Hirdetés

Aktív témák

  • TavariS85

    csendes tag

    válasz Stalker-2572 #3624 üzenetére

    6000$? Szerintem 60 dollárnál sem lesz drágább tárgy... egyszerűen lehetetlen, mikor infernoig eljutni a kockáknak max egy hétre lesz szükségük, onnantól kezdve tele lesz az RMAH a legjobb cuccokkal, ergó gyorsan csökkenni fog az értékük.
    PvP-nél szerintem nem csak szint szerint, hanem a felszerelésed után is más-más "pontszámod" lesz, így nem lesz olyan, hogy sanyi aki épphogy eljutott 60. szintre összedobja a rendszer pistivel, aki másfél hónapja más infernon farmol. Ahogy starcraft 2 laddernél, itt is biztos lesz "rejtett" pontszámod, így tudják elkerülni hogy ne csak szint szerint keressen ellenfelet majd pvp arénánál.
    Azt sem hiszem hogy minden esetben jobb egy fasza tárgyat pénzért hirdetni, mert ha adnának érte mondjuk 50 dollárt, de kapsz érte 80.000 aranyat akkor azt kell megnézned hogy mennyi az arany "árfolyama", mert pl 1 dollár = 1000 goldnál is a 80k arany éri meg jobban(arbitrázs ügylet).
    Az olyan kommentek hogy "bezzeg akinek sok pénze van az megveheti a legdurvább cuccokat én meg csak ebben a fos helles szettben tolom" szimplán irigység, a te játékélményedet nem befolyásolja, akit viszont érdekel az szolíd játék mellett is tud majd annyit keresni, hogy mondjuk a HOTS-ot vagy a D3 következő kiegjeit a Blizzard Store-os pénztárcájából megvegye, nem is lesz szükség paypal accra... hülyeség olyanokat vízionálni, hogy majd itt valaki milliomos lesz az RMAH miatt, pl azt sem értem hogy lesz ez fenntartható 2 hónap után, mivel kijelentették hogy nincs ladder reset mint pl D2-ben... jó persze ez egyértelmű, ha lenne reset akkor a pénzért vett tárgyak miatt sokan sírnának, így viszont 2 hónap után már tele lesz az aukciós ház a jobbnál jobb cuccokkal, ergó iszonyat infláció lesz az idő előrehaladtával. Valamilyen módon ki kell "vonniuk" tárgyakat a játékosok zsebéből(inventoryjából :D), hogy fenn tudják tartani a folyamatos keresletet.
    Egy ötlet, bár tuti nem ehhez folyamodnak: minden javításnál csökken a max durability, tehát egy idő után megsemmisül a tárgy. Persze ezzel megint jönne a sírás... szóval maradjunk annyiban, hogy nagyon rövid idő után hiperinfláció lesz :D

Aktív témák