélsz. Max akkor ha weekly playlistet indítok dedikált térképpel, akkor nyílván igen mert annak az a lényege.

  • Spizzi

    tag

    Csak szerintem néz ki sokkal jobban mint az MWII?

    A bevilágítás egy az egyben MW2019, és grafikailag ez a legnagyobb baj az MWII-vel, hogy a fények nagyon gagyi hatást adnak a játéknak.

    [link]

  • Spizzi

    tag

    válasz Linem #133 üzenetére

    Az MWII kampány nappali pályái is ugyanazt a color palette-t használta mint multiba, ezt a rajzfilmest amit Acheron is mond. Ebből merem feltételezni, hogy akkor az MWIII-vel is ez lesz a helyzet ami király lenne.

  • Spizzi

    tag

    válasz Deck #136 üzenetére

    Szia.

    Ezt úgy kell érteni, hogy a Vault Edition magába foglalja azt, hogy kapsz 20 BP Tier Skip-et és, hogy megkapod a Season 1 BP-ét.

    Ezzel, hogy megkapod a Season 1 BP-ét már önmagában megspórolsz 1100CP-t.

    Plusz az idei Vault-hoz jár a BlackCell, ami azt jelenti, hogyha 100%-ra kész a BP akkor kapsz még 1100-at mert aktív a BlackCell tagságod a szezonra, illetve a BlackCell-el jár még +30 Tier Skip, tehát már összesen 50.

    Tehát spórolsz 1100-at és még kapsz is 1100-at.

    [ Szerkesztve ]

  • Spizzi

    tag

    Ja és igen, mindezektől függetlenül a BP-ben ugyanúgy 1400-at kapsz vissza.

    Magyarán ha a Vault Edition-t veszed és kipörgeted sikeresen az első szezont maxra akkor:

    1100 + 1400 = 2500 CP

    Abban az esetben ha a Standard verziót vennéd, de attól ugyanúgy megvennéd majd a Battle Pass-t:

    1100 + 1400 és még + 1100 spórolás = 3600 CP

  • Spizzi

    tag

    Az idei Vault szerintem jelentősen jobb mint a tavalyi, mert 1 weapon vault helyett 2 kapsz, 4 maszkos operátor helyett 4 normálisat amiből a "főgonosz" az egyik, 20 tier skip helyett 50-et, szóval az ünnepeken majd nem kell izgulni, hogy kész e a Pass és inkább a halászlevet teszed fel főni a codos kényeszeres grindolás helyett, illetve oké, hogy a BlackCell operátorok kvázi ugyanazok mint amit simán a BP-ből is megszereznél de azért mégiscsak van egy kis eltérés, illetve a BlackCell only mező tartalmaz egy teljesen új, máshogy nem megszerezhető operátort, tehát az még +1

    Arról nem is beszélve, hogy a blueprintes fegyók BlackCell változatai tracer / effect töltényeket lőnek ami szerintem vagány, nyílván van akit nem érdekel ez de akkor az vegye a standardot. A rengeteg CP amiből kijön majd még 1-2 plusz bundle is korrekt. Az idei Vault Edition szerintem egy nagyon korrekt csomagra sikerült, ha csak a CP-t számolom amit kapsz/spórolsz az önmagában van vagy 10k Ft. ami pont a Vault felára a Standardhoz képest.

    Ha mindent külön kéne megvenni BattlePass kb. 10 eur + 50 tier skip: 50x150 CP (ki se merem írni ezt forintban, 200 CP 5 EUR, számoljátok ki) 5-6 skin kb. 50 eur + BlackCell 30 eur + weapon vaultos fegyók is egy sima bundleben biztos lenne 20 eur.... és mindez 30 euróval drágább csak a standardtől.

  • Spizzi

    tag

    Ami nekem a legszembetűnőbb az OG MW2-höz képest így első ránézésre, hogy a character visibility mennyivel jobb lesz mint anno, illetve, hogy nem ez a barna-szürke massza az összes hanem vannak valós színek.

    Ami pedig az MWII-hez képest fejlődés, vagyis fejlődésnek nevezni aligha lehet mert az MW2019 már tudta ezt, de ezt a kampány előzeteseknél is mondtam, hogy végre nem ez az Arcade játszóterem hatása van a grafikának a pályák nagyrészén. Nekem herótom van egy COD-ban ezektől a frissen felmosott padlós, csillogó-villogó, sehol egy porszem pályáktól amiken ez a tipikus mesterséges "e-sport" bevilágítás van. Ilyen volt pl. most a neve pont nem jut eszembe de az esti Forma 1 pálya, vagy Mercado Las Almas... ezek pontosan mitől is háborús zónák? Semmi arra utaló jel nincs sehol, hogy itt valami fegyveres konfliktus zajlik azon kívűl, hogy egy steril környezetben mi játékosok lövöldözünk egymásra. Amit eddig láttam az MWIII-ből újra poros, dohos, háború tépázta lesz az art design, pont amilyennek egy Modern Warfare epizódnak lennie kell.

  • Spizzi

    tag

    válasz Deck #179 üzenetére

    Szerintem ugyanígy csak speciális esetekben / különleges alkalmakkor lesz. Volt amúgy az MWII-be rendes playlisten is csak gondolom érdeklődés hiányában sztornózták.

  • Spizzi

    tag

    válasz Deck #183 üzenetére

    Hát figyelj, a BR az egy különálló játékmód ami teljesen más élményt kínál, ráadásul ingyenes, ez így olyan mint almát a körtével.

    A TPS mód pedig ugyanaz a Core MP, ugyanazokon a pályákon, annyi különbséggel, hogy értelemszerűen a karakter háta mögött van a kamera... ami ráadásul nekem sorozatidegen is, abszolút nem illik bele a codba, persze így 1-2x rápróbál az ember de ennyi, elképzelni nem tudom, hogy a közösség mekkora része részesítené előnybe a hagyományos FPS nézettel szemben, de gyanítom 1% alatti az érték, arra meg felesleges időt & pénzt áldozni. Amit arra fordítanának inkább fektessék a szerverekbe, hogy ne Call of Crash Modern Packetloss III legyen vagy bármi másba, fegyver balansz, grafika, új content...stb.

  • Spizzi

    tag

    válasz Deck #188 üzenetére

    Ha aktívan játszanál a Warzone-al is akkor tudnád, hogy ugyanúgy le van sz@rva mint a multi. Az egész MWII&WZ2 era az árnyékához sem ér fel az MW2019& Warzone Verdansk időknek.

    Konkrétan Al Mazrah grafikailag egy android játék szintjét éppen eléri, olyan borzalmasan steril és ingerszegény az egész, hogy leírni sem lehet. Én bevalottan jobban kedveltem Verdanskon rohangálni mint a sima multit (holott az is egy 10/10 volt nálam de a WZ 11/10)... a jelenlegi hulladékból mindent kiöltek ami anno azt jóvá tette, one shot csipa, slide cancel, gyors, rugalmas, pörgős mozgás, taktika megválaszthatósága a pálya vertikalitása miatt, hetente-kéthetente izgalmas játékmódok (Clash, Payload stb.) de sorolhatnám napestig.

    Az MWIII-nak bőven van bizonyítani valója a közösség minden klikkje felé attól függően ki mit szeret és ezen a listán a TPS mód a legutolsók egyike.

  • Spizzi

    tag

    Kiderült, hogy mi várható a COD NEXT eseményen.

    Magyar idő szerint: Október 5. (jövőhét csütörtök) 17:45 a Call of Duty hivatalos YouTube csatornáján.

    -Multiplayer gameplay és új mechanikák bemutatója.
    -Zombi mód gameplay és bemutató.
    -Warzone pálya leleplezés és gameplay.

    Illetve, egy kis kedvcsinálónak megérkezett az új Warzone pálya első fotója.

  • Spizzi

    tag

    válasz Szellem. #200 üzenetére

    Nekem első ránézésre úgy tűnik, hogy az egész egy Verdansk 2.0, ráadásul ezzel a szürkés naplementés/napfelkeltés bevilágítással nem is a Verdansk 84' hanem az OG covid karantén Verdansk 2020-ból, ami nálam önmagában képes lehet elvinni a hátán az egész játékot. Ugyanúgy rengeteg felhő karcoló, nagymértékű vertikalitás, sűrű, urbán területek.

    Eddig nagyon bejön minden amit a játékból láttam és bizakodásra ad okot. :C

  • Spizzi

    tag

    válasz oriic #204 üzenetére

    Vagyis pontosabban visszajön, csak nem a Warzone-hoz hanem a kampányba több küldetés erejéig. Stadium és Dam biztosan benne lesz az eddig látott videók alapján.

    Viszont a Warzone map az igen, teljesen új lesz. Az alapja valamilyen grúziai (Urzikstan) város aminek a neve még nem ismert.

    Szóval akármennyire is hasonlít a kép alapján Verdanskra ez nem az és soha nem is fog visszatérni.

  • Spizzi

    tag

    Újabb adag infó, ezúttal az "aftermarket weapon parts".

    Videó: [link]

    Ami még fontos,

    tegyük fel van egy attachment, példa kedvéért legyen ez most egy 1mw lézer. Ezt a lézert kitudod mondjuk úgy is oldani, hogy vagy az AK-t szintezed fel 15-re vagy az M4-et 20-ra. Ha az AK szintezést választod a kioldáshoz akkor amint elérted az lv15-öt vele automatikusan feltudod szerelni bármelyik fegyverre az a lézert, függetlenül teljesen attól, hogy jelenleg a másik fegyver hanyas szintű. Tehát a példánál maradva lv1 M4-re is feltudod tenni ha már előzetesen unlockolva lett egy másik fegyver által.

    A másik dolog ami a gameplay-t érinti inkább, hogy az 1x scope-ok, tehát amit mi köznyelvbe "red dot"-ként nevezünk nem lesznek hatással az ADS-re, tehát ugyanolyan gyorsan emeli fel / le szemhez a karakter a fegyvert mintha ironsight lenne csak.

    [ Szerkesztve ]

  • Spizzi

    tag

    válasz Szellem. #212 üzenetére

    Nálam most a multiplayer betalált ismét, amik tetszenek:

    -A pályák egyértelműen.
    -Rengeteg helyen normális, valóságos bevilágítás. Emiatt a játék sokkal szebbnek fog hatni mint az MWII, mint ahogyan az MW2019 is szebb a mai napig tőle.
    -Apróság de mégis fontos, MW2019 mintájára sárgával írja ki a kapott XP-t.
    -A bemutatott alap / BlackCell operátorok, blueprintek, cuccok jól néznek ki, ami igazolja számomra, hogy jól döntöttem a Standard helyett a Vault előrendelésével.
    -A slide canceling-el nem trükköztek, tisztán látszik 1:17-nél, hogy becsúszásból azonnal ki tudsz jönni ADS-el mint anno.
    -Meghagyták a dolphine dive-ot, amit én az MWII-ben elég sűrűn használtam.

    + Az egész játék sokkal jobb hangulatot áraszt magából, lehet csak pszichológiai trükk és a Till I Collapse miatt érzem így.

    Ami a BR térképet illeti, nos igen, felfogható így az első kép + az ahhoz tartozó elemzések alapján egy Verdansk 2.0-nak, ami megint hype-ra ad okot, már csak azért is mert ha tényleg hozza azt a hangulatot és gameplay flow-t akkor borítékolható, hogy az összes haverom visszatér a játékhoz akikkel 20'-21'-ben toltuk napi szinten a játékot ami megint csak nem hátrány a játék élvezhetőségének szempontjából. :K

  • Spizzi

    tag

    Nem a legjobb minőségű képek mert YT videóból lett kivágva amin szinte végig alapból rajta volt egy ilyen csőlátás, blur effekt de azért szépen kivehető, hogy a Verdansk 2.0 név helytálló az új BR térképhez.

  • Spizzi

    tag

    Aki esetleg ráér majd és érdekli holnap 17:45-től kezdődik élőben a COD NEXT esemény,

    -Multiplayer részletes bemutatása + gameplay
    -Warzone és az új BR pálya bemutatása + gameplay
    -Zombi mód trailer

    Nagyjából egy 2-3 órás közvetítésre lehet számítani mint tavaly.
    [link]

    Playstation játékosoknak pedig pénteken indul a béta (előrendelőknek), ingyenes hozzáférés pedig vasárnaptól a többieknek egészen keddig.

    PC+XBOX majd jövőhéten, de PS-esek is játszhatnak majd ugyanúgy.

  • Spizzi

    tag

    A leakelt videókban azért ilyen életlenek a textúrák és néz ki rosszabbnak a grafika mint az MWII mert maga a játék offline volt, a szerverpark nem állt mögötte csak valahogy bejutott a csávó mégis és botok ellen tudta tolni.

    Alapvetően a játékot nem is lehet netkapcsolat nélkül játszani az MW2019 óta mert a textúrák nagy felbontású változatait streameli ki a szerver a gépedre, "On-Demand Texture Streaming" opció keretein belül. Ezért van szükség minden belépéskor a shader installhoz is. Ezekből a videókból még ne vonjatok le következtetéseket.

    Szűk másfél óra és lehet nézni natívban, normális bitrátával a nem kalózkodott játékot.

    (Bár ettől függetlenül a bevilágítás nem fog változni, az eddigi videók alapján én jobbnak, realisztikusabbnak látom az MWII-től de nem éri el az MW2019 szintjét, de kezdem azt hinni, hogy ez már nem is céljuk. RT támogatásról se volt még egy szó se, MWII-ba sem volt de 2019-ben meg igen :F )

Új hozzászólás Aktív témák