- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Projektor topic
- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- Házimozi belépő szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Microsoft Surface
- Samsung LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Conscript
gp Az I. Világháborús horror játék jövő hónapban érkezik.
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
Computex 2024: a TravelMate sem kerül el az AI-t
ph Az Acer üzleti notebooksorozatába érkező P4 16 és P6 14 sem menekül a CoPilot megjelölés elöl.
-
PROHARDVER!
Sztorit kibeszélni használd a spoiler taget!
Új hozzászólás Aktív témák
-
_drk
őstag
Észre vettétek, hogy rengeteg map reszlet újra van használva D3ból?
Más ahogy kinéz, de ránézve meg ott mászkálva rengetegszer Deja Vu-m van! Vannak azok a félkörös pálya reszek amik egy az egyben onnan vannak. Már csak lépcsők hianyoznak. -
_drk
őstag
válasz Rison77 #13731 üzenetére
Ne azt használd amit dob a játék.
Craftolj másokat és akkor egy másik loopba kerülve mások lesznek az NM dungeon-ok.
Legalábbis nekem mindig hasonlókat dob be. Most a piros felrobbanós trutyim van állandóan. Lightning-ossal még nem is találkoztam.
Non seasonben én is tele voltam olyannal, most teljesen mások jönnek. -
_drk
őstag
válasz Tyler Durden #13834 üzenetére
Hogy állapítod meg mi a kész játék, vagy egyáltalán mi a játék?
D4 esetében ott a kampány, mellette rengeteg kis quest, open world event-ek, dungeon-ok, strongholdok.
5 karakter sok skillek, még több passzívval és paragon board-dal.
Az alap mechanizmus hogy mész és ölöd a szörnyeket tökéletesen működik.
Late game is van benne, az még gyenge, de van benne...Attól hogy nem tökéletes attól még nem béta teszt.
Rengeteg játékban a 10%a nincs meg ebből, mert csak ugrálni kell mondjuk és elkérnek 30-40 eurót.
Lehetetlen ezt szabályozni, hogy egyáltalán mi a játék. -
_drk
őstag
válasz Tyler Durden #13840 üzenetére
Multis játékokat se tudsz így értékelni. Azok örök bétában vannak amúgy is.
Tarkow-val rengetegen játszanak, a játék működik.
A Cyberpunkot meg levette a Sony például, mert az jatszhatatlan volt.
Nagyjából annyi a lényeg hogy a program fusson. Ha csak kapálni kell benne akkor csak annyi van benne, senkit nem érdekel.
Csináld meg, tedd fel és biztos valaki megveszi. Lehet valakinek ez kell!Legutóbb a PUBG-ra néztem rá hogy 6 év alatt szinte semmit nem fejlődött, egy kupac szar az egész kód, mégis millióan nyomták évekig.
-
_drk
őstag
válasz CptAdamica #13844 üzenetére
Hány órád van ebben a rossz játékban?
-
_drk
őstag
válasz CptAdamica #13846 üzenetére
1 év után kell vissza jönni.
Egyelőre ennyit csináltak meg, alapok megvannak, bele is lehetett tenni 100 óra pluszt.PvP csak benne van hogy legyen, de mindig elmondják hogy azt lehetetlen lenne balanszolni a PvE kontent mellett.
-
_drk
őstag
A legutóbbi patchet elbaszták, a szezon tartalom is szar!
A többivel is egyet értek, csak az ilyen multis játékoknak nagyok sok idő kell amíg összeáll.
Konkrétan WT4ben véget ér a játék. Addig van kész!
NM dungeonok a többivel unalmasak egy idő után ezt is aláírom.
De én alapból nem vártam el, hogy egy teljesen kész játékot fogok kapni 500 óra tartalommal.Amúgy meg ott van a többi kaszt, az fejenként legalább 30-40 óra játék pluszban.
-
_drk
őstag
-
_drk
őstag
válasz granini #13977 üzenetére
Loot rendszert is teljesen át kell dolgozniuk hogy jó legyen hosszú távon.
Egyszerűen túl sok item esik és 100ból 99 kuka, egyet nézegetsz és úgy lesz kuka. Kb 500bol 1en forgatsz egyet és úgy lesz kuka. Túl sok idő megy el vele monster irtás helyett.
Sokszor itt unom meg jelenleg a jatekot...Túl sok az affix, ráadásul semmi megkötés nincs benne.
Például kesztyű adhat 4x2 skillt, aminek semmi értelme.
Akkor alapból ezek a
Healty/injured és akkor + CHC vagy bármi egy röhej.
Az egész when-es affixos dolgot törölném, nem is lehet számolni vele.
Még a fix dolgok elmennek, például a barrier, mert arra van skill, de a legtöbb hülyeség.Plusz én az összes controlos cuccot egybe raknám és tök mindegy hogy slow vagy stun.
És még így is lenne 15-20 lehetséges affix egy tárgyon.
-
_drk
őstag
válasz persil #14022 üzenetére
Mert single és lépcsőzetesen van megcsinálva a fejlődés.
Ott a rendszer szintenként egyre jobb cuccokat dob alapból, csak meg kell nézni neked mi kell és 5 baltából 1 valószínű jó lesz.
Itt meg WT3 végén 62es szinten még mindig 3 affixos sargát dobja. WT4ben már remélem nem fog ilyet dobni...És Itt még a szint lépéssel is csak kb 30as szintig erősödik a karakter, utána meg csak kis %okat adnak a különböző skillek/ passzívok.
Én ebbe bele se gondoltam, hogy casual szinten amúgy nem jó a fejlődés. Én már az endgame buildet néztem a második skillnél mert tudom hogy működik ez.
De aki nem ért hozzá annak érdekes.
Legutóbbi chekpointban Grath kritizálta pont ezt, hogy a végére egyre gyengébb lett, mivel a mastery vagy maga az ulti is igazából gyenge. -
_drk
őstag
Jók lesznek a resistanceok!!!!!
-
_drk
őstag
válasz kiezTe90 #14280 üzenetére
Szerintem item függő. Ha le esik 2 jó egykezes, vagyis inkább, hogy a totemen jó affixok és sebzese legyen akkor simán működhet.
Lehet kissebb a sebzes, de a totem adhat 10+% CDR, Cost reduction és lucky hit + chc az nagyon jó tud lenni.
De ilyen totemmel még nem találkoztam, tehát staffal megyek, ezt könnyebb is menedzselni. -
_drk
őstag
Gyere vissza kb a 3-4. Szezonra.
Kb a második szezonra lesz úgy össze kalapálva a játék, hogy amit akarnak nagyjából működni fog.
Valószínűleg most az összes erőforrást elviszi a bugfix, meg az elrontott kódolás megoldása pl stash.
De amíg nem jó a res és még kitudja milyen bajok vannak, addig sok új nagy dolgot nem is tudnak beletenni.
2. Szezonra valószínű még több balanszolás, több és másféle build.Egyébként erről már sokan beszéltek hogy ma ilyen játékot rohadt nehéz kiadni mert olyanokkal van össze vetve ami 10 éve kint van rengeteg DLC/patch és minden féle tartalommal.
-
_drk
őstag
-
_drk
őstag
A battlepass-ért csak azt az egy armort kaptátok amúgy?
Nem néz ki rosszul de 10 ezerért nem kevés az?
-
_drk
őstag
-
_drk
őstag
Most van még ingyen Hype, most kell még teríteni. Rekord eladások és játékos bázis volt, úgy hogy nem panaszkodhatnak.
Mivel iskola kezdés és őszi rengeteg megjelenés most kellett még elébe menni, mert utána hiába akciozzak már, egyszerű marketing és sales stratégia, úgy hogy azért nem is olyan nagy az az akció.Játékról: működik a játék, S2re valszeg minden is amit akartak. Jó a kampány! Van rengeteg mellek küldi és strongholdok, world bossok és event-ek.
Lvl 60-70ig simán el vagy. Ez önmagában legalább 60 óra tartalom.
Van 5 karakter ami teljesen jól működik, mindnek rengeteg skill és legalább 4-5 leveling és endgame build.Ha teljesen tele pakolt játék kell, akkor 5 éves címet kell venni amihez már jött 5 DLC meg patchelik is annyi ideje...
-
_drk
őstag
válasz granini #14568 üzenetére
D4ben is át lehet tervezni a karaktert elég egyszerűen, abszolút nem lineáris!
A gyengén potyogó cuccok miatt nehézkesebb kissé.De szinte az összes karakternek ugyan az kell: Lucky Hit, CHC,CHD,CDR,Vulnerabble a fő sebzés statok, armoron meg tényleg tök ugyan az kell: dmg reduction.
Maximum 80-90 es szinten gond ez már amikor kezd fullos lenni a build és már mindehol jó az affix és mondjuk attack speed és +hp kell valami 2 meglévő helyett.
De akkora meg már érdemes a jó cuccokat tárolni a stashben másik buildhez is, pl ha nekem kiesik a tempest roar, már van a stashben eltéve Tornado boostoló kesztyű jó affixokkal.
Aspecteket kibányászva az alapok nagyon könnyen meg vannak, de később se gond mert úgy is esnek.
A pénz meg nevetséges amibe kerül, nem is értem minek van benne. -
_drk
őstag
válasz batai15 #14575 üzenetére
Nem 1-2 kattintás de simán megoldható.
De ha 85-ös szintig semmit nem gyűjtöttél akkor persze, hogy nehéz.
Viszont utána is ha nem is jobb de kb olyan cucc esik egy idő után.Most ránéztem a 2 barbár buildre és szinte az összes affix megegyezik, maximum a sorrend változik.
A glyph-ek azok tényleg jelenthetnek gondot viszont magas szinten azt se a végtelenség felhúzni és biztos vannak átfedések.
-
_drk
őstag
Tartalom függő.
1 új karakter 10-20 dollár sok egyéb plusszal.
Új mapért kérhetnek még el ennyit, csak azzal jelenleg nincs probléma, annyi hogy szar a random rendszer és az OW is üres.
End game tartalomért nem kérhetnek pénzt csak úgy.Egyedül Új kampány emelhet az áron, de 1-2 ACT se ér 10-20 dollárnál többet.
Kb 40 dollár a végösszeg ha mindent bele pakolnak. De annak fullosnak is kell lennie, mert a multik könnyen elhasalnak ha gyenge a DLC vagy a szezon, amit éppen láthatunk is. -
_drk
őstag
Season 2re már el is kezdtek össze vissza beszélni.
4 órás bemutató és magyarázó stream lesz.
Nyugodjatok meg, lesz itt tartalom, kérdés hogy milyen. -
_drk
őstag
Sajnos most meg kell várni amíg telerakják tartalommal.
Az lehet s2-3-5 is mire igazán jó lesz.
Az alapok jók, azt nem mondhatja senki, hogy nem, mert akkor nem lenne benne 100+ óra.
De a jelenlegi rendszer rohadt unalmas, ez valakinek 100 óra után van aki 200 óra után un rá.
Az biztos hogy rohadt sokat kell fejleszteniük és dolgozni rajta.Amúgy nekem első körben a skilltree-vel nem volt bajom, de már most ebbe is nagy problémát látok.
Meg a szint lépéssel gyengül a karim is érdekes. -
_drk
őstag
válasz granini #14936 üzenetére
Kíváncsi is vagyok S2re mit találtak ki ha 4 órás stream kell róla. Ők is tudják, hogy rohadtul kell endgame kontent.
Nagy változások nélkül sokan bele se kezdenek már szerintem, ahogy én sem.Amúgy amiről kevés szó van még az a karakter fejlesztés és variálhatóság. Menet közben alig nyulsz hozzá, nincs meg a szint lepes öröme.
Van egy lvl70es pulverize druidom amivel semmit nem tudok csinálni. Szintenként lépegetek a paragon táblán aminek alig látom hasznát.
Skillt nem tudok variálni mert vagy sokkal gyengébb lesz vagy tök mindegy.
Kb 60as szinten a unique fejes után varialtam rajta kicsit és ennyi kb 30as szinttől.D3 kész buildeknél hiába volt egy nagyon jó megoldás, volt mellette több használható még.
[ Szerkesztve ]
-
_drk
őstag
Megnézve Rax videóját fel hypeolódtam.
Gyorsabb xp mindenben.
Jobb open world! Minden buffot kapott, tree, helltide,legion és world boss is. Többször van, több xp és jobb cucc.
A legjobb az itemdrop! Végre normálisan scale-elodik szinthez az esett cucc.
Kedvencem Wt3-4ben az auto salvage és megnövekedett pénz drop! Sokkal kevesebbet kell majd haza rohangálni.
Kevesebb pénz minden craft!
A sebzes módosítások is nagyon kellett. Vulnerable ugyebár végre nem plusz szorzó!
Resistek végre meglettek csinálva!Az egész sokkal jatszhatobbnak tűnik. Én ki is égtem S1 alatt, sokszor nagyon nehézkes és semmilyen volt a gameplay.
Most sokkal pörgősebb és nagyobb reward kecsegtető. -
_drk
őstag
válasz granini #15123 üzenetére
Nem értem ezt az egy classhoz való ragaszkodást.
Pláne úgy hogy itt kemény órák bele mennek ugyan abba a buildbe.
Mégha csak 3 lenne és azoknak is csak 1 buildje van ami jön be még meg is érteném, de így hogy van 5 és azoknak is legalább 3 buildje így lehetőségek tárháza áll előttünk.
Kifejezetten csalódott vagyok hogy a Drudidámmal csak a pulverize buildet nyomtam így még majd azt is indíthatol 1et majd valamikor.
De addig még legalább mindegyikkel tolok egy szezont csak hogy megnézzem milyenek. -
_drk
őstag
válasz granini #15137 üzenetére
Én most rendesen szidom magam miért kellett S1el kiégetni magam. Sok 10 óra belement, úgy hogy tényleg nem volt az a nagy élvezeti faktor. Elvoltam csak na, valami mindig hianyzott.
Most elkezdem majd S2őt mert tetszik a sok új dolog aztán meglátom. 3 hónap sok idő, pár óra 1-2 este azért lehet haladni és én szeretem a kezdeti levelinget. Ott legnagyobb a reward mindig!MegalodonS
S1et úgy kezdtem hogy nem tudtam eldönteni druid vagy nekro. De nekroval mindig minion buildet akartam ami még annyira nem működött, viszont Druidot dicsérték. Ami egyébként jó is volt. Tized annyit haltam mint a Sorcival, hiába a sok Nerf sokkal jobban haladtam. Csak 40 óra föld csapkodasból nagyon elég lett. 75os szintig nem estek a unique-ok többi buildhez, így ott meguntam.Most már nekem is tuti nekro lesz, föleg minion build miatt, de egyébként érdekel az egész kari milyen.
-
_drk
őstag
válasz Döglött Róka #15152 üzenetére
Nem is annak készült. Főleg már most MS-en belül terelni kell az embereket Gamepassra.
Viszont biztos nem ekkora játékos bázis esést és internetes szar vihart akartak ami végül lett is.
Most nagyon sok mindent adniuk kell, hogy a játékosok vissza térjenek.
(Tegnap belehallgatam egy D4 streamer podcastba, ott 3-5/10re értékelték a jelenlegi játékot , Rax,DM stb.. -
_drk
őstag
válasz Döglött Róka #15154 üzenetére
Ebbe van igazság úgy overall de D4re nem húznám rá teljesen.
Az alap játék marha jó lett, ezt nem lehet elvenni tőlük.
Még S1 előtti eternal leveling is elment, ilyen ismerkedés az alapokkal feeling. Én Casual vagyok, már akkor szidták sokan de nem érdekelt, úgy ahogy a kontent creatorokat se nagyon.Viszont S1es nerfek és rohadt gagyi szezon téma miatt már megérdemelték. Aug-szept-ben már ki jött a többi probléma is, pl ládahelyek stb.
A játék egyszerűen nem fun hosszabb ideig. Márpedig egy arpgnek annak kéne lennie.A legnagyobb baj hogy mindenki játszana vele mert az alapok jók, de sok helyen félre megy az egész.
-
_drk
őstag
válasz Döglött Róka #15156 üzenetére
Ez megint egy másik kérdés, hogy jelenleg az internet az anonimitás miatt nagyon el van szabadulva. Bár a D4el kapcsolatban én nem hallottam nagyon durva dolgokat és inkább a játékot szidták nem a Blizzardot.
De a szórakoztató ipar amúgy meg ilyen. Ha az emberek érzelmeire hatsz és ebből akarsz pénzt csinálni akkor fel kell készülni arra is ha visszafelé sül el a dolog.
Ha Eminem holnaptól autotunes-os nyivákoló pop zenét adna elő, ne félj kapná az ívet.
Ez sokszor amúgy nem is a jó embereken csapódik le,pl a Star Warsban mindenki kemény Jediket és Sitheket akart látni, erre egy kis ázsiai csaj sírását láthattuk és hát nem a rendező meg a Disney kapta az ívet hanem szegény csaj.... -
_drk
őstag
Mi lehet az új karakter ami még nem volt?
Én biztos voltam egy palában, de gondolom az annyira nyilvánvaló lett volna hogy valami variácioja lesz mint a Crusader a 3ban. -
_drk
őstag
Mikor hónap közepén jöttek a videok a tartalom gyártoktól, rendesen meglepettséget láttam, hogy bazdki jön új szezon és megint Diablozni kéne. Csak hát a játék még mindig ugyan olyan.
Most meg látszik hogy még nem akarják földbe döngölni a játékot, mer már egyszer megtették, inkább építő jellegű kritikát fogalmaznak meg. Már aki.
Csak az a vicces, hogy a szezont veszi elő mindenki, pedig itt már azon túlnyúló problémákról van szó.
Már nem fun a játék, a jelenlegi rendszert már mindenki szarrá unta.Ebből most megint szarul fog kijonni a Blizzard...
-
_drk
őstag
válasz proci985 #17737 üzenetére
D3 már egy másik véglet. Bár szerintem jobb mint most a D4!
Ott az 5 óra után megcsinálni a szezon questeket és kiesik a set amivel már Torment6on vagy és kicsi farmmal már 9-10et nyomsz.
Kb 15-20 óra után már lightos tempóban is end game körül vagy. Ami nekem amugy mindig pont elég is volt, mivel utána nem esett nagyon semmi. Viszont legalább ahogy mondod 2-3 buildet már kipróbáltam közben. -
_drk
őstag
válasz Roland861010 #18315 üzenetére
Fél éves multis, MMO, liveservice játék 3. Szezonjának a felénél konkrétan dead game.
Kezdetben is szegényes volt sok hibával, amin immelámmal javítottak is de ez lóf*az! Sorry, szebben nem tudok fogalmazni.
Rohadt unalmas és oldalakat lehetne írni problémákról: NM dungeon, Hell tide van csak, ami 100 óra után már agyrém. Ezt a vaultot ki se próbáltam mert messziről látszik hogy nem jó!
Buildek nagy része se jó, itemizácio egy förtelem. Ez az aspect rendszer kezdetektől fogva hülyeség. Craftolás is nagyon gyenge...
Közben a sok ígérgetésből alig van valami...Nagyon kíváncsi vagyok és nagyon remélem, hogy 4. Szezonra tényleg megcsinálják legalább az itemizációt, de egyre jobban kételkedem.
-
_drk
őstag
válasz 5150head #18320 üzenetére
Nem maga az aspect a baj, hanem ahogy használva van és ez hozza magával a többi nem egészen jól működő dolgot.
Felveszed a legandary fegyvert amiből igazából csak egy matit kapsz aminek jó része nagyjából egy táposabb affix, azaz +armor,barrier sima dmg.
Így csak a sárgát hajkurászod amin legalább 3 affixnek jónak kell lennie, mert ugye egyet lehet forgatni. Majd a jóra felteszed az aspectet, ami sok esetben ugyan az.
-
_drk
őstag
S4 változások:
Végre kiveszik a sok hülye affixot, hogy csak kedden legyen nagy sebzésed. Kevesebb is lesz egy fegyveren és azok is egyszerűbben, de erőssége kb ugyan az lesz.
Kevesebb item is esik, kb csak az ami tényleg jobb.
Új craft rendszer lesz amivel a többi affixot teszed a fegyverre, de az upgrade-et is megváltoztatták.
Lesz tempering ami ilyen speckó upgrade.
Codex of power átalakul, úgymond a bezúzással passzivban fejlődik. Nem kell kivenni meg tárolni hanem lesz neki külön menüje és szabadon lehet az cuccokra tenni.
Akkor eshet masterwork, ami egyfajta jobb ancestral.Klasszokba is belenyúlnak jobban. Minion build pl jó lesz.
Barbárt nerfelik ,Helltide-ot túrbozzák tovább.
Rax annyit mondott, hogy ők beszéltek a fejlesztőkkel akik mondták hogy az S4 az nagy lesz! De az S5 is nagyon nagy lesz.
Ezekhez a változtatásokhot azért még valami endgame rendszer ugyan úgy kellene, tehát legyen is nagy! -
_drk
őstag
válasz PunkZoli #18422 üzenetére
Sárgákat nem mutattak, csak legendaryt.
Codex of power képességet igen, annak is lesz egy szintezése.
Mondjuk nekem egyből az jutott eszembe ha találok egy jót akkor most az lesz a baj, hogy azt nem tudom át tenniViszont így az itemek sokkal jobbnak tűnnek, mutattak before after képet és amíg az elsőn volt 10 sor szöveg a másodikon 3 sor! Csak class specifikus cuccok fognak esni.
D1rect.
Kellene még egy egyszerű group-olási lehetőség, meg még mindig sok minden más.
Kb kiadásnál vagy legkésőbb 2. Szezonra ez már így kellett volna kinéznie.Én most felhypeolódtam, második szezonban én ott hagytam, amikor ugyan azokat a dungeon-okat csináltam de nem is haladtam az itemböngészés miatt.
Csak messze van még S4 és még mindig kéne valami, mert helltide-ot is megunom pár óra alatt. -
_drk
őstag
válasz Hangfalképű #18424 üzenetére
Nem rossz az ha jól van használva. Például criticalnál ha lassabb vagy és nagyobb a sebzés akkor több esély kell és kevesebb + sebzés.
HA gyors vagy meg fordítva.
Lucky hitet mondjuk én se szerettem, mert ebbe kurva szar volt a rendszere. Kedden ha jött a postás vagy kaptál levelet vagy nem és jó hír volt-e vagy nem.
Ráadásul több build is erre épült.[ Szerkesztve ]
-
_drk
őstag
válasz D1Rect #18433 üzenetére
Mert jól esett már retro izometrikus arpg.
D2R csak meghozta a kedvet.
Előtte meg alig volt említésre méltó, maximum a Poe, de az meg nagyon hardcore.
Én is beletoltam sok órát ebbe, de annyit nem ért. Pedig én úgy nem szoktam sajnálni ezeket.
Viszont ebbe zavar a mostani patchet látva, eddig miért nem volt ilyen?
Új hozzászólás Aktív témák
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Projektor topic
- Politika
- Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen