Hirdetés

Aktív témák

  • _calogero

    tag

    na be kell, hogy írjam, mert ez egy hatalmas feketepont a Diginek:

    Már kb 2-3 hete (melynek hangot adtam itt a fórumon is), hogy szarakszik a 12,723-as transzponder nálam, melyen a Discovery-k meg az Animal Planet,... vannak és emiatt hívtam is a központot, lebeszélve kb 80-90 percet velük, hogy minden csatorna bejön különböző minőségi %-on, de ennek a tp-nek 15-18% között ingadozik a minőségi szintje (tehát semmi kép&hang), míg a jelszint 80% körül van! Központ felhív, készülék kihúz, gyáribeállítások betölt, és hopp, nemhogy nemvolt jel a csatikon, de el is tűntek a választékból, és máris 56 csatornát talált csak összesen!
    Végigzongoráztunk mindent, ők azt HAZUDTÁK (!), hogy náluk minden szép és jó, meghogy 70-75%-os az összes Discovery, meghogy biztos nekiment egy galamb az antennának, mert az ha eltér akár egy fokot is már nem jó! De mondom az 5 TP közzül az egyiken 98%, a másikon 62-65%, a harmadikon 67-70%-os a minőségi szint, a jelerősség pedig mindnél maxon volt! Tehát ha egy kib@szott galamb ment volna neki az antennának, akkor egyik sem jönne be nemigaz? Senki, és semmi sem ért az antennához mióta azt felrakták az erkélyemre!
    Hát de,... így meg úgy, meg bla bla bla!
    Hívjam fel a szerelőt mert lehet, hogy akkor a készülékkel van a baj! De mondom az hogy lehet, hogy minden jól működik, csak azok a csatik nem???
    Majd a szerelő megnézi!
    Tegnap szerelő felhív! Sírom neki bánatom, és mondta, hogy ma délután eljön és megnézi, de még este Ő is ránéz otthon!
    Este 8 körül gyári beállítások be, csatornakeresés, és lám megjöttek a csatornák! Szerelő felhív, hogy eddig 99,99%-ig biztos voltam benne, hogy nem nálam van a baj, de mostmár 100%! Szerelő mondja, hogy utánnaérdeklődött, és igen olyan nincs, hogy egy TP jó, a másik nem! Csak és kizárólag akkor ha a központban van a hiba! Elmondták neki, miután rákérdezett (!!!), hogy igen szarakodnak a TPvel, most lövik fel a Textet, meg a többi szöveges cuccot, és ezért nem oké a rendszer!
    A szerelő is nehezményezte, hogy még nekik sem szóltak, hogyha valaki felhívja őket emiatt, akkor el tudják mondani mi a baj!
    Rohadjanak meg! Lebeszéltem a sok hülye ügyfélszolgálatossal egy rakás pénzt, hazudoznak össze vissza, hogy náluk jó, biztos nálam sz@r valami!
    Nem lett volna tisztességesebb, hogy megmondják, hogy szerelik ahelyett, hogy átb@sszák az ember fejét??? Mert az gond nélkül elfogadom, és meg is értem, de ez így ebben a formában undorító! Remélem ez nem maradandó hozzáállás, mert akkor hamarosan k**vasok anyázás lesz itt a topkiban!

Aktív témák