Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • Vaszil78

    csendes tag

    Sziasztok! Kb. 5 hete a szolgáltató megváltoztatta az internetes felhasználó nevünket. :R Azóta router-en keresztül nem tudunk csatlakozni a netre. Közvetlenül modemmel minden rendben van. Automatikus IP cím kérés be van állítva. Router admin felületén át lett írva a felhasználó név. De egyszerűen nem működik. Kipróbáltuk egy másik routerrel is és azzal sem megy. Ezeket használjuk: D-LINK DSL-360R modem, TP-LINK TL-WR542G router. Van ötletetek mi történhetett. Szolgáltató nem segít, mert modemen keresztül van net. 3 gép csatlakozik a netre (csatlakozna) és egyikkel sem működik.
    kapcsolatunk: ADSL, PPPoe, szolgáltató: Tvnetwork.

    A router statisztikája szerint nem fogad adatot!

    Remélem tudtok segíteni, mert már lassan megőrülök! :W

    Köszönöm

  • Vaszil78

    csendes tag

    válasz lajafix #2262 üzenetére

    1. Már reseteltünk többször.
    2. szétszedtük a tejes rendszert újból összeraktuk.
    3. Beíruk a jelszót sokszor. Az egész router beállítást újra és újra megcsináltuk.
    4. Automatikus kapcsolódás be van kapcsolva.
    5. A MAC szűrést megkérdezem a szolgáltatótól. De már próbálkoztunk a MAC klónozással is. Úgy sem működik... :(

    Ma volt itt a második "szakértő" de nem tudott életet verni a rendszerbe.

    Szerintetek a szolgáltatónál lehet bármilyen hiba vagy le tudják tiltani a router használatot. (bár már megkérdeztem őket és tagadták)

Aktív témák