- Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Dell notebook topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- iPad topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Projektor topic
- Milyen videókártyát?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- HTPC (házimozi PC) topik
Hirdetés
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
ph Az Auto SR egyelőre csak pár cím erejéig tesztelhető, de olyan hardveren, ami még meg se vásárolható.
-
Élőszereplős trailer érkezik a Call of Duty: Black Ops 6-hoz
gp Az Öbölháború időszakában visz el minket a sorozat legújabb része, amelyben úgy tűnik hogy egy hirhedt ellenséggel szállunk majd szembe.
-
PROHARDVER!
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
killerjohn
addikt
válasz killerjohn #32015 üzenetére
még egy kérdés: a sweeping windet a tempest rush is procolja, vagy a fenntartásához ténylegesen primary-vel kell csapkodni (pl FoT) ?
-
killerjohn
addikt
videókon most azt látom, hogy a TR célja nem is a mobok ölése, hanem hogy így át lehet gyalogolni a mapon és csak elite-ekre vadászni (DE farmolás)... hmm, úgy nem nagyon lesz XP
(#32022) Jazz: sebaj, épp egy új monkot húzok 60-ra, de most már befejezem, akkor is ha ebből a TR-ből nem lesz semmi
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
0 -> 50% dodge = 100% EHP növelés
0 -> 17.5% dodge = 35% EHP növelés
17.5 -> 19.5% dodge: EHPúj = EHPrégi/135*139, magyarul a 17.5% dodge-hoz képest 2.9% EHP-t ad a 19.5% dodgeezzel szemben:
45900 HP -> 50500 HP = 10,02%-os növekedés, és az MINDEN ellen véd. A dodge nem. Szerintem egyértelmű
-
killerjohn
addikt
tessék, hogy mi ?
szerintem te a DR-Allres-armor viszonyát akarod tudni, nem?
kivonatosan:float MonsterLevel = CurrentLevelNormal + 3; // ugye általában ez 60 + 3, paragon itt nincs
float drArmor = Armor > 0 ? Armor / (Armor + MonsterLevel * 50) : 0;
float drResist = ResLowest > 0 ? ResLowest / (ResLowest + MonsterLevel * 5) : 0;
float drOther = (Class == ClassBarbarian) || (Class == ClassMonk) ? 0.3f : 0;float drt = (1 - drArmor) * (1 - drResist) * (1 - drOther);
if (Powers.Witchdoctor_Passive_JungleFortitude.IsPassiveFor(this)) drt *= (1 - 0.15f);
Buff B = this.Buffs["shrine_desecrated_blessed"];
if ((B != null) && B.Active) drt *= (1 - 0.25f);float drCombined = 1 - drt;
float EHP = drCombined != 1 ? HealthMax / (1 - drCombined) : 0;(#32033) hokuszla: lépjél túl az ilyen evilági hülyeségeken, mint a munka...
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
nem, csak oda nem írtam le külön hogy a "dodge növeli X-el az EHP-t" az így önmagában nem igaz.
ezért van hogy én pl EHP-ba bele se számolom a dodge-ot. Meg a d3up.com se... Szóval amit leírtam hogy a dodge mennyivel növeli az EHP-t az nem igaz mindenre. Vannak dolgok amik ellen nem működik a dodge (nem lehet elkerülni).szallasi007: te mi van veled? Milyen kódból? A DR értékek egymást szorozzák. Ha armorból van 30%, és allresből is 30% és barbár vagy, akkor az összes DR rajtad = (1-0.3) * (1-0.3) * (1-0.3) = 0.334
ugyebár ez azt jelenti, hogy a valódi sebzésnek mekkora része ér el téged (drt-nek hívom)
Ezt még befolyásolhatja negyedik és ötödik tényezőként a jungle fortitude és a blessed shrine.
A sebzés csökkenés (drCombined) pedig 1 - drt, ebből kiszámolható hogy az EHP-d pedig a max HP-d osztva a drCombined-el... Ez általános iskolai matek, nem diplomamunka.[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
válasz Sirandrish #32055 üzenetére
én épp új monkot levelezek 60-ig, szóvaé ráérek copypasteleni egy kicsit a HUD kódjából... de csak ha nem bánod
(#32056) Jazz: háde waze, ott van a kódban amit írtam...
float MonsterLevel = CurrentLevelNormal + 3; (nálad ez fix 63 ha már elérted a 60. szintet)
float drResist = ResLowest > 0 ? ResLowest / (ResLowest + MonsterLevel * 5) : 0;az egyszerűség kedvéért ha 400 allresed van:
drResist = 400 / (400 + 315) = 0,559az egyszerűség kedvéért ha 600 allresed van:
drResist = 600 / (600 + 315) = 0,655viszont
drArmor = Armor / (Armor + MonsterLevel * 50)
az egyszerűség kedvéért ha 2000 armorod van:
drArmor = 2000 / (2000 + 3150) = 0,388az egyszerűség kedvéért ha 3000 armorod van:
drArmor = 3000 / (3000 + 3150) = 0,487keresztbe szorozva
2000armor*600allres = (1 - 0,388) * (1 - 0,655) = 0,612 * 0,345 = 0,211 a bejövő sebzés aránya
3000armor*400allres = (1 - 0,487) * (1 - 0,559) = 0,513 * 0,441 = 0,222 a bejövő sebzés arányaebből látszik, hogy 2000/600 jobb mint 3000/400 (nagyobb allresnél elkezd csökkenni az előnye és a végén átfordul abba, hogy az armort jobban megéri növelni)
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
válasz killerjohn #32064 üzenetére
Azt ugye eddig is tudtuk, hogy 100 armor ér 10 allres-t, de nem szabad elfelejteni, hogy melyiket mennyire növeljük. (lásd: a fenti linknél az "alap DR tábla" fül)
A tökéletesen ideális állapot, amikor az armorunk KEREKEN a 10x-ese az allresnek.
(ez mehet az 1. hsz-be és akkor nem kell a jövőben 3 havonta levezetnem...)Ha az armorunk az allres 10x-esénél kevesebb, akkor azon kell javítani, ha pedig nagyobb, akkor az allresen.
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
válasz killerjohn #32066 üzenetére
még ehhez annyit, hogy senki sem érti, miért van az archonom tal armorján armor roll és nem allres...
Ugyebár 370 armor az már alapból annyit érne mint 37 allres, AMENNYIBEN meg lenne az armor = allres*10 lenne szabály. De allresből 700-am van, miközben armorból csak 3560. Látszik hogy az armor most sokkal többet ér nekem mint az allres. Csak hogy látszódjon szám is:
- ha 60 allrest veszek rá, akkor 0.86119 lenne a DR-em
- így hogy 369 armort vettem rá, 0.86327 a DR-emFene se gondolta volna, ugye?
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
vicces, hogy akármihez nyúlok D3-ban, mindenhol bugok, bugok és bugok...
Megcsináltam végre a régóta várt fícsőrt, amivel a HUD az AH-ban található Completed füles cuccokat loggolja fájlba. Megcsinálom a kis kódomat, örülök mint majom a farkának, működik. Lapozok egyet, még mindig működik. Lapozok mégegyet (show more gomb) erre besz@rik. Na mondom, naccerű. 1 órámba került mire rájöttem, hogy nem én vagyok a hülye, hanem a tükör... azaz izé... a Blizzard...
Most mondjátok meg, normális dolog az, hogy így néz ki az AH logom:
A
B
C
D
E
F
ésatöbbi. Megnyomom a Show more-t, erre megjelenik a szokásos adag új sor a lista alján, ÉS a fenti, már lekérdezett elemek KÖZÖTT megjelennek újak???!négy! Annak ellenére, hogy dátum szerint csökkenő a lista?
És tudjátok miért? Mert az az elmeháborodott, idióta, trágya, nemnormális szerver amikor a listát összeállítja és darabokra vágja, akkor a rendezési szempont az adott sor "bázisdáruma" (vételnél a vétel pillanata, eladásnál pedig az AUKCIÓ KEZDETE), miközben amikor a kliens megkapja az adatokat akkor (helyesen) a kiírt dátum (vételnél továbbra is a vétel pillanata, de eladásnál az ELADÁS pillanata) szerint rendez. Így a szerver darabolása szerint újabb 50 itemből álló csomagban vannak/lehetnek olyan tételek, melyek a kliens szerinti rendezésben időben előrébb (feljebb) vannak. És ez a játék 14 hónapja van a polcokon... -
killerjohn
addikt
válasz granini #32172 üzenetére
Sebaj, mindenki laikus valamiben
1) én nem scriptet írok, hanem programozó vagyok. A PHP-s meg JS-es gyerekek írnak scripteket, havi 100e pénzért gagyix.hu weblapok alá. Kikérem magamnak már a szót is hogy script (aki érti, az érti, te meg ne vedd magadra, csak marhulok)
2) Én nem adok lekérdezési parancsot, hanem azt olvasom ki a D3 memóriájából, amit már lekérdezett. Ennyi, semmi mágia. Pláne nem hack!!!
3) Hogy nem tudok belenyúlni? Óóó hogy ne tudnék belenyúlni Csak az a 2000 óra ami a játékban van, nekem ennyit nem ér... Van egy "haxolóshülyegyerek" accountom, amivel néha baromkodok (pl végtelen teleport hack), de azért nem kár... A HUD-nak annyira kell biztonságosnak lennie, amennyire csak lehet, mert nem szeretném feleslegesen kockáztatni ezrek accountját... Szóval ott nincs hack, de nehogy azt hidd, hogy nem lehetne, vagy hogy mások nem csinálnak csúnya dolgokat...
4) Meglehetősen "egyszerű" memóriát olvasni, csak tudni kell, hogy mit és hol és hogyan. Érteni kell a lelkivilágát, és annak a 4-5 csapatnak a programozási stílusát, akik láthatóan évek alatt összehordták ezt a trágyadombot amit ma D3-nak hívunk... (ami jobb esetben is max egy fizetős béta)
5) Én látom, hogy minden sorhoz több féle dátum van. Látom, hogy melyik szerint van rendezve a D3 felületén, és nagyon egyszerű józan paraszti ésszel kitaláltam hogy melyik szerint kell rendeznie a szervernek ahhoz hogy ilyen anomália legyen kliens oldalon. Szép is lenne, ha belelátnék a szerver kódjába Az első dolgom az lenne hogy eladom 10000000000000000000000000000000000000 $-ért a fekete piacon (és itt nem az gold AH-ra gondolok)[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
Azért az vicces, hogy az elmúlt 6 napban többet kerestem AH-ban, mint előtte 2 hónap alatt játékkal...
Tavaly júliusban azt hittem hogy ez normális, de könyörgöm, azóta eltelt egy év... -
killerjohn
addikt
válasz ReFleXx #32224 üzenetére
nem, mert akkor 3 tagú lesz a szorzásod
3000 armor = 0.488
500 allres = 0.613
ezekből:
DR = 1-(1-0.488)*(1-0.613) = 0,8019 (3 tizedesre kerekítés kicsit bekavar)
30K HP-ból így leszmelee izé = 0.05
így:
DR = 1-(1-0.488)*(1-0.613)*(1-0.05) = 0,8118
(és ha van még több DR cucc, azokat mind így kell szorozni, pl shrine, vagy jungle fortutide) -
killerjohn
addikt
válasz mikromanus #32228 üzenetére
természetesen egy típuson belül aggregálni kell, majd a típusokal szorozni. azt hittem hogy egyértelmű. az allrest se itemenként számoljuk, hanem egyben...
-
killerjohn
addikt
válasz mikromanus #32237 üzenetére
jogos. cucc = item
Ezúton javítanám a korábbi mondatomban a "cucc" szót "faktor"-ra. -
killerjohn
addikt
Megvettem 5 perccel megjelenés után Steam-en mert reméltem, hogy leszakít végre a D3-ról. Nem sikerült neki. Szerintem nagyon elcseszték ez a front/back punch/kick rendszert. MK4-ben én voltam az istenkirály állat csúcsfaszi, most meg elver a beginner gép... Marad a D3
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
válasz Sirandrish #32245 üzenetére
Azért, mert vagy 5 éven keresztül ivódott belém ~30 combo Sub Zero-val és most minden tökmás és noob lettem. Öreg vagyok én már újratanulni...
-
killerjohn
addikt
válasz granini #32248 üzenetére
Ez mekkora story! Én meg a C64 miatt lettem programozó - talán 7.5 éves voltam, de 3 hónap alatt meguntam minden másolt kazettát, és kitaláltam hogy bizony meg kell tanulnom programozni
PS: érzem hogy jön egy nevén nem nevezett moderátor és minden hsz-ünket kivágja innen a fenébe... -
killerjohn
addikt
annyit megy itt a fanyalgás a DC-ről, hogy adok egy tippet:
játék előtt írjátok be a "Futtatás"-ba: "ping google.com -t"
ha jön egy "DC" akkor alt-tab, és ha ebben az ablakban minden "normális", akkor 99.9% hogy szerver/blizzard oldali volt és 0.1% hogy valami a nemzetközi kapcsolatnál hasalt el.[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
válasz Sirandrish #32405 üzenetére
csekkold ezt: [link]
nem került túl sokba, szóval innen mazsolázhatsz, hogy mit mire kellene cserélni. -
killerjohn
addikt
válasz mikromanus #32442 üzenetére
ez hülyeség. Azért lettek a kész, craftolt cuccok acc-boundok, hogy aranyat vonjanak ki a rendszerből, hiszen így mindenkinek csinálnia kell, nem tudja megvenni. A "csinálás" pedig egy goldsink, mindegy hogy ki "csinálja". Annak hogy a DE is acc-bound kizárólag annyi a szerepe hogy rákényszerítse a usert hogy saját magának találja meg, viszont NAGYON alálőtték a droprate-et. Nekem jó esetben van nap végére 50-80 DE-m, amiből kereken 0 amiből jó craft lesz. És mások is ettől szenvednek. Akinek van sok DE, az azért nem craftol mert nincs goldja rá, akinek meg nincs az meg azért. Így az egész acc-bound-DE rontja a craftolást mint goldsink eszközt. Ráadásul akinek van egy csomó, az nem tudja értékké tenni, csak anyázik, hogy nincs goldja, akinek meg nincs de aranya lenne, az meg azért anyázik. Remélem látod, hogy miért lose-lose ez az egész... Nézd meg, nekem 6 karira kellene összesen 24 slotra craftolnom. Aha... majd 30 év múlva talán lesz annyi DE-m hogy minden karin mind a 4 (shoulder, bracer, amu, glove) sloton lesz jó craftom...
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
válasz mikromanus #32445 üzenetére
Lesz@rom a pénzes jürgent, ÉN akarok craftolni. Nem kevés embert ismerek, akinek 100 DE megtalálása után nem engedhető meg (bracer=5M, shoulder=7.5M, amu=10M, glove=5M) hogy a kevés összepickupolt goldját arra költse, miközben én tudnék neki aranyat adni DE-re, így mindketten tudnánk craftolni... Jürgennel meg foglalkozzál te meg a sok véresszájú VISA-ellenes...
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
válasz mikromanus #32448 üzenetére
micsodaaaaaa? hogy elég egy darab dexes shoulder? aztán cserélgessem a monk meg a DH között? És amikor kész a 2-2db p100-as DH/monk, akkor majd 4 kari között cserélgessem? Na ne viccelj már... Szóval a valóság az hogy nem EGY, nem kettő, hanem NÉGY db jó cuccot szeretnék slotonként (kivéve strenght-ből, oda elég kettő)
-
killerjohn
addikt
válasz granini #32454 üzenetére
egy kicsit elvesztettem a fonalat a Jürgen-Janik és a Johnny között, de teljesen egyetértek
Mindkét monkom full más gearben, más más rollos craftolt cuccokat igényel (egyik allres, másik meg OWE-s lesz például...) arról nem is beszélve, hogy a DH-ra meg nem EHP hanem DPS orientált kell... -
killerjohn
addikt
LOL, rohadt jó kis DE farm buildet "találtam ki". 250 max spirit, brutál regen (mantrával 14.5sec + 3SW-vel ehhez jön még 5). Teljesen ignorálom a trash mobokat, és az elite pakkok MP1-en 250 spiritből, haranggal "egész hamar" borulnak
-
killerjohn
addikt
semmiből előbukkanó mobok, 1-hitelő fallen (??!!), lifesteal mintha nem is lenne...
mi a fészkes franc van odabent gyerekek? ki kellene lőni a torrentet talánszerk: mi az az encsi? 10 perce próbálom dekódolni...
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
válasz Sárpac #32525 üzenetére
Gyanítom hogy SQL karbantartás van. Azt néha ki kell pucolni, vagy minden borul. Remélem kicsit rendbeszedik a szervereket...
Más: most hogy mentem 2 napot a skornos perma-tempestrush monkommal, kijelenthetem, hogy bőven sokkal rosszabb, mint a FoT+sweeping wind+wave of light. Az egy dolog, hogy arra lehet nyáladzani, hogy nagyobbat üt a skorn mint a 2x1h, nade kérem. A FoT teljesen használhatatlan mellette, a harang animációja is olyan lassú, hogy így para 20 környékén már az agyam fáj tőle. Egyenetlen a lifesteal (ráadásul vagy működik vagy nem). MP3-on a tempest rush már nem tudja megölni a trash mobokat csak ha elalszom a billentyűzet fölött, ergó két elite pakk között csak rohanok előre. Mivel nem folyamatos a lifesteal ezért ilyen arcane-molten-posion affixok ellen folyamatosan helyezkedni kell, kimászni belőle, stb. Miközben a 2x1h monkom MP8-on beáll a szar közepébe és addig nem mozdulok amíg mindenki meg nem hal...
-
killerjohn
addikt
válasz mikromanus #32539 üzenetére
ez nem "logisztikai" TR kari, hanem perma-TR, amikor a célom az lenne, hogy végig mehessek TR-el két elite pakk között (a trash nem érdekel), azokat meg megöljem a DE-ért. Nade a permaTR-hez kell a skorn, azzal meg játszani agyrém... [link]
-
killerjohn
addikt
válasz mikromanus #32542 üzenetére
1) tailwind-el nem elég a regen. Az a haszna hogy átmész mindenen.
2) FoT mondd már meg hogy mi az isten bánatának kell, amikor annyira lassú a Skorn, hogy két kézzel kaparom az arcom a FoT (pláne a harang) castanimja alatt?Egyáltalán nincs spirit problémám, nem kell a FoT, nem kell semmi tailwind. A buildem jó, és ezek egyike sem befolyásolja hogy a Skorn lassú. Csak tereled a szót arról, hogy a Skorn teljesen gáz...
Egyre inkább kezdem úgy érezni, hogy csak a te fejedben létezik hogy a "péklapát" egy jó választás. Mert nem. Persze: lehet vele menni. Trabanttal is lehet, mégse azzal mennék a tengerig...
Ifju: ez a te karid?
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
válasz mikromanus #32548 üzenetére
duma az egész. ez csak mese.
skorn-al:
DPS 1077297
Average Hit 1227689dualwield
DPS 1213995
Average Hit 925336Rohadtul hidegen nagy, hogy skorn-al 20-30 (50 ha nagyon arra mész?) százalékkal nagyobb lehet egy hit a haranggal, amikor dualwield-ben egy félisten vagyok, skorn-al meg egy félszemű amputált csiga és minden egyes cast alatt meg tudok főzni egy bögre kávét...
-
killerjohn
addikt
válasz mikromanus #32553 üzenetére
nem tudom mit értesz az alatt, hogy a skornosban is AS-t halmozok, amikor 1.17 AS-em van...
de szerintem hagyjuk is, mert nincs arra időm, hogy megmagyarázzam ezt neked... -
killerjohn
addikt
válasz mikromanus #32559 üzenetére
a dualwield es p100-as minimális spirit regennel, combination strikeal jobb MP6-on mint a skornos örökharang öröktr módban MP3-on. részemről tekintsd lezártnak a kérdést.
-
killerjohn
addikt
-
killerjohn
addikt
válasz szallasi007 #32645 üzenetére
nem szerez be, mert drága, és az ördögtől való
-
killerjohn
addikt
válasz mikromanus #32648 üzenetére
én hajigálós-seismic-es builddel megyek, de oda 2*1h kell. előre szólok... persze te meg tudod majd csinálni skorn-al MP10-re, hiszek benned
Új hozzászólás Aktív témák
- Fotók, videók mobillal
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Revolut
- Linux kezdőknek
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- További aktív témák...
- Sony MHC-V77DW BT Mini Hifi (Hangfal) DVD lejátszással!
- Aspire A515-55 15.6" FHD IPS i5-1035G1 16GB DDR4, 512GB NVMe SSD, ujjlolv gar
- Dell Latitude 5580,15.6",FHD,i5-7200U,8GB DDR4,256GB SSD,WIN10
- Komplett "Gamer" PC eladó monitorral(Számlával és garival)
- Apple Watch 8, 45 mm, Midnight Aluminium Case, Midnight Sport Band - karcos!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs