Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Enemy

    aktív tag

    válasz Locutus #3312 üzenetére

    A gond az hogy nem 3 x egyórában hanem 40-50 alkalommal egyórában . Ez azért már gondolom téged is bosszantana.. Vihar esetén elfogadom igen rosz a kép.. de ez akkor is tré ha nincs vihar. Itt nála igen. ez van. Sokakkal ez van..Fogadjuk el ezt is..
    Fogadjuk el hogy neked jó .. nekem nem. Nem szeretnék meggyöző hasonlatokat mondani.De lehetne.
    Továbbá a szerződésben rőgzített magyarnyelvű csatorna miért román, cseh, lengyel, angol.
    Ha veszel egy csokifagyit mert azt kérsz és puncsot nyomnak bele az ugye nem csoki.. és nem ízlik. Vagy mondjuk veszel a hiper szuper marketben egy Ballantines-t és mondjuk otvar utánzat lötyi van benne akkor nem vinnéd vissza, nem reklamálnál? mert én igen de abban az esetben ha a kért csoki helyett én csokit kapok akkor nem.és akkor sem ha a kért ital az amit kértem..

    Igazat adok annak aki az éljen a digitv feliratú táblát lengeti. Szeretném és kívánom neki hogy soha gondja ne legyen. Mindene ilyen egyszerü legyen.
    Aki éppen a minőség miatt írja a felmondást azt kérem a minőségi kifogását küldje tovább a NEmzeti Hírközlési Hivatalbaés a Fogyasztóvédelemhez.

    Nemzeti Hírközlési Hatóság
    1015 Budapest,
    Ostrom u. 23-25.
    Levélcím: 1525. Pf. 75
    Tel: (06 1) 457 7100
    Fax: (06 1) 356 5520

    Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

    1088 Budapest, József krt. 6.
    Tel.: +36 1 459 4800
    Fax: +36 1 210 4677

    A Szolgáltató csak ebben az esetben fogható kérdőre.
    Minden nemű válaszadást elutasítanak.

    [ Szerkesztve ]

    „Ragaszkodni a dühödhöz pont olyan, mintha mérget innál, és azt várnád, hogy a másik haljon meg tőle.” (Buddha)

Új hozzászólás Aktív témák